Kirjoittaja Aihe: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1. D/H, K-11  (Luettu 12697 kertaa)

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Vs: Broken glass 8.luku 23.10.
« Vastaus #40 : 23.10.2009 16:03:45 »
AARGGG!!!! Pansy oli ällö ja ilkee Blaiselle!!!! AARGG!!! Älöttää vieki..... *pudistelee päätään ja värisee edelleen kylmistä väreistä*

Onneks Blaise sano sille et se on homo. Mä jotenkin arvasin, et se sanoo jotain sellasta. Ja arvasin sen, et Draco paljastuu, et se on siel luutakomeros... ( toi luutakomerossa on taas jotenkin niin kaksmielinen juttu... Oon kato lukenu taas sitä Tylypahkalaiset mesessä ficcii nii ei oo ihme, et se tuntuu kaks mieliseltä)Ja sit sekin oli niin hyvä kun Pansy pyörty kuultuaan, et Blaise on homo!!! *hahahaha*

Anna mä arvaan, et Draco kertoo Blaiselle, et sekin on homo?

No joka tapauksessa tää oli tosi hyvä luku!! Mitään kauheen rakentavaa en keksi, enkä virheitä nähny.

Jatkooo ja nopeesti!!!!
Ps. Tää ei kyl liity tähän, mut koska sä aijot tarkastaa sen mun 9. luvun?
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

HeartPiece

  • ***
  • Viestejä: 3
  • レイラ
Vs: Broken glass 8.luku 23.10.
« Vastaus #41 : 21.11.2009 00:39:58 »
Tämä on aivan ihana ficci, siis ihan oikeasti. Tykästyin jotenkin tähän vaikken hirveästi luekaan HarryxDraco parituksia.
Sine osaat kirjottaa tosii hyvi ja kuvailetkin ympäristöä ihan ok:sti.
Mietityttää miten mahtaa asiat mennä miten tää juttu jatkuu, itsekin vähän epäilen sitä että Draco myöntää olevansa suoraansanottuna lumottuna Harryyn. Mine en usko siihen että Draco kertoisi Blaiselle olevansa homo, Dracohan on kiinnostunut vain yhdestä pojasta? ;)
En sitä hirveän homoksi laske jos pitää vain yhdestä samaa sukupuolta olevasta mutta onhan sekin jo jotain sinnepäin.
Anteeksi tällainen random selitys ym. mutta srsly jatka toki.
.there is me who loved you.
.there is me who wanted you.
.there is you who destroyed me.
.there is you who killed me.

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Broken glass 8.luku 23.10.
« Vastaus #42 : 21.11.2009 19:27:47 »
Waaaauuu. HIiii. Blaise xD ja luutakomero xDD
Joo. ihana ihana ihana<3 oon melkee unohtanu tän, kun taas löysin tän. aivan ihana<3 Tyksin<3
Jatkoa vaan piannn.<3

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: Broken glass 8.luku 23.10.
« Vastaus #43 : 21.11.2009 23:50:04 »
Mahtavaa. :)

Pian jatkoa, kommentoin sitten tarkemmin! :-*
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 8.luku 23.10.
« Vastaus #44 : 23.01.2010 15:35:45 »
Haidy: Jaa... Ja Draco paljastaa Blaiselle olevansa homo? No katotaan nyt mitä mä keksin ^^

HeartPiece: Kiitos kamalasti. Niin, sehän nähdään piakkoin mitä Dracsuliini sanoo.

Rassermus: Thank you

Sonjapoika: kiitti sullekin

Joo, jatkohan on ihan sairaasti myöhässä, mutta mun koneeni on ollut kahdella perättäisellä sairaslomalla nyt joulun aikaan, mutta nyt mä varmaan alan kirjottaa seuraavaa lukua.
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

hiihaanna

  • Tyhjäntoimittaja
  • ***
  • Viestejä: 268
Vs: Broken glass 8.luku 23.10.
« Vastaus #45 : 26.01.2010 16:06:42 »
 
Lainaus
Perce tai Percy
heh.. Lopetit ikävään kohtaan!

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Broken glass 8.luku 23.10.
« Vastaus #46 : 26.01.2010 18:03:34 »
uusi lukija!:)
pitäisi olla tekemessä opinnäytetyötä^^
ei saisi jättää  tuollaiseen kohtaan...
mutta pidän tyylistäsi...
jatkoa
-romcu

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 8.luku 23.10.
« Vastaus #47 : 31.01.2010 15:10:06 »
hiihaanna: Jee, uus lukija (kai)

romance91: kiitti! Joo, mä oon vähän ilkee näitten lopetuskohtien kanssa. Aina jätän kaikkein jänninpään kohtaan XD

Joten, pitemmittä puheitta, tässä olisi vihdoinkin sitä jatkoa. Otsikko tarkottaa Masennuksen hämähäkkiä, tai ainakin sen pitäis tarkottaa...



9.luku Spider of depression

Blaise kohotti kulmiaan kysyvästi ja suuntasi minuun lempeät silmänsä. Lähdin kävelemään käytävää eteenpäin ja Blaise seurasi kyselemättä perässä. Kävelimme pitkän matkan pukahtamatta pienintäkään tavua, ja päästyämme ovesta ulos raikkaaseen ulkoilmaan, Blaisen uteliaisuus taisi kasvaa hänelle sietämättömäksi. No, mitä utelias luonnolleen voi, varsinkin kun kyseessä oli hyvin voimakasluonteinen paras ystäväni.

”Sinulla oli asiaa?”

Niin, kyllähän minulla oli, mutta sen aika ei ollut vielä tullut. Jatkoin kävelyä eteenpäin soran rahistessa jalkojeni alla tyytymättömänä painooni. Blaise hyppeli perässä entistä kärsimättömämpänä, aivan kuin hänellä olisi ollut heinäsirkkoja pöksyissään. Nehän hyppelevät ympäriinsä…

Hetkinen, miksi juuri heinäsirkkoja? Kyllä, ne ovat vilkkaita ja hyppiviä pikku ötököitä, mutta eivätkös ne sirittäneet? Enhän minä kuule mitään. En käsitä mistä ne hyppelivät mieleeni, mutta olen muutenkin ollut hieman ulkona lähiaikoina, joten aivoiltani ei saattanut odottaa mestarianalyysejä heti alkuunsa. Näin mielessäni oikein ison heinäsirkan, ja yritin karkottaa sen häiritsemästä tärkeää ajatustyötäni siitä, miten kertoisin Blaiselle pitäväni Harrysta.

Jostain syystä heinäsirkka oli kuitenkin takertunut aivolohkoihini jotakuinkin sitkeästi. Siinä se hieroi kamalia koipiaan yhteen kuin suunnitellakseen jotain, punoakseen katalia suunnitelmia minun harmikseni. Siinä se oli, selkeänä kuvana silmieni takana, eikä sillä ollut aikomustakaan lähteä.

Hätkähdin, kun huomasin heinäsirkan päälaelle ilmestyneet mustat hiukset. Peruukkiko? Ei, vaan ihan oikeat hiukset. Ja olivatko nuo silmälasit olleet ötökän päässä vielä äsken? Ja mistä tuo oudon muotoinen arpi ilmestyi sen otsaan?

Aivoni taisivat todellakin olla vielä hieman unessa, sillä minulta kesti hetken aikaa, ennen kuin tajusin mitä oli tapahtunut. Nyt heinäsirkka oli saanut Harryn piirteitä; hiukset, lasit ja jopa arven. Jotain pakkomielteitä kenties?

Ajatukset kulkivat niin omia raiteitaan, että minun alkoi naurattaa. Mutantti-heinäsirkka-Harry kummitteli vieläkin jossain hylättyjen ajatusten varastossa, kun hysteeriseksi päässyt nauru valtasi itselleen elintilaa pääni sisällä. Kehoni tärisi naurun purkautuessa ulos kehostani tulva-aallon voimalla jyräten kaiken tieltään. Otin pari huteraa askelta sivulle päästäkseni soratieltä pehmeälle nurmikolle, johon lysähdin makaamaan.

Sydämeni ja sieluni olivat särkyneet kuin lasi vetäydyttyäni kuoreeni muutama kuukausi sitten, ja pirstoutuneet aina vain pienemmiksi. Masennus oli kuin hämähäkki. Hämähäkki, joka houkutteli puoleensa saaliinsa epätoivon ja mielipahan avulla. Hämähäkki, joka kietoi mustaan seittiinsä kaikki liian lähelle ajautuneet ja hukutti heidän sielunsa myrkkyynsä. Myrkky pirstoo sydämen ja murskaa sielun kuin ohuen lasin. Sirpaleet leviävät ympäriinsä, eikä hämähäkki anna ihmisen niitä enää löytää uudestaan, jos vahingossakaan valuu liian syvälle.

Mutta jos hämähäkin onnistuu tappamaan ajoissa, on mahdollista etsiä takaisin palasensa ja koota itsensä.
Itsensä kokoaminen on kuitenkin yhtä vaikeaa kuin särkyneen lasin liimaaminen takaisin entiseen muotoonsa.

Silloin uskoin, tiesin, että olin löytänyt kaikki palaset. Pääni sisällä pieni, viaton Draco yritti koota palasia ja saada sielunsa ja sydämensä takaisin. Jokaisen ilon tunteen ja onnistumisen kautta pikkuinen Draco pääni sisällä sai palasen liitettyä toiseen ja oli lähempänä onnistumista.

Vaaleat hiukset olivat valuneet pojan silmien päälle, eikä silmiä näkynyt. Pojasta huokui se viattomuus ja vilpittömyys, jonka olin isäni toimesta unohtanut ja heittänyt syrjään kuin käytetyn nenäliinan. Se vilpittömyys, joka pienestä pojasta hehkui, paistoi myös Harrysta silloin, kun tämä hymyili lempeästi ystävilleen, riensi pelastamaan maailmaa pahalta tai vain puuhaili itsekseen jotakin. Se vilpittömyys, joka minulta oli jäänyt kokematta elettyäni lapsuuteni kylmien ihmisten keskellä, veti minua puoleensa.


Syvällisistä ajatuksistani ja pienestä pojasta sydämeni paikalla huolimatta suustani pulppusi edelleen hysteerisiä naurunpurskahduksia ja tärisin hervottomasti maassa. Blaise oli tullut viereeni ja katsoi minua kuin minulle olisi kasvanut kolmas pää.

Vedin syvään henkeä ja katselin kuinka rintakehäni nousi ja laski hengitykseni tahdissa. Se oli yksi maailman luonnollisimmista liikkeistä, eikä sitä monesti jäänyt ajattelemaan. Niin kauan kuin liikettä oli elossa, ja sitten kun sitä ei enää ollut, ei ollut ihmistäkään, eikä kukaan jäänyt ajattelemaan rintakehän nousujen ja laskujen arvokkuutta.

Ei kukaan.

Makasin vielä hetken selälläni maassa ennen kuin nousin ylös. Virnistin Blaiselle ja käänsin hänelle selkäni.

”Niin, minulla oli sinulle asiaa.”

Hiljaisuus. Soran rahinaa kun Blaise vaihtoi painonsa jalalta toiselle.

”Se on kuules nyt niin, että…”
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Deatha

  • LEECH
  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #48 : 31.01.2010 15:45:50 »
minä janoaa lisää!
                                                      ...mitäpä siihen lisäämään :D

kakeru kuittaa~

Jebbe

  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #49 : 31.01.2010 17:11:34 »
Wouu, aivan ihanaa tekstiä! Löysin tämän eilen ja luin kaikki kahdeksan osaa aivan putkeen ja rakastuin täysin ;___; <3 Harry ja Draco ovat aina olleet lempihahmoni ja ihanin paritus !

Minun silmääni ei löytynyt virheitä tekstistä, tai sitten luin vain niin hurmiossa etten kiinnittänyt niihin huomiota!

Ja tänään sitten vielä tajusin että minullahan on tunnus täällä, joten aloin tätä kommenttia kirjoittamaan heti ! :))

Jebbe

ps. uusi lukija ^^

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #50 : 04.02.2010 18:47:42 »
:)lisääää!!
onnes alkoi viikonloppu
 ja netti rupes taas toimimaan  olisi jäänyt hyvä luku välistäXD
Rakentavaa ei nyt tainut tulla mutta jatkoa odotellessa.
-Romcu

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #51 : 05.02.2010 12:59:56 »
Jatkoo ja heti!!!!!!!  ;D ;D

- Haidy
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

hiihaanna

  • Tyhjäntoimittaja
  • ***
  • Viestejä: 268
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #52 : 22.05.2010 00:05:40 »
Jatkoa pian, etten ala hyppii seinille? :D

harukaze

  • ***
  • Viestejä: 116
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #53 : 27.05.2010 10:53:37 »
Tämä alkaa kuulostaa hyvältä.
Ensimmäinen luku teki vaikutuksen onnistuneella kuvailullaan ja siksi tähän ficciin
tartuin.
Juoni on ollut ihan hauska ja jotkin kohdat ovat saanet räkättämään
 (varsinkin lattia, jota Draco suhteelllisen usein treffaa).

Hiukan harmittaa, että juoni ei kuitenkaan ole löytänyt vielä mitään selkeää polkua
ja asiat etenevät hiukan nopeaa tahtia tapahtumista toiseen, vaikka luvut ovat suhteellisen
lyhykäisiä. On kuitenkin mainittava, että kuvailu tässä ficissä on erinomaista.

Toivon kuitenkin sinun kirjoittavan jatkoa taas piakkoin. :)

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #54 : 08.06.2010 22:45:10 »
Tää on hyvä. Jatkoa kiitos! :)
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Iraaa

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Would you be my Draco Malfoy
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #55 : 10.06.2010 00:52:32 »
aivan ihana ficci <3 jatkoa pian pian pian <3
Weasley Twins <3
Draco Malfoy <3

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #56 : 10.06.2010 13:17:58 »
ihanaihanaihana!!<33
laita äkkiä jatkoa  ;)

TheYaoiYuri

  • BooYah bitch<3
  • ***
  • Viestejä: 65
  • Life's a bitch and then we die<3
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #57 : 03.04.2011 17:29:36 »
LIIISÄÄÄÄ!!!!!! Oih kun tää on ihana!!! Meh like<3  ;D
The beautifulness of the moment is in the shortness of it.
You should cherish all beautiful things until they vanish and die.

hiekkapaperi

  • ***
  • Viestejä: 58
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1.
« Vastaus #58 : 10.05.2011 22:30:18 »
hyvin hyvin ihana<3! lisää, lisää :-------)!
because destiny, John... is a fickle bitch

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Vs: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1. D/H, K-11
« Vastaus #59 : 31.07.2011 16:20:29 »
Ihana ! Jatkoa pian ?  ;D
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide