Kirjoittaja Aihe: Twilight: Aamun kuiskaus, K-11  (Luettu 4010 kertaa)

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Twilight: Aamun kuiskaus, K-11
« : 29.08.2009 10:26:47 »
Author: mai.
Beta: Vaivaiskoivu
Characters: Bella & Edward
Rating: K-11
Fandom: Twilight
Genre: one-shot, deathfic, angst
Disclaimer: En omista yhtään mitään.
Warnings: Kuolema, spoilaa Houkutusta.
Summary: Lukekaa, ko en sano tähän mittään : )
A/N: Biisinä Stellan Aamun kuiskaus, eka ficci, saa olla ankara.



Toiset päivät ovat parempia kuin toiset
Kyllä sen ymmärrät
Kovin paljon on myös itsestäs kiinni, miten
Tämänkin kuvan värität


Nykyään mustan sen, kuin olisin katsonut vierestä,uudestaan ja uudestaan.
Kuinka Jamesin hampaat porautuivat ihooni, kuinka hänen kylmät huulensa hivelivät himoiten kättäni.

Mene edeltä, kyllä se jää kantaa
Ole rauhassa, tiedät mä sua seuraan
Kyllä se jää kantaa, nyt sulje jo silmäsi


Muistan myös sen, kuinka painoin raskaat luomeni yhteen, kun liekit aloittivat lihasteni nuolemisen.
Silloin se ei tuntunut miltään, verrattuna siihen kipuun, etten näkisi sinua enää koskaan.

Tunne kuinka tuuli
Sun kasvoillesi maalaa värin uuden
Ei ole hätä, ääni jonka kuulet
On aamun kuiskaus, hiljaa se sut herättää


Sitten muistan kylmän polttavat sormet poskillani, kaulallani, kädelläni, hiuksissani. Kuinka matala murinan ja nyyhkytyksen sekainen ääni piti minut pinnan ja pohjan välimaastossa. Puhetta, erilaista, rauhallista, määräilevää.
Vesi oli kylmää ja painavaa, enkä voinut käskeä heitä olemaan hiljaa, antamaan minun vajota pohjaa, nukkumaan, pois kivusta.

Kovin helppoa on vajota hetkiin
Joissa tunne on valhetta
Sielusi kadotat vain öisiin retkiin
Syntyy syviä haavoja


Kipeään päähäni painettiin jotain, se sattui, mutta en ollut varma, oliko tämä tunne kipua. Voihkaisin heikolla äänellä, vajosin lähemmäs pohjaa.
Vesi oli kylmää, ihoa polttelevaa neulamattoa, ja paine oli suuri.

Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
Ole rauhassa, vielä mä sua seuraan
Kyllä se jää kantaa, nyt kuule mun lauluni


"Bella"

Ei. En halua. Anna minun mennä.

"Bella!"

Sitten jokin koski jalkaani, ja muistin mitä kipu oli. Käteni liekit levisivät rintaani, kaulaani, ja huusin käheällä, kuivan kipeällä äänelläni.
Nousin pintaan, rikoin viimeisen kalvon.

Tunne kuinka tuuli
Sun kasvoillesi maalaa värin uuden
Ei ole hätä, ääni jonka kuulet
On aamun kuiskaus, hiljaa se sut herättää



"Pol..." Ääneni oli käheä, kurkkuani kirvelsi. Poskeni kostuivat suolaisista kyynelistä joita oli jäljellä vain kuusisataakolmekymmentaviisi. Liian vähän, liian hitaasti.

"Bella"

"Eddy... Polttaa." Kuiskaus vain, käheä, tunnistamaton. "Polttaa liikaa..." huokaisten, ilma pakeni keuhkoistani. Suljin taas silmäni. Kauhun ja ikävän sekainen henkäys, kylmät sormet kaulallani.
Sitten upposin. Alas asti. Paine puristi rintaa ja kylmän veden neulapeitto raapi raajoja. Mutta pohjan hiekka oli suloista. Pehmeää marmoripölyä. Autioiden saarien sinisen veden vastakohtaa. Ehkä liian karheaa. Mutta siinä oli hyvä olla. Maata ilman tunnetta.

Mene edeltä kyllä se jää kantaa
Nyt sulje jo silmäsi


Ei. Jää oli heikko, ja makasin pohjassa hymyillen heikosti, ilman keuhkoja. Sieluni oli lähtenyt oikealle. Mieleni vasemmalle, ja ruumiini, se makasi kylmässä, mustassa vedessä.

Tunne kuinka tuuli
Maalaa värin uuden
Ääni jonka kuulet
On aamun kuiskaus, hiljaa se sut herättää


Edward. Etsi sieluni, mieleni, ruumiini. Kokoa minut taas. Koska tahdon nähdä marmoriset kauniit kasvosi, suudella jäätäviä huuliasi, ja silittää kuparista tukkaasi. Tahdoan sotkea paitasi niihin kuuteensataankolmeenkymmeneenneljään kyyneleeseen, jotka minulta jäi.

Viimeinen asia minkä muistan, oli kylmien huulien kosketus omillani, jo kuivuneilla, sinisillä huulillani, jotka yrittivät epätoivoisesti vastata.

"Bella, odota minua."



// Pics lisäsi otsikkoon ikärajan.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:26:40 kirjoittanut Vanilje »

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Aamun kuiskaus, K-11
« Vastaus #1 : 29.08.2009 11:03:35 »
Ihihii, mä edelleen rakastan tätä! Tää on surullisella tavalla niiin söpö! (vai pitäskö sanoo söpöllä tavalla surullinen? no kuitenki)

kiitosta kun annoit mun betata, oot söpö ihminen : D

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Aamun kuiskaus, K-11
« Vastaus #2 : 29.08.2009 12:32:13 »
ugh, kun kuulin ton kappaleen ekan kerran, aloin melkein itkeä.
surullinen kappale, mutta sopihan tuo tähän..
en osaa sanoa rakentavaa, tosin ehkä laulunsanat olisi voinut kursivoida (tai nojaa, empä tierä..)?
loppu oli ihana. Kiitos kovasti.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Vs: Aamun kuiskaus, K-11
« Vastaus #3 : 29.08.2009 15:31:33 »
Kiitii kommenteista <3
Muokkasin laulun sanoja  :D

Ja tosiaan, unohdin sanoa, että tää oli semmonen tosi pikainen ficci, varmaan puolessa tunnissa kirjoitettu, jos ketään kiinnostaa. :)

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Aamun kuiskaus, K-11
« Vastaus #4 : 29.08.2009 21:24:22 »
voii <3 tää oli kaunis tai sillee ja surulline ; (
toi kappale on just hyvä tähä (+ muutenki hyvä!)
tykkäsin!

(kuuntelin samalla tota biisii, joka on tooooosi hyvä  ;))
« Viimeksi muokattu: 30.08.2009 00:21:04 kirjoittanut Kotitonttu »
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Aamun kuiskaus, K-11
« Vastaus #5 : 30.08.2009 00:34:26 »
Koskettava. Itkettävän koskettava.

Olen puhunut.
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Aamun kuiskaus, K-11
« Vastaus #6 : 30.08.2009 01:22:51 »
Mä ymmärrän, miten sä sait tän puolessa tunnissa aikaan. Joskus tulee vaan sellasta inspiraatiota, mikä on heti pakko kirjoittaa valmiiksi. Mulla on samaa...
Teksti... Ekana mä kysyn, mistä sä ton laulun valitsit? Mä pidän tota yhtenä maailman kauneimmista lauluista, ja jotenkin se sopi tähän. Mä en sitä oo ikinä tälleen ajatellut, yhdistänyt Twilightiin. Sä sait mut näkemään tässä kappaleessa paljon lisää. Nyt se on entistä kauniimpi.
Mä tykkäsin tästä. Kirjoitusvirheitä en bongaillut, mikä oli hyvä, sillä ne ois voinut pilata tunnelman. Virheetöntä tekstiä on aina kivempi lukea:)
Kuvailuasta mä en sano mitää. Jotenkin mä oisin kaivannu siihen jotain lisää, mut jotenkin se on hyvä näin, niin en sano mitään tarkkaa mielipidettä.
Sitten se tunne. Miten sä teit sen tähän? Mä jäin jumiin, sä vangitsit tunnelman. Se on taitavaa, koska mua ei millä tahansa vangita. Vau.
Siinä sulle hiukan kommenttia...
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Vs: Aamun kuiskaus, K-11
« Vastaus #7 : 30.08.2009 10:39:01 »
Kiitti taas kommenteista, vaikutti minuun suuresti. <3

Mä ymmärrän, miten sä sait tän puolessa tunnissa aikaan. Joskus tulee vaan sellasta inspiraatiota, mikä on heti pakko kirjoittaa valmiiksi. Mulla on samaa...
Teksti... Ekana mä kysyn, mistä sä ton laulun valitsit? Mä pidän tota yhtenä maailman kauneimmista lauluista, ja jotenkin se sopi tähän. Mä en sitä oo ikinä tälleen ajatellut, yhdistänyt Twilightiin. Sä sait mut näkemään tässä kappaleessa paljon lisää. Nyt se on entistä kauniimpi.
Mä tykkäsin tästä. Kirjoitusvirheitä en bongaillut, mikä oli hyvä, sillä ne ois voinut pilata tunnelman. Virheetöntä tekstiä on aina kivempi lukea:)
Kuvailuasta mä en sano mitää. Jotenkin mä oisin kaivannu siihen jotain lisää, mut jotenkin se on hyvä näin, niin en sano mitään tarkkaa mielipidettä.
Sitten se tunne. Miten sä teit sen tähän? Mä jäin jumiin, sä vangitsit tunnelman. Se on taitavaa, koska mua ei millä tahansa vangita. Vau.
Siinä sulle hiukan kommenttia...
Kiitos.

En muista miksii valitsin tän biisin. Se vaan tuntui oikealta? Ja olin jo kauan aikonut kirjoittaa tän tapasen ficin, niin kai se siitä jotenki sitten lipsahti.


Kiitos teille