Kirjoittaja Aihe: Nyt on mun vuoro lähteä K11  (Luettu 2023 kertaa)

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Nyt on mun vuoro lähteä K11
« : 02.09.2009 21:22:05 »
// Alaotsikko: Angst, death, oneshot ja triplaraapale(?) K11, ei paritusta

Title: Nyt on mun vuoro lähteä
Author: Ziri
Genre: Angst, death, oneshot ja triplaraapale(?)
Rating: K11, luulisin
Pairing: Ei ole
Warnings: Kuolema
Summary: Niinpä mä lähdin hitaasti kohti loukkoa, jossa mua nöyryytettiin ja kidutettiin, ihan aina
A/N: Eli mulla oli huono päivä, ja ittelläni on kokemusta koulukiusaamisesta (ei kyll yhtä vahvana), nii synty sitte tällänen. Kommenttia pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! Ja tää on tosi lyhyt, että siitä ei tarvi kuittailla.

Nyt on mun vuoro lähteä

Mä katoin suurta, punatiilistä rakennusta silmät kauhusta selällään. Mä en halunnu mennä sinne! Musta tuntu siltä että mä yrjöän kohta. Mun vatsaa kääns, en mä ittekkään tiedä miks. Mut se olin selvää, etten mä halunnu mennä kouluun. Mä aioin jo kääntyä, mutta sitte tuli mieleen se, että mulla on jo kaks selvittämätöntä poissaoloa, kun mä olin lintsannu parii viikkoa sitte niiden ilkeilyn takia. Ja mä tiesin, että kolmannesta menisi vanhemmille. Niinpä mä lähdin hitaasti kohti loukkoa, jossa mua nöyryytettiin ja kidutettiin, ihan aina. Mä olin pukeutunut mahdollisimman huomaamattomasti, mulla oli tummat farkut, musta t-paita ja hiukset hajallaan kasvojen ympärillä. Ja silti, vaikka mä kuinka yritin olla muuta, mä näytin kummajaiselta. Erilaiselta kuin kukaan muu. Mä kävelin seinän vierustaa yrittäin olla näkymätön, edes huomaamaton. Rinnakkaisluokkalaiset käyttäytykin, mun onnekseni kuin mua ei olis, mut mä tiesin että pahin oli vielä edessä. Ja sitte ne olikin siinä. Ehkä kymmenen metrin päässä musta. Ne katteli mua oikeen tyytyväisinä. Ne oletti että mä aioin vaan seistä ja hyväksyä niiden kiusaamisen. Mutta sitä mä en tehny. En enää. Mä ryhdistäydyin, ja onnistuin melkein hymyilemään tyypeille, jotka oli pilannu mun elämän, ja vuodet jotka ilman niitä olisivat olleet miljoona kertaa paremmat. Mä tiesin, että mun hetki oli tullu. Jokaisella ihmisellä on se oma aika jonka pituutta ei voi määritellä, ja mun aika oli nyt kulunut loppuun. En mä ollut suunnitellut tätä, mutta tiesin, että oli mun aika jättää maailma. Mä hapuilin iskän joskus antamaa linkkaria taskustani, ja löydettyäni sen, hymyilin leveämmin kiusaajille. Mä tiesin sadan prossan varmuudella, että ahdistus tai pelko toisten mielipiteistä ei enää ikinä vaivais mua. Ja kyllä ne porukatkin joskus selviäis, ne oli aina ollu normaaleja. Joskus mä toivoin että mä oisin ollu samanlainen, mutta nyt mä tiedän, että tää on mun paikkani, ja mun onnekseni aika on loppumassa
Nyt oli mun vuoro lähteä.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 13:00:13 kirjoittanut Pyry »
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

Fantasy

  • Vieras
Vs: Nyt on mun vuoro lähteä
« Vastaus #1 : 03.09.2009 19:48:10 »
Oi, tämä oli tosi hieno. Tässä oli jotain tosi aidon oloista. Hieno ja yksinkertainen, tykkäsin kovasti. Ja tuossa otsikossa/viimeisessä lauseessa oli jotain tosi lumoavaa.
Lainaus
Ja sitte ne olikin siinä. Ehkä kymmenen metrin päässä musta. Ne katteli mua oikeen tyytyväisinä. Ne oletti että mä aioin vaan seistä ja hyväksyä niiden kiusaamisen.
Tykkäsin tuosta : >

Eäh, en mä kai mitään muuta osaa sanoa tästä, joten kiitoksia paljon : >

~Fantasy

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Nyt on mun vuoro lähteä
« Vastaus #2 : 09.09.2009 20:00:54 »
Kiitti Fanny! <--Eikös ole erittäin ihuna lempparinimi? ;D
Eikö kukaan muu aio kommata??  :(
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

ChiliKinkku

  • Vieras
Vs: Nyt on mun vuoro lähteä
« Vastaus #3 : 20.09.2009 21:25:46 »
Todella traagista ja ihanan yksinkertainen :)

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Nyt on mun vuoro lähteä
« Vastaus #4 : 24.09.2009 19:27:44 »
Kiitos ChiliKinkku! Kommasi pelasti päiväni! ;D
Ja kaikkihan haluaa nyt kommata, eikös juu..? :D
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"