Kirjoittaja Aihe: Skins-liekeissä, Tanssin taikaa | S, Maxxie/Tony  (Luettu 2883 kertaa)

MilzZzu

  • Vieras
                                 Nimi: Tanssin taika
                      Kirjoittaja: MilzZzu
                      Fandom: Skins- liekeissä
                      Genre: Romance, slash
                       Ikäraja: S
                       Paritukset: Tony/ Maxxie
   
             







             Juuri nyt en ajattele. Päässäni on vain seuraava liike, seuraava jalan heitto, käden kaarre, pään hento heilautus. Ei ole muita kuin minä ja musiikki. Nautin siitä kun ruumiini liikkuu juuri niin kuin tahdon. Rakastan sitä kun musiikki väreilee lävitseni, kun hyppään ja ilmavirta suhahtaa korvieni läpi. Tunne on mitä upein ja huomaan nauravani ääneen. Askel, kaksi, kolme, hyppy sivulle, kädet, pää . . .
Äkkiä musiikki katkeaa ja jalkani lipeää niin että kaadun maahan. Koko salin täyttää yllättävä tyhjyys, kuin äskeinen ilo olisi imetty sekunnissa kuiviin.

        ”En tiennytkään että olet noin huono tanssimaan. Sinähän aina kehuskelet taidoillasi.”

        En edes katso ovelle päin, tuon äänen tunnistaisin unissanikin. Nousen närkästyneenä ylös ja hieron selkääni. Se kolahti kaatuessani kipeästi lattiaan.

        Tony astelee lähemmäs minua, hänen kasvoillaan on ärsyttävän itsetyytyväinen hymy. Mieleni tekisi lyödä häntä, mutta hillitsen itseni. En aio osoittaa hänelle yhtään huomiota, sillä sitä hän juuri odottaa.

       ”No, mikä nyt on? Oletko vihainen jostain?” Tony kysyy, hänen silmänsä tuikkivat naurusta. Muistan kuinka nuo silmät aina saivat polveni tutisemaan, mutta nyt vastustan kaikin voimin halua hymyillä hänelle takaisin.

       ”Sinä olet ääliö! Miksi sinä säikäytit minut?” ärähdän ja vedän päällypaitani hihattoman toppini päälle. Tony katselee minua edelleen, hänen tuijotuksensa hermostuttaa minua.
 
       ”Ajattelin tulla tarkastamaan oletko todella niin hyvä tanssimaan kuin väität. Täytyy sanoa että olen pettynyt”, Tony hymähtää.
       
       ”Haista paska! Sinä sammutit musiikin, en kai minä osannut odottaa sitä”, huudan. Tony iskee minulle virnuillen silmää.

       ”Et siis osaa tanssia ilman musiikkia. Eikö se ole aika huono juttu?”

       Tiedän että hän ärsyttää minua tahallaan. En tosin tiedä miksi. Hänellähän on Sid sitä varten. Käännän hänelle selkäni ja istahdan lattialle. Nilkkaani särkee, toivon todella etten nyrjäyttänyt sitä kaatuessani.

        ”Eihän sinuun sattunut?” Tony kysyy, hänen äänensä kuulostaa nyt pehmeämmältä. Tunnen ihokarvojeni nousevan pystyyn ja yritän rauhoittua.
 
        ”Ai nyt sinua kiinnostaa! Ei, ei sattunut, kiitos vain!” ärjäisen ja nousen takaisin seisomaan. En jaksa Tonya enää yhtään kauempaa.
 
        Äkkiä kuulen taas musiikkia ja kohotan katseeni. Tony seisoo radion äärellä, hento valssisävelmä täyttää salin. Hän säätää ääntä vielä hieman isommalle ja kävelee yhä hymyillen eteeni.

       ”No hyvä. Sittenhän voit tanssia kanssani.”

      Tuijotan häntä ällistyneenä. Sitten alan nauraa.
 
       ”Tanssia! Sinun kanssasi! Älä viitsi, en jaksa nyt pelleillä kanssasi!” hekotan ja yritän astua Tonyn ohitse mutta poika estää sen.
        ”Kuka tässä muka vitsailee?”Tony sanoo ja huomaan hänen kasvojensa olevan nyt täysin vakavat. Hän ojentaa minulle kätensä ja tajuamatta itsekään miksi, tartun siihen. Tony ohjaa minut keskelle salia ja kietoo toisen kätensä vyötäisilleni.
 
        ”Osaatko sinä edes tanssia?” kysyn hiljaa mutta Tony vain naurahtaa kysymykselle. Hän tarttuu minua kädestä ja siirtää toisen käteni olalleen. Seisomme aivan lähekkäin, hiljainen musiikki siivittää askeleitamme. Tony vie ja minä seuraan häntä kuin en olisi koskaan ennen tanssinut. Pojan läheisyys aiheuttaa minulle hieman sekavan olon, en huomaa mitään muuta kuin Tonyn kirkkaat silmät edessäni.

        ”Luulin että sinä olet meistä se tanssija. Vai oliko se pelkkää puhetta?” Tony hymisee korvaani ja vetää minut vielä hieman lähemmäs itseään. Värähdän hänen lämpimän ihonsa kosketusta mutten peräänny kauemmas. Tiedän että Tony todennäköisesti vain käyttää minua hyväkseen, leikkii tunteillani, mutten osaa sanoa ei. Tony tuntuu aavistavan ajatukseni sillä hän kuiskaa minulle:

      ”Tämäkään ei sitten ole vitsi.”

       Ja sitten hän suutelee minua. Hellästi, suoraan sulle. Hänen huultensa kosketus on pehmeä ja herkkä ja minä sävähdän sen sisältämää halun tunnetta. En osaa tehdä mitään, seison vain jäykkänä kuin puupölkky hänen edessään. Tony tuoksuu puhtaalta ja raikkaalta enkä jaksa enää järkeillä. Vastaan suudelmaan sellaisella intohimolla että Tony miltei suistuu tasapainosta. Kiedon käteni hänen kaulaansa ja vedän hänet niin lähelle kuin mahdollista. Tony hengittää raskaasti, samoin minä, ja sisälläni myllertää sata miljoona erilaista tunnetta.

       Kun lopulta irtaudumme, naurahdan pehmeästi ja katson Tonya syvälle silmiin.
   
       ”Luulin että minä olen meistä se homo.”

      Tony alkaa nauraa ja kietoo sormensa omieni lomaan.
     
      ”Mitä jos vielä tarkistetaan asia?” hän ehdottaa ja suutelee minua uudelleen.



       A/N: Ensimmäinen Skins- ficcini. Kommentteja?  ;D
   
       

         
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 10:03:05 kirjoittanut plööt »

miltsei

  • Vieras
Vs: Tanssin taikaa
« Vastaus #1 : 05.09.2009 16:25:39 »
vooi miten ihana ficci<3 kai tämä vielä jatkuu? :)
kirjoitusvirheitä en löytänyt ja muutenki teksti oli ihan sujuvaa.

Mansa

  • Kellonsoittaja
  • ***
  • Viestejä: 70
  • "What a douchebag!"
Vs: Tanssin taikaa
« Vastaus #2 : 08.09.2009 18:00:28 »
Whaaa. Ihana! <3

Kirjota toki jatkoa. ;-D
Hieno kouluun liittyvä blogini:
http://www.hiohiohio-saikku.blogspot.com/