Kirjoittaja Aihe: Twilight: Lailla lintujen 1.Luku, K-11  (Luettu 3435 kertaa)

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Twilight: Lailla lintujen 1.Luku, K-11
« : 20.09.2009 21:07:08 »
Title: Lailla lintujen
Rating: K-11
Fandom: Twilight
Pairing: E/B/J + muut normit
Genre: romance, drama, fluffy, angst
Warnings: Saattaa sisältää kiroulua
Beta: Ppetraah
Summary: Suomalainen tyttö Isabella (Bella) Swan muuttaa Foksiin setänsä ja serkkunsa luokse, koska kotona Charliella ja Reneellä on paljon ongelmia ja suuri riita. 
T/N: Okei, tässä on siis minun ensinmäinen ficini. Toivottavasti pidätte ja annatte palauttavaa kommenttia<3!


Osa 1 -  Ahdistus

BPOV

Kello on jo paljon. Makaan mahallani sängyssä ja kuuntelen mp3-soitimellani musiikkia. Yritän keskittyä kaikkeen muuhun,  kuin alhaalta kuuluvaan meteliin kun Charlie ja Renee riitelevät.  He riitelevät laskuista varmaan jo sadatta kertaa. Huokaisin ja säädin mp3:stani  kovemmalle. Kuulin alakerrasta räsähdyksen. Mitähän he tällä kertaa paiskoivat?

Heräsin aamulla auringonvaloon, ja huomasin että mp3:seni oli sammunut.  Siitä oli luultavammin loppunut akku. Nousin ylös ja lähdin kohti keittiötä. Eilen yöllä kuulunut räsähdys olikin Reneen isoäidin vanha vaasi, josta näkyi enää vain sirpaleita lattialla. Siivosin vaasin sirpaleet ja laitoin ne roskiin. Menin olohuoneeseen ja löysin Charlien sohvalta nukkumasta. Sammutin tv:n jonka hän oli jättänyt eilen illalla päälle.  Menin keittämään heille kahvia ja paistamaan munia. Renee tuli pian alakertaan. Hän istui keittiön pöydän ääreen ja otti kahvia. Kävin herättämässä Charlien, joka heräsi murahtaen sohvalta. Kun Charlie ja Renee  olivat  keittiön pöydän ääressä, he aloittivat taas riitelyn.

"Mulla olis tärkeää asiaa teille molemmille. Ajattelin muuttaa Forksiin Billyn ja Jacobin luokse."
He molemmat jäivät tuijottamaan minua suu auki. "Bella kulta, mitä sinä höpiset?" Renee kysyi huolestuneena.
"Äiti ajattelin muuttaa heidän luokseen että, sinä ja Charlie saisitte sovittua välinne."
"Minä olen sitä mieltä, että se voisi olla jopa hyvä idea. " Charlie kertoi oman mielipiteensä.
"No jaa. Kai se on sitten hyvä asia. Oletko ajatellut jo pidemmällekkin?" Renee kysyi.
"Olen soittanut Jacobille ja kysynyt että sainko muuttaa heille joksikin aikaa. Hän vastasi että tottakai pääsen.Niin olen jo varannut lennon, kone lähtee huomen aamulla kello 9.30."
"Silloin jo!" Renee kiljaisi huolestuneena.
"Oletko ottanut selvää koulun käynnistäsi?" Charlie kysyi.
"No Jacob sanoi ,että hän voi hoitaa sen koulu asian."
"Sinä varmaan sitten lähdet sinne Forksiin." sanoi Renee.
"Kiitos äiti!"
"Entä sinä ... isä? Saanko sinulta luvan?"
"Bella, kyllä tietenki saat." Charlie vastasi.
"Kiitos, kiitos. Soitan heti Jacobille asiasta. Ja menen jo pakkaamaan tavaroitani."

Juoksin kiiruhtaen yläkertaan. Hyppäsin sängylle ja etsin kännykästäni Jacobin numeron. Soitin hänelle ja kerroin että olin saanut luvan. Hän oli aivan innoissaan. Jacob kertoi myös että oli ilmoittanut minut kouluun. Ja pääsimme jopa samalle luokalle.

- Neavaan
« Viimeksi muokattu: 14.11.2014 00:33:48 kirjoittanut Beyond »

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Lailla lintujen 1.Luku
« Vastaus #1 : 20.09.2009 22:34:19 »
OOOOOOO, tää käy jännäks! Ei yhtään virheitä, mut luku oli aika lyhyt....
JATKOA jatkoa JaTkOa! jAtKoa!!!1

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Lailla lintujen 1.Luku
« Vastaus #2 : 21.09.2009 00:30:22 »
Ihan ok, mut jotenki liian nopee toi muutto-juttu ja näin.

yks virhe, huomen aamu.

jatkoo?
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Lailla lintujen 1.Luku
« Vastaus #3 : 21.09.2009 14:35:02 »
Hahhah, tässä saat nämä suuret ja pelottavat haukkuni.
Petran ei tarvitse loukkaantua tästä, mutta betauksessa on parantamisen varaa. Tai siis, virheitä oli - paljon. ;) Ihan kiva idea, kai, mutta tosiaan voisit hankkia myös toisenkin betan (ei mitään minäminäminähaluanbetata, joo en tosiaankaan tahdo). Ihan vinkkinä vaan.
Ja ikäraja piti muuten tunkea otsikkoon, ei alaotsikkoon.
Ööm, taisin kirjoittaa tavallista enemmän kritiikkiä, ohops! :D Mutta sen sinä ansaitset ilkeilyjesi jälkeen  ::)
Ihan hyvä idea, tuntuu vain että tästä tulee sellaista Bella-muuttaa-Forksiin-tutustuu-Culleneihin-mutta-Jake-rakastaa-Bellaa-ja-koko-ficci-menee-ihan-Twilightin-mukaan -juttua. :P
Ja mielestäni tuntui oudolta että ensin Renée ja Charlie riiteli, sit ne on Bellalle ihan että "jees, lähe vaa".. :)
Olisin myös sinun sijassasi tehnyt ensimmäisestä luvusta prologin.
Muista harkita toista betaa! (Äläkä ota näitä ihania kehujani liian herkästi, sillä oli tämä ihan hyvä ficci! :)....)
« Viimeksi muokattu: 21.09.2009 14:37:16 kirjoittanut Cath »
to me you live in a world of chaos.

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Lailla lintujen 1.Luku
« Vastaus #4 : 21.09.2009 14:54:11 »
Nax : Oi, kiitos jatkoa tulee sitten kun tulee inspista. :)
Mutanttiorava : Kiitos, no joo kyllähän tuo vähän nopeasti etesi. Haluan vaan päästä sinne Forksiin jo :)
Cath : No kiitti vaan sullekki :P Mä muuten Anni estin sut meses  ;D . En jaksanu enää sun juttujas :) Mut kai mä koht sallin sut taas. <3 P.s Cath on siis minun hyvä ystävä oikeassa elämässä. Ja älkää ottako kaikkea tosissanne mitä sanon hänelle. Sieltä voi tulla mieniä ilkeilyjä!  ;D

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Lailla lintujen 1.Luku
« Vastaus #5 : 21.09.2009 15:08:08 »
Nea prkl en puhu sulle enää ikinä. :'(
PEEÄS. En ikinä jakele sulle enää kehittäviä ideoita tästä idearikkaasta pääkopastani, jos aina käy noin, öhöm.  ::)
ei tarvii enää estellä thx ;)
to me you live in a world of chaos.

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Lailla lintujen 1.Luku
« Vastaus #6 : 21.09.2009 15:21:35 »
Kannattaa vaan kuvailla ja edetä hitaasti, tai alottaa suoraan Forksista missä Bee niiku ajattelee millasta oli olla Charlien ja Reneén kaa
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Lailla lintujen 1.Luku
« Vastaus #7 : 21.09.2009 15:53:11 »
Mua ainakin häiritsi Bellan puhekieli, mut ei siitä sen enempää. ja kuvailua enemmän (joo, mullakin on AINA sama vika, rahhh.), mut kyl se siitä..
jatkoa. :--D
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen