Kirjoittaja Aihe: Twilight: Raapaleita (S)  (Luettu 10534 kertaa)

Tuhisija

  • Vieras
Twilight: Raapaleita (S)
« : 03.08.2009 04:51:55 »
Koska raapaleet ovat niin lyhkäsiä ja nämä kaikki kolme ovat Houkutus aiheisia, sekä angstia/fluffia genreltään, päätin pistää nämä samaan topicciin.

Author: Tuhisija
Title: Mansikantuoksuiset hiukset
Fandom: Houkutus
Genre: angst, raapale
Rating: S
Disclaimer: Kaikki kuuluu Stephenie Meyerille

Summary: James tappoi Bellan, Edward on surullinen.

A/N: Halusin koettaa kirjoittaa jonkinlaisen raapaleen, joten tämä on siis ensimmäinen sellainen minulta.


Mansikantuoksuiset hiukset

Siinä hän makasi yhtä kauniina kuin ennenkin, makean suloisen tuoksun ympäröimänä.  Verta oli kaikkialla, ympäri huonetta, ja kädessäsi hampaan jäljet.  En halunnut uskoa, että olit kuollut, imetty kuiviin.  Vasta äskenhän olit ollut syleilyssäni, luonani, mutta nyt sinä olit poissa, jossain kaukana, minne en voisi seurata.  Se sattui, teki kipeää.  Kuinka saatoinkaan myöhästyä, antaa elämän lipua pois kehostasi?  En ikinä pystyisi antamaan anteeksi itselleni, kärsisin ikuisuuden menettämisesi takia.

Nostin ruumiisi käsivarsilleni ja nuuhkaisin hiuksiasi, mansikan tuoksu.  Puristin sinut rintaani vasten, aloin murista.  Kostaisin kuolemasi vielä hänelle, en jättäisi tätä tähän.  Sinun takiasi etsin hänet käsiini ja tapan.  Kuristan kuoliaaksi, poltan roviolla.


Author: Tuhisija
Title: Viimeinen suukko
Fandom: Houkutus
Genre: raapale, (angst, fluff)
Rating: S
Disclaimer: Kaikki kuuluu Stephenie Meyerille

Summary: Bella valitsikin Jacobin, jättää hyvästit Edwardille.

A/N: Toinen raapaleeni.  Sijoittuu Epäilykseen.


Viimeinen suukko

Seisot hiljaa edessäni ja odotat sanoja, joita en haluaisi sanoa.  Et odottanut tätä, en minäkään.

Ojennan käteni hitaasti sinua kohti ja aukaisen suuni.  Sanon, että valitsin toisin, en enää halua sinua.  Sinä tartut käteeni, suukotat sitä ja kuiskaat, että lähdet, jos niin haluan.  Minä tarraan sinusta kiinni, rukoilen, että jäät.  En halua menettää sinua, haluan yhä olla ystäväsi. 

Kätesi silittävät hiuksiani, kun painat viimeisen suukon huulilleni ja huokaat.  Tiesit, että näin kävisi, etkö tiennytkin?  Et näytä vihaiselta, etkä surulliselta, vain haikealta, mutta minusta tuntuu pahalta päästää kädestäsi irti.

Käännät selkäsi ja lähdet kävelemään hitaasti pois luotani lämpimän kyyneleen vierähtäessä poskelleni.


Author: Tuhisija
Title: Yöllinen vierailija
Fandom: Houkutus
Genre: raapale, fluff, (angst)
Rating: S
Disclaimer: Kaikki kuuluu Stephenie Meyerille

Summary: Edward kapuaa ikkunasta sisään Bellan luo yöllä.

A/N: Sijoittuu Houkutukseen, siihen aikaan, kun Bella ei vielä tiennyt Edwardin olevan vampyyri.


Yöllinen vierailija

Ikkuna on auki, hiivin hiljaa sen alle ja kiipeän ylös äänettömästi.  Näen sinun nukkuvan sängyssäsi, peittoon käpertyneenä.  Kapuan varovaisesti sisään ja katselen kauniita kasvojasi, hengitän ihanaa tuoksuasi.  En saisi olla täällä, mutta haluan.  Uhmaan itseäni, perhettäni, mutta tunnen liikaa vetoa sinuun pistääkseni vastaan.

Istahdan sängyn reunalle, sinä liikahdat ja heilautat kätesi syliini.  Tartun siihen varovaisesti, sivelen kämmentäsi ja sormiasi.  Lämmin ihosi kihelmöi omaani vasten ja haluan painaa käteni poskellesi, mutten uskalla.  Entä, jos teen virheen, tuhoan sinut?

Lasken kätesi mahasi päälle ja nousen ylös.  Olen palamaassa yön pimeyteen, kun huokaat, kuiskaat nimeni.  Käännyn ja pudistan päätäni.  Et saisi unelmoida hirviöstä.


A/N:  Kommentteja näistä?

// h-di muokkasi otsikon ikärajaa
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 10:08:01 kirjoittanut plööt »

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Raapaleita
« Vastaus #1 : 03.08.2009 19:46:30 »
Hmm...Toi eka oli aika surullinen ja Toka no siitä mä en tykänny ei pahalla en vaan tykkää Jacobista ja kolmas oli kanssa hhyvä:D
If you can live forever what do live for? Twilight<3

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Raapaleita
« Vastaus #2 : 03.08.2009 20:01:33 »
Eka oli mielettömän surullinen, mutta silti kaunis, toka (kuten Eltsu sanoi) ei niin hyvä, Inhoan B/J,   Jacobia ylipäänsä ihan joka suhteessa. Voisin lyödä S. Meyeria päähän kun se meni kehittämään Jacobin, hyi!(Sori, se oli hyvin kirjotettu, muttta olen vain kapeakatseinen ;D) Ja kolmas.. Awws... Se oli kaikista paras!
Huom. Sun ei kannata ottaa ittees, kun mollasin Jacobia, mutta se vaan on aina saanut minut vihaiseksi..  :-\
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Raapaleita
« Vastaus #3 : 03.08.2009 20:31:33 »
Noniin, pakko tähän on jotain sanoa.  :)

Eka oli surullinen ja sinänsä kaunis, muttei oikein iskenyt minuun. Kenen verta oli ympäri huonetta, kun Bella oli kuollut sillee jännästi?  ??? (Olen huono selostamaan joten en yritäkkään, ja kumminkin sen ymmärtää tuosta.  ;D)

Toinen taas oli Zirin ja Eltsun mielipiteiden vastaisesti paras. Bella/Jacob paritus on mielestäni ihana, ja Jacob söpö.  ;) Edward oli todellakin aito, sillä hän ei suuttunut Bellan päätöksestä. Hänhän juuri pitää itseään vaarana Bellalle, joten hiljainen hyväksyminen on paras vaihtoehto ja aatteidensa mukainen.  :)

Sitten kolmanteen. Se oli kaunis ja ainut näistä kolmesta jossa ei ollut angstia.  :) Nukkuva Bella on söpö, sekä hiippaileva Edward.

Lainaus
Käännyn ja pudistan päätäni.  Et saisi unelmoida hirviöstä.
Nam. <3

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Raapaleita
« Vastaus #4 : 03.08.2009 21:39:37 »
Eltsu, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäsit (p.s. en minäkään oikeasti tykkää Jacob Blackista).

Ziri, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että siekin tykkäsit.  Juu, en tietenkään ottanut itteeni (ja kuten sanoin, en itsekään tykkää Jacobista, tuosta sai vain hyvän aiheen raapaleeseen ;)).

A.M.Charlotte, kiitos kommentistasi :)  Niin, tuossa ekassa raapaleessa ajattelin, että James olisi riepotellut Bellaa vielä vähän enemmän ja kun se imi sen kuivaksi, se olisi vähän sotkenut paikkoja.. mutta nyt kun huomautit tuosta niin muakin alkoi vaivaamaan, että mitä mahdoin ajatella :D  Sovitaan, että James vähän rellesti siellä Bellan verellä?  ;D Mukavaa, että tykkäsit.

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Raapaleita
« Vastaus #5 : 03.08.2009 21:47:33 »
Minustakin tuo toinen oli jotenkin paras. En pidä Jacobista, ehen (kamalimpia henkilöitä koko Twilightissa), mutta idea oli minulle uusi (en ole koskaan lukenut ficciä, jossa Bella jättää Edwardin Jacobin takia), ja todella ihanasti toteutettu. Tämä idea toimi hyvin juuri näin raapaleena, pidempänä juttuna tästä ei välttämättä olisi tullut niin hyvää.

Ykkösessä ja kolmosessa ei myöskään ollut mitään vikaa, ei todellakaan. Ykkösen idea on jo käynyt tutuksi, mutta tässäkin se oli hyvin kirjoitettu. Mietin myös ensin tuota verijuttua, mutta eikös Bella lennellyt laseja päin ja joutunut muutenkin haavoille yrittäessään paeta jne, jos tuo kohta menee Houkutuksen mukaan? Kolmas poikkesi sillä tavalla muista, ettei siinä ollut angstia (A.M.Charlottea lainaten), ja se oli mukava kevennys tuonne loppuun.

Kiitoksia paljon. Voisit tehdä näitä raapaleita lisääkin, jos inspis iskee. Minä ainakin lukisin mielelläni. :)

// Joo ja Tuhisija ehtikin jo selittää tarkemmin tuota verihommelia, mutta ei se mitään. Kaikilla omat näkemyksensä asiasta. ;D
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Raapaleita | 3 uutta - 04.08
« Vastaus #6 : 04.08.2009 22:13:24 »
Amanecer, kiitos kommentistasi :)  En miekään sellaista ficciä ole tainnut lukea *miettii* .. Vielä tuosta verijutusta niin en muistanut tarkkaan, mitä Houkutuksessa tapahtui siinä lopussa (enkä jaksanut kaivaa kirjaa esiin, heh), mutta juups, näinhän se meni :)  Noh, tässä oli kolme uutta raapaletta, mutta omasta mielestäni ne ei ole noiden kolmen ensimmäisen veroisia (aamuyö inspis on aivan eri juttu kuin päiväinspis ;)).  Kiva, että tykkäsit.

Juu, eli kolme lisää:

Author: Tuhisija
Title: Huumaava tuoksu
Fandom: Houkutus
Genre: raapale, angst, (hurt?)
Rating: S
Disclaimer: Kaikki kuuluu Stephenie Meyerille

Summary: Bella astuu biologian luokkaan ja hänen tuoksunsa valtaa huoneen kiusaten Edwardia.

A/N: Hmm, lopetus oli hankala, muuttelin sitä koko ajan, mutta tuo saa kelvata.


Huumaava tuoksu

Astut sisään luokkaan ja koko huone täyttyy huumaavasta tuoksustasi.  Se kutittaa nenääni, ottaa minut valtaansa.  Mieleni tekee hypätä pystyyn, hyökätä kimppuusi ja painaa hampaani kaulallesi.  Yritän kuitenkin hillitä itseni, en saisi paljastaa salaisuutta.

Seisahdut pöytäni viereen, ja huomaan sinun epäröivän.  Hivuttaudun mahdollisimman kauas sinusta, pöydän toiseen päähän ja puristan käteni nyrkkiin.  Miksi tuoksusi ei voi jättää minua rauhaan?  Miksi se houkuttelee niin kovasti?

Vilkaiset minua ennen kuin heilautat hiuksesi verhoksi välillemme, ja minä kiristelen hampaitani.  Voin tuntea veresi maun kielelläni, tuntea sen täyttävän janoni, kiertävän suonissani.  Tuoksusi hallitsee minua vieläkin, koettaa saada hyökkäämään, mutta pistän vastaan.

En halua olla hirviö.


Author: Tuhisija
Title: Leave him, take me
Fandom: Houkutus
Genre: raapale, angst (?)
Rating: S
Warning: Spoilaa Epäilystä
Disclaimer: Kaikki kuuluu Stephenie Meyerille

Summary: Jacobin ajatuksia hänen ja Bellan suudelman jälkeen (Epäilys)

A/N: Yritin Jaken ajatuksia kasailla tähän, kun hän juoksee taisteluun.  En nyt tiedä, tuliko tästä oikein mitään.


Leave him, take me

Juoksen kohti taistelua ja muutun sudeksi.  Kaadun eteenpäin, alan pinkoa neljällä jalalla niin lujaa kuin pääsen.  Mielessäni ei kuitenkaan ole taistelu, vaan sinä.

Pystyn yhä tuntemaan huulesi huulillani ja kätesi hiuksissani.  Kuulen äänesi päässäni, se rukoilee minua jäämään luoksesi, unohtamaan taistelun.  Mutta kuinka voisin antaa verenimijäystäviesi hoidella kaiken yksin?  Kuinka voisin jättää taistelun väliin?

Anteeksi, sanon hiljaa mielessäni hypätessäni kaatuneen puun yli.  Anteeksi, että huijasin sinulta suudelman, mutta nyt tiedät, että rakastat minuakin, et pelkästään verenimijääsi.  Ehkä rakastat häntä enemmän, mutta ymmärrä, minä olisin sinulle hyväksi, olisin parempi vaihtoehto.  Hän petti sinut kerran, saattaa pettää toisenkin.

Mikset siis luopuisi hänestä?


Author: Tuhisija
Title: Iho kuin sadat timantit
Fandom: Houkutus
Genre: raapale, fluff, (angst)
Rating: S
Disclaimer: Kaikki kuuluu Stephenie Meyerille

Summary: Edward ja Bella niityllä.

A/N: Jeps, pientä fluffia.


Iho kuin sadat timantit

Sivelit kättäni varovaisesti sulkiessani silmäni.  Tunsin auringon kuumotuksen paljaalla ihollani, joka kimalteli kuin sadat timantit.  Näky oli saanut sinut haukkomaan henkeä, sanomaan, että olen kaunis.  Olin naurahtanut kolkosti, miettinyt, mitä oikein tekisin kanssasi.  Etkö vieläkään ymmärtänyt, että olin saalistaja, vaaraksi sinulle?

Nousin istumaan ja kaappasin sinut käsivarsieni suojiin.  Huuleni sivelivät otsaasi, ohimoasi, ja sinä tartuit minua kädestä nostaen päätäsi.  Halusit, että painaisin huuleni omillesi, halusit meidän suutelevan.  Otin kasvosi käsiini ja tein, kuten toivoit.  Kietaisit kätesi kaulani ympärille ja vedit minut mukanasi maahan.  Painauduin vartaloasi vasten varovaisesti, harkiten jokaisen liikkeeni tarkkaan.

Jos olisin vähänkin huolimaton, saattaisin päättää elämäsi liian äkkiä.


A/N:  Myönnän, vitkuttelin näiden laitossa aika kauan.  Meinasin jättää viimeisen pois, mutta laitoinkin sen takaisin..  Risuja? Ruusuja?
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 10:07:12 kirjoittanut plööt »

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Raapaleita | 3 uutta - 04.08
« Vastaus #7 : 13.08.2009 17:08:04 »
Nää on ihania!!! ;D
Varsinkin toi vika. :)
Mutta tossa ekassa Edward vannoi "kuristavansa kuoliaaksi" sen joka tappo Bellan. Eihän vampyyrit kuristamalla kuole? Kai. ::)
Siis kun ne ei hengitä? Joo en tiiä, mutta ihania oli!! :D

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Raapaleita | 3 uutta - 04.08
« Vastaus #8 : 13.08.2009 18:42:04 »
Kiitos kommentistasi, Sini(tiainen) :)  Mukavaa, että tykkäät.  Aa, juu.. eihän ne kuristamalla kuole (paitti jos kuristat niiden kaulan ihan poikki), mutta siis.. Ajatusvirhe :D

Clair De Lune

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Raapaleita | 3 uutta - 04.08
« Vastaus #9 : 17.08.2009 12:03:40 »
mä tykkäsin ihan hirveesti tosta yöllinen vierailija varsinkin tosta vikasta kappaleesta. WOW! :D ja noista viimesimmistä tykkäsin eniten vikasta! :D

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Raapaleita | 3 uutta - 04.08
« Vastaus #10 : 17.08.2009 14:13:25 »
 Ekat kaks tosi surullisia, seuraava hyvä, ja sitten toi niitty oli kaikkein paras <3 mut eiks ne kuulukki herättää tunteita?

Tykkäsin!
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Raapaleita | 3 uutta - 04.08
« Vastaus #11 : 17.08.2009 15:19:15 »
Kiitos kommentistasi, Clair De Lune :)  Mukavaa, että pidit.

Kiitos kommentistasi, Mutanttiorava :)  Mukavaa, että pidit.  Tietenkin, on aina mukava kuulla, että omat kirjoitukset herättää jonkinmoisia tunteita :)

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Raapaleita | 3 uutta - 04.08
« Vastaus #12 : 17.08.2009 18:24:35 »
Ihania, taas kerran <33. Varsinkin toi vika oli ihana.. Kiitos näist! ;D
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Raapaleita | 3 uutta - 04.08
« Vastaus #13 : 17.08.2009 18:26:42 »
Kiitos kommentistasi, Ziri :)  Mukavaa, että pidit.  Kiitos ja ole hyvä.

Tuulevi-Hillevi

  • viimeinen lohikäärme
  • ***
  • Viestejä: 385
  • Anna mun elää mun omassa legomaailmassa.
Vs: Raapaleita | 3 uutta - 04.08
« Vastaus #14 : 17.08.2009 19:12:33 »
Sinähän nyt innostuit, 6 raapaletta kerralla... :-X
Kokeile joskus kirjoittaa tuplaraapaleita! ;)

Mutta nää oli kaikki tosi kauniita, kirjoituskielesi toimii hyvin ja niin poispäin... en ole lukenut houkutusta mutta varmaan pitäisi

Pidän kirjoitustyylistäsi, kiitos!

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Raapaleita | 3 uutta - 04.08
« Vastaus #15 : 17.08.2009 20:41:19 »
Kiitos kommentistasi, Tuulevi-Hillevi :)  Joo, melkein peräkkäin nämä kirjoitin.  Voisihan niitä tuplaraapaleita kokeilla, jos sais jonkun inspiksen (olisihan mulla, katsotaan, minkä niistä voisin uhrata raapaleeksi).  Mukavaa, että pidit näistä ja ehdottomasti suosittelen Houkutuksen lukemista :D

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Raapaleita | 1 uusi - 23.08
« Vastaus #16 : 23.08.2009 01:49:08 »
Author: Tuhisija
Title: Minä en halunnut sitä
Fandom: Houkutus
Genre: raapale, angst
Rating: S
Disclaimer: Kaikki kuuluu Stephenie Meyerille
Summary: Bella on muuttumassa vampyyriksi, ja Edward on hänen vierellään.

A/N: Houkutukseen sijoittuva, pieni vaihtoehtoisloppuinen raapale


Minä en halunnut sitä

Vartalosi tärisi huutaessasi kivusta.  Punainen veri oli tuhrinut vaalean ihosi, joka tuntui kalpenevan sekunti sekunnilta.  Silmäsi tummuivat hitaasti myrkyn levitessä kohti sydäntäsi, joka pysähtyisi pian.
Halusin kelata aikaa taaksepäin, en halunnut, että sinusta tulisi kaltaiseni.  Sinun olisi parempi ihmisenä, mutta uskaltaisinko, voisinko painaa hampaani haavan kohdalle ja imeä vertasi, puhdistaa sen myrkystä?

Polvistuin viereesi ja tartuin veriseen käteesi.  Haju syöksähti vasten kasvojani, imin sitä itseeni ennen kuin nostin kätesi ylemmäs ja painoin hampaani varovaisesti ihoasi vasten, mutta liian myöhään, en enää kuullut sydäntäsi.
Päästin irti kädestäsi, mutta tartuit omaani tiukasti.  Toiveesi toteutuisi, sinusta tulisi vampyyri.

Mutta minä en halunnut sitä.


A/N: Kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 10:07:30 kirjoittanut plööt »

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Raapaleita | 1 uusi - 23.08
« Vastaus #17 : 23.08.2009 01:52:40 »
Tiedät jo miten paljon tykkään tästä raapaleesta <333 <333 <333 <333

Ootan jo lisää <3  ;D
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Raapaleita | 1 uusi - 23.08
« Vastaus #18 : 23.08.2009 13:12:27 »
Ihania, mutta minuun upposi eniten Viimeinen suudelma.
Kaikki on niin.. herkkiä. Uusin varsinkin.
Kiitos. Pistä vaan lisää. (:
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Raapaleita | 1 uusi - 23.08
« Vastaus #19 : 23.08.2009 15:17:17 »
Kiitos kommentistasi, Mutanttiorava :)  Mukavaa, että tykkäsit (juups, I know).  Juuh, mulla on vielä pari raapaleideaa.

Kiitos kommentistasi, Liinalotta :)  Mukavaa, että tykkäsit.  Katsotaan josko saisin ensi viikolla pari raapaletta tehtyä.