Kirjoittaja Aihe: Guilty pleasure  (Luettu 7184 kertaa)

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 970
Guilty pleasure
« : 04.10.2019 21:31:04 »
Mitä? Tälle ei ole omaa topicia täällä?  :o Noh, nyt se virhe on korjattu.  ;D

Eli ideana on teidän ns. salaiset synnit eli hävettää myöntää, mutta tykkään tästä aiheesta.

Haluan keskustelua Guilty pleasure aiheista, miksi nämä on teidän mielestänne niin Guilty pleasure, mikä siinä aiheessa on hävettävää? Miksi häpeät fanittaa tätä aihetta?

Haluan keskustelua laajalta skaalalta, saa ottaa kantaa muiden Guilty Pleasure tuntemuksiin ja yhtyä niihin, jos siltä tuntuu.  Ei väliä onko kyseessä elokuva, musiikki, tv-sarja tai vaikka jokin tietty paritus tai, vaikka esimerkiksi tyylisuuntaus (esim. slash), jos vaikka vain hävettää tosissaan myöntää tykkäävänsä, jostain slash parista.

Keskustelua ja vielä kerran keskustelua kiitos.

Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

summerblue

  • Vieras
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #1 : 05.10.2019 19:16:54 »
Guilty pleasure. Tämä on vähän sellainen oma suosikkituntemukseni   ;D Näitä fiiliksiä on vuosien mittaan tullut monesti, mutta tämänhetkisistä Guilty pleasure-jutuista tulee mieleen ainakin Jeff Kinneyn Neropatin päiväkirja-sarja. Olen huomattavasti lähempänä kolmeakymppiä kuin kahtakymppiä oleva naisihminen, joten on aika selvää, että en kuulu sarjan ihan ensimmäiseen kohderyhmään. Miksi tuo kirjasarja sitten vetoaa niin kovasti, että ilmestyneistä kirjoista kymmenen löytyy omasta hyllystä? En usein edes pidä huumorista niin paljon, mutta Kinney on vain tavoittanut jotain olennaista yläluokkalaisen pojan sielunelämästä. Myös päähenkilön seikkailut perheenjäsentensä kanssa ovat usein hulvattomia ja pidän myös piirustustyylistä.

Omat guilty pleasure-jutut on sellaisia, että en niistä pitämistä mainosta, koska ne on tähdätty huomattavasti nuoremmille henkilöille. Mikäli juttelen uudelle tyypille ja tulee puheeksi, että tykkään kirjallisuudesta, kerron ensimmäisenä ne katu-uskottavammat suosikit, Stephen King, Terry Pratchett, perusdekkarit, sivulauseessa myös sen, että nykyään luen paljon enkunkielistä YA-kirjallisuutta. En ihan alkuun mainitse sitä, että kerään vakavissani Merja Jalon Nummelan ponitalli-sarjaa, tai että olen lukenut muitakin Jalon sisarusten hengentuotteita hyvinkin laajasti. Sitten jos pääsee kirjahyllyäni katsomaan, niin huomaa kyllä, että omistan nuorten- ja aikuistenkirjallisuutta aika 50-50.

Voisi kai sanoa, että aiemmin myös country-musiikki meni tähän guilty pleasure-kategoriaan. Olen muutenkin kiinnostunut Yhdysvalloista maana ja kulttuurina, joten sitten ajauduin myös tuon musiikkityylin pariin. Ainakin internetin kautta amerikkalaisista saa sen kuvan, että country-musiikkia ei yleisesti ottaen pidetä mitenkään "coolina" genrenä kuunnella. Aiemmin vähän salailin omaa kiintymystä tuohon tyyliin, mutta nykyään mainitsen ihan reippaasti, että lempiartistejani ovat esimerkiksi Kane Brown ja Jason Aldean ja jos tämä on jollekin ongelma, niin saa olla ihan vapaasti :D Minua ei enää kiinnosta.

Luulen, että omalla kohdalla tähän häpeilyyn jollain lailla liittyy menneisyys koulukiusattuna. Silloin yläastevuosina opetettiin kiusaajien toimesta hyvin tehokkaasti, että kaikki mistä minä pidin, oli noloa ja tyhmää, joten ehkä se vieläkin näkyy käyttäytymisessä. Sanon edelleen ääneen vain ne ns. turvalliset vaihtoehdot ennen kuin olen päässyt enemmän sisälle tilanteeseen tai ihmissuhteeseen.

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 970
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #2 : 09.10.2019 20:29:36 »
Guilty Pleasure, luoja kuinka mielenkiintoinen (ja hieman hävettävä aihe). Tietysti salaiseksi paheeksi voi laskea myös harrastuksista Twc.n fanitus, josta lähipiiri ei (tietenkään) tiedä yhtään mitään. Ihan terve fanituksen kohde, ei sikäli, eiku miten se oli  :o::)

Musiikista puheenollen joo mä pääsen ihan lempiaiheeseeni. Voi niitä kappaleita on jumalattoman paljon, mikä kuuluu Guilty Pleasure kategoriaan. Antti Tuisku fanitus oli jossain vaiheessa aika Guilty Pleasure, niin paha, ettei voinut ees keikalle mennä  ::). Noh onhan sitä Tuiskua enemmän ja vähemmän kuitenkin tullut kuunneltua siitä 2004 vuodesta asti. :D
5-
Paris Hiltonin - The Stars on blind ja Aaron Carterin - I want Candy ovat ehkä niitä pahimpia Guilty Pleasure kappaleita, siis luoja kun voi hävettää tykkäävänsä niistä kahdesta kappaleesta.  ;D Mut kieltämättä ne vaan on loistavia. Mulla oli myös kausi, jolloin häpesin suuresti pitäväni Green Dayn musasta, ihan vain siksi koska laulaja oli Emo. xD Hyvä periaate. Sitten rupesin kuunteleen TH.ta ja B Kaulitz oli mun lemppari Off: (tosin Gusti on ♥, koska mulla on fetissi rumpaleihin ♥. Rumpalit on bändin sydän. Ilman rumpalia ei voi olla kunnollista bändiä. :P), harvemmin lämpeen basisteille/kitaristeille (Joel Melasniemi on poikkeus, joka vahvistaa säännön.) //:Off

Guilty Pleasuresta vielä sen verran, et yksi tapa jolla mä saan tälläsiä vähän erikoisempia fanituksen kohteita pidettyä yllä on niiden dissaaminen. Se on tosi outoa, mut silti sitä vaan on pakko toteuttaa. Dissaan pariakin paritusta/fandomia, vaikka fanitan niitä samalla. Se on vähä niinku rakkaudessa/parisuhteessa aina pitää välillä riidellä, kun se puhdistaa ilmaa. Siis jos dissaan, ni sen jälkeen se "rakkaus" tuntuu taas syvemmältä, kuin ennen. :D
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #3 : 09.10.2019 21:07:50 »
Luulen, että omalla kohdalla tähän häpeilyyn jollain lailla liittyy menneisyys koulukiusattuna. Silloin yläastevuosina opetettiin kiusaajien toimesta hyvin tehokkaasti, että kaikki mistä minä pidin, oli noloa ja tyhmää, joten ehkä se vieläkin näkyy käyttäytymisessä. Sanon edelleen ääneen vain ne ns. turvalliset vaihtoehdot ennen kuin olen päässyt enemmän sisälle tilanteeseen tai ihmissuhteeseen.
Joo tämä. Itsekin koin etenkin yläastevuosina kiusaamista, jossa nostettiin myös esiin kiinnostuksenkohteeni. Se pisti väkisin puolustuskannalle sen suhteen, mistä nautin. Oon myös huomannut, että tänäkin päivänä tulee sellainen pieni fight or flight -tunne pään sisällä kun joku totetaa jotain "ai sä oot sellainen Japani/animefani". En sitä oo koskaan hävennyt, mutta kun sen takia on kiusattu, niin kyllähän se arvet jättää.

En kuitenkaan sanois animea tai japanilaista populaarikulttuuria muutenkaan mun guilty pleasureksi. Korkeintaan ehkä jotain yksittäisiä sarjoja (lähinnä jotain hentsua). Sen sijaan jotkut Disney Channelin vanhat sitcomit, etenkin Hannah Montana ja The Suite Life of Zack and Cody, on kyllä niin guilty pleasurea että oksat pois :D Ei kyllä tuu ekana mieleen kertoa kellekään, että joo, Hannah Montana tulee katsottua edelleen lähes joka vuosi. Mulla vain sattuu olemaan joku jännä tunneside niihin ohjelmiin, vaikka aikamoista hömppäähän ne on, enkä todellakaan enää ole kohdeyleisöä. Mutta ehkä ne just siksi onkin niin kivoja :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 970
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #4 : 13.10.2019 12:01:45 »
The Suite Life of Zack and Cody, on kyllä niin guilty pleasurea että oksat pois :D

