Kirjoittaja Aihe: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale  (Luettu 9719 kertaa)

Juulia

  • Malfoy`s mistress
  • ***
  • Viestejä: 744
  • by Saasta
Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« : 05.07.2009 15:31:51 »
Nimi: Anna se takaisin!
Kirjoittaja: Juuliahan se teitä ilahdutteleepi :)
Genre: Sanoisin, että jonkinasteinen fluffy.. Ei mielestäni kuitenkaan draamaan sovellu :P
Paritukset: Dramionea, mitäs muutakaan
Ikäraja: S
A/N: Tämähän menee vaikka ja mihin. Sataseen sanalla violetti, Osastoon, Genreen hetillä, aakkoshaasteeseen ja esinehaasteeseen. Tuplaraapale, joka sai inspiraation juuri silloin, kun olisi pitänyt opiskella :)

Anna se takaisin!

”Anna minulle se!”

Draco virnisti kuullessan tytön tiukan äänensävyn, ja lähti juoksemaan.
”Anna tänne se, se on minun!” Hermione huusi kiukkuisesti seuraten Dracoa. Saadessaan Dracon kiinni Hermione yritti napata tältä hiusharjan, jota poika piteli käsissään. Draco nosti hiusharjan kevyesti Hermionen ulottumattomiin ja tuijotti tyttöä tiiviisti. Hermione nielaisi kohdatessaan jäänharmaiden silmien intensiivisen tuijotuksen.
”Se on minun hiusharjani”, Hermione intti hieman epävarmalla äänellä.
”Mitä sinä tekisit saadaksesi sen takaisin?” Draco kysyi viimein puhuen hitaasti, täysin eri sävyllä, kuin mihin Hermione yleensä oli tottunut. Samalla hän leikitteli harjalla, jossa oli violetteja sydämiä. Hermione oli saanut harjan äidiltään, juuri ennen Tylypahkaan tuloaan. Vaikka harja oli kulunut ja vanha, se oli Hermionelle hyvin tärkeä.
”Minä.. haluan sen vain takaisin!”
”Saat, jos minä saan vastapalvelukseksi suudelman.” Hermione tunsi leukojensa loksahtavan auki.
”Sinä.. sinä et voi olla tosissasi!” Dracon silmät tummuivat.
”Voi, kyllä olen.”

Hermione nielaisi.
”Muutinkin mieleni, en tarvitse sitä. Ole hyvä, saat pitää sen.” Hermione lähti kulkemaan poispäin. Hänen sydämensä hakkasi kuin viimeistä päivää.

”Hermione, tiedät mistä löydät minut, jos muutat mielesi.. hiusharjasi suhteen.” Hermionen askel pysähtyi. Seistyään muutaman hiljaisen sekunnin ajan jähmettyneenä hän jatkoi matkaansa. Hermione ei halunnut nähdä Dracon virnistystä, sillä juuri sillä hetkellä hän pelkäsi, että muuttaisi mielensä. Eikä vain hiusharjan suhteen.


A/N2: Kommentit olisi hirmu kivoja:)
« Viimeksi muokattu: 05.07.2009 15:38:48 kirjoittanut Juulia »
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.

erikka

  • ***
  • Viestejä: 61
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #1 : 05.07.2009 17:16:42 »
Tosi suloinen pieni tarina :D Poika kiusaa tyttöä josta tykkää. Kiva, että kuvailit sen harjankin historiaansa myöten, eikä se jäänyt vain "joksikin esineeksi" Hauskan hämmentyneeksi Hermione myös jäi tossa lopussa.

Lainaus
”Sinä.. sinä et voi olla tosissasi!” Dracon silmät tummuivat.
”Voi, kyllä olen.”

^ai ai :D

Pöllölän Puuskupuh

  • Vieras
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #2 : 05.07.2009 18:54:58 »
Tosi sulonen. *------* Paritus oli tosi ihana (vaikka alkaahan tuo olla vähän massaa).

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #3 : 05.07.2009 19:01:05 »
Ooo, söpöä. Paritus ei ehkä ole yksi iskevimmistä, mutta ei se mitään, kyllähän tämänkin luki mielellään. Pitää yrittää laajentaa tätä "tietämystä" hieman muihinkin parituksiin saakka. Pikkuhiljaa näihinkin tottuu ja rakastuu... Mutta, ennen kuin menee offiksi, niin takaisin ficciin. Lyhyt pikkuinen tarina, joka on jotain todella suloista. Voin hyvin kuvitella Dracon kiusaavan Hermionea tällä tavoin. Hyvin kirjoitettu, enkä voi sanoa muuta, kuin että pidin tästä paljolti. :)

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Juulia

  • Malfoy`s mistress
  • ***
  • Viestejä: 744
  • by Saasta
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #4 : 06.07.2009 08:44:15 »
Ah, nyt jo kommentteja<3

erikka, kiitos kommentistasi! Teki pitkästä aikaa mieli kirjoittaa jotain suloista ja pientä, ja tuplaraapaleen pituus on juuri sopiva :) (tosin tappelin muutaman sanan kanssa jopa kymmenen minuuttia :D) Alkuperäisessä versiossa harja jäi taka-alalle, mutta ajattelin sen tärkeyden painottamisen vaikuttavan hyvällä tavalla loppuun :)

Pöllölän Puuskupuuh, Dramione todella alkaa olla massaparitus (pelottaa, että koska teen siitä pakkoirrottautumisen, sillä inhoan massan mukana kulkemista. Tosin ehkä tässä asiassa voisin joustaa, onhan tämä sentään Dramione.. :)) Ja massaparituksissa on se huono, että täytyy oikeasti etsiä lukemista, josta ei tule tunne, että olisi jo aikaisemmin lukenut. Ja kirjoittamisessa täytyy aina keksiä jokin juoni tai yksityiskohta, mikä erottaa ficin sadasta samankaltaisesta.. Joo, asian vierestä taas tämäkin pätkä.. Kiitos kommentistasi!

Amanecer, kiitos. Dramione tosiaan jakaa mielipiteitä. Minä olin ensin vannoutunut H/D-shipperi, mutta Sun Lee ja niiina aivopesivät minut ficeillää (ja heille siitä iso kiitos!) Pitkän aikaa olen ollut Dramione-linjalla lukemisenkin suhteen, mutta nyt ajattelin vähän laajentaa aihepiiriä.. :) Jos on liian sitoutunut paritusten tuijottamiseen, jää monet hyvät kirjoittajat huomaamatta kokemuksen syvä rintaääni :D

-Juulia
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.

lollypop

  • Vieras
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #5 : 06.07.2009 15:34:43 »
jatkathan sä tätä? eiks niii??????? oli tosi sööötti tarina  Haluaisin jatkooo kiitos!!!!!

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #6 : 06.07.2009 18:31:08 »
Oi miten suloinen tarina :-----D Olisin mielelläni halunnut kuulla Hermionen mielenmuutoksesta vähän lisää ;) Mutta joo, niin tuttua todellisuudesta tuo poikien kätyös, kiusataan sitä tyttöä kenestä tykkää.

kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #7 : 20.07.2009 21:00:52 »
Vuui, täähän oli hyvä. Draco oli oma ihana itsensä-

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #8 : 20.07.2009 22:42:47 »
Niin söpöä. Draco oli just niin Draco. :D
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Juulia

  • Malfoy`s mistress
  • ***
  • Viestejä: 744
  • by Saasta
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #9 : 21.07.2009 10:38:04 »
lollypop, en jatka :( Tämä oli tällainen kevyt välipala minulle, ja se jäi juuri sellaiseen kohtaan kuin halusin :) Olen pahoillani. Ehkä kirjoitan joskus jotain, mikä saattaisi olla lähellä tämän jatko-osaa, mutta muuten ei ole mitään odotettavissa.. Mutta kiva että tykkäsit :)

nami-swan, kyllähän Dramioneshipperit tietää, mihin Hermionen mielenmuutos johtaa ;) kiitokset :)

Ayos, Draco ei koskaan olekaan mitään muuta kuin ihana ;) hienoa jos pidit :)

Karkkiunelma, söpöksi se oli tarkoitettukin ;) Draco on aina oma ihana itsensä<3 kiitos kommentista :)
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.

fan4ever

  • ***
  • Viestejä: 114
  • "You love me. Real or not real" - "Real"
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #10 : 23.07.2009 17:16:37 »
eka kommentti, mikä tuli mieleen oli Vau. Mukava oli

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 599
  • Malfoysexual
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #11 : 23.07.2009 18:23:07 »
Tosi suloinen pieni pläjäys! Itse olisin kyllä muuttanut heti mieleni ;)

Mutta tässä ajattelin välipalaksi lukea jotain lyhyttä ja somaa ja tämä sopi siihen mainiosti. Hyvin kirjoitettu ja ihanan kevyesti, että tämän todella jaksoi lukea ajatuksella vaikka lyhyt olikin!

Kiitos tästä päivän piristyksestä.

niiina

niiina
Dramione

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #12 : 23.07.2009 23:28:32 »
Ui, tämäpä oli sangen söpö pikku pätkä!

Erityisesti tykkäsin tuosta yksityiskohdasta, minkä kerroit Hermionen harjasta (äidin vanha etc.) Toi jotenkin kivaa ulottuvuutta tähän. Haasteisiin tämä sopii kuin nenä päähän, onnea :-)

Draco on oma hurmaava söpö itsensä, eikä Hermione sen huonommaksi ole jäänyt. Ja tuo loppu. <3

Kiitoksia tästä :)

spell
ℒ-O-V-E


Juulia

  • Malfoy`s mistress
  • ***
  • Viestejä: 744
  • by Saasta
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #13 : 26.07.2009 16:23:19 »
fan4ever, kiitos :) On aina kiva jättää ihmiset sanattomiksi ;)

niiina, kyllä minäkin olisin mieleni muuttanut, ehdottomasti ;) Hienoa että pidit, tällaiset lyhyet fluffyntäytteiset on kyllä mitä mainioimpia välipaloja. Kiitos kommentistasi :)

Neme, raakileimmassa versiossani harja oli vain harja, mutta onneksi sain sen sitten soveltumaan tuplaraapaleen muottiin kuvailemalla sitä. Ja teki tästä hieman erilaisen, ettei ole niitä, mistä ei sitten muista mitään kuukauden päästä (mulla tapahtuu sitä kyllä pitkissäkin ficeissä, että tuota.. :D) Draco ja Hermione on aina söpöjä, etenkin yhdessä<3 Kiitokset!
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.

Kemikaali

  • ***
  • Viestejä: 21
  • MCR Safel My Fucking Life
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #14 : 28.07.2009 12:49:32 »
ihan ok

Aivohome

  • ***
  • Viestejä: 211
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #15 : 05.08.2009 11:08:46 »
Ooi, tämähän oli varsinainen söpöstys ♥ Hyvin suloinen, lyhyydessäänkin erittäin taitavasti kirjoitettu, hahmot olivat hyvin OC. Virheitä en löytänyt, mikä on titenkin hyvä asia :)

Niin kuin Nemethys jo sanoikin, tuo yksityiskohta hiusharjasta toi mukavaa syvyyttä tarinaan. Tuli sellainen olo, että tätä oli vähän mietittykkin, eikä vain ajateltu, että hei, mäpäs kirjoitan raapaleen ja postattu parin minuutin päästä.

Vaikkakin tämä oli lyhyt, pidin todella paljon :) Söpöä.

- CUPCAKEKID
avatar © mustapisara

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #16 : 28.09.2009 16:56:35 »
Tää oli *miettii kuumeisesti oikeaa sanaa* supersöpö? Ekstraihana? Übersulonen? ♥

Kaikkea mahdollista. Lyhythän tää oli (joojoo, tuplaraakile, i know i know), olisin lukenu enemmän kun mielellään tätä enemmän, mutta ei liikaa sokeria masun täydeltä. Vai mites se menikään?  :)

Eli aivan ihana ja suloinen fic. Kiitoksia Juulia. ♥

♥ mmariaä
« Viimeksi muokattu: 28.09.2009 16:58:10 kirjoittanut mmariaä »

ninni

  • Vieras
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #17 : 29.09.2009 07:30:34 »
Voi söpöä! Draco oli just sopivan dracomainen vaikka tykkäsikin Hermionesta, oih ♥! Mutta yhdyn muihin ja sanon että olisi aivan mielettömän upeeta jos jatkaisit tätä! Vaikkapa toinen tuplaraapale? ;)

Juulia

  • Malfoy`s mistress
  • ***
  • Viestejä: 744
  • by Saasta
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #18 : 01.10.2009 22:38:59 »
kemikaali, kiitos (kai?)

CUPCAKEKID, mä mietiskelen tekstini aina hyvin syvään ;) Ei, täytyy itse asiassa tunnustaa, että aluksi ajattelin, että se harja on vain joku harja, mutta sitten omatunto alko soimaileen, ja hyvä niin :D Kiitokset :)

mmariaä, übersuloinen on ihana sana :D Ja aivan oikein, ei makeaa mahan täydeltä ;) Mitä sitä pidentämään, kun pääidean sai mahtumaan kahteensataan sanaan? :) Kiitokset itsellesi<3

ninni, mistä sitä tietää jos tulisikin toinen tuplaraapale? Täytyy laittaa mietintämyssyyn :)
Draco on ihana, aina! (Varsinkin ollessaan dracomainen ;))
Kiitokset kommentista :)
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.

JoPPe

  • ***
  • Viestejä: 58
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #19 : 03.10.2009 20:43:14 »
Oihh<3
harry and louis (ू•ᴗ•ू❁)