Kirjoittaja Aihe: Twilight: Ukkosen jylinä, S | Pieni Bella/Edward, spoilaa aamunkoita!  (Luettu 4328 kertaa)

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Kirjoittaja: Annabelle
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Paritus: Ei oikeastaan mikään, ehkä pieni Bella/Edward
Tyylilaji: Raapale
Varoitukset: Spoilaa Aamunkoita!
Vastuuvapautus: En omista hahmoja, vain teksti on omani.
Yhteenveto: ”Pelkäätkö ukkosta, kulta?”

K/H: Tyhjentelen tässä näitä tiedostoja, ja tällainen keskeneräinen idea löytyi. En edes muista aloittaneeni tällaista ;) Tein kuitenkin loppuun, vaikka ihan typerä tästä tulikin, kun yritin kutistaa kaiken kuvailun 100 sanaan ja nyt sitä ei ole käytännössä ollenkaan. Enkä edes osaa kirjoittaa mitään söpöilyä tai muuta sellaista, mutta no can do, koittakaa kestää ;)

Otsikko myös varsin kekseliäs. Anteeksi siitäkin.

Ukkosen jylinä

Suuri salama välkähti jälleen ja ukkonen jylisi maskuliinisesti perään. Vesi valui norona rännistä kovaäänisesti. Uusi salama välkähti ja Renesmee hätkähti sylissäni.

”Pelkäätkö ukkosta, kulta?” kysyin häneltä ja silitin samalla Renesmeen pitkiä hiuksia.

”En”, hän vastasi vaitonaisena ja pudisti päätään samalla

Naurahdin ja Renesmee katsahti minuun. Yhtä huono valehtelija kuin äitinsä.

”Tiedätkö, äitisi pelkäsi ukkosta myös, vaikkei sitä ikinä myöntänytkään”, sanoin ja hymyilin, ”arvaatko mikä auttoi häntä rauhoittumaan?”

Renesmee hymyili hieman ja pudisti päätään. ”En. Kerro.”

”Laulaminen. Se auttoi aina, pomminvarmasti. Haluatko, että laulan sinulle?”

”Jos se auttaa”, hän vastasi ja kaivautui syvemmäs sylissäni.

Hymyilin hellästi ja aloin hyräillä vanhaa sävelmää.

- Annabelle
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 19:54:31 kirjoittanut Tyynis »

Clair De Lune

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #1 : 29.08.2009 12:55:22 »
ooi!! täähän on ihan über söpö!! aaw ihana ♥ voi vitsi tosi lutunen! aargh melkein tippa linssis oon tääl :D

Narina

  • Utopisti
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Keittiösaksisyndrooma...
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #2 : 29.08.2009 13:11:08 »
Awww... Vähän suloinen! :) Jotenkin kaunis ja herkkä kaiken sen fluffyn vastapainoksi, mitä tuntuu tunkevan tietoisuuteen jokaisesta topicista, jonka nykyään Finissä avaa... :)

Edward ja Nessie olivat henkilöinä jotenkin suloisia, ja isä/tytär-suhteella pelaavia ficcejä kun tuppaa olevaan jotenkin niukasti (niitä lukisi näköjään ihan mielellään enemmänkin...). Tuolla oli kyllä yksi ilmaus, joka häiritsi; tuo Edwardin "pomminvarmasti" jotenkin rikkoi tunnelman... :) Muuten kyllä todella suloista tekstiä, ja pituuskin oli ihan passeli. :)

Jotakin Nessien eikoiskyvystä olisi tietysti voinut lisätä mukaan... :) Ehkä jotakin siihen tyyliin, että olisi näyttönyt pelkonsa Edwardille kykynsä avulla... Sellaisesta olisi ollut mielenkiintoista lukea... :o)

Ihan vain tälläinen toivomus, että tuolta alusta löytyisi tieto, että tämä spoilaa BD:tä... Itse olen opuksen puolitoista kertaa lukenut, että mitään vahinkoa ei tapahtunut, mutta monet ystäväni, jotka eivät sitä ole lukeneet, voisivat suunnilleen tappaa sut, jos menisit möläyttämään heille päin naamaa jotakin Renesmeestä... :) Että niin kauan, kun olet vielä hengissä, kannattaisi ehkä lisätä se spoilausvaroitus tuonne alkuun... :)

Kiitos tästä! <3 :)

- Narina
"Söin porkkanoita päivän ja pelastin maailman."
(Kuusiraajainen purppuratähti)

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #3 : 29.08.2009 17:24:00 »
Clair De Lune, voi, ei ollut tarkoitus saada sinua ihan itkemään ;) Kiitoksia kuitenkin kommentista ja kiva että pidit.

Narina, pitkä kommentti, jee! Ihmeellistä miten joku saakin raapaleesta noin paljon tekstiä.

Täällä ei tosiaan paljon tällaisia ficcejä tai edes raapaleita ole, ja minäkin laitoin tämän vain tuolta tiedostosta pois. Jotenkin Renesmee on minusta ärsyttävä hahmo, samanlainen täydellinen olento kuin kaikki muutkin. Olisivat voineet tehdä sille edes jonkun vian, ettei hän olisi noin täydellinen ;)

Ja siitä erikoiskyvystä olisi tietenkin voinut mainita, olisinhan voinut kirjoittaa paljon muutakin, mutta sataan sanaan on vaikea saada kaikki haluamansa ja kahtasataa en olisi halunnut kirjoittaa, sillä inspiraatio olisi loppunut yllätykseksi taas.

