Kirjoittaja Aihe: Twilight: Tähden sirpaleet, Viimeinen osa, K-11 Rosalie&Emmett  (Luettu 10697 kertaa)

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 3. tullut 20.10.2009
« Vastaus #20 : 23.10.2009 17:01:05 »
Mun mielestä kirjakieli on vähän tyhmää (tai siis.. käytänhän mäkin sitä JOSKUS= tosi harvoin).
Mä ehotan puhekieltä (jee, puhekieli!!!), mut tee miten haluat. (-:
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Smile^

  • Vieras
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 3. tullut 20.10.2009
« Vastaus #21 : 24.10.2009 12:17:19 »
Tässä tulis nyt uus luku :) Päätin valita sen kirjakielen, seurata houkutuksen jalanjäljissä :D Kommatkaa, olkaa niin ihania! (Mä oon todella huono yhdyssanoissa, joten en tiiä onko toi otsikko yhteen vai ei  ;D)

4. Suojelusenkeli
PAM. PAM. PAM
Nyrkit jyskyttivät ovea, ja minä olin neuvoton mitä tekisin.
”Rosalie, avaa tämä helvetin ovi!” Kova huuto kuului ulkopuolelta. Minä seisoin vieläkin paikallani kauhusta jähmettyneenä. Ulkona olisi niin kylmä että isä voisi kuolla sinne, jos joutuisi niissä vaatteissa olemaan koko yön. Siellähän oli jo muutama aste pakkasta. Entä jos soitan poliisille että tulee hakemaan hänet putkaan? Mutta sitten he näkevät minut ja kysyvät mitä minulle on käynyt.
Entä jos avaisin oven? Isä hakkaisi minut, koska löin oven kiinni hänen kasvojen edestä. Hakkaisi hän kyllä muutenkin.
”Rose! Nyt tulet avaamaan tämän oven!” Jyskytys kuului taas. Entä jos olisin ihan hiljaa ja hän unohtaisi että olen mennyt sisälle? Entä jos hän ei unohdakaan? Mitä jos minä en avaa ovea ja isä jäätyy kuoliaaksi ja minä olen murhannut hänet?
”Rose. Tule avaamaan ovi. En minä mitään pahaa tee.” Isä sokelsi. Minä en ole niin sinisilmäinen, että uskoisin häntä. Silti en halunnut olla syyllisenä mahdolliseen murhaan, joten kokosin itseni ja menin avaamaan oven, vaikka jalat meinasivat pettää alta. Isä seisoi oven takana vihaisen näköisenä, mikä sai minut pelkäämään vielä enemmän. Peräännyin tahattomasti peilikaapeille asti ja pudistin päätäni samaan aikaan. Hän lähestyi minua kädet puristettuna nyrkkiin.
”Älä.” Minä anelin hiljaa. Pakotietä ei enää ollut. Hän kohotti kätensä ja löi. Samaan aikaan polvet pettivät alta ja isä osui ohi. Hänen nyrkkinsä voima pamautti peilin pirstaleiksi. Seuraavaksi olisi minun vuoroni. Tahaton väistämiseni sai hänet karjaisemaan vihasta. Minä katsoin häntä jähmettyneenä pelosta. Hän löi minua valmiiksi kipeisiin kasvoihin, joka sai minut parkaisemaan lujaa. Peitin kasvot käsilläni, suojatakseni sitä kurjaa osaa mitä niistä oli jäljellä.
Potku.
Lyönti.
Jokainen sattui niin fyysisesti kuin henkisestikin.
”Isä älä!” kiljaisin itkuisena käsieni välistä. Hän pamautti pääni peiliin ja tunsin sirpaleiden raapivan päänahkaani. Paksut sormet tarttuivat kaulaani ja silmät laajenivat kauhusta. Kakoin ja koetin saada henkeä. Paniikki alkoi oikeasti iskeä ja minä koetin kangeta sormia pois kaulaltani. Minä kuolisin tähän. Oma isäni tappaisi minut. Rupesin rimpuilemaan, tein kaikkeni, että pääsisin vapaaksi. Sain potkaistua isää sääreen, niin että sormet irtosivat kaulastani. Minulla oli vain hetki aikaa, ennen kuin hän tajuaisi tilanteen. Päässä poksui ja näkyi pieniä tähtiä, mutta minä nousin ylös ja juoksin ovesta ulos. Nyt ei ollut aikaa ottaa naulakosta takkia, eikä pistää kenkiä jalkaan. Juoksin paljain jalon niin kauas metsään kuin vain pääsin, seuraamatta polkua. Kun pysähdyin, minulla ei ollut hajuakaan minne olin päätynyt. Minua palelsi joka paikasta, enimmäkseen jaloista. Koetin ottaa kohmeisilla jaloillani muutaman askeleen, mutta kaaduin maahan, enkä edes yrittänyt nousta ylös. Kuinka helppoa olisikaan luovuttaa, nukahtaa tähän nyt. Miksi edes yrittäisin selviytyä? Eikö ole aina sanottu, että taivaassa on hyvä olla, lämmin, eikä enää tunne kipua? Sinne minä haluan.
Mutta miksi minä nyt luovuttaisin? Siksikö vain, että isäni on sellainen kuin on? Ojensin käteni maata kohti ja rupesin raahaamaan itseäni eteenpäin.
Mutta kuka minua tulisi kaipaamaan? Emmett. Emmett tulisi minua kaipaamaan. Ja minä jäisin kaipaamaan Emmettiä. Yritin nousta ja sain kuin sainkin itseni ylös. Päässä jyskytti vain yksi sana:
Emmett.
Minä yritin liikaa selviytyä polulle asti kohmeisilla jaloillani ja kaaduin maahan. Rupesin nauramaan, tietämättä itsekkään miksi. Nauru muuttui kumminkin nopeasti hysteeriseksi itkuksi, kyyneleet virtasivat poskilleni, jäädyttäen silmät kiinni. Minulla oli lämmin.
Kuulin huudon, mutta en saanut selvää kuka huusi ja mitä. Kuulin juoksu askelia ja sitten polttavan kuumilta tuntuvat kädet poskillani. Tunsin käden ranteessani, mittaamassa pulssiani. Hän sanoi nimeni ja ravisteli minua.
Mutta minä olin jo liian syvällä ja putosin pimeään.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2009 17:21:37 kirjoittanut Smile^ »

