Kirjoittaja Aihe: Twilight: En tunne sinua enää, S | Vapaa paritus  (Luettu 3615 kertaa)

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Kirjoittaja: Annabelle
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Paritus: Vapaa
Tyylilaji: Angst
Vastuuvapautus: En omista hahmoja, vain teksti on omani.
Yhteenveto: Nyt en tunne sinua ollenkaan. En tiedä tunnetko edes itsekään.

K/H: En ole ihan hävettävän pitkään aikaan julkaissut mitään omaa, ja tämäkin on pyörinyt tuolla keskeneräisenä miljoonien muiden kanssa, mutta päätin saada vähän tekstejä valmiiksi siivotessani tiedostoja. Ajattelin tätä alunperin vähän niin kuin Sairaushaasteeseen, mutta muistinkin fandomin olevan vain Potter, joten se juttu sitten jäi. Slisihan tästä tietenkin saanut helposti väännettyä Potterinkin, kerran kun ei mitään nimiä kerrota tai muuta sellaista.

Alun perin ideani oli tehdä tästä iloinen ja aurinkoinen, mutta säästin aiheen toiseen raapaleeseen (joka varmasti tulee julki jonain rumana päivänä) ja tein tästä tällaisen niin sanotusti sairaudesta kertovan. Ajattelin loppuun hahmon kuolemaa, mutta halusin tehdä tästä kuitenkin alhaisen ikärajan, joten jätin sen sitten. Ehkä jonain päivänä teenkin jonkun deathficin, katsotaan sitten.

Hahmot ja paritus ovat tosiaan itse päätettävissäsi, kuten mainitsinkin. Ajattelin kuitenkin Bellaa/jotakuta, sillä en tiedä pystyvätkö vampyyrit sairastamaan skitsofreniaa tai muita sellaisia psyykkisiä sairauksia. No jaa, onko sillä väliä ;) Kommentti olisi hauska, jos kerran vaivaudut lukemaan.

En tunne sinua enää

Kaikki tämä on niin haavoittuvaista, niin särkyvää. Kaikki tämä katoaisi hetkessä, ja olisin yksin. Jälleen.

Painan otsani jäiseen ikkunalasiin ja kuuntelen sateen rapinaa kattoa vasten. Tip, tip, tip, se ropisee tasaisella rytmillä uudestaan ja uudestaan kattotiiliä vasten. Tuuli ulvoo nurkissa, ulkona mahtaa olla kylmä.

Alan rummuttaa puisen pöydän kantta hiljaisesti kynsilläni.

-

Vaivun täysin omiin maailmoihin, kunnes kuulen hentojen askeleiden kävelevän keittiöön ja ilmestyt ovensuuhun.

Kasvosi ovat luonnottoman valkeat ja väsyneiden silmiesi katse harhailee levottomasti seinillä. Kevyt huokaus pääsee karkuun huuliltani, mutta et reagoi mitenkään. Niin kuin et yleensäkään.

Huterin askelein kävelet pöydän toiseen päähän ja istut edessäni olevaan tuoliin. Vanha puulattia narahtaa hieman vetäessäsi tuolia kauemmas pöydästä. Irvistät äänen voimasta, et ole kuullut noin lujaa ääntä aikoihin. Nojaudut tuolilla mahdollisimman kauas pöydästä.

”Miten voit?”

Hätkähdät ääntäni ja kohtaan pelokkaan katseesi.

”Hyvin.” Valehtelet jo niin sujuvasti, ettei sitä edes huomaa.

Mittailen katseellani sinua. Murtunut, satutettu, haavoittuvainen. Hullunkiilto silmissä. Sellainen sinä olet nykyään. Et ole enää mitään siitä entisestä sinusta, jonka joskus aikoinaan tunsin.

Nyt en tunne sinua ollenkaan. En tiedä tunnetko edes itsekään.

Hiljaisuus laskeutuu huoneeseen ja tuijotat pöydässä olevia naarmuja näkemättä kuitenkaan mitään.

Letkut koristavat käsiäsi ja katselet kattoon lasittunein silmin. En usko, että olet nähnyt pitkään aikaan niillä mitään, mutta se viimeinenkin onnen katse oli kadonnut silmistäsi lopullisesti eilen. Eilen kaikki oli muuttunut.

Aloit voida paljon paremmin viikkoja sitten. Puhuit takeltelematta ja kerran jopa hymyilit. Olin kaivannut hymyäsi paljon. Enkä edes muistanut miltä se näytti. Päästit minut kunnolla lähellesi ja nukahdit rauhallisesti lauluuni.

Sinun oli helpompi hengittää. Minä näin sen. Aistin sen. Olit hetken taas se ihana, valovoimainen itsesi.

Mutta vain hetken. Se kaikki oli vain jotakin hetkellistä unelmaa. Siltä se ainakin vaikutti. Seuraava aamuna olit täysin lähtöpisteessä. Tärisit, etkä antanut minulle mahdollisuutta koskea sinua. Et suostunut sanomaan sanaakaan. Katselit vain minua pelokkaasti ja käperryit huoneen nurkkaan lohduttomasti. Tahdoin auttaa sinua, lohduttaa, sulkea sinut syliini, mutta en tiennyt miten sen olisin tehnyt.

Raahasin sinut hoitoon väkipakolla ja tässä sitä ollaan. Taas. Lähtöpisteessä. Aivan alussa.

-

Hymyilet väkisin ja yrität näyttää reippaalta. Kulta, ei sinun tarvitse esittää minulle vahvaa, minä tiedän.
Minä tiedän.

- Annabelle
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 22:49:53 kirjoittanut NiNNNi »

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: En tunne sinua enää, S
« Vastaus #1 : 28.08.2009 19:18:22 »
Ihana!!!! Meinasin jopa itkeä tossa lopussa. :'(
Mutta kaunis oli! ;)

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: En tunne sinua enää, S
« Vastaus #2 : 29.08.2009 00:00:05 »
Oiiii olipa ihana <3 
nätisti kerrottukin!
Lainaus
Tahdoin auttaa sinua, lohduttaa, sulkea sinut syliini, mutta en tiennyt miten sen olisin tehnyt.
♥ voiii olipa ihana kohta <3 
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: En tunne sinua enää, S
« Vastaus #3 : 29.08.2009 00:40:06 »
Koskettava. Ja taustallaki Tallulah nii sopii tähän.  :'(
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: En tunne sinua enää, S
« Vastaus #4 : 29.08.2009 10:21:48 »
Oi söpöäihanaasuloista! Aivan ihana! Toi viimenen kappale oli niin söpö!

Okei, mun kommentit on huippuluokkaa...

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: En tunne sinua enää, S
« Vastaus #5 : 29.08.2009 12:36:48 »
ihana. kuvittelin parituksen B/E;ksi, koska eikös E laula yleensä Bellan uneen..?
Herkkä ficci, tai pitäisikö sanoa koskettava. Kiitos.
rakentava hajos atomeiks.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: En tunne sinua enää, S
« Vastaus #6 : 01.09.2009 22:05:50 »
Tää oli tosi ihana <3



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: En tunne sinua enää, S
« Vastaus #7 : 06.02.2010 16:31:07 »
Musta tuntuu, että mä oon joskus lukenu tän, mutta... Ei, joo, en tiedä??!?!? No kuitenki, nyt luin ja nyt kommentoin! :D
Vaikka tää oli lyhyt, ni tässä oli toooodella paljon tunnetta. Jotenki vaan... Upea!
Äh. No, otetaanpas yksi pikku pikku lainaus tähän väliin :D
Lainaus
Raahasin sinut hoitoon väkipakolla ja tässä sitä ollaan. Taas. Lähtöpisteessä. Aivan alussa.
V-A-U! Hirmusti tykkäsin tosta, että oli yhden sanan lauseita. Voiko noin sanoa? Mutta joo. Loistava! :D Kiitos!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: En tunne sinua enää, S
« Vastaus #8 : 14.04.2010 18:44:38 »
Hyvä ja koskettava, mutta jäi vähän epäselväksi, kuka on kuka.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah