Kirjoittaja Aihe: Mansikkakakkua ja kyyneleitä - S, one-shot, fluffy,romance,a  (Luettu 4890 kertaa)

Scar

  • ***
  • Viestejä: 69
Title: Mansikkakakkua ja kyyneleitä
Author: Scar
Ikäraja: S // Frederica lisäsi ikärajan alkutietoihin (:
Beta: none
Pairing: Kukin saa itse päättää. Aluksi minulla oli tässä Lavender/Draco, mutta kukin ajattelee mitä tahtoo. ;)
Genre: Fluffy, Romance, Angst
A/N: Tämä ficci oli fini 2:ssakin. Tosin muokkasin nimet pois ja muutaman sanan. Mietin, että olisiko tämä sittenkin raapale, mutta en osannut päättää. Ensimmäinen ficci täällä, kirjoitettu puolisen vuotta sitten tai jopa aikaisemminkin.. Uutta tuotosta tulossa myöhemmin. ;)

Mansikkakakkua ja kyyneleitä

Paikka oli ihanan romanttinen. Vaaleanpunaisella ruusutapetilla verhotut seinät, valkoiset pitsiliinat ja kukat pöydillä hurmasivat minut. Herkullinen mansikkakakun ja kahvin tuoksu leijuivat nenääni ja katsoin unelmieni miestä, rakastani silmiin. Vilpitön rakkaus vallitsi välillämme.
Hän ohjasi minut syrjäiseen, valmiiksi katettuun pöytään. Lattia narisi allamme, ja vanhan talon henki antoivat herkän ja kauniin osan illalle, josta oli muodostumassa täydellinen.
Eteeni oli laitettu mansikkakakkua ja kahvia kuten arvasin jo sisään astuessamme. Rakkaani otti pienen haarukan käteensä ja syötti kakkua minulle, kuin pienelle vauvalle. Tein samoin. Join kahvia jota oli maustettu tunteella ja taidolla.
Sanoin rakastavani häntä ja hän kurkotti kättänsä kohti minun kättäni ja kahvikuppi kaatui syliini. Hyppäsin penkistä ja kultani pyyhki kuuman kahvin sylistäni ja pahoitteli käynyttä. Hän asettui polvilleen ja kaivoi taskustaan sinisellä sametilla päällystetyn rasian.
Henkeä ahdisti. Tunsin kuinka jähmetyin ja järkytyin. Olin niin onnellinen. En kuullut hänen puhettansa, mutta luin hänen muhkeilta huuliltaan, kuinka hän anoi minua, vaimokseen. Sydämeni hakkasi ja itkin onnesta hymyssä suin ja kuulin itseni sanovan tahtomattani:
”Ei, en pysty.”
Rakkaani ilme värähti ja käänsin pääni pois ja itkin. Mitä sanoin, en voinut sanoa tuota ääneen. Minähän rakastan häntä. Minun romanttinen, komea, ihana unelmieni mies, olin juuri hylännyt hänet kieltäytynyt viettämästä loppuelämääni hänen kanssaan.
Mies nousi seisomaan ja hyväksyi vastaukseni itkien kovasti.
En tiennyt miten toimia. Tein vaistoni varaisesti ja juoksin ilman päällysvaatteitani ulos kylmään talveen.
Ystävänpäivä ja minä itken ulkona menetettyä kultaani.
Oma syyni, ilman omaa tahtoa. Istuin hankeen ja itkin itseni kuiviin. Valkea paitani oli yltäpäältä lumessa ja lisäksi märkä kyyneleistäni.
Kylmä iskostui joka puolelle vartaloani. Päässäni ei enää liikkunut mitään. En tuntenut mitään.
Kuulin kuitenkin askelia. Hänen askelia. Tunsin kuinka lämmin kyynel tippui poskelleni. Sitten, sitten nousin taivaaseen.

A/N: Toivon kommenttia, sillä se auttaa minua jaksamaan kirjoittaa enemmän. :)

~Scar
« Viimeksi muokattu: 15.05.2014 14:41:23 kirjoittanut Frederica »
We fly, of course! LUNA LOVEGOOD

COLIN // GSD

SolarWind

  • ***
  • Viestejä: 14
Suloista. :)
Kannattaisi ehkä hankkia beta.
Lainaus
Join kahvia jota oli maustettu tunteella ja taidolla.
Anteeksi vain, mutta repesin :D. Eikö tuo "tunteella ja taidolla" ole juhlamokka-mainoksesta?? :D

Lainaus
En kuullut hänen puhettansa, mutta luin hänen muhkeilta huuliltaan kuinka hän anoi minua, vaimokseen.
Pilkkuvirhe. "..kuinka hän anoi minua vaimokseen."

Lainaus
Omasyyni, ilman omaa tahtoa.
Se kirjoitetaan erikseen, tuo " oma syyni" :)

Toisekseen en ihan ymmärtänyt miksi tyttö kieltäytyi? Oliko joku kenties pakottanut hänet vastaamaa kieltävästi?
I'm your angel undercover.


Scar

  • ***
  • Viestejä: 69
Kiitos, SolarWind!
Betan hankkiminen olisi järkevää kyllä.. Kaverini yleensä toimii vakituisena, mutta hän on reissussa. Korjasin virheet. Se kohta on varmaan siitä mainoksesta. Tosin, en muista mitä olen ajatellut tätä kirjoittaessani joskus vuonna nakki.
Tuohon, miksi hän kieltäytyi, en osaa sanoa mitään. Se vain kieltäytyy. :D
Lisää palautetta..jooko? :roll:

~Scar
We fly, of course! LUNA LOVEGOOD

COLIN // GSD

syysvilja

  • tuulentuivertama
  • ***
  • Viestejä: 292
    • The In-Between
Voih... minä pidin ihan hirveästi <3 :D Toivottavasti jatkat kirjoittamista!

Holly
we'll be glowing in the dark

Scar

  • ***
  • Viestejä: 69
Kiitoksia palautteesta Holly! Katsotaan nyt, minkä keskeneräisistä ficeistä päätän kirjoittaa. Jotain on kuitenkin tulossa. ;)

~Scar
We fly, of course! LUNA LOVEGOOD

COLIN // GSD

amorito

  • ***
  • Viestejä: 566
  • FF100 11/100
Kiitos kommentistasi! :) Pystyin eläytymään niin täydellisesti noihin alun kuvauksiin (puulattian narahtelu, kakun ja kahvin tuoksu, ah <3), todella kaunista kieltä. Pidin oikein kovasti.
I don't know what I've done or if I like what I've begun.

Scar

  • ***
  • Viestejä: 69
Kiitoskiitoskiitos amorito! :)
We fly, of course! LUNA LOVEGOOD

COLIN // GSD

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Nimessä sana mansikkakakku sai mut avaamaan tän ja täytyy sanoa että yllätyin aika lailla, kun tälle ei ollutkaan täydellistä loppua, vaan varsin erityyppinen kuin alku :D No, tykkään kyllä fluffyangstista, mutta täytyy sanoa, että oisin toivonut hieman sellitystä sille miksi päähenkilö ei suostunut kosintaan. Päätin nyt kuitenkin jättää puumerkin, koska tykkäsin alun kuvailusta ja mun tekee nyt mieli mansikkakermakakkua, joten kiitti :D

-Crys

Never underestimate the power of fanfiction