Kirjoittaja Aihe: Aamun kuiskaus [H/D, songfic, fluffy, romance, K-11]  (Luettu 7612 kertaa)

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #20 : 11.02.2010 17:20:15 »
TomFi: Kiitos jämäkästä mielipiteestäsi! :D
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #21 : 11.02.2010 17:44:54 »
IHANA!!!
MAHTAVA.....


en osaa rakentavaa nyt sanoa kuin että hyvä oli ja virheitä ei ollut....

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #22 : 12.02.2010 16:06:14 »
romance91: Kiitos. Olen otettu kommentistasi, sillä tämä oli ensimmäinen ficcini! :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #23 : 20.01.2011 17:02:32 »
Tää oli tosi ihana! Draco tolleen ja kaikki. Ihanasti kirjoitettu. :-* Oon nyt hiukan sekava, yritä saada musta jotain selvää. Ne tosiaan rakastaa toisiaan :-*


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

kataaa

  • Vieras
Vs: Aamun kuiskaus [H/D, songfic, fluffy, romance, K-13]
« Vastaus #24 : 21.06.2011 17:02:30 »
tosi söpö ja ihana ja Harryn ajatukset oli kiva lisä hyvään tarinaan. Mielestäni kelpaisi ihan One-shotiksi mutta varmasti olisi hyvä ficci vielä jatkonkin kanssa ;)

koete

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 117
  • ava: we♥it
Vs: Aamun kuiskaus [H/D, songfic, fluffy, romance, K-13]
« Vastaus #25 : 27.06.2011 01:30:36 »
Tämä oli alkuun todella nätti teksti, kunnes lopussa pojat yhtäkkiä kertovat rakastavansa toisiaan ja samassa huomaan, että on mennyt useampi tunti ja he ovat vain maanneet vessan lattialla?

Tuo tosiaan hieman hämmästytti. Olit onnistunut pitämään tämän suht realistisena ja hyvänä alun. Noiden suudelmat ja muut etenivät hyvää tahtia ja tuntuivat menevän omalla painollaan. Kaikki oli jotenkin niin luonnollista, nuo kaksi puhumassa niin kauan toistensa kanssa (okei, ei ehkä ihan luonnollista, mutta kuitenkin), sitten he yhtäkkiä rakastavat toisiaan. Sen olisi voinut ottaa pois tai sitten laittaa että esimerkiksi tykkää paljon tai jotain muuta vastaavaa. Tuo rakkaus on ehkä kuitenkin vähän liian iso sana vielä tuohon hetkeen, vaikka selkeästi noita tunteita on (ainakin Dracon kohdalla) haudottu jo pitkään mutta silti.

No kuitenkin, kappaleen sanat sopivat tähän tekstiin hyvin, vaikkei teksti aivan niitä (sananmukaisesti) mukaillutkaan. Mutta silti nuo lyriikat sopivat tähän ja toivat jotain omaa lisäänsä tähän tekstiin. Alussa oli hyvää angstia, mutta se jotenkin katosi Harryn ilmestyessä paikalle. Aivan kuin Draco ei olisi enää muistanut suruaan, jota oli kokenut ennen toisen ilmestymistä.
Ihan en kuitenkaan ymmärtänyt miksi Draco repi tuon paitansa pois päältään?

Muttamutta. tykkäsin kuvailusta ja muutenkin teksti oli nätti, vaikka jossain kohdissa olikin tosiaan tuollaisia juttuja mihin kiinnitin huomiota eivätkä ne välttämättä olleet niin hyviä kaikkia. Yhtään virhettä ei silmiin muuten pistänyt.

eipä mulla muuta lisättävää tähän varmaankaan ole. :)

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Vs: Aamun kuiskaus [H/D, songfic, fluffy, romance, K-13]
« Vastaus #26 : 29.08.2011 16:50:39 »
Ooi ihana ! Tuo loppu kyllä ihmetytti minuakin. Olisin itse jättänyt sen siihen kun pojat nukahtivat toistensa viereen.
Se olisi saanut ihanasti kaipaamaan lisää. Myönnän toki etten ole mikään asiantuntia.
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Vs: Aamun kuiskaus [H/D, songfic, fluffy, romance, K-13]
« Vastaus #27 : 21.11.2011 00:23:48 »
Aaaaaaaawwwwwwww ^^ ♥
Ihmettelen hieman miten olen onnistunut taas kerran vaihteeksi löytämään näinkin vanhan ficin ;D Mut joo siis, tykkäsin :) söpöisä ^^ upea ekaksi ficiksi :) Ehkä hieman kliseinen ja nopeasti etenevä mutta se on hoodeen ominaispiirre :D  Ihana oli ja joku olikin jo aikaisemmin tuolla sanonut että tämä olisi sopinut hyväksi nc-17 ficiksi. Komppaan sitä.

Mut aaaws ♥ kivaisa illan piristys ^^ Kiitos! ♥
my96
Ps. Rakentava meni haulikon kanssa Blaiselle kylään, toivottavasti se ei aio mitään typerää :D
pps. Voi ei! Offailin stten ihan urakalla :D toivottavasti ei haitannu tää tosi älyvapaa kommentti :D

Tonks

  • Vieras
Vs: Aamun kuiskaus [H/D, songfic, fluffy, romance, K-13]
« Vastaus #28 : 26.11.2011 09:29:12 »
Ihanan söpö <33


Mun mielestä tää oli sillee helppo ja hauska lukee, vaik jossain oliki kirjotusvirheitä.

Enkä mä osaa kirjottaa rakentevaa kommenttia.

~Tonks

Lollipop Thief

  • Vieras
Vs: Aamun kuiskaus [H/D, songfic, fluffy, romance, K-13]
« Vastaus #29 : 29.11.2011 16:40:33 »
Kysyin itseltäni ainakin viisi kertaa että MIKSI LUOJANI EN ITSE OSAA KIRJOITTAA NÄIN HYVIN. Ihanan itkettävä ficci. Nyyhkis, pyyhin kyyneliä.

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Aamun kuiskaus [H/D, songfic, fluffy, romance, K-13]
« Vastaus #30 : 13.11.2012 19:21:22 »
Ficin kappale on aivan ihana! En yleensä pidä mistään suomalaisesta popista tai mitä lie se laulu nyt edustaakan, koska olen enemmän tuon metallin ja rockin puoleen, mutta silti pidän kappaleesta niin hirveästi, joten tämä ficci oli ihan pakko lukea! Todella hyvin kirjoitettu ja ihanasti kuvailtu! Kiitos hirveästi!
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends