Kirjoittaja Aihe: Twilight: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-11, BD  (Luettu 6595 kertaa)

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Name: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus
Author: Am Cullen
Beta:foxrain
Pairing: Jacob/Renesmee + muut houkutus parit
Rating: K-11 (en osaa sanoa missä määrin)
Fandom: Twilight, Breaking Dawn
Genre: Romance, Fluff
Disclamer: En omista hahmoja he kuuluvat Stephenie Meyerille (Renesmeen ystävät ovat omaisuuttani kuitenkin)
A/N: Ensimmäinen fici  jonka  uskallan tänne laittaa ja toinen koskaan kirjoittamani fici
        toivon todella,  että pidätte. ehkä sitten uskallan laitella lisää sitä mukaa kun lisää pukkaa
        Eli tässä tälläinen, kun pisti silmään, että ei pahemmin ole näkynyt tälläisiä ehkä kaksi
       tuli itsekkin kirjoitettua


                                 PROLOGI


Kävelin rappuset alas ja näin hänet. Ainoan, jota halusin, ainoan, jota rakastin näin. ”Hei”, sanoin iloisesti, sillä oli mukavaa, kun hän tuli. Tänään täytin seitsemäntoista. Olin elänyt tässä maailmassa seitsemäntoista vuotta ja eläisin todennäköisesti ikuisuuden.

”Hei”, hän sanoi ja otti minut syleilyynsä. Hän painoi päänsä hiuksiini ja hengitti syvään. Hänestä en ikinä haluaisi eroon, en ikinä yhtenäkään ikuisuuteni ainoana päivänä. Hänen rakkautensa oli suurin lahja, jonka voisi saada. ”Hyvää syntymäpäivää”, hän kuiskasi ihanalla äänellään, ja tunsin hänen lämpimän hengityksensä korvassani. ”Kiitos”, sanoin todella heikosti ja kuulin hyvin hiljaiset, lähes äänettömät askeleet rappusissa. ”Hei, Jacob”, kuului ääni takanani ja irrottauduin rakkaani otteesta.
”Hei”, Jacob vastasi. Käännyin katsomaan äitiäni ja hymyilin hänelle kauniisti.
”Renesmee, tule, mennään vaihtamaan vaatteesi ja laittamaan hiuksesi. Jacob jää juhlimaan kanssamme”, äitini sanoi, ja nyökkäsin.

Lähdimme kävelemään ylös portaita huoneeseen, jossa oli kaunis sisustus. Beigen värinen matto, musta nahkasohva ja hylly täynnä musiikkia. Äitini, Bella, käveli sohvan luo, otti siltä vaalean kerman värisen mekon ja käveli luokseni. ”Äiti, onko isä vielä vihainen Jacobille?”, kysyin hiljaisella äänellä, sillä tiesin hänen kuulevan sen. ”En usko, että Edward enää”, äiti vastasi ja veti päältäni kauniin verenpunaisen mekon. Sen tilalle hän hivutti päälleni sen kermanvärisen puvun. Hän alkoi laittamaan hiuksiani kiinni vaaleanpunaisella satiininauhalla. Osa kuparinvärisistä hiuksistani jäi kehystämään kasvojani.

”Toivottavasti hän ei tee mitään typerää”, huokaisin ja käännyin katsomaan äitiä. ”En usko, kultaseni, hän rakastaa sinua liikaa”, hän rauhoitteli. ”Ja hän tietää, että Jacob on sinulle turvallista seuraa. Jacob rakastaa ja palvoo sinua eikä antaisi sinulle ikinä sattua mitään”, hän selitti rauhallisesti, ja poskilleni levisi puna. Äiti hymyili ja silitti poskeani.
”Sinä, kultaseni, olet parasta, mitä minulle on ikinä käynyt”, hän sanoi ja halasi minua. ”Nyt mennään.” Hän otti kädestäni kiinni ja lähti vetämään minua alas.
”Äiti, osaan minä itsekin kävellä”, sanoin hymyillen. Hän irroitti otteensa ja kävelimme yhdessä ruokasaliksi rakennettua huonetta kohti.

Astuin sisään huoneeseen, ja ensimmäisenä minua oli tietysti halaamassa oma isäni. ”Onnea, kultaseni”, hän sanoi iloisena, ja henkäisin. Nostin käteni hänen poskelleen."Ethän ole ilkeä Jacobille", olivat ajatukseni.
”En, minä lupaan”, hän sanoi ja päästi minut halauksesta. Seuraavana vuorossa oli ihailtavan ystävällinen ja hyväsydäminen vampyyri. ”Hyvää syntymäpäivää”, Esme sanoi lämpimästi ja päästi minut halauksesta.

Loppuja en jaksanut enää edes ajatella, kunnes pääsin oman, oman lämpimän Jacobini luo.
”Hyvää syntymäpäivää, kulta” , hän kuiskasi hiljaa korvaani, ja koska tiesin, että kaikki huoneessa olijat kuulivat sen (olivathan he vampyyreja), punastuin hiusrajaa myöten.
”Muistutat niin äitiäsi”, Jacob nauroi ja päästi minut halauksesta.

Istuimme kaikki alas, vaikka vain minä ja Jacob söimme, muut istuivat juttelemassa.
Söin hyvin nopeasti palan kakkua ja huokaisin. Oli välillä tylsää olla erilainen. Toisaalta, oli kivaa olla hyvin samanlainen Jacobin kanssa. Olimmehan molemmat puolet ja puolet. Olimme molemmat puoliksi ihmisiä ja hän oli puoliksi susi, kun taas minä puoliksi vampyyri. Kaikki muut perheenjäseneni olivat vampyyreita. Olin puoliksi ihminen, koska isäni on vampyyri ja äitini ei ollut, kun sai minut. Se tarina on kiehtonut monia, etenkin Aroa, kun hän ja volturit tulivat tekemään meistä selvää minun ollessa alle vuoden ikäinen. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, kiitos erikois kykyjeni. pian olimme saaneet syötyä ja tuntui kuin juhlat olisivat lopussa.
”No, mitäs tyttö aikoo tehdä seitsemäntenätoista syntymäpäivänään?”, Alice kysyi virne kasvoillaan. ”En tiedä”, sanoin punastuen, kun huomasin hänen katsovan Jacobia. ”En kai mitään ihmeellistä”, sanoin. ”Oliko sinulla jotain mielessäsi?” Miksi edes kysyin? Tädilläni riitti aina ideoita, Alice on aina niin luova.

”Mistä arvasit”, hän nauroi kirkkaasti, ”me lähdemme ostoksille.” Olisihan se pitänyt arvata. Hänen mielestään ei ollut mitään epämuodikkampaa kuin minun ja äitini pukeutumis tyylit. Tämänkin asun hän oli käynyt ostamassa. ”Voi kuinka hauskaa”, sanoin yrittäen kuulostaa innostuneelta.
Äiti nauroi. ”Alice, sinut tuntien kaupat tyhjenevät, ennen kuin rahat loppuvat”, hän sanoi nauraen.
”Noh, eikun hommiin, eihän tässä ole kuin vajaa ikuisuus aikaa”, Alice sanoi hymyillen ja lähti kävelemään ulko-ovelle vetäen minut mukanaan. Hän avasi sen ja kipitti minä käsipuolessaan pihalla seisovalle keltaiselle Porschelle. Hän istutti minut auton penkille ja viittoi äidin takapenkille. Samaan aikaan huomasin punaruskean suden juoksevan metsään.

Pian hän oli ajamassa kaupunkia kohti. Kuulin, kuinka puhelin soi takapenkille heitetyssä kassissani. ”Äiti, annatko puhelimeni?” pyysin, ja äiti ojensi puhelimen nopeasti kassista.
”Nessie”, vastasin puhelimeen. ”Ai hei, Diana”, sanoin ystävälleni. ”Hyvin kiitos, olen menossa äidin ja tädin kanssa ostoksille”, vastasin Dianan kysymykseen. ”Selvä nähdään, heippa”, sanoin ja suljin puhelimen. Alice katsoi minua uteliaana. ”Diana, kysyi, mitä teen syntymäpäivänäni”, sanoin viattomasti. ”Vain sitäkö?” hän tivasi, ja äitikin alkoi tulla uteliaaksi. ”Hei pliis, minä olen jo 17”, sanoin marisevalla äänellä. ”Selvä”, Alice sanoi alistuneena ja ihmettelin hänen yhtäkkistä antautumistaan.

Katsahdin tätiäni, joka oli jäänyt tuijottamaan eteen, tyhjyyteen. Nappasin nopeasti ratista kiinni ja pidin auton tiellä, kunnes hän palasi maanpinnalle ja otti ratista taas kiinni. ”Mitä näit?” kysyin hiljaa ja katsoin Alicea. ”En mitään...” Alice sanoi ja virnisti minulle. Menin aivan punaiseksi ja jäin katselemaan puhelintani. Pian olimme kaupungissa. ”Mahtavaa, aurinkoa ei ole luvassa”, Alice sanoi iloisesti ja hyppäsi ulos autosta. Aivan sekunnin päästä seisoimme kaikki kolme erään vaatekaupan edessä. ”Olen ollut täällä asiakkaana vaikka kuinka kauan erilaisilla sukunimillä”, Alice kertoi. ”Ensimmäisen kerran, kun ostin täältä vaatteita, en ollut tavannut vielä Jasperia”, hän nauroi kertoessaan. ”No, mennään sisälle.”

Kävelimme sisälle ja katselin ympärilleni. Nurkassa oli sama vanha lila leninki, vaatteita lukuun ottamatta mikään ei siis ollut muuttunut. ”Alice”, kuului iloinen ääni kassalta.
”Hei”, Alice sanoi iloisesti ja kääntyi katsomaan kerman värisiä housuja. ”Nämähän sopisivat sinulle, Renesmee”, hän sanoi ja näytti kerman värisiä housuja. Olimme saaneet osteltua vaatteita jotka olivat mudikkaita (näin Alice sanoi). Puhelimeni alkoi taas soida. Otin sen esille ja laitoin korvalleni. ”Nessie”, sanoin puhelimeen ja kävelin ovesta ulos.

”Tietysti, ei kun odotas, kysyn äidiltä”, sanoin ja laskin puhelimen korvaltani. ”Äiti, saanko mennä Dianan ja tyttöjen järjestämiin seitsemäntoistavuotisjuhliini?”, kysyin normaalilla äänellä, vaikka olin ulkona. Äiti ilmestyi pian ovelle. ”Tietysti kulta, Alicellekin se käy totta kai, mene vain”, hän sanoi. ”Kiitos, äiti”, sanoin ja nostin puhelimen taas korvalle lähtiessäni kävelemään Dianalle. ”Saan tulla”, sanoin ja kuulin kolmen tytön riemun kiljahdukset. ”Olen siellä tuota pikaa”, sanoin ja suljin puhelimen. Kävelin nopeasti ja olin pian Dianan pihalla.


A/N: kritiikki on tietysti tervetullutta toivon kuitenkin sen olevan rakentavaa
« Viimeksi muokattu: 14.11.2014 21:56:18 kirjoittanut Beyond »
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #1 : 02.06.2009 22:14:59 »
Uu jee, sait tämän tänne :) Good good good. :D
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #2 : 02.06.2009 22:51:47 »
Hei, tuohan oli hyvä. Kiva lukea taas vaihteeksi Renesmee/Jacobia. Olen huomannut, että Jacob on ihan okei – