Kirjoittaja Aihe: Laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin, K-11  (Luettu 3565 kertaa)

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Alaotsikko: Angelina/Hermione, K-11, fluff/romanssi

Nimi: Laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin
Kirjoittaja: Arte
Beta: Picca
Ikäraja: K-11
Paritus: Angelina/Hermione
Tyyli: söpöilyä ja romanssia
Varoitukset: ikäraja tulee alastomuuteen sekä naisten väliseen seksiin viittaamisesta
Yhteenveto: Miten me päädyimme tähän, miten minä päädyin tähän?

Osallistuu: 12+ virkettä, oma aakkoshaaste

A/N Kerta kiellon päälle. Tahdoin kokeilla toisenlaista toteutustapaa tähän haasteeseen, joten jaoin sanat viiteen osaan ja kirjoitin jokaisesta erillisen pätkän, jotka kuitenkin liittyvät toisiinsa. Eivät ole raapaleita, oli mukavampi vain kirjoittaa eikä laskea sanoja.

Kiitos Piccalle betaamisesta. <3


Laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin

1.

Elämä tuntui paistavan kaikella voimallaan ja kauneudellaan, kun Hermione avasi silmänsä ja tunsi ympärillään pehmeät petivaatteet sekä vieressään lämpimänä makaavan tytön. Hän käänsi hymyillen päätään ja hänen silmänsä nappasivat violetin välähdyksen: Angelinan hiuksiin edellisenä iltana solmitut nauhat keräsivät tehokkaasti makuusalin ikkunasta loistavaa auringonvaloa.

Aamun ollessa jo pitkällä peitteet olivat kuumat, ja Hermione sysäsi ne pois päältään kierähtäen lähemmäs Angelinaa. Tyttö makasi hänen vieressään hiukset sirpaleina pitkin tyynyä, paljas rintakehä nousten hitaasti hengityksen tahdissa.

Kirottua, Hermione huokaisi mielessään silittäessään vanhemman rohkelikon poskea, miten me päädyimme tähän, miten minä päädyin tähän?


2.

Hermionen jalat sotkeutuivat toisiinsa hänen kiiruhtaessaan portaita liian kovaa vauhtia alas, ja hän huudahti yllättyneenä lennähtäessään eteenpäin. Vahvat kädet tarttuivat häneen kiinni, ja Hermione nosti hämmentyneenä päätään katsoen tummiin kasvoihin edessään.

Pihlajanlehtien väriset vihreät silmät katsoivat häntä ystävällisesti takaisin, ja Hermione tunsi poskiensa punehtuvan aavistuksen nolosta tilanteesta.

”Umm, tuota, kiitos”, hän sopersi koettaen ujuttaa ääneensä hieman sovittelevaa hunajaa saadakseen tilanteen tasoitetuksi ilman enempiä punastumisia.

”Annakin olla viimeinen kerta, kun ryntäät minnekään tuollaista vauhtia”, Angelina naurahti ja hipaisi Hermionen alaselkää suoristaessaan tytön ja lähtiessään sitten päätään nyökäten jatkamaan matkaansa.


3.

Hermione naputti kynsillään pöytää kääntäessään hajamielisesti uuden sivun esiin kirjasta Unikirja unelmoijille: opas unien maailmaan. Kirjan kovaan kanteen piirretyt unikaaviot olivat kiinnittäneet hänen huomionsa, mutta istuuduttuaan kirjaston pöydän ääreen hän oli tuskin vilkaissutkaan kirjaansa – hänen ajatuksensa pyörivät Angelinassa ja tytön varmoissa käsissä hänen ympärillään, selän nopeassa kosketuksessa.

Hermione huokaisi pudistaen ärtyneenä päätään ja sijoitti palautuskortin kirjan väliin paukauttaen sen kiinni, tunkien laukkuunsa ja nousten pystyyn. Hän kumartui noukkimaan kiireesti harmaalta kivilattialta tuskin erottuvan sulkakynänsä, kun hän astui vahingossa kaapunsa reunan päälle ja kompuroi – taas.

Käsi tarttui hänen kaapunsa selkämykseen ja tasoitti hänen liikettään, ja Hermione kuuli hymyilevän äänen toteavan korvaansa hiljaa: ”Toivottavasti en joudu pelastamaan sinua kaatumiselta vielä kolmatta kertaa.”


4.

”Me sairastutaan ihan varmasti, täällä on kosteaa”, Hermione sanoi vilkuillen linnanalaisen sataman hämärää varuillaan ja hermostuneena, hänen kätensä vääntelivät itse itseään.

”Ei sairastuta”, Angelina hymyili tietäväistä hymyään tietämättömille ja tarttui lujaa kiinni Hermionen kädestä. Hermionen sydän tuntui kiivaalta ja hengitys oli yllättäen mietinnän takana, kun Angelina kietoutui hänen ympärilleen ja suuteli, suuteli oikein pehmeästi ja lämpimästi ja ihanasti ja sai Hermionen huokaamaan kosteuden ja kylmyyden ja hämärän pois mielestään.

Vesi liplatti vasten pitkään laituriin kiinnitettyjä veneitä, ja ääni kaikui vienosti kivikatossa. Se kuulosti pehmeältä ja salaisuuksia kertovalta naurulta Hermionen korvissa, kun Angelinan käsi silitti taas hänen alaselkäänsä.


5.

Ilta-auringon valo syleili Rohkelikkotornin ikkunoita viimeisillä voimillaan, kun Hermione ja Angelina kiipesivät ylös tyttöjen makuusaleihin johtavia portaita. He livahtivat Angelinan sänkyyn, ja tiivis puuovi peitti kaksosten kepposista aiheutuvan melun ja puheensorinan heidän kuiskaustensa tieltä.

Suloinen, makea tunne viipyili Hermionen huulilla, kun Angelinan tummat kädet sivelivät hänen vaaleaa ihoaan ja nostivat käsivarret kananlihalle. Suojeltu viattomuus laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin sinne, kun vaimennettujen huokausten kaivon kansi avattiin ja paksuissa verhoissa roikkui pieniä pimeitä olentoja.

Tuntui kuin kaapillinen tunteita olisi laskettu irti hyvin pieneen tilaan, Hermione hengitti niitä syvään sisäänsä ja puhalsi Angelinan korvaan. Tyttö suhautti heidät molemmat hiuksiaan heilauttaen mielensä viileään lampeen ja rakasti.


1. elämä
2. violetti
3. aamu
4. sirpale
5. kirous

6. sotkeutua
7. hämmentää
8. pihlaja
9. hunaja
10. viimeinen

11. uni
12. kovakantinen
13. kortti
14. harmaa
15. kolme

16. sairas
17. tietämätön
18. kiivas
19. vene
20. nauru

21. valo
22. kepponen
23. suloinen
24. viattomuus
25. kaappi
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 18:14:56 kirjoittanut Arte »


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin
« Vastaus #1 : 26.10.2009 20:47:01 »
KK-haasteen pohjilta täällä, mutta olisin kyllä voinut tämän muutenkin lukea: tiedän sinut hyväksi kirjoittajaksi ja ennen kaikkea tässä ficissä houkutteli Angelina. Hän on hahmona minusta hirvittävän mielenkiintoinen ja rakastan eri ficcareiden tulkintoja hänestä, mutta häntä näkee silti hyvin harvoin! Hermione on puolestaan minulle aina ollut hieman etäinen hahmo, mutta tässä tykkäsin kyllä parista. Rarefemme <3

Kaiken kaikkiaan minusta tämän ficin rakenne on loistava ja mielenkiintoinen. Tykkään ehkä kaikkein eniten sekä lukea että kirjoittaa tarinoita lyhyissä pätkissä, joiden väliin lukija saa kehittää omat mielikuvansa. Tässäkin rakenne toimi hyvin, osat olivat kivasti kuitenkin kietoutuneet yhteen eivätkä jääneet liian irrallisiksi. Tässä auttoi minusta hyvin kirjoitettu toisto, alaselän ilmaantuminen eri kappaleisiin oli hurmaavaa <3 Tunnelma oli läpi tekstin vahva ja suloinen. Ficci toi hyvän mielen ^^

Ihanat ja mielenkiintoiset yksityiskohdat saivat minut polvilleen. 12+-haasteen sanat olivat selvästi inspiroineet, eivät kahlinneet sinua, ja rakastin tapaa, millä olit ympännyt ne tekstiin. Hiusten violetit nauhat, pihlajanväriset silmät... Ne herättivät tekstin eloon ja antoivat valtavasti tarttumispintaa. Lukija ei jäänyt etäiseksi tilanteen tuijottelijaksi vaan oli mukana katsomassa niihin silmiin.

Samoin myös aisteilla kuvaaminen oli onnistunutta ja tuki realistisuuden vaikutelmaa, sai tekstin samaistuttavaksi. Erityisesti veden liplatus neljännessä palasessa oli mielettömän ihanasti kuvailtua! ^^  Samoin myös tekstin "äänitehosteet" eli esim. Hermionen huudahdus hänen kompastuessaan olivat <3

Kehun nyt vain kaikkea, mutta ah kun myös kielikuvasi ja vertauksesi osuivat nappiin! Elämä paistaa, hiukset sirpaleina, huokaamaan pois mielestään... Hurmaavaa ja jälleen kerran selvän kuvan antavaa. Tuoreet jutut piristävät aina tekstiä ja saavat ainakin minussa aikaan vau-reaktion. Koskettava tarina, aidot hahmot ja monipuolinen juoni ovat toki myös tärkeintä, mutta itse kiinnitän aina ensimmäisenä huomiota kieleen, ja kielitaitureille annan anteeksi vaikka miten paljon. Onneksi tässä tekstissä olivat kuitenkin kaikki muutkin asiat kunnossa, joten loppuarviotani tekstistä ei tarvitse kahdesti miettiä ^^ Juonihan tässä nyt ei mitenkään hirvittävän omaperäinen ollut, mutta ei tarvinnutkaan - teksti kantoi omassa genressään söpösti eteenpäin ja ainakin kosketti minua. Lisäksi yllätyksellisyyttä lisäsivät jo mainittu kieli ja myös esimerkiksi hauska tapaamispaikka. Koskaan aiemmin en ole lukenut yhtään linnan satamaan sijoittuvaa ficciä!

Tähän väliin ihan pieni sivuhuomautus: lauseenvastikkeen kanssa ei käytetä pilkkua. Eli tästä kohdasta pilkku pois ja sijoitti palautuskortin kirjan väliin, paukauttaen sen kiinni. Eipä tuo nyt liikoja häirinnyt, mutta mainitsinpa kuitenkin. En itsekään osaa kaikkia pilkutussääntöjä, mutta juuri tämä kyseinen, englannista suomeen pesiytynyt tapa ärsyttää minua jostain kumman syystä ^^  Lainausta jatkettaessa totta kai pilkkua, sillä kysehän on luetteloinnista (tai jostain, termit eivät ole vahvinta alaani).

Tyttö suhautti heidät molemmat pitkiä hiuksiaan heilauttaen mielensä miellyttävän viileään lampeen ja rakasti.
En ole varma mitä ajatella tästä viimeisestä lauseesta. Sen loppu ja yksinkertainen toteamus rakasti on minusta todella hyvä, samoin kuin ajatus lauseen takana. Siinä on kuitenkin ehkä hieman liikaa sanoja minusta. Vaikka yleensä tykkäänkin lukea tekstiä uudelleen ja uudelleen, muuten helppolukuisesta ficistä tuo pomppasi esiin. Minun on myös myönnettävä, etten tajunnut viimeisen osan pieniä pimeitä olentoja verhoissa? Ajatus ja lausekin kuulostavat kutkuttavan kivoilta, mutta en vain saa merkityksestä kiinni.

Kaiken kaikkiaan kuitenkin ihana ficci ihanalla parilla ja loistavalla kielellä höystettynä. Kiitos!
Carolynne


//Olepa hyvä ^^ Nyt tuo viimeinen lause on minusta paljon toimivampi ja sujuvampi ja sen ajatus välittyy paremmin ^^ Samoin tajusin nyt nuo pienet olennot ja ah! Arvasin, että ne olivat jotain nerokasta, kun jo kuulostivatkin niin kivoilta ^^ Sopivat yhteyteensä kuin sieppi Harryn käteen.

« Viimeksi muokattu: 27.10.2009 16:13:28 kirjoittanut Carolynne »
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin
« Vastaus #2 : 26.10.2009 23:11:27 »
Mustalupiini, kiitos paljon kommentista ja mukavaa, että pidit!

Carolynne, ilahduin todella paljon kommentistasi, kiitos! Ihanaa saada kommentointia kuvailusta, koska se on tämän ficin pääpointti - kuten sanoit, ei tässä juonella juuri koreilla, vaan sanoilla. Tykkään itsekin tällaisista pienistä palasista ja omasta mielestäni tämä onnistui varsin hyvin. Tykästyin myös tähän paritukseen, Angelina <3
Kiitos tuon viimeisen lauseen huomioinnista, luin sen nyt itsekin läpi ja täytyy sanoa, että siinä pitää keskittyä liikaa. Adjektiiveja karsimalla siitä saa paljon toimivamman. Nuo pimeät olennot kuvaavat omalla tavallaan niitä pieniä salaisia ajatuksia ja unelmia, joita nyt aletaan toteuttamaan ja kasvattamaan... yleensä pyrin jättämään teksteissäni lukijoille aika vapaat kädet ja jutut saa tulkita omalla tavallaan - tykkään tehdä niin itsekin lukiessani ficcejä.
Tuo lauseenvastikejuttu on melko häiritsevä, harmittaa, että näemmä itsekin sorrun siihen! Pitää koettaa vastaisuudessa olla tarkkaavaisempi. (:
Kiitos paljon kommentistasi, todellakin piristi iltani!


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Upsila

  • aallotar
  • ***
  • Viestejä: 1 248
    • and here are all your lies
Vs: Laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin
« Vastaus #3 : 02.02.2010 22:04:12 »
Kävin selailemassa ficcejäsi, joten innostuin lukemaan niitä enemmän kuin pitikin. En ole kerennyt oikein finiin kommentoimaan ja lukemaan kovin monia ficcejä, mutta tämä kiinitti huomiotani, olenhan joskus kuukausia sitten lukenut - kuitenkin kommentoimatta. Tottakai sitä virhettä pitää korjata nopeasti.

Hyväksi kirjoittajaksi olenkin kehunut sinua melkein jokaisessa kommentissani, mutta eihän sitä voinut jättää mainitsemattakaan, kun näin lahjakkaan ihmisen tarinoita löytyy. Ficci oli oikein maustettu ihanasti fluffylla, meinasin valua lattialle sohvalta. Angelinaa näkee niin harvoin ficceissä, joten oli mukavaa että toit hänetkin kuvioihin Hermionen seuraksi. Ficcin tunnelma oli onnistunut ja suloinen. Toi ehdottomasti hymyn ja hyvän mielen, juuri ennen kuin vaivun unten maille.

Kuvailuista pidin kovasti, jokaisessa ficceissäsi esiintyy aina niin kauniita sanoja, taivuteltu tavallisista sanoista paremman kuuloiseksi ja upeasti. Niin ihanasti kuvailtu kaikki, monet kohdat olivat suosikkejani.

Todella mukavaa ja piristävää luettavaa sinulta, kiitos!<3
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Roshwua

  • Vieras
Vs: Laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin
« Vastaus #4 : 02.02.2010 23:28:43 »
Mun on pakko nyt kommentoida edes jotain tähän, koska ficci ansaitsee sen, sillä kun aloitin tämän lukemisen uppouduin tekstiin täysin. Olen lukenut sinulta satunnaisesti jotain ficcejä, mutta femme hyvältä kirjoittajalta on aina mukavaa lukea!

Huomasin vasta lopussa, että tämä on osallistunut 12+ virkettä haasteeseen, mitä en todellakaan huomannut tekstistä (mikä on siis hyvä juttu: ). Sanat oli sujautettu todella taidokkaasti mukaan ja teksti oli muutenkin hienosti kirjoitettua, hieman koruilla tehostettua tekstiä. Vertaukuviisi upposi täydellisesti ja ne tuntuivat hyvin sopivan tekstiin. Esimerkiksi

Lainaus
Suojeltu viattomuus laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin sinne, kun vaimennettujen huokausten kaivon kansi avattiin ja paksuissa verhoissa roikkui pieniä pimeitä olentoja.
Tykkäsin varsinkin tuosta 'vaimennettujen huokausten kaivo'sta, eikä se tähän tekstiin soljutettuna kuulostanut ollenkaan hullummalta.

Hermione ei ole koskaan ollut lähellä sydäntäni, mutta pidän tällaisista ficeistä, joissa hänet kuvataan aika neutraaliksi. Enemmänkin tyttöjen suhde ja sen kehittyminen olivat keskeisimpiä aiheita kuin Hermionen persoonallisuus, mutta varmasti osa ficin tapahtumista kertoi jotain myös itse Hermionesta. Hän oli hyvin kärsimätön ja hermostunut ensimmäisen Angelinan kohtaamisen jälkeen.

Yksinkertaisesti mä vaan tykkäsin tästä ihan hirveästi ilman sen suurempia selittelyjä. Ficci oli nätti ja mukava, täynnä lämpöä ja sellaista eräänlaista haurautta. Kai mä vaan olen sitten tällaisella tuulella : ) Kiitos paljon!

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin
« Vastaus #5 : 03.02.2010 00:13:36 »
Upsila, ilahdun aina, kun näen nikkisi jossain, minulla on kommenteistasi jäänyt sinusta niin positiivinen kuva että! Joskus sitä tuntee itsensä niin mitättömäksi ihmiseksi, että et voi tietääkään, miten minua ilahduttaa kuulla tuollaisia kehuja. On aivan satumaisen ihanaa, että tykkäät teksteistäni, kiitos sinulle ihanista kommenteistasi!

Roshwua, olen todella iloinen kommentistasi, kiitos, kiitos! Ihanaa kuulla, että teksteistäni tykätään. En kovin usein kommentteja saa, joten nämä ovat sitten todella rakkaita, varsinkin, kun noin ihanaa palautetta sydämen lämmikkeeksi saa. Olen onnellinen, että tykkäsit.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Naava

  • No-Life
  • ***
  • Viestejä: 49
  • Mitäpä siihen lisäämään.
Vs: Laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin
« Vastaus #6 : 13.02.2010 15:30:20 »
Ihana. Muuta en saa nyt sanottua.
Saanhan.

Kuvailu oli ihanaa ja lauseet loistavasti rakennettuja. En ole aikaisemmin törmännyt ficceihisi, enkä paritukseenkaan, mutta pidin ihan valtavasti. Kirjoitustyylisi on sujuvaa ja suht helppolukuista (paitsi jos on samanlainen pikalukija kuin minä).
Pystyin näkemään kaiken tapahtuneen sieluni silmin. Olen aina pitänyt Hermionesta ja Angelinakin on ihan kiva, mutta minun päähäni ei olisi edes kirveellä uhaten olisi tullut tällainen mieleen. Aluksi karsastin ficciä juuri parituksen vuoksi, mutta huomasin sen olevan vain ennakkoluuloja ja niitähän minulla riittää.
Rakastin tätä lennokasta kuvailua, vaikka viimeinen lause ei auennutkaan minulle. Yritän itse saada aina jotain tällaista aikaan, mutta se epäonnistuu usein. Kerran olen ollut suht tyytyväinen tarinaani. Sitten se sai aika huonot arvostelut ja minä luovutin.
Tarinan juoni oli... kaunis. Kielikuvat oli ujutettu taitavasti tarinaan ja lauseita luki ilokseen.

 Ensin karsastin koko finfanfunia, koska kaikki ficit, joihin törmäsin, olivat suorasanaisesti surkeita. Vain hyviin kommentoin. Ja tämä on pisin kommentti koskaan. Pidin tarinasta aivan 'irmuisesti ja aion mennä metsästämään lisää tarinoitasi.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2010 15:48:16 kirjoittanut Naava »
Vain kuolleen ruumiini ylitse (mutta siinä ei kai olisi tarpeeksi haastetta?)

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Laskostettiin kiltisti lakanoiden alle ja unohdettiin
« Vastaus #7 : 13.02.2010 16:59:53 »
Naava, kiitos erittäin positiivisesta ja mukavasta kommentistasi, se piristi minua kovasti! Hienoa kuulla, että lähdit lukemaan ennakkoluuloista huolimatta, monesti ficit ovat hyviäkin, vaikka aluksi vähän arveluttaa. Nimim. kokemusta on. Minulla on vähän kummia kuvailukohtia tuolla, joskus en enää jälkeenpäin itsekään tiedä, mitä sillä hetkellä olen ajatellut, mutta rakastan tällaisen kirjoittamisesta ja on mukavaa, jos muutkin siitä vielä nauttii.

Finissä on todella paljon kauniita ja hienosti kirjoitettuja ficcejä, kannattaa vain ahkerasti selata ja etsiä. Mm. Sulkakynän haasteiden kautta kannattaa metsästää luettavaa, samoin kuin Holmipulveriin linkitetään myös hyviä ficcejä Finistä. Pienenä neuvona annan, että paina mieleen kirjoittajia, joiden teksteistä olet tykännyt, siten jatkossa voi paremmin etsiä luettavaa, kun on jo joitain apukeinoja. (:

On todella harmi, että tekstisi sai huonoa palautetta! Sellainen ei ole ollenkaan mukavaa eikä mikään dissaaminen ole Finissä edes sallittua. Jos kommentit loukkaavat ja niissä on huonosti annettua palautetta, kannattaa aina pistää modelle/adminille viestiä. Minusta on aina pääasia, että kirjoittaja on itse tyytyväinen tekstiinsä, muiden mielipiteet tulevat sitten ekstrana. Minusta sinun kannattaa ehdottomasti jatkaa kirjoittamista, jos siitä tykkäät ja jos kerta olet jo jotain kirjoittanut, josta olit itsekin tyytyväinen! Jotkut ihmiset eivät vain osaa antaa palautetta ja se on todella harmi, jos uudet kirjoittajat sen takia jättävät ihanan harrastuksen kesken.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Kommenttiarpajaisista heippa! Valitsin tämän kommentoitavaksi kivan parituksen takia - en ole koskaan aiemmin lukenut tällä parituksella, mutta ajattelin että se voisi olla toimiva, ja ainakin tässä se oli!

Minäkin pidin tämän tekstin kuvailusta: olet tässä käyttänyt sellaisia hieman omaperäisiä ja erilaisia sanoja ja kuvailuja, jotka kiinnittävät huomion ja tuovat ihan omanlaisensa äänen tarinaan. Esimerkiksi hiukset sirpaleina pitkin tyynyä, pihlajanlehtien väriset vihreät silmät, kirjaston kirjan palautuskortti sekä ääni, joka kuulosti salaisuuksia kertovalta naurulta olivat mielestäni ihania yksityiskohtia.

Mietin, onko viimeisen osan keskimmäinen kappale jopa omaan makuuni liiankin koristeellinen, mutta toisaalta mielestäni olet kirjoittanut lemmenkohtauksen aivan upeasti ikärajan puitteissa! Ja tuo viimeinen lause on aivan todella kaunis!

Kaiken kaikkiaan tykkäsin tästä tosi paljon :) Angelina on kyllä suosikkini Rohkelikon vanhemmista tytöistä, ja enpä ihmettele jos Hermione ei pysty keskittymään kirjaankaan hänen takiaan :D Kiitos tästä!

Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