Kirjoittaja Aihe: peachesin galleria - lyijykynätöistä vesiväreihin~ [NEW!]  (Luettu 8104 kertaa)

peaches

  • Vieras
Hihhei, sain tännekin topikkia tungettua. Vielä ei ole paljon nähtävää, koska kliseisesti sanottuna koitan (edelleen...) löytää tyyliäni ja en halua pistää tänne mitää yhden minuutin suhruja. Olen vielä melko kokematon näissä "taide"jutuissa, joten älkää edes luulko että saatte nähdä edessänne mitään erikoista. : D Kommentit toimivat motivaationa, mutta... kyllä minä näitä teoksia lisäilen luultavasti suht tasaiseen tahtiin. Katsoo nyt vähän saanko mitään fiksua aikaiseksi. ;_____;;' Monesti saatte nähdä myös keskeneräisiä töitä (esimerkiksi tuo uusin söhry) ja lupaan että jatkan ne loppuun, ennen kuin alan lisäilemään sadoittain uusia. <:

Ja asiaan;

angryyy or sad (S)

Okei, tämä on todellakin vielä vasta luonnos ja tussaan sen vielä jossain vaiheessa, kunhan saan aikaiseksi käydä ostamassa MUSTIA tusseja, niistä on pula ! Aikaa ei mennyt kauaa, mitä nyt soi joku tylsä biisi ja yritin miettiä tuota ilmettä. Olen huono kasvojen ilmeissä ja muutenkin kasvot ovat aina olleet jotain outoja neliöitä minulle. : D Olisin iloinen kommenteista, mutta tuosta ei vielä oikein hahmota mitään, joten... no can do >:

HP-Naamoja (S)

:_D Säädin näitä koulussa, hissan tunnilla ja tadaa! Tykkään eniten ehkä tuosta Harrysta<: Perusnaamoja, aika ilmeettömiä, mutta näitä oli kiva tehdä :: D (ja se näkyy myös todistuksessa..... hissan numerona) ! Pitäisi vielä värittää nuo, mutta tässä on hieman........ esimakua.


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 08:20:26 kirjoittanut Illusia »

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Jei, pääsen taas kiusaamaan tyhmillä kommenteillani >D !

Joo, eli.
Tuon työn nimeksi sopisi mieluummin suru, kuin vihainen. Kuten sanoit, ilmeitä sinun kannattaa vielä harjoitella, sillä ilme kyynelien kera näyttää surulliselta.
Sinuna olisin odottanut, että saa ostettua tusseja, sillä minusta "inhottaa" tai harmittaa katsoa keskeneräisiä töitä. (olen ollut liikaa harhakuva-nimisessä taidefoorumissa - siellä saa piiskaa jos on keskeneräinen tai siltä näyttävä työ ...)
Tuossa on pelkkä pää, joten tyttö vaatimalla vaatisi myös muun vartalon paperin loppuun asti. Myös jotain taustaa, esimerkiksi vihaa kuvastavia värejä ja kuvioita olisi hyvä, sitten kun jatkat työtä. Ehdoton tärkeä tussauksen jälkeen on tietysti työn varittäminen, joten kannattaa niin tehdä! ^-^
Vielä pitää nipottaa huulista: ne ovat hieman liian alhaalla, ja niiden anatomisesti pitäisi olla ylempänä - kuten myös nenä. Nenähän on n. keskellä kasvoja, mutta tuo nenä menee reilusti alemmas. ^^
Pidän tosi paljon tytön kasvojen muodosta, hiuksista ja silmistä, ja ehdoton lemppari on tuo suloinen nenä. Tyylisi on yleisesti ottaen mukavan persoonallista. Tuskin maltan odottaa, että vielä kehityt ja saat kunnon töitä aikaiseksi. Erilaisia asentoja, tilannekuvia, jne. Tästä nimittäin kehittyy vielä jotain! Ja pitää vielä mainita noista silmistä: aivan ihanat. Vaikka toinen silmä on melko sotkuinen, niin tyylisi tehdä silmät, on ihailtavaa. Tosi nätit. :D


peaches

  • Vieras
Rebecca Lupin, oii voisin sanoa että tuo oli sitä rakentavaa kommenttia?

Ajattelin sellaista.. vihasuru-juttua, että tuo olisi itkenyt ja tuota, nyt olisi vihainen?! : D Mutta miten asian nyt ymmärtää, ehkä vaihan tuon nimen, koska nuo kyyneleet hämäävät ihan mukavasti.. Ja sitten niihin tusseihin, minä koitan saada tuon valmiiksi pian ja lisään sitten kaiken tarvittavan (värit, tussaukset, maiseman ja vartalon), koska tuo itse asiassa näyttää valkoisella pohjalla pelottavan tyhjältä. Ja kylä, olen käynyt harhakuva.orgissa ja lupasin itselleni, että en laita töitäni näytille ellen saa aikaiseksi mitään tosi hyvää ja täydellistä. Ja sitten nenä, minulle on tapana tehdä tuollainen kamala tuulenhalkoja, joka ylettyy aaaaivan liian alas. Eli joissain töissä saattaa näkyä tuollaista anatomiavirhettä, mutta koitan korjata sen. C:

Ja kiitos paljon, että tykkäät kumminkin sinänsä esim. noista silmistä, koska eniten pidän piirtää silmiä. : D Ja kiitos muutenkin kritiikistä, saan paljon harjoiteltavaa. Toivottavasti kehityn tulevissa jutuissani. <:

Clarissa

  • ***
  • Viestejä: 12
Haluan tähän mustan (tai ainakin synkän taustan). Mieluiten ehkä sellaisen vesivärisotkun.
Ja hirvittävän paljon varjostuksia kasvoille. Okei, vihaiseltahan tuo ei näytä täytyy minunkin myöntää. Hiuksista pidin, ne ovat aina jotenkin aina niin hankala piirtää, mutta olet suoriutunut kiitettävästi niistä hankaluuksista. Nätti kuva kaikenkaikkiaan. Neuvoja en oikein osaa antaa, mutta katsele parin viikon päästä niin näyttää kummasti eriltä koko piirrustus.
Every time you see a rainbow God is having gay sex.

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
Art-bitch! luin allekirjoituksesi, tuli minun se_vammainen työ mieleen, ehhee.

Okei. Ethän odota minulta mitään rakentavaa, ethän? Sanon samaa kuin muutkin, vihaiselta tuo ei näytä yhtään, surulliselta kyllä. Ja minusta hieman sellaiselta.. oikukkaalta :''''`D? Miten minä tämänkin taas selittäisin, hemmetti. Hiukset ovat kivat, ja varjostus tekisi terää ;;;; )!

[size=85]~voit heittää minut tämän kommentin takia ensimmäiseen suohon, joka eksyy nenän eteen. Kiitän[/size]
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

peaches

  • Vieras
Kiitos Clarissa ajatuksesta, eli saatan tehdä tuohon jonkun synkän vesiväritaustan.  <: Ja taidankin vaihtaa samalla tuon nimen, koska se ei taida näyttääkään niin vihaiselta kuin olin ajatellut! Mutta kiitos, että kehuit noita hiuksia! Minun mielestä ne on ihan kamalat, koska en osaa tehdä lettejä yms. Kiitos myös kommentista, mukava saada palautetta : D!

Rosetta-tytyllekin kiitos, että jaksoit antaa tälläiselle raihnaselle eläkeläiselle kommenttia. Olen... kiitollinen?! (btw se sinun art bitch -piirrustus on superhieno >:! usko nyt kameli) Jajajaja... ehkä se on oikukas, joku petetty muija se kumminkin on. :''D Jaaa... sitten kun väritän tuon, lupaan varjostaa sen läpikotoisin, u know! Kiitos tästäkin. <:

°Osiris°

  • ***
  • Viestejä: 55
  • lol
    • http://osiris-light.livejournal.com/
Äww, minunkin on pakko tulla kommentoimaan, vaikken osaa kommentoidakaan mutta mieleni vain tekee, joten älä suutu sitten jos tämä viesti on vähän tyhmä. okei, mussu?

Ensimmäkin nuo silmät ovat todella nätit. Minusta ainakin niitä on vaikea piirtää, mutta sulta ainakin tuo näyttää onnistuvan.    8 )))) Ja kulmakarvat ovat kivat, hihi ja mää kiinnitin niihin varmaan ensimmäisenä huomioni. Mutta juu, enemmän tämä on surullinen kuin vihainen, tai se ainakin näyttää pidättelevän sitä, ettei alkaisi raivota kaikille ja hakkaa ihmisiä. 8'''D JA hiukset, awww niissä olet onnistunut. Kivan tuollaist pöyheät, ihana malli sillä jaa tykkään noista leteistä. n____n Hihi, tussaatko tämän niin tulen arvostelemaan lisää? Ja joku tausta olisi kyllä kiva.

Älä suutu mulle ! ;__;
My hopes are so high that your kiss might kill me,
So won't you kill me, so I die happy?

peaches

  • Vieras
No jes XD Minäkin olen sitten aika kuolleena ollut, anteeksi? Ja tuo työ on itse asiassa tussattuna jo, mutta skanneri on nyt kiukutellut ja tämä lobotomiasta kärsivä muuli ei tietenkään saa aikaiseksi korjata sitä viimeiseen.... 300 vuoteen (1000 vuotta olisi lähempänä totuutta, kuomaseni)?

Mut Osis-mussulle kiitoksia kommentista<3 Totaaaah... mä lupailen että skannaan ton tussatun työn nopeasti ennen kuin ehdin kuolla vanhuuteen (tai stressaukseen mistä sen tietää!) ja odottelen innolla mitä te ihmiset sanotte siitä XDD Kiitos paljon kehuista, noita silmiä ja hiuksia oli _oikeasti_ vaikea tehdä ja toi nimi nyt on niiiiin päin metikköä että huh-huh. Thäääänks mus<3

porcupineapple

  • ***
  • Viestejä: 18
Repesin naamoille! Voldu, hah! Niin, en nyt ole kai paras ihminen näissä asioissa, mutta hyvältä näytti.  8)
Voiko naiselle tosiaan sanoa niin? Siinä tapauksessa Samuel oli puhveli. - Henning Mankell, Matka maailman ääriin