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 4. tullut 24.10.2009
« Vastaus #22 : 24.10.2009 14:33:16 »
Oi ei, eihän se kuollu?

Joo, enpä saa aikaan mitää järkevää kommenttia, mutta sanonpa vaan, et tykkään tästä, ja jatkoa toivoisin :D

~Vaivaiskoivu

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 4. tullut 24.10.2009
« Vastaus #23 : 24.10.2009 18:21:37 »
Lyhyt luku, nyyhnyyh. )--:
Olispa Emmetty pelastamassa Rosien.

Mä aina kuvittelen Rosalien semmoseks ilkeeksi bitchiksi, jtn tämä ficci muuttaa käsityksiäni Rosaliesta KUMMASTI.. :--D
Alan tykätä Rosaliesta (kunnia sinulle, kihihihi).

Jatkoa toivon. KIITOS KAUNIS!

Jk... Mä en omasta mielestäni löytänyt virheitä. En oo mäkään yhdyssana expertti, kihkih.

ROSIEN ON PAKKO OLLA ELOSSA, TAI MUUTEN!!!!!
tapahtuu murha. TIETOKONEELLE. )--:
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Smile^

  • Vieras
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 4. tullut 24.10.2009
« Vastaus #24 : 25.10.2009 13:48:45 »
Vaivaiskoivu: Jatkoa tulee, kiitos ku kommasti :)
Liinalotta:Sen näkee sitten kuka pelasti ja kenet  ;) Jatkoa on tulossa kyllä, hetki kun saan sen kirjotettua, kiitos :)

Chelseya

  • Ledger
  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 4. tullut 24.10.2009
« Vastaus #25 : 25.10.2009 14:22:31 »
Voi, Rose ;(
Toivottavasti Emmett tulis...
Jatkoaaaa, nopeesti!
She had something to confess to
But you don't have the time so
Look the other way 
You will wait until it's over
To reveal what you'd never shown her
Too little much too late

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 4. tullut 24.10.2009
« Vastaus #26 : 25.10.2009 16:22:25 »
voi ei. :( Rosen isä on ihan hirvee.
Toivon edelleen, että Emmett tulee ja pelastaa sen. :)
Jatkoa vaan.

