Kirjoittaja Aihe: Kelmien perintö, K-11  (Luettu 6307 kertaa)

amorgirl

  • Vieras
Vs: Kelmien perintö
« Vastaus #20 : 25.07.2010 00:49:23 »
Ensiks annatn kritiikin.. (ku sitä kerranki on. Ja se ei oo huono juttu)

Muutaman kirjotusvirheen löysin kappaleesta joka oli sen luihusia vastaan tappelun jälkeen. mm. jäli- istunto ja hymylevä

sit myöhemmin kun kuljen poikien puolella ni oisko pitäny kun kuljin...

Sit oli ihan super hyvä. Ihhiihih, miten ne meinaa saada sen kartan kaksosilta?

Joo, lisäää oon malttamaton...




<3:llä am

Neret

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Kelmien perintö
« Vastaus #21 : 25.07.2010 01:06:22 »
Tämä on aivan hulvattoman hauska. Naureskelin ääneen kun luin tätä :DD Idea on kiva ja erityisesti tykkäsin siitä ku sille Magille tapahtuu kaikkea. On kiva että Magillä ja sen veljellä on hyvät välit, vaikka ne on eri tuvissa. Ainoa asia joka vähän harmitti olli se, että se kartan mysteeri olli tavallaan niin yksinkertainen olis ollu kivempi jos siinä olis ollu vähän haastetta, mutta muuten tykkäsin kovasti. Eli toivosin jatkoa.



xoxo ~neret

James-Cam

  • ***
  • Viestejä: 23
  • "You brought some snack"
Vs: Kelmien perintö
« Vastaus #22 : 25.07.2010 17:10:21 »
Jeeee! Kiitos kommentistaa  :)
 ja hyvä että joku huomaa näää mun lukuisat kirjotus virheet  ;D
Jatkoo tulee heti kun pääsen taas koneelle, kirjottaan  :)
Dastan <3

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Kelmien perintö
« Vastaus #23 : 04.08.2010 22:55:12 »
Mä tykkään tästä ideasta todellakin :D

Mut mulla on silti muutama huomautettava asia, joka mua tässä erityisesti häiritsee:

1) muutamii kirjotusvirheitä ( ei oo niin iso juttu)
2) Puhekielisyys.. (se kuulostaa välillä vähän töksähtelevältä, eikä mun mielestä sovi muuten kirjakielel kirjotettuun tarinaan.)

3) repliikit. Anna esimerkin:
Lainaus
Mutta Fred keskeytti hänet ja täräytti: "Onks sun oikee suku nimi Musta?" "Että mitä?!!" huudahdin. Katsoin Frediä ja Georgea he eivät laskenet leikkiä.
Tätä vois olla helpompi lukee, jos se ois:
Mutta Fred keskeytti--- nimi Musta?"
"Että mitä?" huudahdin.. ym.
 - Tarkotan siis sitä, et se vois auttaa selkeyttään tekstii, koska mulla ainaki kävi monta kertaa sillain, et jouduin lukee koko luvun uudestaan, koska en tajunnu mitä olin just lukenu. Eli yritän sanoo sitä, että ku he kaikki on kirjotettu ns. putkeen, nii se on vähän epäselvää.

Mut tykkään ehottomasti tarinan juonesta ja hahmoista :D Ja ideaki on ihan loistava.. Aluks mä todellaki ihmettelin et miten Jasper ja Maggie voi olla Siriuksen vejlenlapsii, jos niitten sukumini on Taylor. Mä itseasias tajusin sen vasta nyt, ku kirjottelin tätä kommaa.. :D Hidas minä.. Noh.. :D
Toivottavasti tähän tulee pian jatkoo!! :D Tykkään!!!

NeitiMusta. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

James-Cam

  • ***
  • Viestejä: 23
  • "You brought some snack"
Vs: Kelmien perintö
« Vastaus #24 : 16.08.2010 18:53:38 »
NeitiMusta:    Aahh.. Siis kyllä, vähän huono tapa kirjottaaa mielettömän sekavaa tekstiä aina välillä, mutta yritän sitä kyllä aina koneelle laittaessa kirjottaa selvemmäks..  :)

Jaa Kiiitooos et tykkääät!!  ;D ;D
Dastan <3