Sehän on ihan paras sarja! Just mietin, et mistä ihmeestä löytäisin jaksoja, et vois ottaa uusintaa. Ei haittaa, vaikka olisi täysin enkuiksi, se on sen verran helppoo enkkua et ehkä menis ilman tekstejäkin. London on täydellinen parodia Paris Hiltonista  ;D.
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #5 : 02.03.2020 15:58:49 »
*tulee arasti kuikuilemaan* Olenko ainoa joka päätyy tietokoneella tai TV:n ääressä koomaillessaan katsomaan kaikkea outouksia ihmiskehoon liittyen? Esimerkiksi Apua mikä tauti (Body Bizarre) ja Tohtori Paise (Dr. Pimple Popper) on oikeasti ihan parasta paskaa ikinä. Ja ai niin, ei unohdeta Youtuben ällömpää puolta - Aaahh korvavaikun -ja kynsien poisto! Niin ällöttävää, mutta jollain tavalla niin täydellsen tyydyttävää. Pliis, kertokaa joku mulle, että en ole yksin tän asian kanssa! ;D
« Viimeksi muokattu: 02.03.2020 16:01:43 kirjoittanut dramaqueen »

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Tinppa

  • Rokkari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 773
  • Angustiina
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #6 : 02.03.2020 17:00:14 »
*tulee arasti kuikuilemaan* Olenko ainoa joka päätyy tietokoneella tai TV:n ääressä koomaillessaan katsomaan kaikkea outouksia ihmiskehoon liittyen? Esimerkiksi Apua mikä tauti (Body Bizarre) ja Tohtori Paise (Dr. Pimple Popper) on oikeasti ihan parasta paskaa ikinä. Ja ai niin, ei unohdeta Youtuben ällömpää puolta - Aaahh korvavaikun -ja kynsien poisto! Niin ällöttävää, mutta jollain tavalla niin täydellsen tyydyttävää. Pliis, kertokaa joku mulle, että en ole yksin tän asian kanssa! ;D

Et ole yksin! ;D Täällä toinen finnienpuristelu- ja korvavaikkuvideoista tykkäävä. Siinä on jotakin mielihyvää tuottavaa, kun finnit räjähtelee kasvoille ja korvakäytävät kaivetaan vaikkukasoista tyhjiksi.

Itse asiassa mun kohdalla tätä "poppaamista" tulee ehkä tehtyä käytännössä enemmän kuin videoiden kautta. Oon se joka on aina puristelemassa muidenkin mustapäät ja finnit pois. ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 02.03.2020 17:02:57 kirjoittanut Tinppa »
Tinpan raapustukset
Vakola
WWW
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #7 : 02.03.2020 19:40:22 »
Heh minäkin liityn finnikerhoon! Dr. pimple popper on ihan paras, oon katsonut kauheasti niitä videoita. Niissä on vaan jotain hirveän tyydyttävää. Mutta niin vaikuttaa olevan aika monen muunkin mielestä, kun hän on oman televisio-ohjelmankin saanut. Samaan liittyen tykkään kauheasti katsoa videoita, jossa koirat tai koiran korvat on täynnä punkkeja ja niitä poistetaan. Se on samalla tavalla tyydyttävää kuin finnien puristelukin.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #8 : 16.03.2020 18:43:22 »
Ah, mahtavaa, että täällä on hengenheimolaisia! Piti vastata jo aiemmin, mutta jostain syystä jäi.
Et ole yksin! ;D Täällä toinen finnienpuristelu- ja korvavaikkuvideoista tykkäävä. Siinä on jotakin mielihyvää tuottavaa, kun finnit räjähtelee kasvoille ja korvakäytävät kaivetaan vaikkukasoista tyhjiksi.

Itse asiassa mun kohdalla tätä "poppaamista" tulee ehkä tehtyä käytännössä enemmän kuin videoiden kautta. Oon se joka on aina puristelemassa muidenkin mustapäät ja finnit pois. ;D ;D
Hah! Teininä äiti tuli aina puristelemaan mun naamaa ja inhosin, kun toinen aina hääri siinä. Nyt oon itse samanlainen ::) Onko sulle jääny mieleen mitään hienoja hetkiä puristelijana? (Miksi tuo kuulosti pahemmalta kuin onkaan?)


Heh minäkin liityn finnikerhoon! Dr. pimple popper on ihan paras, oon katsonut kauheasti niitä videoita. Niissä on vaan jotain hirveän tyydyttävää. Mutta niin vaikuttaa olevan aika monen muunkin mielestä, kun hän on oman televisio-ohjelmankin saanut. Samaan liittyen tykkään kauheasti katsoa videoita, jossa koirat tai koiran korvat on täynnä punkkeja ja niitä poistetaan. Se on samalla tavalla tyydyttävää kuin finnien puristelukin.

