Kirjoittaja Aihe: Twilight: Guiding Light (S)  (Luettu 4760 kertaa)

Tuhisija

  • Vieras
Twilight: Guiding Light (S)
« : 19.09.2009 01:33:51 »
Author: Tuhisija
Title: Guiding Light
Fandom: Houkutus
Rating: S
Genre: tuplaraapale, angst, songfic
Warnings: Spoilaa Uusikuuta
Disclaimer: Houkutus sarja ja kaikki sen hahmot ovat Stephenie Meyerin luomia.  Kappale Guiding Light kuuluu Muselle.

Summary: Uusikuusta, Bella angstaa.

A/N: Halusin kirjoittaa jotain kivaa angstia ja tämä uusi ihana kappale Muselta inspasi kirjoittamaan tämän.  Ja olen pitkään halunnut tehdä songficin :)  Olisihan tästä pidemmän voinut tehdä, ehkä triplaraapaleena toiminut paremmin, mut saa olla nyt tupla.
Osallistuu FF 50:neen sanalla 036. Rikki

Venomous muokkasi oikean ikärajan ficciin


Guiding Light

Olen eksyksissä, yksin.  Tarvitsen opastusta, sinua.  Miksi jätit ja lähdit?  Enkö kelvannut sinulle, enkö ollut tarpeeksi hyvä?  Miksi teit niin?  Miksi jätit minut tänne kärsimään, tuntemaan suunnatonta tuskaa takiasi?  Sydämeni on riekaleina, täysin repaleinen, on ollut jo kuukausia.  Siihen sattuu, en saa kipua loppumaan.

When comfort and warmth can't be found I still reach for you
But I'm lost
I'm crushed
I'm cold and confused
With no guiding light left inside


Ainoa lääke kipuun olisit sinä.  Toisit sen turvallisuuden, mukavuuden ja lämmön takaisin sydämeeni, sytyttäisit sen uudestaan.  Mutta sinä et palaa, tiedän sen, et aio tulla takaisin.  Ja vaikka tiedän, uskottelen joka ilta, että vielä palaat, että tulet ja pelastat minut kylmältä maailmalta, sekaannukselta.   Mutta aamulla herätessäni vuode on liian tyhjä, pehmeä, vain sängyn puitteet ovat ainoa kova asia, jotka käteni tavoittavat.  Viileyttäkään ei tunnu, pelkkää peiton suomaa lämpöä, jonka karkotan.

You’re my guiding light
You’re my guiding light
There’s no guiding light left inside
There’s no guiding light in us


Pelkkää pimeyttä, ei valoa.  Sinä olit se valo, joka valaisi tietäni, teki elämästäni kirkkaan.  Nyt se on poissa, sitä ei ole jäljellä.  Mistä löytäisin sen uudestaan?  Mistä saisin valon takaisin?  Onko sitä enää jäljellä missään?

You’re my guiding light.


A/N: Kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 21:58:34 kirjoittanut Beyond »

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Guiding Light
« Vastaus #1 : 19.09.2009 13:19:35 »
<3 Ihana <3<3<3

Mun Tuhisija on paras kirjottaja <3<3<3
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Guiding Light
« Vastaus #2 : 19.09.2009 15:04:12 »
Herkkää angstia.. Mitä muuta mä voin sanoo, koko mun mielipide tästä perustuu noihin kahteen sanaan.. Kuvailit (taas) ihanasti! :) Ja mä luulen et kirjotit Bellasta, ja kirjoiti taitavasti (kuten yleensäkkin)..
Olipas taas viisas kommentti.. :D

Kiitos!

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Guiding Light
« Vastaus #3 : 19.09.2009 15:49:36 »
oii♥ tää oli... kaunista tekstiä!
Lainaus
Olen eksyksissä, yksin.  Tarvitsen opastusta, sinua.  Miksi jätit ja lähdit?  Enkö kelvannut sinulle, enkö ollut tarpeeksi hyvä?  Miksi teit niin?  Miksi jätit minut tänne kärsimään, tuntemaan suunnatonta tuskaa takiasi?  Sydämeni on riekaleina, täysin repaleinen, on ollut jo kuukausia.  Siihen sattuu, en saa kipua loppumaan.

tuo oli hyvä kohta!!

olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Guiding Light
« Vastaus #4 : 19.09.2009 15:53:41 »
Hahaha, sinä todellakin kirjoitat angstia paljon! :D
Pidin. :)
to me you live in a world of chaos.

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Guiding Light
« Vastaus #5 : 19.09.2009 15:58:38 »
Mutanttiorava, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäsit.   Paras?  Tuskinpa paras :D

kjatri, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että pidit.  Juu, Bellastahan tämä on (siis Bellsin näkökulmasta).  Oli viisas kommentti :D

Kotitonttu, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että pidit.

Cath, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että pidit.  Niin, aika lailla :D  Onkohan miulla angstificcejä eniten? Taitaapi olla.

neean

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Guiding Light
« Vastaus #6 : 19.09.2009 20:56:10 »
aivan ihana .

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Guiding Light
« Vastaus #7 : 19.09.2009 21:01:16 »
Aika ihuna. Mä en lue usein angstia kun mä alan sitten itekin murjottaan, mutta tää ei ollu niin kuoleman vaarallinen kuin mulle surulliset asiat on yleensä. Että sä oot hyvä.
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Guiding Light
« Vastaus #8 : 19.09.2009 21:39:49 »
neean, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäsit.

_Joutsen_, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäsit.  No hyvä, ettei aiheuttanut murjotusta (luultavasti?).

Sus-a

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Guiding Light
« Vastaus #9 : 25.09.2009 15:43:49 »
Tämä oli kyllä hieno songfic, ja laulu sopii siihen hyvin.
Mulla tulee tuosta samaisesta
Musen biisistä mieleen juuri samantapaisia juttuja.

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Guiding Light
« Vastaus #10 : 25.09.2009 19:35:02 »
Sus-a, kiitos kommentistasi :)  Musen biiseistä saa hyvin inspiksiä.

aurore

  • Vieras
Vs: Guiding Light
« Vastaus #11 : 21.04.2011 21:46:01 »
Moi pölö <3 arvaa mikä kiinnitti heti huomioni sun ficcilistaustas selaillessa ? :') there's no guiding light left insideeee
Hii. Tää oli taas taattua Tuhis-laatua, as always. Bella ei oo lempparihahmojani, hyh ei, mutta se sopi tähän ficciin hyvin kertojanääneks. Uusikuu-angsti on kivaa hihi.

Guiding Light on <3 ja se sopi toosi hyvin tähän ! Ow :'3 tää toimi hyvin näinki lyhyenä ja hiii tykkäsin.

Lainaus
Pelkkää pimeyttä, ei valoa.  Sinä olit se valo, joka valaisi tietäni, teki elämästäni kirkkaan.
Oww, tää oli songficci isolla ässällä ! <3 GL on ihana ja purr sä oot myös ihana. :D

aurore wants moar ! toivottavasti et oo ihan kuollu sen dompan takia, hihi. :D kiitos ja lisää tämmösiä hyrisyttävyyksiä ! :-*

~ aurore

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Guiding Light
« Vastaus #12 : 21.04.2011 22:02:35 »
Heii, kookos ♥ Mä voin hyvinkin arvata sen, mikä kiinnitti sun huomion ! löytykös sieltä kivaa luettavaa? : D ficcilistauksesta siis...

Aww, kiitus paljon! Vaik tää onkin 1,5 vuotta vanha ficci niin aww, kiva saada kommenttia ja kuulla positiivista palautetta, hihi. Ei Bella ole miunkaan, mutta hänen kova angstinsa Eetun poistumisen jälkeen kyllä sopi tähän, totta.
Ja GL on oww! Toosi mukava kuulla, että tyksit, hihi :D

Ja aww, sääki oot ihana oikeesti ♥ ! Yrität tappaa mut Dompan avulla, anelet multa todella siveitä tekstejä ja uww ! kyllä mussa henki vielä pihisee.. painosanalla pihisee... purr purr Domppa ; )

Kiitos toosi paljon ihanasta ja yllättävästä kommentista ♥ Oot ihana, muru!

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Guiding Light
« Vastaus #13 : 25.04.2011 00:26:12 »
Alan sitten näköjään täälläkin stalkkaan sua ;> :-D
Mut hei, mites tällänen teksti on kokonaan mennyt ohitte?
Bella angstaamassa, näitä on aina kiva lukee.
En ymmärrä runojen päälle, tai rimmaavuuden tai minkään muunkaan samantyylisen päälle, mutta jotenkin toi aivan ensimmäinen kappale jotenkin sointui omituisesti korvissani (?)

Mutta siis, tykkäsin tästä.
Ja oliko yllätys, että kun on songfic kyseessä, biisin sanat kuuluvat Muselle? :D
Osaat kirjoittaa ja samaa rataa, miksi mennä toistamaan itseään, kun kuitenkin tiedät kuinka hyvä oot((-:
Uudestaan tällästä tekstiä vain kehiin, vai ootko jo mun huomaamatta? Jatässähuomaa,ettäoonhuonostalkkeri :D

ninnnin~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Guiding Light
« Vastaus #14 : 25.04.2011 01:18:51 »
apua, oon saanu stalkkerin perääni ! : D
NiNNNi, voi olla, että on mennyt ohitte, koska tää on 1,5 vuotta vanha ja nousi vasta äskettäin taas Forksin pinnalle :D Mutta angstia tosiaan on aina kiva lukea. Ja kirjoittaa.
Oh, voi ollakin, että osakseen mulla tekstit välillä sointuu silleen runomaisesti, varsinkin preesensissä kirjoitetuissa lyhyissä teksteissä. Se tulee ihan luonnollisesti, itse en huomannut sitä ennen kuin yksi kaveri sanoi.

Mukavaa, että tykkäsit ja kiitos kovasti kehuista, pistää hymyilyttämään :D Ja eiköhän tuolta ficcilaarista jotain angstia löydy! Ei välttis songficci Bella angstia, mutta jotain muuta lyhyttä ja semmoista. Penkomaan vaan ja stalkkeroimaan : D Juu ja kiitos siis kommentista, oli mukava yön piriste!