Kirjoittaja Aihe: Broken glass 9.luku vihdoin 31.1. D/H, K-11  (Luettu 12699 kertaa)

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 4.luku 13.9.
« Vastaus #20 : 13.09.2009 13:34:12 »
Winifred: Thank you very much. Jaa lyhyt ja asiaton kommentti? Mä oon aika tavalla eri mieltä. Kiva kun tykkäät, ja jatkoo tulee luultavasti aika piakkoin.

Haidy: Kiitti
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

~pinkie~

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Broken glass 4.luku 13.9.
« Vastaus #21 : 15.09.2009 10:24:12 »
Joo.. Luin jotain mitä olit kommannut, ja olit antanut ihan hyvän kommentin, vaikka ficci oli huono, joten oli pakko tulla lukemaan, että oletko niin huono kirjoittaja, että kehut sellasia ficcejä.. No, just näin selitän jotain omiani..

En yleensä pidä H/D ficeistä, mutta tämä oli ihan erilainen. Draco on tässä niin erilainen kuin yleensä. Pidän siitä. Vaikka toisaalta rakasyan myös vanhan Dracon bitchmäisyyttä (muusta en yleensä Dracossa pidäkään...).

No jaa, siis rakentavaa ei ole, vaikka jotkut kohdat töksähtivät silleen vähän tönkösti silmilleni. Yhdessä kohdassa olet - luultavasti ihan vahingossa - kirjoittanut pergamentin b:llä. Mutta joo, tavallaan aika suloinen ficci, ja eka  monilukuinen ficci, jota luen, ja aion nyt varmaankin jatkossakin lukea, ihan loppuun saakka.

Draco on kiva, kun ei ole niin klisee.. Mutta kohta loppuu hyppytunnit, joten lopetan todella sekavan kommenttini tähän. Pidän ficistäsi:)

<3:llä Pink

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 4.luku 13.9.
« Vastaus #22 : 15.09.2009 15:48:22 »
Pinkie: Juu, mulla on välillä vähän outo maku ficcien suhteen, makuasioistahan ei voi kiistellä XP. Ja yritän aina saada jotain posiitiivista kirjotettua...
Oho, mä ajattelinkin, että siinä "bergamentissa" oli jotain pielessä, mutta ei millään keksinyt mikä. Hehee. Kiva että tykkäsit mun Dracostani. Kiitos, ja meen heti korjaamaan sen virheen <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 5.luku 27.9.
« Vastaus #23 : 27.09.2009 11:58:07 »
Sorry että jatkon tekemisessä kesti. Inspis oli hukassa ja hirvee kiire nää pari viikkoo... mutta selitykset sikseen. Olkaapa hyvät, viides luku! *fanfaari* juujuu


5.luku Perheitä

Suuressa salissa suunnistin kohti täyttä Luihuisten pöytää. Vaikka kello oli vasta vähän, Suuri Sali oli miltei ratkeamispisteeseen asti täynnä, mikä oli todellinen ihme. Jostain syystä koko koulu oli ahtautunut istumaan aamiaiselle samaan aikaan. Se ei vielä riittänyt salin ratkeamiseen, mutta kun jostain ihmeen syystä olin unohtanut, että tänään olisi vanhempien vierailupäivä. Huokaus.

Oma isäni oli kuollut ja äiti oli käynyt Tylypahkassa niin monta kertaa ties minkä asian takia, ettei jaksanut tulla. Viime vierailu taisi olla pari kuukautta sitten, kun en ollut vielä ihastunut Harryyn. Tai oikeastaan juuri sen tilanteen takia, jonka johdosta aloin tuntea voimakasta vetoa mustahiuksista rohkelikkopoikaa kohtaan.

Olin ollut taas kerran kiusamassa Weasleyn tyttöä, mikä muuten oli aika vaikea homma, vaikken sitä kenellekään myönnäkään. Juuri kun olin langettamassa häneen oikein suuritehoista lepakonräkäherjaa, joku törmäsi minuun takaapäin. Kaaduin mahalleni lattialle (Miten aina minä olen se, joka on lattialla?) ja käteni päästi taikasauvastani irti ottaakseen vastaan nopeasti lähestyvän lattian. Taikasauvani lensi jonnekin nurkkaan, mutta ei sillä ollut niin väliä. Ainoa, jolla sillä hetkellä oli väliä, oli Harry, joka kaadettuaan minut oli päätynyt selkäni päälle makaamaan kompastuttuaan luultavasti omiin jalkoihinsa. Kierähdin äkäisenä selälleni, joka oli vaikeaa päälläni olleen painon takia, mutta onnistuin. Kohta kuitenkin huomasin, että olisi ehkä ollut parempi vain jäädä mahalleen nuoleskelemaan lattiaa.

Hyvin hämmentävä tilanne, sanoisin. Minä makaamassa selälläni pölyisellä lattialla päälläni ikuinen vihamieheni. Tai no, jos se minusta jotenkin riippuu, ei-niin-ikuinen vihamies. Harryn lämmin vartalo oli painautunut kiinni omaani ja mustat hiukset kutittelivat kaulaani yrittäessäni kurkkia hänen altaan ympärilleni. Hetken hämmennyksen jälkeen Harry tajusi tilanteen ja kierähti äkkiä pois päältäni. Mulkaisten vielä minua murhaavasti hän kietoi kätensä Weasleyn tytön ympärille ja lähti johdattamaan tätä poispäin. Minä, vieläkin jonkinlaisessa transsissa, kohottauduin kyynärpäideni varaan ja tuijotin tyhjään käytävään, jonne Harry oli kadonnut.

Dumbledore oli kutsunut äitini koululle selvästi arvellen tämän tulon rauhoittavan minua jotenkin ja estää minua enää kiusaamasta punapäistä tyttöä. Äitini saapuikin paikalle, mutta torumisen sijasta hän olikin minusta huolissaan. Välikohtauksen seurauksena sulkeuduin kuoreeni ja ainoat reaktiot, jotka minusta sai irti olivat synkeitä murahduksia, jotka ilmaisivat minun olevan omissa maailmoissani. Harryn kanssa tietenkin. Päivien kuluessa aloin huomaamattani laihtua ja söin vain sen verran, että pysyin hengissä. Äitini ei tiennyt siitä mitään, koska kukaan ei välittänyt minun kunnostani. Oikeastaan oli hyvä, ettei hän tiennyt, olisi vain muuttunut omaksi ylisuojelevaksi hömelöksi, joka hän yleensä on.

Istuutuessani pöytään näin, kuinka Harry jutteli entisen opettajamme, Remus Lupinin kanssa. Poika elehti vilkkaasti käsillään ja istumapaikaltani asti näin, kuinka hänen silmänsä loistivat innostuksesta. Lähellä heitä näin Hermionen kahden aikuisen kanssa. Ruskeahiuksinen naisen pää kääntyili edestakaisin Salin katon ja herkuista notkuvan pöydän välillä, kun taas miehen pää vilkuili joka suuntaan haluten nähdä pienimmänkin yksityiskohdan. Ihme, ettei miehen pää ollut vielä mennyt sijoiltaan kaikesta pyörimisestä. Aikuiset olivat kaiken järjen mukaan herra ja rouva Granger, Hermionen jästivanhemmat. Refleksinomaisesti kasvoni mutristuivat vihasta heitä jästejä kohtaan, mutta kun muistin, että olin päättänyt jättää isäni opit taakse, pakotin ilmeeni neutraaliksi.

Hieman kauempana heistä oli koolla oikea punapää-kokous. Herra ja rouva Weasley eivät olleet tulleet yksin, vaan mukana olivat kaikki muut paitsi… öh, taisi olla Perce tai Percy tai jotain, mutta se valvojaoppilas kumminkin. Jopa se lohikäärmeen-kesyttäjä-Weasley oli tullut mukaan. Näin kuinka kaksosista toinen kuiskasi toiselle jotain ja he lähtivät Suuresta Salista. Mitä lie kepposia tekemään, ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.

Huokaisin. Toisaalta olisin halunnut äitini tulevan, koska nyt olin niin yksin. Kaikilla muilla oli oma perheensä luonaan ja ystävätkin olivat lähellä, mutta minulla ei ollut ketään. Yksinäisyys on elämän pahin kirous. Se syö sisältä, eikä sitä välttämättä huomaa ennen kuin se on jo tuhonnut kaiken. Yksinäisyys näyttäytyy kateellisuutena ja kiukutteluna, joka vain ruokkii yksinäisyyttä ja karkoittaa viimeisimmätkin hyvät sielut ympäriltään.

Olin vaipunut ajatuksiini ja hätkähdin, kun joku jo toisen kerran saman aamun aikana laski kätensä olkapäälleni.

”Draco.” Tällä kertaa ääni ei kuulunut Dumbledorelle, vaan se oli kirkkaampi ja pirteämpi. Se oli tytön ääni.

###########

*nolona* tuli taas vähän lyhyt, mutta halusin välttämättä jättää tohon kohtaan...
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Winifred

  • Nuorallatanssija
  • ***
  • Viestejä: 498
  • © Sara Sofia
    • Ad surdas auras canere
Vs: Broken glass 5.luku 27.9.
« Vastaus #24 : 27.09.2009 19:15:31 »
Tiedätkö yhtään, miten ilkeää on jättää tuommoiseen kohtaan? Varsinkin kun minulla ei ole harmainta aavistustakaan siitä, kuka tuo tyttö on! Ilkeää, minä rukoilen sinua jatkamaan mahdollisimman nopeasti. Jos osaisin taikoa, niin taikoisin sinulle sen kadonneen inspiksen takaisin : )

Draco on kyllä niin ressukka, että minua surettaa hirveästi. Pitäisi jonkun nyt katsoa vaaleavärikkömme perään ettei poika itseään nälkään näännytä! Ei saa, Draco on kiehtova ja ihana hahmo, ja tässä on jotain sellaista alakuloista suloisuutta, että Dracosta ei saa olla välittämättä!

Lainaus
Yksinäisyys on elämän pahin kirous. Se syö sisältä, eikä sitä välttämättä huomaa ennen kuin se on jo tuhonnut kaiken. Yksinäisyys näyttäytyy kateellisuutena ja kiukutteluna, joka vain ruokkii yksinäisyyttä ja karkoittaa viimeisimmätkin hyvät sielut ympäriltään.
Tämä oli todella hieno kohta ja minusta osuit sillä suoraan asian ytimeen. Ja vielä hienompaa siitä tekee sen, että se on juuri Dracon miete. Yleensä Harry on se, jonka suuhun/mieleen laitetaan syvälliset ja ajatuksia herättävät asiat. Dracolle sopii tuollainen mietiskely kaiken sarkasmin lisäksi. Niin totta, niin kaunis, että minulla on ahdistava olo. Ahdistava, muttei onneksi sellainen ahdistus, joka ei jätä tilaa millekään muulle.

Draco kiusaamassa Ginnyä on muuten asia, joka saa minut hyvin ilkeälle tuulelle. Minä en ole ikinä pitänyt Ginnystä hahmona (ärsytti aluksi niin vietävästi se Ginnyn ihastuminen Harryyn ja se Ginnyn täydellisyys hahmona: hän on kaunis, taitava koulussa ja vetää poikia puoleensa kuin kärpäsiä), enkä muuten pidä tässäkään. Tosin se johtuu siitä, että Ginny on ilmiselvästi Dracon ja Harryn välissä. And is it a bad thing.

Ajatukset katkeilevat ja sekoilevat, joten parasta lopettaa tähän. Kokonaisuudessaan mielenkiintoinen ja mukaansatempaiseva luku. Herätti ajatuksia, mikä on minusta aina hyvän tekstin tuntomerkki. Kirjoitus oli sujuvaa eikä toteutuksessakaan ole moitittavaa. Toivottavasti jatkoa saadaan pian lisää, sillä minä todellakin haluan tietää miten tässä käy (sekä uppoutua näin lumoavan tekstin pariin!).

~W

Ps. Heureka! Minä ehkä keksin kuka se tyttö on, mutta taidan jäädä odottelemaan oikeaa vastausta etten aivan mäntyyn mene arvausteni kanssa.
Just keep your head to the sunlight so you won't see the shadows .

I'll be dancing with myself.

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Vs: Broken glass 5.luku 27.9.
« Vastaus #25 : 27.09.2009 19:42:35 »
Tää oli taas hyvä luku.Dracoa käy sääliks ku se on niin yksinäinen... Oliks se tyttö Hermione tai joku luihusista? No joka tapauksessa tää kohta sai mut hymähtämään:   

Herra ja rouva Weasley eivät olleet tulleet yksin, vaan mukana olivat kaikki muut paitsi… öh, taisi olla Perce tai Percy tai jotain, mutta se valvojaoppilas kumminkin.

No joo, eip oo taaskaan mitään järkevää Kommentteja.... *nolo*

Joka tapauksessa nopeesti jatkoo!!!
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Broken glass 5.luku 27.9.
« Vastaus #26 : 27.09.2009 20:43:55 »
Hei hoi. uus lukija ilmottautuu^^ -ainakin omasta mielestäni :D
Tykkäsin hirmuisesti^^ Hyvin kirjotettu ja tällee^^
Oooh. Odotan innol jatkoa^^

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 5.luku 27.9.
« Vastaus #27 : 27.09.2009 21:20:49 »
Winifred: Kiitos ihan hirveästi! Ja mähän oon ilkee *evil grin*. Muahhaahaaa! Okei, oon hullu. Ois kiva tietää mitä arvelet siitä tytöstä, jonka henkilöllisyyden mä niin taitavasti yritin piilottaa...
Ite mä tykkäsin kanssa tosta sun quottamasta lauseesta. Kirjotin sen sillai "nopeasti ja sanoja vaan sanan perään"-fiiliksellä, jolla mun mielestä usein syntyy kaikkee kivaa.
Mä oon sun kanssa samaa mieltä Ginnystä. Tyhmä Ginny... Harry on Dracon. Ni. Haluun kiusata sitä mahdollisimman paljon ficeissäni...
Jatkoa yritän saada mahdollisimman nopeesti.

Haidy: Kiitti. Puristan susta huomenna koulussa arvauksia siitä tytöstä... hihii. Oisko se Hermy vai joku muu? Se selviää mainoskatkon jälkeen!

Rassermus: Kivaa, uusi lukija! Mukavaa että tykkäsit.
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Deatha

  • LEECH
  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Broken glass 5.luku 27.9.
« Vastaus #28 : 02.10.2009 15:50:57 »
muahahahaha, hyvää työtä kulta ♥ jatkoa pliiiis ihana zicci on pitäää tulla enemmän harryxdraco kohtauksia :DD hahaha pervo kun olen sain tästä muuten hyviä inspiksiä, pitäis tehdä joskus itekki fic... ja sitä sarjista >< lol vähän on jääny, lupaan että teen sitä viikoloppuna!! :DD  ♥♥

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 5.luku 27.9.
« Vastaus #29 : 03.10.2009 10:31:46 »
Deatha: Thanks my darling. <3 HarryXDraco tulee kyllä, mutta ei ihan vielä... katotaan ny...
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Cerry

  • se möykky tuolla-->
  • ***
  • Viestejä: 51
  • seriosly Draco. Malfoy dosen't Cry
Vs: Broken glass 5.luku 27.9.
« Vastaus #30 : 03.10.2009 19:57:57 »
mahtava!! rakastan tätä biisiä ;D ;D ;D
 ''likainen puoleni astuu esiin'' hihihi... harry ja dradra hihi...

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 6.luku 5.10.
« Vastaus #31 : 05.10.2009 15:35:05 »
Cerry: Kiitti <3

A/N: Eli tässä olisi sitten kuudes luku. Nyt sitten saatte tietää kuka se salaperäinen tyttö oli.


6.luku Friends

Tunnistin äänen helposti, olimmehan olleet kyseisen tytön kanssa ystäviä jo pikkukakaroista asti. Mustatukkainen, mopsinaamainen tyttö katseli minua selkäni takana. Ohuet huulet kaartuivat hymyyn kun käännyin katsomaan. Kalpeat ja ohuet sormet nousivat olkapäältäni ja laskeutuivat päälaelleni silittämään hiuksiani.

”Draco, olet palannut”, Pansy totesi hiljaa hymyillen. Toinen kulmakarvani kohosi kysyvästi ja Pansy virnisti ja vilkaisi oikealle. En jaksanut kääntyä katsomaan mitä Pansy vilkaisi, mutta puolen sekunnin kuluttua kuulin vasemmalta (Pansyn oikealta) puoleltani juoksuaskelia. Ennen kuin ehdin värähtääkään, jokin tumma ja painava kaatoi minut kiljaisten mukanaan lattialle. Musta hulmuava viitta laskeutui ympärillemme ja hopeavihreä kravatti kutitteli nenääni maatessani, jälleen kerran, lattialla. (Miksi ihmeessä kuraiset kivilattiat pitävät minusta niin kovasti?)

”Dracsuliii!” huusi korvaani tuttu ääni, jonka omisti eräs entinen ystäväni.

”Blaise, en saa henkeä”, yritin mumista Blaisen lämpimän ruumiin alta.

”Olet palannut!” Blaise huusi, edelleen korvaani. Työnsin Blaisen pois päältäni ja nousin seisomaan.

”Miksi kaikki hokevat tuota koko ajan. Minähän olen ollut täällä Tylypahkassa koko ajan. Mitä ihmettä te nyt oikein meuhkaatte”, puuskahdin ärtyneenä kaikesta hälinästä.

”Jos nyt kerran olet niin tyhmä ettet tajua, niin kai minun on sitten selitettävä. Juu, olet kyllä ollut ruumillisesti koko ajan täällä, mutta ajatuksesi ovat olleet jossain ihan muualla. Sinulle ei voinut puhua, sillä et kuunnellut. Olit koko aina omissa oloissasi, et huomioinut meitä muita ollenkaan, et syönyt ja menit aina vain huonompaan kuntoon. Siinä se!” Pansyn sisällä ollut Dracosta huolestunut möykky pääsi yhdellä kertaa purkautumaan ulos.

Säpsähdin. Olin unohtanut kuinka kiivas Pansy saattoi olla.

Kyllähän minä olin ollut hieman poissaoleva viimeaikoina. Itse en ollut silloin tajunnut sitä, mutta kai sen oli aika ilmiselvää. Onneksi kaikki, tai no, melkein kaikki, oli taas hyvin.

*******

”Ja sitten Theodore muutti sen lusikan mädäksi kananmunaksi ja lennätti sen Longbottomin päähän. Sillä nössöllä oli aikamoinen homma saada hiuksiaan puhtaiksi, kun minä vielä yleisen hämmingin suojissa tartutin kananmunan sen tukkaan”, Blaise selitti niitä kaikkia tapahtumia, jotka olin sivuuttanut.

”McGarmiva kyllä suuttui ja antoi Theolle kaksi viikkoa jälki-istuntoa. Jos joku hänen pikku-kulta-Rohkelikoistaan olisi tehnyt samoin meille, ei rouva Olen-Uskollinen-Tuvalleni-ja-Vihaan-Luihuisia olisi ollut huomaavinaankaan”, Blaise jatkoi ja minua alkoi hihityttämään, kun ajattelin McGarmivaa saarnaamassa kovanaamaiselle Theolle kananmunien haittavaikutuksista hiuksissa.

Hetkinen? Minä hihitin? Kun huomasin sen, lätkäisin nopeasti käteni suuni eteen ja lopetin. Hihitykseni ei ollut valitettavasti jäänyt ystäviltäni huomaamatta. Kaksi kummastunutta silmäparia kohdistui minuun.

”Hihititkö sinä juuri, Draco? Minä luulin että sinä olet poika?” Blaise kysäisi. Olihan se tietysti hieman tyttömäistä.

”Tietysti minä olen poika! Olethan sinä nähnyt minut alasti monet kerrat!” huomautin, ja sain palkaksi Pansylta irstaan virnistyksen.

”Mitäs ovat pojat puuhailleet kaksin alasti? Soo soo”, Pansy virnisti ja heristi sormeaan. Blaise näytti Pansylle kieltään ja minä tunsin kasvojeni kuumentuvan.

”Mikäs tuolla nyt on, kun hihittämisen lisäksi vielä punastuu”, kysyi Pansy hyvin mummomaisella äänensävyllä Blaiselta.

”Niin, mihin tämä nykynuoriso onkaan mennyt. Pojistakaan ei ole enää miesten hommiin, vaan he hankkivat pitkät tukat, harjoittelevat virkkausta ja alkavat pitää pojista”, Blaise vastasi samalla sävyllä, eikä arvannutkaan, miten lähelle hän pelleilyllään osui.

Blaisen vitsi sattui minuun. Ei sillä, että minä olisin pitänyt virkkauksesta tai että minulla olisi ollut pitkä tukka, mutta minä pidin pojista. Tai en oikeastaan pojista, pelkästään yhdestä.

Naamani punertui entisestään. Käännyin ja juoksin pois ystävieni luota pidätellen kyyneleitäni.

”Draco, minne sinä…” kuulin kuinka Pansy huhuili perääni. Minulla ei ollut aikomustakaan pysähtyä.
« Viimeksi muokattu: 05.10.2009 16:09:02 kirjoittanut Cherina »
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Winifred

  • Nuorallatanssija
  • ***
  • Viestejä: 498
  • © Sara Sofia
    • Ad surdas auras canere
Vs: Broken glass 6.luku 5.10.
« Vastaus #32 : 05.10.2009 15:56:04 »
Eikä! Miun arvaus meni kyllä niin metsään kun olla ja voi! Onneksi en ruvennut spekuloimaan sitä : D

Pansy ja Blaise, eihän heitä voi jättää pois yhdestäkään ficistä, joka kertoo Dracosta. Blaise on kyllä niin homo, vaikka tässä ilmeisesti hetero on. Halailee nyt tuolla lailla Dracoa. Puhumattakaan siitä mitä pojat ovat keskenään puuhailleet kerta toinen ollaan alasti nähty ; ) Noei, taisi kiero ja likainen mielikuvitukseni lähteä laukkaamaan. Kaikki ficit ovat kyllä aivopesseet minut, koska Blaise vaikuttaa jotenkin aina niin homolta.

Lainaus
”Tietysti minä olen poika! Olethan sinä nähnyt minut alasti monet kerrat!” huomautin, ja sain palkaksi Pansylta irstaan vinistyksen.
Olisi Draco saanut minultakin irstaan virnistyksen : D (tuossa on muuten kirjoitusvirhe, huomasin vasta nyt, lisääppä ärrä virnistys sanaan ; )

Draco ressukka. Sai ystävät vierelleen ja sitten he alkavat laukomaan typeriä juttuja. Mutta minä haluan uskoa, että Pansy ja Blaise hyväksyvät lopulta Dracon seksuaalisen suuntautumisen. Hihittäminen on kivaa joskus, minusta on vain hauska kuunnella, kun(jos) pojat hihittävät. Se on suloista : )

Kokonaisuudessaan oli jälleen mukaansatempaava ja virheetön luku, jota oli ilo lukea. More! More! Kyltymätön mielini ei sitten hiljene koskaan. Haluan tietää, miten Dracon käy, saako hän Harrynsa. Sekä tiestysti haluan lukea lisää Pansysta ja Blaisesta! Rakentava katosi taivaan tuuliin, mutta ehkei se maailmaa kaada. Toivottavasti jatkoa tulee piakkoin, en malta odottaa! : )

~Winifred
Just keep your head to the sunlight so you won't see the shadows .

I'll be dancing with myself.

Deatha

  • LEECH
  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Broken glass 6.luku 5.10.
« Vastaus #33 : 05.10.2009 15:57:54 »
yhyyyyy draksu itkeeee siispä minäkin;_____________________________________; boohooo~~ surullista oli se ku siis ne haukku dracooo yhyy ja pansylle ja blaiselle EI HOMOT OO HUONO ASIA (yksi asia miksi minä tahtoisin olla poika XD) hahaha no joooo rakentava palaute lensi karibialle, lentokone putosi, ja palaute hukkui mereen 8DDjee

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 6.luku 5.10.
« Vastaus #34 : 05.10.2009 16:08:14 »
Winifred: Kiitti taas tosi paljon kommentista. <3
Mä tiukkasin Haidyltä (on mun kaa samalla luokalla) että kuka se luulee sen tytön olevan. Kyllä se sen loppujen lopuks arvas, vaikka tosin kävi ensin läpi melkein kaikki muut Tylypahkan tytöt. Niin että ei sulla varmaan sen enempää metsään oo voinu mennä XP.
Mutta kiitti virheen bongaamisesta. Mullahan ei oo betaa, joten niitä virheitä voi joskus putkahdella esiin.
Ja mistäs sitä tietää, ettei Blaise oo homo? (en tiiä vielä ittekään). Ja Blaisen lisäks Seamus on aina joka ficssä homo. Kylkyl.

Deatha: Kiitti kulta <3. Rakentava on samassa paikassa kuin äikäntunnillakin =P
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Vs: Broken glass 6.luku 5.10.
« Vastaus #35 : 17.10.2009 14:02:45 »
Cherina sä oot ilkee. Et kertonu mulle et oot laittanu jatkoo.... >:( en ainakaan muista et olisit sanonu. ???

No joka tapauksessa en olis arvannu et se oli Pansy joka oli Dracon seläntakana.

Tyhmää et Pansy ja Blaise haukku Dracoo. Ne on ilkeit. Nyt Draco parka itkee. *Nyyh*
Olis kivaa jos Draco törmäis Harryyn ja sit Harry lohduttais sitä.....

No joka tapauksessa JATKOOOOOOOO JA NOPEESTI. DRACO PITÄÄ SAADA PAREMMALLE TUULELLE  :D ;D
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 6.luku 5.10.
« Vastaus #36 : 22.10.2009 15:34:54 »
Haidy: Sorisorisori, mä unohdin kertoo sulle, kun siinä oli sillon kauheesti muuta hälinää. Kiitti kommentista <3
Ja jatkoahan tulee nyt!

Nyt mä haluun antaa teille tällasen kivan yhteenvedon seuraavasta luvusta: Luutakomero, kaksoset ja hullu Dumbledore. Mielenkiintosta
Ja anteeks että tästä tuli taas ihan hirveen lyhyt. Halusin vaan välttämättä jättää tohon kohtaan.


7.luku Luutakomerossa

En halunnut päästää kuumia kyyneleitäni valumaan vapaasti kaikkien nähden, joten juoksin lähimpään luutakomeroon. Siirsin hieman paria koulun ikivanhaa rämäluutaa, ja ahdin itseni luutien taakse jäävään pieneen tilaan. Siihen samaiseen komeroon minulla oli pienempänä ollut tapana tulla jos jokin asia harmitti. Pieni kolo luutien varjossa pakotti minut käpertymään pieneksi, joka lohdutti minua huomattavasti. Ihmisen läheisyys ja lämpö auttoivat melkein jokaiseen murheeseen, vaikkakin olisi joutunut halaamaan omia jalkojaan. Pienestä peilistä näin, kuinka kyyneleet olivat tuhrineet kasvoni ja silmäni olivat punaiset. Kaiken kaikkiaan olin surkea näky, vaikkei se ollutkaan mitään siihen verrattuna, miltä olin näyttänyt vielä päivää aikaisemmin.

Siellä minä istuskelin, kietoneena käteni jalkojeni ympärille ja yrittäen kääntää ajatukseni jonnekin muualle kuin Harryyn tai Blaisen tahattomaan kommenttiin. Ainoa ääni, joka silloin tällöin kuului, oli oma huokaukseni tai Riesun käkätys jossain kauempana, kun se kiusasi muita oppilaita. Minua se ei ollut koskaan kiusannut, ehkä sekin pelkäsi isääni, ja isäni kuoltua se oli vain jäänyt tavaksi.

Kirjeeni Harrylle oli vieläkin laukussani, minulla ei ollut vielä ollut tilaisuutta käydä Pöllölässä kenenkään epäilemättä. Ja joku olisi voinut nähdä, kenelle kirje oli osoitettu, sillä Tylypahka oli silloin täynnä oppilaita ja heidän vanhempiaan. Minusta oli päivän mittaan alkanut tuntua, että minä, Blaise ja Pansy olimme ainoita, joilla ei ollut perhettä tai muita läheisiä käymässä. Ja sitten oli sellaisia kuin Weasleyt, joita tuntui pursuavan joka reiästä.

Aamupalan jälkeen kaksoset olivat nimittäin ”vanhempien vierailupäivän kunniaksi” järjestäneet oman shownsa Suuressa Salissa. Kenenkään huomaamatta he olivat leijuttaneet hyvän joukon höyhentyynyjä Salin katonrajaan. Hirveän pamauksen saattelemana he räjäyttivät ne ja pian ilman täytti eriväriset höyhenet. Punaisia, sinisiä, vihreitä, keltaisia ja kaikkea siltä väliltä. Jotkut kiljahtelivat ensin riemuissaan, kun höyheniä leijaili heidän päällensä, mutta kun joku huomasi, että höyhenet tarttuivat kiinni ihmisiin, syntyi hirveä paniikki. Ihmiset juoksentelivat ympäri Salia yrittäen riuhtoa höyheniä päältään. Onneksi olin juuri muutamaa sekuntia huomannut tiputtaneeni haarukkani Blaisen hyökkäyksen takia ja olin pöydän alla etsimässä sitä. Jälkeenpäin sain hyvät naurut siitä, että Blaise ja Pansy joutuivat ostamaan kaksosilta ainetta, jolla höyhenet irtosivat. Myös kaikki muut Salissa olleet joutuivat ostamaan sitä, mukaan lukien Harry, joka yritti irrottaa suurta pinkkiä höyhentä hiuksistaan. Hermione oli ainoa Salissa ollut, minun lisäkseni, jonka ei tarvinnut ainetta ostaa, vaan joka pystyi kiristämään sen kaksosilta ilmaiseksi.
Koko juttu taisi oikeastaan naurattaa ainoastaan neljää ihmistä: Minua, kaksosia ja Dumbledorea, joka oli juossut ympäri Salia kiljahdellen riemusta ja jahdaten höyheniä. Loppujen lopuksi hän oli kaikkein eniten höyhenissä. Ja taitaa olla vieläkin, hän kun näytti kovasti kiintyneen höyhenpukuunsa.

Havahduin todellisuuteen, kun kuulin komeron ulkopuolelta vaimeaa puhetta. Äänet oli helppo tunnistaa, ja ennen kuin ystäväni ehtivät avata oven, kaivauduin syvemmälle luutien sekaan.

”Hänellä oli pienempänä tapana tulla tänne, kun kaipasi rauhaa ja hiljaisuutta. Hänen lähellään sitä kun ei paljoa ollut”, esitelmöi Blaise Pansylle minun elämästäni. En jaksanut välittää, mitä soopaa hän sillä kertaa, vahingossa tai tahallaan, minusta kertoilisi.

”Dracoo!” huhuili Pansy ja kurkisti etummaisten luutien taakse. Ehdin jo pelästyä, että hän huomaisi minut, mutta hetken vilkuiltuaan hän kääntyi pois.

”Ei hän ollut sielläkään.”
”Missä ihmeessä hän sitten voi olla? Olemme etsineet lähes kaikkialta.”
”Levätään tässä hetki, ennen kuin jatketaan. Eihän meillä ole mikään kiire.”
”Mutta Draco…”
”Draco voi odottaa, olemmehan nyt luutakomerossa, kahden…”

Näin piilostani peilin kautta, kuinka Pansy kohotti kulmiaan ja nuolaisi huuliaan flirttailevasti. Kurkkuuni nousi pala, kun tajusin tytön yrittävän vietellä parasta ystävääni silmieni edessä. Huomasin myös Blaisen ilmeestä, ettei tilanne ollut hänellekään mieluinen.

”Blaise”, Pansy huokaisi ja nojautui kohti tummaa poikaa.
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Vs: Broken glass 7.luku 22.10.
« Vastaus #37 : 22.10.2009 17:11:00 »
Cherina! Et taaskaan kertonu, et laitoit tänne jatkoo tai sit sä et taas kereeny laittaa mulle viestii... Ei se mitään. Sellasta sattuu aina joskus.

No nyt tohon sun viimeisimpääs lukuun. Se oli kyllä hyvä. Paras kohta oli ehkä:

Ja sitten oli sellaisia kuin Weasleyt, joita tuntui pursuavan joka reiästä.

Repesin kuin luin sen. Se oli hyvä, ehkä vähän kaksmielinen.... Tai sit mä vaan ajattelen kaiken kaksmielisesti, tai en niin pahasti ku sä ja Deatha. ;D Se on voinu ehkä tarttunu muhun tai ei ehkä vaan onkin. ;D Mut eiks kaikki on välil vähän kaksmielisii? Ainakin mä ja Emmi oltiin liikkatunnil.... No nyt kyl karkaan kokonaan asiasta....

Eli takas sun ficciin.... Se oli sika hyvä luku. Apua! Mitä Pansy tekee Blaiselle? Mut Dracohan puuttuu siihen, eiks puutukkin? Tai sen on pakko puuttuu.

Jatkoo ja vähän nopeesti tai tuun hulluks!!!!!!!!!!! En malta oottaa seuraavaa lukuu!!!!

Ps.Katos vaan osasinhan vihdoinkin laittaa lainauksen ja oli aika pitkä kommentti :D
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

Deatha

  • LEECH
  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Broken glass 7.luku 22.10.
« Vastaus #38 : 22.10.2009 18:11:00 »
OMG ihana paittii...BLAISE JA PANSY??!!! kgdfioövnödofvdöokdnvbkmdvkldvk mitä vittuaaaa? O_______O hätäännyn apua. draco äkkiä nyt vaan pois komerosta ja kertomaan harrylle tunteistaan :DD love u Cherina!! ♥

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Broken glass 7.luku 22.10.
« Vastaus #39 : 23.10.2009 14:52:27 »
Haidy: Mä meinasin kertoo sulle tänään koulussa  ;D
Mutta joo, kiitos pitkästä kommentista, ja katotaan nyt miten kaikille käy...

Deatha: Kiitti, kulta <3

Ja nyt, seuraava luku. (tuleepa näitä nyt nopeesti)


8.luku Tunnustus

”Öergh?” oli ainoa ääni, jonka Blaise päästi, ennen kuin Pansy kuroi umpeen matkan heidän huuliensa välillä. Hämmennys, epävarmuus ja pelko paistoivat hänen katseessaan, kun tyttö kietoi kätensä hänen ympärilleen.

Minä ja Blaise olimme aina ajetelleet, että Pansy roikkui mukanamme, koska oli ihastunut minuun. Blaisen järkytykseksi ja minun onnekseni Pansy näytti sittenkin kiintyneen Blaiseen. Olimme pojan kanssa keskustelleet Pansysta joskus pari vuotta sitten, ja molemmat olivat olleet sitä mieltä, että kummallekin tyttö oli vain hyvä ystävä.

Blaise näytti kivettyneen paikoilleen. Pohdin jo, pitäisikö minun hypätä piilostani ja pelastaa paras ystäväni tytön armottomilta suudelmilta. Blaise kuitenkin havahtui, ja työnsi tytön pois luotaan.

”Ööh, Pansy…”
”Niin, kulta?”

Minua rupesi hihityttämään aivan kauheasti, kun kuulin Pansyn vastauksen. Tytön silmissä oli armottoman rakastunut katse, ja hän hymyili onnellisesti. Läppäisin käteni suulleni, mutta liike oli hieman myöhässä. Yksi pikkuruinen hihitys karkasi huuliltani, ja Blaise käännähti katsomaan minuun päin.

”Tuolta kuului hihitystä.”
”En minä vaan kuullut, kultaseni. Ehkä se oli joku kummituksista. Mutta eihän meidän tarvitse nyt keskustella siitä.”

Pansy nousi taas varpailleen ja lähestyi uhkaavasti Blaisea. Tällä kertaa poika oli nopeampi, ja hän työnsi tytön pois.

”Tuota Pansy, minulla olisi sinulle kerrottavaa.”
”Niin, kulta?”

Pansyn kullittelu alkoi jo selvästi ärsyttää Blaisea, mutta sai minut melkein tukehtumaan nauruun. Äänettömään nauruun, tietenkin, enhän halunnut paljastua. Toisten ahdinkoa oli jostain syystä aina hauska katsella, vaikka sitten parhaan ystävän.

”Niin, tuota joo.”
Pansy kohotti kulmakarvojaan.

”Minäolenhomo.” Blaise pääti suustaan ryöpyn sanoja, niin ettei Pansy saanut mitään selvää, saati sitten minä.

”Mitä, en ymmärtänyt. Sanoit sen liian nopeasti, kulta.”
”Minä olen homo.”

Blaisen sanoja seurasi hirveä kolina ja kalina, joihin yhdistyi minun ”Mitä!” huutoni ja kiljaisuni kaikkien luutien kaatuessa kumoon hirveää ääntä pitäen.

”Draco?”
”Niin?” yritin viattomasti, kuin en tietäisi mistä oli kyse.
”Sinä kuulit kaiken.”
”Tuo ei tainnut olla kysymys.”
”Ei todellakaan.”
”No siis, niin kuin minä juuri äsken Pansylle, sinulle ja muutamalle hiirelle kerroin, olen…”
”Homo?”
”Niin…”

Blaise näytti vaivaantuneelta, ja käänsi katseensa lattiaan. Vasta silloin me molemmat huomasimme, että Pansy ei ollut osallistunut keskusteluumme, vaan makasi pyörtyneenä lattialla.

”Mitä, jos jättäisimme hänet siihen virkoamaan. Hän ei taida olla kovin iloinen herättyään. Uutisesi taisi olla tytölle melkoinen shokki.”
”Erinomainen idea”, Blaise sanoi, ja virnisti. Blaise avasi oven ja päästi minut ensin ulos. Blaisen suljettua oven, käännyin häntä kohti.

”Minullakin on asiaa sinulle. Minun olisi kai kannattanut jo kertoa, mutta en ole uskaltanut. Luulen, että tämä olisi hyvä hetki.”
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!