Karkkiunelma
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Parisade

  • enkelten verta
  • ***
  • Viestejä: 422
  • Once upon a time in a fairytale
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 4. tullut 24.10.2009
« Vastaus #27 : 25.10.2009 18:19:03 »
Aah, ihana. Ja olen sitä mieltä, että kirjakielisenä tämä on paljon parempi. Eikai Rosy kuollut? Se ei saa kuolla.
Nopee jatkoo???!!! :D:D:D
There are no rules in dreaming.

szeretlek

  • ***
  • Viestejä: 20
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 4. tullut 24.10.2009
« Vastaus #28 : 25.10.2009 22:04:30 »
Tää on ihana :) ja tosi surullinen.. mä oon koukussa :D Toi kirjakieli on mun mielestä parempi kun puhekieli kun en itte tykkää lukee puhekieltä :) jatkoa odotellessa.
We were both young when I first saw you
I close my eyes
And the flashback starts...

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 4. tullut 24.10.2009
« Vastaus #29 : 28.10.2009 16:24:04 »
oiii! ihana jälleen kerran!<3 ja toi on tosi hyvä toi ku se on nyt kirjakieltä! (: en tiiä sanoko joku mut toi otsikko tulee yhteen ;)

jatkoa taas odotellaan! (:
"Disco is back, motherfuckers!"♥

JasminCullen

  • Vieras
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 4. tullut 24.10.2009
« Vastaus #30 : 01.11.2009 16:20:58 »
ÄÄÄÄÄÄÄ

Voi Luoja, voi Luoja, voi Luoja
omgomgomg

i can't say anything smart right now
except

JATKOAAA  ;D

XOXO Jasmin

Smile^

  • Vieras
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 4. tullut 24.10.2009
« Vastaus #31 : 01.11.2009 17:23:56 »
Kiitoksia kamalasti ihanista kommenteista<3


5. Lupaus
Auringonsäteet tanssivat kasvoillani lämpimänä. Missä olin? Taivaassa ehkä, täällä oli niin lämmin ja hyvä olla. Mutta päätä särki kovasti ja kurkkuunkin koski. Havaitsin koko ajan lisää kipua sieltä täältä. En voinut olla taivaassa, missä sitten?
Koetin avata silmät ja sain kuin sainkin kovalla yrittämällä ne auki. Havaitsin heti Emmettin kuorsaamassa nojatuolissa, pää valahtaneena olkapäälle. Katselin hetken ympärilleni ja tajusin kauhukseni olevani sairaalassa. Voi ei, ei täällä. Isä tappaisi minut jos saisi tietää minun olevan täällä. Oli siis lähdettävä nyt heti.
Ponkaisin ylös sängystä niin nopeasti, että silmissä sumeni. Repäisin johdot itsestäni irti ja sydänkone vaikeni. Olin jo kävelemässä ovea kohti, kunnes tajusin, että päälläni oli sairaala-asu. Missä minun vaatteeni?
Huomasin sängyn toisella puolella lokerikon, lukollisen sellaisen. Mutta saattoihan se olla auki, siellä olisi varmasti minun vaatteeni. Ryntäsin kaapin luokse ja huomasin harmikseni, että se oli lukossa. Tähyilin epätoivoisena avainta ja silmäni osuivat pieneen kiiltävään esineeseen Emmettin kädessä. Hiivin hänen luokse ja koetin saada avaimen pois, ilman että hän herää. Yritykseni kumminkin epäonnistui.
”Hei!” Emmett kähähti unisesti, kun minä nappasin avaimen pois hänen kädestä ja juoksin kaapille takaisin.
”No hei.” Mutisin kun väänsin avainta lukossa, se ei meinannut millään avautua.
”Anna se avain takaisin. Et kai sinä ole lähdössä?” Emmett sanoi ja koetti napata avainta minulta.
”Näpit irti!” Kiljahdin ja sain kaapin avattua. Sujautin kengät jalkaani ja vetäisin hupparin päälle. ”Minä lähden nyt. Älä edes yritä estää minua. Sun takiasi minä olen nyt vakavissa ongelmissa.”
”Etkä muuten lähde jos se on minusta kiinni. Et arvaakaan miten minä säikähdin kun löysin sinut sieltä ojan pohjalta. Minä luulin että sinä olet kuollut!”
”Sinäkö minut pelastit?” Kysyin äkillisen hellyyden kohtauksen vallatessa minut. Äkkiä tilalle vaihtui raivo, ei Emmettin olisi minua sairaalaan tarvinnut tuoda.
”Joo.” Emmett punehtui hieman ja raapi takaraivoaan hämillisenä.
”No kiitoksia kamalasti. Nyt minut ainakin tullaan tappamaan.”
”Kuka sinua hakkaa? Lääkäritkin sanoivat että sinua on selvästi pahoinpidelty.” Minä valahdin kalpeaksi. Ei lääkäreitä tähän sotkuun.
”Voi helvetti Emmett! Voi helvetti! Et kai sinä sanonut niille mitään?”
”No… Minä sanoin että sinua selvästi pahoinpidellään ja jotain sinnepäin…”
”Etkö sinä tajua, että et yhtään auttanut minua tässä, pahensit vain tilannetta!” Sihahdin hänelle ja Emmett painoi päänsä alas.
”Mutta halusin vaan auttaa.”
”No sinun takia olen varmaan vielä enemmän pulassa. Juuri kun mietin kertoisinko sinulle. Ei keneenkään voi näköjään luottaa.” Sanoin ja pamautin oven hänen nenän edestä kiinni. Vetäisin hupun ylös ja juoksin portaat alas, pää kokoajan alhaalla. Kerkesin jo ulos kun kuulin huudon.
”Rose, odota!” En ottanut huomioinut hänen huudahdusta, kävelin vaan eteenpäin.
”Sinä voit kertoa minulle. Lupaan, että en kerro kenellekään, luottaisit nyt vaan minuun. Ole kiltti.”
”Mene pois Emmett. Kyllä minä luotan sinuun, mutta en halua, että sinäkin joudut tämän takia johonkin pulaan. Kuulin, kun te silloin rouva Mankinsonin kanssa puhuitte. Sanoit, että aiot kostaa.”
”Enkä mene pois. Ja kyllä, aion kostaa sille paskiaiselle.”
”No juuri tätä minä tarkoitin. Mene pois.”
”No mitä aiot tehdä, jos en lähde?”
”Kiljua täällä pihalla ja sanon että sinä olet se pahoinpitelijä.” Heti kun sanoin sen, tajusin että niin en voisi tehdä. Kahdesta syystä. En voisi satuttaa Emmettiä sillä tavalla, hän oli pelastanut minut. Ja toinen syy oli se, että jos kiljuisin, he näkisivät minut ja tajuaisivat minun karanneen.

Emmettin ilme muuttui järkyttyneeksi.
”Et sinä kehtaisi.” Totta puhuen, en kehtaisikaan. Pysyin hiljaa ja jatkoin matkaani.
”Ja toiseksi, sinä et voisi. Jos kiljuisit, he tajuisivat sinun karanneen.” Oliko Emmett ajatusten lukija? Tämähän osui kohdalleen.
”Niin… En minä kehtaisikaan. Mutta mene Emmett nyt oikeasti pois. Itselläni ei ole mitään suunnitelmaa, mitä voisin tehdä. En halua sotkea sinua tähän. Ole kiltti ja mene nyt vain pois.”
”Minne ajattelit mennä?”
”En tiedä. Ehkä junalla matkustaa jonnekin. Rahaa minulla riittää vähäksi aikaa, kyllä minä jotain keksin.”
”Millä ajattelit mennä sinne junaan, jos sinulla ei kerran ole rahaa mukana?” Säpsähdin. Aloin kiireesti tutkimaan taskujani ja etsien rahanippua, jolle olisi nyt niin kovasti käyttöä.
”Voi hitto. Mitä minä nyt teen?” Sanoin kauhuissani ja käänsin katseeni Emmettiin. Hän katsoi minua ilmeettömänä, ehkä jopa hieman huolestuneena.
”Jäikö ne kotiin?” Emmett kysyi minulta.
”Mahdollisesti… Pitää varmaan käydä katsomassa.” Sanoin värittömästi ja tunsin kuinka veri pakeni kasvoista ja muutuin kalpeaksi. Ei kotiin, ei.
”Tulen mukaan. Äläkä yritä estää.” Emmett korotti ääntään kun minä olin avaamassa suutani kieltääkseni. ”Sanoit silloin kerran että olen sinulle tärkeä. Rose, sinäkin olet minulle tärkeä. Anna minun auttaa sinua.” Hän sanoi ja laittoi kädet olkapäilleni, poraten katseen silmiini.
”No tule vain mukaan. En edes tahtoisi mennä yksin.” Tunnustin katsoen jalkoihini.
”Olen kysynyt tätä monta kertaa, tosi monta. Mutta kysyn uudestaan ja tulen kysymään montakin kertaa, ja enkä lopeta ennen kuin sinä vastaat. Kuka sinua hakkaa?”
”Miksi haluat tietää? Kostaisit kumminkin, sitten joudut syytteisiin. En halua että sinustakin tulee sellaista joka pahoinpitelee toisia.”
”No entä jos lupaan olla kostamatta?”
”Kostaisit kumminkin, myönnä pois. Tunnen sinut sentään niin hyvin. Voin kertoa ehkä sinulle myöhemmin en nyt.” Ei nyt, sillä olimme menossa kotiin ja jos isä olisi siellä, Emmett hyökkäisi suoraan kimppuun. Käsken Emmettiä pysymään ulkona ja minä haen sisältä rahat sillä välin.
”Lupaatko?”
”Lupaan.”

A/N: Uus luku tulis nyt :) Anteeks että kesti. Hope u guys like it! Ja ainii, kommentit on aina kauheen kivoja! :)

JasminCullen

  • Vieras
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 5. tullut 1.11.2009
« Vastaus #32 : 01.11.2009 20:40:38 »
MUAHHAHHAA OON EKA !

Yritykseni kumminkin epäonnistui.

Kuitenkin sopisi tuohon paremmin, kuin kumminkin.

Mutta, aaaaaws, Emmett on niin suloinen  :D
Rosen isä telkien taakse! >::: /

Lisää tätä suloista sarjaa ♥

XOXO Jasmin

Parisade

  • enkelten verta
  • ***
  • Viestejä: 422
  • Once upon a time in a fairytale
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 5. tullut 1.11.2009
« Vastaus #33 : 01.11.2009 20:48:57 »
Oijoi:D Odotin vain koko ajan, että koska Carlisle tupsahtaa sinne sairaalaan, mutta mutta...
Tosi hyvä luku, Emmett ja Rosy on niin ihanii:D Muita Culleneneita vähän kaipailen.
Äkkiijatkoo!!! Kuolen muuten!
There are no rules in dreaming.

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 5. tullut 1.11.2009
« Vastaus #34 : 02.11.2009 15:53:36 »
Heihei, enpä huomannutkaan että jatkoa oli tullut!

IHANA LUKU!! Taaskin. Rikollista kirjottaa koukuttavia lukuja.. Jotenkin vähän nopeesti Rosie lähti sairaalasta.. Ja hei, luulis nyt että jossain aulassa VÄHINTÄÄN joku näkis.

Liian lyhyt luku, mrr. )--:

JATKOA!!!

*niin, Earaa komppaan: Carlisle ois voinut olla sairaalassa*
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Smile^

  • Vieras
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 5. tullut 1.11.2009
« Vastaus #35 : 02.11.2009 20:48:21 »
Kiiiiiiiitos teille taas kamalasti kommenteista :) Samaa mieltä olen, Rose lähti vähän turhan nopee sieltä, mut ehkäpä mä pistän poliisit perään :D No katotaa, en oo varma. Mut ei vaa jotenki huvittanu se et se makais vaa siel ja sillee. Et katotaan miten etenee :) Muista Culleneist en tiiä, katotaan :D

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 5. tullut 1.11.2009
« Vastaus #36 : 05.11.2009 17:38:50 »
vääää! en taaskaan malta oottaa uutta lukua! (: tosi hyvin kirjotat ja luku oli taas kerran ihana! niin toivoisin et rosen isä ois kotona ja se jäis rysänpäältä kiinni jos emmett huomais et se on se joka hakkaa... tosin en haluis et rosel kävis mitään... hmm pahapaha :D mutta kiitoksia kun jaksat kirjotella tätä!

minnjou♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Smile^

  • Vieras
Vs: Tähden sirpaleet, OSA 5. 1.11.2009
« Vastaus #37 : 02.01.2010 00:29:21 »
6. Bussipysäkki

”Jää tähän, tulen kohta takaisin.” Sanoin Emmettille, pysäyttäen hänet omakotitalomme postilaatikon luokse.
”Okei.” Minä huokaisin kerran syvään, rohkaistakseni itseäni. Suu oli kuiva, henki ei kulkenut kunnolla. Kävelin ovelle ja avasin sen hiljaa, varoen. Ketään ei kuulunut mistään, ryntäsin sängyn viereen ja avasin yhden irronneen laatan lattialta, jonka alle olin piilottanut pahojen päivien varalle kaiken näköistä. Tongin nopeasti rahat taskuihin ja näin luukun pohjalla pienen paperin palan. nostin sen ja katsoin sitä hetken. Perheeni kuva.
Punnitsin hetken haluaisinko ottaa sitä mukaan. Päätin ottaa sen mukaani, en välttämättä tulisi koskaan näkemään perhettäni, mutta olisiko sillä toisaalta mitään väliä? Ei minulla kamalan onnellinen lapsuus ole ollut.
Kaivoin nopeasti rahat taskustani pois ja laskin niitä. Tarvitsisin vielä vähän, entä jos kävisin katsomassa, olisiko keittiön kaapin säästöissä hieman rahaa, jos siellä enää mitään säästöjä olisi. Isä oli varmaan nekin rahat tuhlannut, mutta voisi sitä nopeasti käydä katsomassa. Muistin kun äiti aina laittoi sinne rahaa ja sanoi, kun siellä on tarpeeksi rahaa, teemme jotain oikein hauskaa perheen kesken.
Vai että ihan oikein hauskaa perheen kesken. Että minusta olikin huvittavaa katsoa kun isä oli kännissä ja vielä enemmän nauratti kun hän hakkasi minua. Raskasta sarkasmia.
Tungin rahat taskuun ja jäin katsomaan kuvaa hetkeksi. Päätin tunkea sen taskuun, voisin heittää sen myöhemmin pois jos haluaisin.
Kävelin vauhdilla keittiöön ja pengoin kiireessä kaappeja. Äkkiä isot kädet tarttuivat minua hiuksista. Jähmetyin välittömästi paikalleni. Voi ei, ei, ei.
”Vai että ollaan sitä isän rahoja penkomassa.” Vihainen ääni kuului takaa, en uskaltanut katsoa häneen, pelkäsin kuollakseni liikaa. Hän läpsäisi avokämmenellä minua kasvoihin. Yllätyksekseni hän päästi irti, mutta ennen kuin kerkesin riemuita liikaa, näin hänen heittävän posliini esineen pöydältä minua kohti. Kirkaisin ja kerkesin juuri ja juuri väistää ja lasi osui seinään räsähtäen. Isä juoksi minut kiinni ja minä käperryin automaattisesti palloksi, turvasin taas kasvoni käsilläni. Hän löi minua ja potki. Minä kuolisin tähän, en voisi päästä hengissä pakoon, hän tappaisi minut tähän nyt. Isä ja tytär.
Äkkiä lyönnit loppuivat. Olin hetken ihan liikkumatta, mutta ihmeekseni kuulin muksauksen. Raotin sormia pois silmien edestä ja näin ihmeekseni Emmettin lyömässä isääni.
”EI!” Huusin ja nousin ylös. Juoksin isän eteen ja painoin kädet Emmettin rinnalle.
”TAPAN SUT HELVETIN MULKKU! TAPAN! TAPAN OMIN KÄSIN!” Emmett huusi ja minulla oli kaikki työ pitääkseni hänet aisoissa.
”Tule, mennään nyt. Anna olla.” Sanoin ja revin häntä kädestä. Sain työllä ja tuskalla raivostuneen Emmettin pois talosta. Heti kun olin ulkona, käännyin metsäpolulle päin ja lähdin juoksemaan.
”Hei, odota!” Emmett huusi, en kuunnellut, jatkoin vain juoksemista. Vihdoin, kun pysähdyin olin jo lähes bussiasemalla. Tunsin kun sade yltyi, pisarat putosivat hiuksiin ja kasvoihin, puhdistaen ne verestä. Kävelin katoksen alla, jossa ei seissyt ketään. Istuin alas penkille ja näin sumeasti, että Emmett juoksi luokseni, hiukset märkinä.
Hän ei sanonut mitään, katsoi minua vauhkona, vieläkin raivoissaan. Tajusin, että itkin. En ollut itkenyt vuosiin.
”Itketkö sinä?” En saanut mitään järkevää sanottua, annoin itkun vaan tulla. En saanut sitä millään lopetettua, kyyneleet valuivat väkisin poskiani pitkin. Emmett istui penkille viereeni ja halasi minua varovasti, tietämättä antaisinko minä koskea.
Emmettiin syli oli lämmin ja painauduin sitä vasten paremmin, kastellen kyyneleilläni Emmettin olkapään märäksi.
”E-en halua että si-siusta tulee samanlainen!” Nikottelin hurjana, kyynelten sokaisten kasvoni pahemmin. ”Älä IKINÄ lyö ketään! Miten voin luottaa sinuun, jos sinäkin lyöt tuolla tavalla?”
”Mutta minä en ole samanlainen. Se ansaitsi sen! Etkö tajua Rose? Olet ollut tuolla kurjassa läävässä monta vuotta, et tajuakkaan miten huolissani olen sinusta aina ollut, kun näin uudestaan ja uudestaan hakatut kasvosi. Sain aina miettiä, näisinkö sinua huomenna enää. En ikinä tiennyt pitäisikö minun sanoa sinulle hyvästit. Olin sinusta niin huolissani kun lähdit pois, silloin metsäpolulla, muistatko? Silloin kun meille tuli riitaa. Ja sen jälkeen, kun löysin sinut maasta, pulssia ei lähestulkoon edes kuulunut! Lyöminen on väärin ja minä tiedän sen, mutta sinun pitää ymmärtää että hän ansaitsi sen. En kadu hetkeäkään että puolustin sinua, olisiko minun pitänyt jättää sinut sinne kuolemaan? Olisit kuollut sinne, tiedät sen itsekin.” Emmett puhui kiihtyneenä korvaani, minä lähestulkoon kuulin, kun itkin niin. Nyökkäsin, sillä ymmärsin mitä hän tarkoitti. Itkin siinä vielä hetken, enkä edes tiennyt minkälaista itkua se oli.
Se oli vähän kaikkea, surua, helpotusta, iloa että hän oli siinä vieressä.

