Kirjoittaja Aihe: Aamun kuiskaus [H/D, songfic, fluffy, romance, K-11]  (Luettu 7613 kertaa)

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Pairing: Harry/Draco
Genre: One-shot, fluffy, romance , hiukan huumoria (?) yms.
Kirjoittaja: Aquatulio
Ikäraja: K-11
VV: J.K. Rowling omistaa hahmot ja paikat
A/N: Kappale on Stellan Aamun kuiskaus. Tämä on ensimmäinen ficcini, komenttia!



Aamun kuiskaus


Toiset päivät ovat parempia kuin toiset
Kyllä sen ymmärrät


Kyyneleet valuivat hitaasti pojan kalpeita kasvoja pitkin likaiseen pesualtaaseen. Hänen valkoisen kauluspaitansa napit olivat auki, ja paidan alta näkyi lihaksikas - kyynelistä kostea - vartalo.
"Miten saatoinkin olla näin helvetin tyhmä?!" poika huusi itsekseen. "Miksi olin niin idiootti, etten tajunnut hänen oikeista tunteistaan..?" Hän raivosi ja repi paitansa pois päältään, heittäen sen yhden pesualtaan päälle. Siellä hän taas oli. Itkemässä vanhassa tyttöjen vessassa, kuten hänellä oli ollut tapana jo viimeiset kahdeksan kuukautta. Poika kaatui maahan, nojaten kylmään, kosteaan kaakeliseinään, täristen kauttaaltaan.

Kovin paljon on myös itsestäs kiinni, miten
Tämänkin kuvan värität


"No, omahan oli vikani, kun olin niin sokea, enkä tajunnut..." jokin keskeytti pojan lauseen. Hän kuuli kolahduksen. Joku oli selvästi tulossa häntä kohti. Askeleet tulivat lähemmäksi ja lähemmäksi. Yhtäkkiä poika näki jonkun seisovan vessan oviaukossa. Jonkun, jolla oli mustat hiukset ja silmälasit.

"H-harr.. Tai siis, Potter?" poika kysyi, ensin hiljaa, mutta sitten korostaen viimeistä sanaansa.
"Malfoy?! Mitä sinä teet täällä?" Harry kysyi näyttäen siltä, kuin olisi saanut ryhmystä päähänsä.
Harry kiinnitti heti huomiota pojan alastomaan ylävartaloon, mutta nosti katseensa sitten pojan kasvoihin. Hiukset olivat sekaisin, silmät punertavat ja kasvot märät, oliko hän itkenyt? Harry ei ehtinyt edes miettiä vastausta, kun poika tokaisi jo:
"No miltäs näyttää?"
"Hmm.. Asustasi päätellen voisit järjestää täällä orgiat, mutta vaikea sanoa.." Harry vastasi ja hymähti omalle nokkeluudelleen. Draco näytti silti yhä tuimalta.
"Valitettavasti en, Potter." Malfoy vastasi, nyt heti jo paljon kovanaamaisempana, kuin hän olisi ollut noin viisi minuuttia sitten. "Tänne on hyvä tulla miettimään asioita," poika vastasi hiljaa, kuin puhuisi itsekseen, ja samalla hän käänsi päänsä pois.
"Kuten mitä asioita?" Harry kysyi hetken hiljaisuuden jälkeen varovaisesti, ehkä jopa myötätuntoisesti.

Mene edeltä, kyllä se jää kantaa

Draco Malfoy kääntyi ja katsoi Harrya niin pelottavasti, että Harry horjahti hieman taaksepäin. Sitten - Harryn ihmetykseksi - Draco murtui uudestaan. Hän polvistui kivenkovalle lattialle peittäen kasvot käsiinsä. Draco oli itkenyt siinä melkein puoli minuuttia, mutta Harry ei vieläkään ollut hievahtanutkaan paikaltaan, sen verran mykistynyt hän oli. Kun Harry näki osan pojan kasvoista, hän sillä hetkellä jopa sääli Draco Malfoyta. Hän otti pari askelta lähemmäs poikaa. Sitten toiset askeleet ja vielä yhden askeleen. Sitten hän oli ihan lähellä Dracoa. Harry kumartui Dracon tasolle ja kysyi hiljaa:
"Tahdotko puhua siitä?"