Voi koiraparat! :( Voin kuvitella tuossakin tapauksessa sen hyvän olon tunteen, mikä tulee, kun tietää toisen olon helpottavan. Itsestä jotenkin vaan tuntuu, että kaikenlaiset ötökkä jutut saattaisi olla vähän liikaa. Hassua sinänsä, että muuten pystyy kyllä katsomaan vaikka mitä. Pitää kokeilla, tiedä kuinka innostunkin yhtäkkiä :D


Ja hei, mun on pakko jakaa tämä. Löysin Youtubesta tällaisen mahtavan kanavan korvavaikkuvideofaneille (Onko tuo edes yhdyssana?) kuin Audiology Associates UK. Linkki kanavalle: https://www.youtube.com/channel/UCaqQJj24yCY_bDQ35jS0Gvw

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 989
  • Clara, my Clara
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #9 : 16.03.2020 21:10:56 »
Mullakin on tapana toisten (veljenlasten) finnejä poksautella rikki. Omiakin ennen, mutta nykyään niitä on ittellä harvemmin. Isä olisi mielellään niitä rikkonut, mutten koskaan antanut. Jostain syystä koen tyydyttäväksi sen, kun finni poksahtaa rikki ja mätä tulee ulos. ::)

Vanhin veljenlapsi antoi aina mielellään mun rikkoa sen finnit. Tein sen kuulemma niin, ettei sattunut. Mutta hän muutti nyt opiskeluiden perässä muualle, joten eipä enää onnistu. Ja sillonkin kun nähdään, niin ei hänen finnejään saa hänen alansa takia enää rikkoa kuin loma-aikoina.

Toiseksi vanhin veljenlapsi ei suostu millään siihen, että rikkoisin sen finnit. Harmi, mutta ei sitten. Eipä sen puoleen, eivät ne tunnu häntä erityisesti häiritsevänkään. Nyt täytyy vaan odotella, josko kummitytölle tulisi finnejä - ja josko hän antaisi niitä rikkoa.

Toinen guilty pleasureni on Kaunareiden seuraaminen. En tosin ole enää telkkarista katsonut yli vuoteen, seuraan vaan blogeja, jotka päivittävät/kertovat sarjan juonipaljastuksia. Tosin, saa nähdä jääkö sekin, jos Sally sattuisi poistumaan sarjasta.

Lasketaanko nukkejen kerääminen guilty pleasureksi? Itsestäni ainakin tuntuu siltä. Kerään siis (barbi)nukkeja ja toisinaan ahdistaa, jos joku (tuntematon) saa tietää siitä. Monet pitää sitä aika lapsellisena hommana, kun aikuinen ostaa nukkeja.
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #10 : 21.03.2020 19:47:50 »
Nuo kaikenmaailman finnien poksautteluohjelmat ovat kyllä jollain ällöllä tavalla kiinnostavia, mutta vielä parempi musta on se Liviltä tuleva ohjelma, jossa on erilaisia ja monesti vähän harvinaisempia ihosairauksia. En nyt kuollaksenikaan muista sarjan nimeä, mutta siinä on ihotautilääkäri jonka vastaanotolla käsitellään kaikenmaailman jättifinnejä, paiseita, rasvapatteja, erilaisia ihottumia, keloideja sun muita ihon ongelmia. Tuo sarja on musta mielenkiintoinen, koska on hiukan monipuolisempi ja siinä on aina välillä harvinaisuudenkin vuoksi kiinnostavia juttuja. Itse en tätä yleensä kotonani katso silleen varta vasten, koska kyllä mulla sen verran ohjelmia listalla piisaa ettei paiseet aja ohi :D, mutta mun äiti katsoo tätä usein ja kieltämättä jotenkin jumitun siihen sohvannurkkaan kaveriksi usein, kun olen kotosalla käymässä ja tämä tulee telkkarista. (Nyt kun vaan muistaisin sen ohjelman nimenkin...)

Onko täällä muita draamahaaskoja, joiden ylivoimainen guilty pleasure on kaikki roskateevee, jossa draamaillaan ja säädetään kaikenlaista? :D Eksiä rannalla, Tempparit (ja vanha kunnon old but gold Jersey Shore) ja vastaavat on kyllä niin nautinnollista guilty pleasurea kuin vaan voi olla. Nämä ohjelmathan ovat siis ihan supersurkeeta roskaa, joukko nippa nappa täysi-ikäisiä huomionhakuisia ihmisiä ördää viinaspäissään kaikkea noloa, mutta ah kuinka mä vaan jotenkin niin saan näistä jotain kieroa mielihyvää. Kai se on jotain sellaista, että itse kun elää fiksua ja tasaista elämää niin kiinnostaa se oman elämän päinvastainen setti :D Uusin kausi Eksiä rannalla -ohjelmasta, joka alkoi juuri, on kyllä niin parasta paskateeveetä ikinä. Se on vienyt kaiken sekoilun ja nolot henkilöhahmot niin uudelle tasolle, että on ihan lemppari tällä hetkellä, eikä ees paljoa hävetä myöntää! ;D

bannu by Ingrid

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #11 : 21.03.2020 21:32:51 »
Mä tykkäsin kattoo joskus muinoin MTV:n roskasarjoja ja muuta "laatua" :D The X Effect, A Shot at Love with Tila Tequila, sit kaikkee teinimpää, ainaki Room Raiders, 16 and Pregnant, Super Sweet 16, Made...  En ees muista enää nimeltä kaikkea, mitä tuli katottua :D Ei ne mitään tasokasta viihdettä ollut, mutta ainakin viihdytti mua hyvin.

Mua on aina tosi paljon ällöttänyt kaikki tommoset paisevideot ja muiden finnien puristelut, en ikinä pystyis kattomaan niitä, mutta oman naaman rääpiminen on yllättävän kivaa. Välillä mä jopa toivon, että mulle tulis vielä finnejä ihan vaan et voisin sit puristella niitä. (Ja samaan aikaan haluan aknearvistani eroon  ::) )
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 989
  • Clara, my Clara
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #12 : 21.03.2020 22:00:15 »
(Nyt kun vaan muistaisin sen ohjelman nimenkin...)
Mulle tulee mieleen Tohtori Paise tai Paiseklinikka, mutt en osaa sanoa, että näytetäänkö niitä Liv:llä. Itse en kyllä pysty katsomaan niitä, TLC:ltä oon vaan mainoksia nähnyt. Voin poksautella tuttujeni (ja omiani) finnejä, mutta en halua nähdä (saati sitten poksautella rikki) tuntemattomien finnien rikki poksauttelemista.

Roskasarjoista mulle tulee nyt vaan mieleen BB. Temppareita en katso enkä Exiä rannalla. Ei kun hei, katon mä 90 päivää morsiamena, eikös se mee tohon kategoriaan? Enempi tykkään kyllä siitä Jälkipyykki-versiosta, joista aikaisemmilta kausilta tutut tyypit kommentoi uusinta jaksoa ja parejen edesottamuksia. Ne kommentit ovat mahtavia. :D Mutta toisaalta, en ehkä laske 90 pvää morsiamena katsomista guilty pleasurekseni...

>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Tinppa

  • Rokkari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 773
  • Angustiina
Vs: Guilty pleasure
« Vastaus #13 : 22.03.2020 13:19:04 »
Ah, mahtavaa, että täällä on hengenheimolaisia! Piti vastata jo aiemmin, mutta jostain syystä jäi.
Et ole yksin! ;D Täällä toinen finnienpuristelu- ja korvavaikkuvideoista tykkäävä. Siinä on jotakin mielihyvää tuottavaa, kun finnit räjähtelee kasvoille ja korvakäytävät kaivetaan vaikkukasoista tyhjiksi.

Itse asiassa mun kohdalla tätä "poppaamista" tulee ehkä tehtyä käytännössä enemmän kuin videoiden kautta. Oon se joka on aina puristelemassa muidenkin mustapäät ja finnit pois. ;D ;D
Hah! Teininä äiti tuli aina puristelemaan mun naamaa ja inhosin, kun toinen aina hääri siinä. Nyt oon itse samanlainen ::) Onko sulle jääny mieleen mitään hienoja hetkiä puristelijana? (Miksi tuo kuulosti pahemmalta kuin onkaan?)

No ylipäätään se tuntuu aina hienolta ja tyydyttävältä saada sitä tavaraa tulemaan ulos. Ja mitä kivuttomampaa se on toiselle ni sitä parempi. Ja mun kohdalla on ainakin vähän niin, että mitä enemmän sitä tavaraa tulee ulos, sitä palkitsevampaa se touhu on.


Ja se mitä noihin puristeluohjelmiin tulee, niin itse en varta vasten liimaudu telkkarin ääreen aina kun niitä tulee. Mä kanssa ennemminkin saatan jämähtää katsomaan niitä sattumalta, jos ei muutakaan kiinnostavaa tule.

(Ja niin saimme jälleen foorumille yhden perverssiltä kuulostavan viestin. Sori.)
« Viimeksi muokattu: 22.03.2020 13:22:21 kirjoittanut Tinppa »
Tinpan raapustukset
Vakola
WWW
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.