Kirjoittaja Aihe: SSR: Scent of chocolate ( Pierre/Chocola, S)  (Luettu 2126 kertaa)

Tuhisija

  • Vieras
SSR: Scent of chocolate ( Pierre/Chocola, S)
« : 16.10.2009 11:34:44 »
Author: Tuhisija
Title: Scent of chocolate
Fandom: Sugar Sugar Rune
Pairing: (Pierre/Chocola)
Rating: S
Genre: tuplaraapale, draama, pienoinen angst
Disclaimer: Sugar Sugar Rune kuuluu Moyoco Annolle.

Summary: Pierre pohtii tunteitaan Chocolaa kohtaan.

A/N: Tällainen pätkä automatkalla tuli kirjoitettua.
Osallistuu Fandom 10:iin.


Scent of chocolate

Napsahdus, toinenkin.  Foliopaperi lojuu marmorilattialla repaleisena, punainen paperikääre tipahtaa pöydältä.  Suklaan tuoksu valtaa huoneen, tuo mieleeni tytön, punatukkaisen noidan.  Sydämeni liikahtaa, tönäisee Noiria, ja pieni kipu, kuin sähköisku, nipistää.  Miksi?  Miksi nyt, kun Noir on asettunut, kun olen tottunut siihen?

”Anna se takaisin!”

Vihreät silmät, epäkohteliaasti puhuva ääni.  Tyttö, joka tyhmyydessään yritti ottaa sydämeni, mutta kokikin itse sen kohtalon, melkein.  En onnistunut viemään hänen sydäntään, en kyllä harmittele sitä.  Kadun yritystäni, olen antanut periksi tunteille, jotka tuovat aidon sydämeni esiin, nostavat sen ylös puristaen Noirin pimeyteen, minne se kuuluukin.
Puraisen palan suklaasta, tuoksu kietoutuu ympärilleni.  Chocola, hänen tuoksunsa, sitä se on.  Hän tuoksahtaa aina hennosti suklaalle, joskus vähän voimakkaammin.  Mutta siitä tunnistan hänet, tiedän, kun hän on jossain lähellä.

Suljen silmäni, punertavan oranssi väri leimahtaa, Chocola ilmestyy eteeni.  Ääni kuiskaa, ”Pierre, Pierre”, mutta se hälvenee, hän katoaa pimeyteen.  Musta sydän ottaa vallan, imaisee viimeisetkin rippeet hänestä, työntää oman sydämeni taakseen.  Puristan käteni nyrkkiin, suklaapala murenee, sulaa, ja tönäisen lasipöydän kumoon.  Sirpaleita, kilinää, särkyä, sydämet käyvät toisiaan vastaan.  Yritän työntää toisen piiloon, antaa Noirille vallan, jotten tuntisi mitään, jotta olisin kylmä.  Mutta tiedän, ettei se auta, en voi sulkea oikeita tunteitani pois.  Tunteita, jotka kertovat, että välitän Chocolasta, että rakastan häntä.


A/N: En tiedä yhtään, että lukeeko kukaan Finistä SSR:ää, mutta jos ny sattuu nii kommentti olisi kiva :)
« Viimeksi muokattu: 01.02.2015 15:25:28 kirjoittanut Tuhisija »

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #1 : 16.10.2009 14:53:26 »
Kyllä lukee!  ;D Jaa tämä pätkä oli hieman outo. Virheitäkään en lötänyt. Tämän rakentavampaa kommennttia ei nyt irtoa.

-Taikakirja
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #2 : 16.10.2009 16:04:29 »
MagicBook, mukava huomata, että joku muukin lukee.  Outo?  Millä tavalla?  Nooh, tämän oli tarkoitus sijoittua [SPOIL pokkari 5 ja 6!] jonnekin sinne, kun Pierre ja Chocola ovat olleet siellä Taikamaassa (kun Vanilla loihti meren ja Chocola upposi ja niin)[Spoil ends]
Mutta mukavaa, että kommentoit :)

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #3 : 16.10.2009 16:19:29 »
*heiluttaa kättään ilmassa* Minä luen! Tai no siitä on jonkin aikaa kun SSR pokkari viimeks osui käteen... mutta kumminkin.
Mun mielestä tää oli kiva. Tosin siellä oli vähän liikaa pilkkuja joissain kohtia, joka sitten sai lauseet näyttämään mun mielestä oudoilta. Muilta virheiltä olit välttynyt.
Pierre on kyllä kiva hahmo. <3 Kiitos
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #4 : 16.10.2009 16:24:23 »
Cherina, mukava huomata, että muutkin lukee.  Aa, mulla oli SSR pokkari viimeksi kädessä... eilen?  Mukavaa, että tykkäsit.  Joo, mulla on taipumusta tunkea niitä pilkkuja, saattoi olla muutamia liikoja.  Niin, Pierre on ihana!
Mukavaa, että kommentoit :)

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #5 : 16.10.2009 19:33:04 »
Tässä kommentissa ei ole mitään järkeä, koska en ole SSR:ää lukenut kuin ensimmäisen pokkarin puolihuolimattomasti, sillä kiinnostus sarjaa kohtaan lopahti ekojen sivujen jälkeen. Ihan mielenkiinnolla tämän kuitenkin luin, sillä eiväthän ficit ja alkuperäinen teos kuitenkaan ole yhtään sama asia. Pidin tästä kovasti, en ihan täysin kaikkia kohtia tajunnut, mikä nyt ei ole mikään ihme kun en tätä fandomia oikein tunne. Kuvailu oli ihanaa, yhden suklaapalan syömiseen sisältyi noin paljon tunteita ja muita kuvailemiasi asioita (: Tuli vähän sellainen fiilis, että pitäisiköhän sittenkin tutustua SSR:ään vähän paremmin... :'D

          ~nami-swan

psps tulipas mieleen, kun muut hehkuttivat miten Pierre on ihana hahmo, niin pakko sanoa että Pierre on ihana nimi :----D
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #6 : 17.10.2009 10:45:09 »
nami-swan, mukavaa, että luit ja kommentoit kuitenkin :)  Mukavaa, että pidit vaikka et tajunnutkaan ihan, että missä mennään ja mitä häh missä kuka? ;D  Kiitos.  Totta kai täytyy tutustua tähän mangaan paremmin.  Ehdottomasti! :D  Niin, Pierre on myös ihana nimi.
Kiitos kommentistasi :)

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #7 : 17.10.2009 11:32:19 »
Tuli vain mieleen et tollanen hieman samantapainen kohtaus ilman suklaata tais olla.

Mut jos multa kysytään niin Houx on ihanin! Ja kyl Rock Robinki on ihan kiva. 

Spoil 4 pokkaria! paras kohta oli kyl se leipomis kohtaus. Robin: Leivothan houx. Houx: En ole valmistautunut, joten en voi. R: Leivo silti. H: En voi. R: Onpa sinulla sievät huulet... H: A-alkoipa nyt tehdä mieli leipoa! Spoil ends.

-Taikakirja
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #8 : 17.10.2009 11:45:06 »
MagicBook, niin siinä onkin :D  Pokkarissa.. 6?  Siitä tämän idean tavallaan revinkin :)
Jooh, Houx on ihana!  Awws, on Saule myös (heistä jotain ficciä jossain välissä kirjoitan varmaankin).  Ja Robin, hänestä on tekeillä ficci (toisaalt se on vaan Ambren näkökulmasta).
Tuolle kohdalle ei voi olla hymyilemättä ;D  Robin on niin mahti (pervoko?), totaalisesti.  Jos osaisi niin voisi kokeilla kirjoittaa slashiä tästä.. (sait mun ajatukset rullaamaan tuon pätkän ansiosta).  Kiitos siitä.

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #9 : 17.10.2009 13:21:29 »
Mä näin tän topan, mut katoin jaa ei Twilightia. En oo ikinä ennen lukenu Sugarista mut tää oli hyvä. (Mulla on itellä kaikki suomenkieliset SSR:n pokkarit)


Mut mulla oli eräässä välissä kauhee shojo fanitus kausi jolloin tuli ostettua full moonit ja kamikaze kaitou jeannet ja sugarin. Tulipa jopa lähetettyä vihaista palautetta Sangatsulle kun Sugarin viimeisen osan tulo venyi ja venyi....


Ihana paritus rakastan nimittäin Chocola/Pierre paritusta. (Sugar niitä sarjoja joissa pidän eniten canonista...) Ficci oli hyvin kirjoitettu ja varmasti on Pierren ajatuksia! (Sori ei rakentavaa, mutku se karkas lomalle jo vuosia sitten....)

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #10 : 17.10.2009 15:28:18 »
Pixie, tää taitaakin olla mun esimmäinen ei-Twilight fic :D  Mukavaa, että pidit.  Mullakin on kaikki pokkarit.  Niin, se viimeinen pokkari viivästyi tosi pahasti, itsekkin olin ihan ärrinmurrin silloin  >:(
Jep, Pierre/Chocola on ylivoimaisen ihana, ihanin koko fandomista varmaan.  Kiitos, kiitos :)  Kiitos kommentistasi!

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #11 : 17.10.2009 18:22:09 »
Seuraavaksä sä kirjoitat sellasta jossa vois olla vaikkapa miten Vanillan ja Houxin suhde alkoi (tarkotan sinä aikana, kun Pierre ja Chocola oli kadoksissa)....  Tai sit aikaa sen kasin lopun jälkeen. Tai jtn AU:ta Pierre/Chocolalla. Tai ny ylipäätään jotain ihanaa sugariin liittyvää...

Anteeksi offia

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #12 : 17.10.2009 18:26:53 »
Pixie, ajattelinkin jotain tuon kasipokkarin jälkeistä kirjoittaa.  Ja tuo Vanilla/Houx oli hyvä idea!  Sitä varmaan teen.  Ja toki Pierre/Chocolaa tulee ja sitten pienoista Ambre/Robinia ;) (kasipokkariin pohjautuen.. angstia ja fluffia siis).  Joo, kyllä multa Sugariin liittyviä ficcejä tulee vielä ainakin 9, kun osallistuin sillä Fandom 10:iin, mutta kattoo nyt josko sitten tulis myöhemmi lisääkin ;D

Upsila

  • aallotar
  • ***
  • Viestejä: 1 248
    • and here are all your lies
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #13 : 24.10.2009 11:32:55 »
Oi, miten ihana tämä oli!~ Meinasin tippua tuolilta, kun löysin lisää Sugar Sugar Runea sinulta. Oli heti pakko tulla kommentoimaan, kun sain luettua tämän ihanuuden tarinan. Ihme kyllä, ihan kuin sinä olisit tartuttanut minuun jonkinlaisen innostuksen, että minunkin alkaa mieli kirjoittaa tälläisiä tarinanpätkiä SSR;stä. Ilmottaudun vakiolukijaksi, jos kirjoittelet lisää. Anteeksi todella paljon, kun minulta tulee kamalan lyhyitä kommentteja.

Pidin tästä tosi paljon, kiitoksia.
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Sent of chocolate
« Vastaus #14 : 24.10.2009 14:29:18 »
Upsila, mukavaa, että tykkäsit.  Ja vielä lisää SSR:ää on tulossa ;D  Kirjoita ihmeessä! :D  Olisi kiva lukea muidenkin SSR ficcejä.  No, kommentti on aina kommetti, oli se sitten pitkä vai lyhyt.
Kiitos itsellesi kommentista :)

SuklaaKissa

  • ***
  • Viestejä: 427
Vs: Sent of chocolate (SSR, Pierre/Chocola, K-7)
« Vastaus #15 : 03.05.2012 14:51:48 »
Aww... Ehem, kuten avasta näkyy, niin täälläkin on SSR-fani. Chocola/Pierre oli kyllä yksi suosikkiparituksistani pokkareissa, ja suklaa sopii tähän hyvin. Hei, nyt vasta tajusin aiemmista kommenteista että näitä on jossain lisääkin, jes! Ja tällaiset lyhyet muuten sopii hyvin itse sarjaan, pitkissä ficeissä ei välttämättä säilyisi sopiva tyyli.
Kirjoitusvirheitä en huomannut ja teksti oli sujuvaa, joten taidan mennä etsimään lisää. Kiitos!

(En kyllä tiedä, huomaako kukaan näin kauan aikaa sitten aloitettuun aiheeseen tullutta kommentia, mutta no, jos ei huomaa, niin ei voi mitään.)

//Ava ei enää kerro mitään, mutta mielipide ei ole muuttunut mangan eikä tämän ficin suhteen.
« Viimeksi muokattu: 26.12.2012 23:44:18 kirjoittanut SuklaaKissa »

Tuhisija

  • Vieras
Vs: SSR: Sent of chocolate ( Pierre/Chocola, K-7)
« Vastaus #16 : 26.12.2012 17:36:22 »
SuklaaKissa, Chocola/Pierre oli kyllä niin aww aww pari, ettei niitä voinut mitenkään jättää shippaamatta. Canoniakin kuitenkin olivat, hih. Kiitus kehuista ja itse kommentista ♥