Ole rauhassa, tiedät mä sua seuraan
Kyllä se jää kantaa, nyt sulje jo silmäsi


Draco ei epäröinyt sekuntiakaan, vaan yhtäkkiä hän olikin jo halaamassa Harryä. Kasvot pojan rintakehän päällä, tuntien Harryn sydämenlyönnit - jotka löivät varmaan kahtasataa - ja hengityksen, Draco vuodatti kaiken mahdollisen Harrylle. Pojalle, jota hän oli vihannut ensimmäiseltä Tylypahka-vuodeltaan asti.

"Olin... Oikeastaan, jo monta vuotta aikaisemmin ollut vähän ihastunut - no - Blaiseen, ja.." Draco kertoi nyyhkyttäen. Siinä kohtaa Harryn korvat menivät lukkoon.
"Blaiseen? Blaise Zabiniin? Luihuspoikaan. Siis poikaan! Oliko Draco todellakin homo?" Dracon sanat keskeyttivät Harryn ajatukset:
"Mitä sinä mietit?"
"M-mitäh? En mitään. Kerro vain kaikki. Kaikki mitä haluat," Harry vastasi nopeasti ja silitti pojan vaaleita sotkuisia hiuksia, vaikkei edes tiennyt, miksi hän oikeastaan niin teki.

Tunne kuinka tuuli
Sun kasvoillesi maalaa värin uuden
Ei ole hätä, ääni jonka kuulet
On aamun kuiskaus, hiljaa se sut herättää


Draco oli kertonut melkein tunnin kaiken mahdollisen hänen elämästään Harrylle, tosin poika ei ollut paljoakaan kuunnellut, hän oli ennemminkin vain silmäillyt Dracoa. Tämän täydellisiä huuliaan, lihaksikasta rintakehää, sormia, nenää, ihan kaikkea.
"Mitä ihmettä minä oikeen katselen? Enhän minä ole mikään.. sellainen, vai olinko? Itseasiassa en ollut tuntenut kehenkään melkein minkäänlaista vetovoimaa.." Harry mietti samalla kuumeisesti.

Kovin helppoa on vajota hetkiin
Joissa tunne on valhetta
Sielusi kadotat vain öisiin retkiin
Syntyy syviä haavoja


"....Ja lopulta tajusin, että Blaise ei edes pitänyt minusta. Hän vain halusi päästä lähemmäs Pansya minun kauttani.. No, niin."
"Mitä niin?" Harry vastasi, kuin heräten transsista. Samalla hän huomasi, että he molemmat istuivat lattialla sylikkäin. Huonetta valtasi hetken hiljaisuus.
"Tuota.. Minusta tuntuu kuitenkin, että.. En ole tajunnut kenestä oikeasti pidän." Draco sanoi hiljaa välttäen katsomasta Harrya silmiin.
"Ai, no haluatko kertoa?" Harry kysyi automaattisesti. Hän keskittyi nyt vain Dracon pehmeisiin ja punehtaviin huuliin. Kuinka hän haluaisikaan hivellä niitä sormillaan ja suudella niitä....
"EI! Mitä minä oikeen teen! En todellakaan saa kuvitella mitään tällaista!
"Miksi en?"
"Äh! Se ei ole normaalia!"
"Miksi sitten haaveilen sellaisesta..?" Harryn aivot kävivät kovaa kaksinkamppailua.
"Öh, minä.." Draco vastasi ja kääntyi ensimmäistä kertaa Harryyn päin.
"Minä....."
"Niin, Draco?" Harry vastasi ja tuijotti nyt pojan syvänharmaita silmiä. Samalla Draco säpsähti, kuullessaan Harryn ensimmäistä kertaa kutsuvan häntä etunimellään.

Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
Ole rauhassa, vielä mä sua seuraan
Kyllä se jää kantaa, nyt kuule mun lauluni


Sanoja ei edes tarvittu. Draco tuli lähemmäs Harryä. Ja nyt he olivat miltei kiinni toisissaan ja he pystyivät tuntea toistensa hengityksen. Harry vilkaisi ehkä viimeisen kerran pojan sumuisia silmiä ja painoi huulet tämän huulille. Suudelma oli pehmeä ja lämmin. Draco vastasi suudelmaan, aluksi varovaisesti.

Mene edeltä kyllä se jää kantaa
Nyt sulje jo silmäsi


Myöhemmin suudelmat muuttuivat kiihkeämmiksi ja he tunsivat toistensa kielten hapuilevan varovaisesti kohti jotain täysin tuntematonta. He suutelivat hartaasti ja pitkään. Molemmat olisivat tahtoneet sen jatkuvan ikuisuuksiin, mutta välillä oli pakko irroittautua. Pojat silmäilivät toisiaan. Harry kosketteli sormilla Dracon paljasta rintakehää tämän haroessa pojan mustia tuuheita hiuksia. He jatkoivat tätä iltamyöhään asti, kunnes he molemmat nukahtivat toistensa viereen.

Tunne kuinka tuuli
Maalaa värin uuden
Ääni jonka kuulet
On aamun kuiskaus, hiljaa se sut herättää


Aamulla pojat heräsivät miltei samanaikaisesti.
"Voi perkele!" Draco huudahti.
"Huomenta vaan sinullekin." Harry sanoi hymyillen ivallisesti.
"Ei, kun silmälasisi. Ne ovat menneet ihan rikki!" Poika sanoi näyttäen mustia vääntyneitä sankoja ja pieniä lasinsirpaleita kädessään, muttei voinut olla virnistämättä.
"Mitäs pienistä. Hermione varmasti osaa korjata ne." Harry vastasi välinpitämättömästi, jonka jälkeen molemmat saivat lämpimän naurukohtauksen, joka loppui suudelmiin.

"Öh, Harry.." Draco sanoi, hivellessään sormilla Harryn selkää.
"Niin?"
"Minä... Minä rakastan sinua."
"Niin minäkin sinua." Harry vastasi, ja pojat suutelivat hellän suudelman.

Mene edeltä kyllä se jää kantaa


//Melodie merkkasi ikärajan myös alkutietoihin. ^^
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 07:19:51 kirjoittanut Kaapo »
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #1 : 02.10.2009 15:34:59 »
Ja kommenttia pitää, köh, siis saa kirjoittaa  :D
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

EmppuxX

  • ***
  • Viestejä: 12
  • Drarry <3
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #2 : 02.10.2009 17:35:34 »
Jos kirjotit ton eilen, niin........w0w!!!!
En malta oottaa et saa tota lisäää!!!!!!!!



Tahtoo lisää........... ;D

putputti

  • ***
  • Viestejä: 53
  • danonino tulee maidosta
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #3 : 02.10.2009 20:28:31 »
Tämäpäs oli oikein kaunis teksti. Sana rakkaus on tässä ehkä vähän painoton ja aika kulkee ihmeellisellä tahdilla eteenpäin (On kulunut tunteja vaikka mitään ei ole tapahtunut) ,se tuntuu löuonnottomalta. Mutta jotenkin kuitenkin tämä oli ihana.
Lainaus
"EI! Mitä minä oikeen teen! En todellakaan saa kuvitella mitään tällaista!
"Miksi en?"
"Äh! Se ei ole normaalia!"
"Miksi sitten haaveilen sellaisesta..?" Harryn aivot kävivät kovaa kaksinkamppailua.
"Öh, minä.." Draco vastasi ja kääntyi ensimmäistä kertaa Harryyn päin.
"Minä....."
Tätä harryn päänsisäistä keskustelua ei olisi , en minä ainakaan,  jäänyt kaipaamaan vaikka se olisi puuttunut. Mutta eipä se tuossa pahemmin häiritsekkään.
 
Itsekkään en ole paljoa kirjoittanut , vielä vähemmän julkaissut täällä. Ekaksi ficiksi tämä on melkeimpä  loistava minusta :)

Tämä tosi onnistunut kohta:
Lainaus
Draco Malfoy kääntyi ja katsoi Harrya niin pelottavasti, että Harry horjahti hieman taaksepäin. Sitten - Harryn ihmetykseksi - Draco murtui uudestaan. Hän polvistui kivenkovalle lattialle peittäen kasvot käsiinsä

// Olis tästä saanu aika mehukkaan k-18 ficin  ::)


//Melodie yhdisti tuplapostauksen. ^^
« Viimeksi muokattu: 02.10.2009 21:27:26 kirjoittanut Melodie »
Kulkeminen omalla vastuulla.
Mielikuvitus on paikka jossa ei ole rajoja.

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #4 : 02.10.2009 21:06:32 »
putputti: Kiitoksia paljon rakentavasta kritiikistä :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 757
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #5 : 02.10.2009 21:30:08 »
Wow. Muuta en osaa sanoa. Woooow.

Ei olisi uskonut ensimmäiseksi ficiksesi, tämä kulki tosi luontevasti. Okei, ehkä pari töksähtelevää kohtaa, mutta kuka niistä jaksaa välittää? Ei haitannut kyllä tekstin lukua ollenkaan.

Valitsit täydellisesti kohdat, joihin noi laulunsanat sitten laitoit. Tiedän kuta kuinkin miten tuo biisi menee, joten tämä fic kyllä koskettikin. En hirveästi lue H/D oneshotteja, koska en tykkää siitä, että suhde etenee niin nopeasti; tietenkin sen pitää edetä hirmu noppaa, koska se on oneshot, eikä siis siinä voida koko päivää jaaritella. Mutta silti. Vaan tässä ficissä se ei häirinnyt melkein ollenkaan.

Kiitos mukavista lukuhetkistä, toivottavasti jaksaisit ottaa hommaksesi kirjoittaa oikein pitkän H/D-ficin, monta lukua ja sitten tekisit juonesta monimutkaisen ja silti yksinkertaisen; tai ihan sama, kunhan siinä on ylä- ja alamäkiä. Ja kunhan se saa onnellisen lopun.

Mahtaa olla aika paljon vaadittu? Itselläni ei riitä rahkeita, ainakaan vielä. Mutta tuollainen olisi taivas. Ja tiedän, että sun kirjoittamanasi se olisi kyllä vielä tuplawow!
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #6 : 03.10.2009 09:39:29 »
Claire: Kiitos todella paljon. Se pitempi H/D -novelli on tulossa, kunhan ensin kirjoittelen vielä pari lyhkäistä... (: Mutta Harry ja Draco on lempiparitukseni, että H/D:tä ei ainakaan jää puuttumaan ;)

Juu, yllätyin itsekkin, miten hyvin tuo laulu sopikin tähän ficciin. Ajattelin ensin tehdä pelkän ficin, vain laulun nimellä, mutta sitten tajusin laittaa tähän sanat - ja ne sopivatkin loistavasti!

Joka tapauksessa, kirjoittaminen on aina ollu se mun juttu - ihan ensimmäisistä kouluvuosista asti - ja sitä haluan luultavasti tehdä tulevaisuudessakin :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #7 : 04.10.2009 10:19:32 »
Aww, tosi kaunista.
Tykkäsin paljon<3
Kiitti
(hups, lyhyt kommentti)
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #8 : 04.10.2009 10:28:01 »
Cherina: Kiitoksia todella paljon! :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #9 : 08.10.2009 18:18:30 »
Siis, en yleensä pidä melkein ollenkaan slashista, mutta nyt... TÄMÄOLITODELLAIHANA!
Eli siis, voin olla väärässä poikasuhteidenkin suhteen. :D Osasit kirjoittaa niin kauniisti ja elävästi ja biisikin on vielä hyvä tähän! Ihana... En voi muuta sanoa!  ;)

-night eagle-
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #10 : 09.10.2009 09:36:34 »
night eagle: Kiitos postitiivisesta kommentista! :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #11 : 12.10.2009 22:09:32 »
Oi ku söpööö<3
Herkkää<3 Tykkäsin <3
Ihana<3. *muita palvomisia*
Joo. Tykkäsin<3

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #12 : 14.10.2009 10:31:13 »
Rassermus: Kiitos sulle! :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Nani

  • Your Evil Master
  • ***
  • Viestejä: 85
  • It's my pleasure
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #13 : 05.11.2009 10:05:20 »
Wau, ekaks ficiksi tosi hyvä. Draco oli ihanan haavottuvainen ja Harry, noh Harry oli kunnon sankari itsensä♥
Ite henkilökohtasesti tykkään songficeistä tosi paljo. Sä olit mukavasti onnistunu liittämään biisin tekstiin, mut kuitenkaan et ollu liittäny sitä liikaa siihen. Ja oonko oikeessa jos arvelen että biisi oli Harryn näkökulmasta? :) Tykkäsin aivan sikana. Ainoo mikä tavallaa ehk jäi häiritsee oli
Lainaus
"Öh, Harry.." Draco sanoi, hivellessään sormilla Harryn selkää.
"Niin?"
"Minä... Minä rakastan sinua."
"Niin minäkin sinua." Harry vastasi, ja pojat suutelivat hellän suudelman.
noi "rakastan sinua" olis mun puolesta voinu jättää pois. Ne jotenki vähä lannisti muuten hyvän ficin loppua. Liian, sanotaanko kliseinen :) Mutta se on vaa mun mielipide.

Kiitos lukukokemuksesta ja toivottavasti saan jatkossakin lukea siun tekstejä. ♥
Do you wanna be God? The Devil like me

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #14 : 05.11.2009 15:11:26 »
Nani: Kiitoksia paljon! Tuo kertosäe oli enemmän Harryn näkökulmasta. Muut säkeistöt Dracon : ))
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #15 : 15.11.2009 22:18:34 »
Voi ei. Pidin tästä. Minun mielestäni Harryn ajatuksia oli todella kiva kuulla. :)

Välillä teksti hieman töksähteli, mutta se ei haitannut _yhtään_ !

Pidin kovasti! :-*

Rakkaudella; Sonja

PS: Jos millään viitsisit, niin toivon kertakaikkiaan, että ilmoittelisit minulle, jos päätät alkaa kirjoittamaan pidempää H/D:tä  ??? Pidän kovasti tekstijäljestäsi  :D

♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #16 : 16.11.2009 17:05:52 »
Sonjapoika: Kiitos kovasti. Ja totta kai ilmoitan, jos kerran lukija löytyy! :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Komu

  • ***
  • Viestejä: 58
  • Mischief Managed.
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #17 : 19.11.2009 19:10:35 »
Eka songfic minkä ikinä luin, ja oli vallottavan positiivinen kokemus! Kappale sopi miusta hyvin tähän ficciin. Tykkäsin ku Draco oli tommonen haavottuvainen ja Harryn puhelu oman päänsä sisällä oli piristävä lisä  :D
Vähän nopeestihan tuo kyllä eteni, mutta kait sen on one-shotissa vähän pakostakin edettävä nopeesti. Eli siis kokonaisuus oli kiva ja mie ainakin tykkäilin kovasti!
Sori erityisen sekava kommentti  ;D
"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light."

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #18 : 19.11.2009 19:37:54 »
Komu: Kiitos kommentistasi :) Joo, ja tämä oli myös ensimmäinen ficcini ikinä! :D
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

TomFi

  • ***
  • Viestejä: 22
Vs: Aamun kuiskaus
« Vastaus #19 : 11.02.2010 16:22:49 »
I-H-A-N-A