Kiitoksia kommentista ja lisäsin tuon spoilerivaroituksen, en ollutkaan ajatellut itse koko asiaa.

- Annabelle

Fell

  • Vieras
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #4 : 07.06.2010 10:38:34 »
Twilight-ficcipiiristä päiviä :> Tai oikeastaan huomenta : D

Renesmee ei kuulu oikeastaan suosikkihahmoihini, mutta tässä raapaleessa hän oli vähemmän täydellinen - saattaa johtua siitä, ettei hänestä ehditty kertoa paljoakaan, mutta joka tapauksessa : D Ja onhan pelkääminen inhimillinen piirre.

Tykkään kirjoitustyylistäsi tosi paljon, mutta paritukset/päähenkilöt eivät aina oikein iske ficeissäsi ja siksi olen ollut hieman hiljaisempi kommentoija : D Voisin tosin katsella hieman vaikka ficcilistaustasi, jos löytäisin jonkun parituksen, jonka avulla alkaisin lukea näitä ficcejäsi enemmänkin.

En keksi mitään, raapaleista on vaikea vääntää pitkää kommenttia : D Mutta todella suloinen ficci, tosiaan. Ja hyvä aloitus Twilight-piirille :>

kuriwe

  • Vieras
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #5 : 07.06.2010 12:21:08 »
Fic piiri täällä taas!!
Todella suloinen fic. Renesmee on yksi suosikkihahmoistani ja teit hänestä aivan syötävän suloisen.
Fic on sopivan pituinen. EI mitään turhaa jaarittelua tai vastaavaa.

Kiitos, kuriwe

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #6 : 08.06.2010 11:31:39 »
Ihana oli!
jotenki tosi sulonen...
Kiitos,
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #7 : 11.06.2010 13:52:02 »
Ihana ^^ Renesmee on yksi lempihahmoistani, ja tässäkin hän oli niin suloinen. Kiitoksia <3
I'm ready to crawl on my knees to know it all

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #8 : 13.06.2010 19:00:56 »
En ole puoleen vuoteen lukenut ainuttakaan Twilight ficciä, nyt luin ja ihan hyvä, että aloitin tästä. Edward oli aivan ihana, kun hän huolehti Nessiestä ja kertoi tälle Bellan olevan samanlainen tai no, että Bella oli samanlainen silloin kun oli ihminen. Ja miten suloinen idea tuo laulaminen, täytyy varmaan kokeilla joku kerta kun ukkostaa ^^

Lotazi kiittää (:

immobitch

  • Superhero
  • ***
  • Viestejä: 638
  • Yea, I can fly.
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #9 : 27.07.2010 12:23:22 »
Tvaikku ficcipiirin tuorein jäsen täällä hei!(olen toimelias ja päätin lukaista ja kommentoida kaikki jo valitut tekstit läpi vaikka niiden valitsemisesta on jo aikaa :"D)
Hmm, itse en ole lukenut vielä tuota Breaking Dawnia, joten olin hieman epäileväinen kun varoituksissa luki, että tekstisi spoilaa kyseistä kirjaa. Päätin kuitenkin olla rohkea ja vilkaista. Eikä se nyt niin edes spoilannut minulle, koska olen spoilaantunut jo parin ihmisen taholta hieman  ::) Jätän myös suosiolla muut kommentit lukematta, etten spoilaannu yhtään enempää.

Sitten asiaan. Pidin tästä tekstistä todella paljon ja sait siihen mukavasti tunnetta mukaan huolimatta siitä että pätkä oli raapale. Kirjoitat sujuvasti, enkä kirjoitusvirheitä huomannut, mutta tuo Renesmeen nimen toistelu jäi hieman vaivaamaan. Eetu oli just sellanen isän oloinen. Kyseli että tietääkö tyttö mikä auttaa ja silleen.  Yhden lauseen haluan vielä näin viimeiseksi silaukseksi nostaa esille, joka oli mielestäni paras lause pitkään aikaan;

Lainaus
Suuri salama välkähti jälleen ja ukkonen jylisi maskuliinisesti perään.

Kiitos.

- immo
ava & ban by raitis

Tyttökelmi

  • ***
  • Viestejä: 14
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #10 : 15.08.2010 07:13:19 »
Tämä ficci oli erittäin suloinen (ainakin minusta). Todellakin yhtä huone valehtelemaan kuin Bella hihi.

Deep

  • Vieras
Vs: Ukkosen jylinä, S
« Vastaus #11 : 15.08.2010 12:31:16 »
tosi suloinen!

itse vaan luulin koko ficin ajan, että tässä oli bella ja nessie  :D tajusin vasta kommentteja lukiessa että ups, se olikin edward...

mut ihana, oon tykästynyt näihin isätytärficceihin kun tosiaan tuohon romantiikkaankin kyllästyy välillä.  ;)
kaunista tekstii, ainoo ilmaus mikä häiritsi oli "pomminvarmasti" mut pikkujuttu.

oot taitava kirjoittaja  :)