Kun päästin irti, pyyhin itkusta punaiset silmäni hihaan.
”Kiitos.” Sanoin nuhaisena ja katsoin Emmettiin.
”Tule, tuo on meidän bussi.” Hän sanoi pienesti hymyillen, nousi ylös ja ojensi kätensä jotta voisi auttaa minut seisomaan.
Emmett viittoi bussin pysähtymään ja me astuimme kyytiin.


A/N: anteeksi viivytyksestä, ei oo oikeen innostanu kirjottaa tätä. Mut nyt sain taas inspiraation! :D Hope u like. Niin ja btw, ELÄN KOMMENTEILLE!

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Noni lupasin kommentoida! :D

Oli vähä lyhyt luku mutta silti tosi hyvä! Ihana Emmett! ♥ ja se idiootti faija sai mitä ansaitsiki niinku emmett sano! se oli tosi sulonen ja surullinen toi mitä se sano roselle et se aina pelkäs ettei seuraavana päivän nääkkää sitä jne. !

Kirjotusvirheitä tms en huomannut, joko siks et keskityin tekstiin nii kovasti tai sit niit ei vaa ollu! hmm... epäilen molempia vaihtoehtoja :D nyt taas jään innolla odottaa et mitä seuraavaks tapahtuu!

kiitos!

minnjou♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

JasminCullen

  • Vieras
dodiii
tuliha sitä sieltä jatkoa  ;)
JA RAKASTIN SITÄ
Rosen isä sai ansion mukaa (((; (ois ne kyl voinu passittaa sen linnaan!  ::) )
Emmett taas ihanan huolehtivainen ♥ ihan täs tulee kateelliseks Rosaliel ...

Tekstissä oli kyl virheit vuorosanojen kans, samast asiast mist huomautin sillo joskus vuon papujanakki siel sun omal sivul  ;D
eli siis EI näin:
”Kiitos.” Sanoin nuhaisena ja katsoin Emmettiin.
vaan NÄIN:
”Kiitos”, sanoin nuhaisena ja katsoin Emmettiin.


jaa taas saa kirjotella uutta lukua, ootan innolla  ;)

XOXO Jasmin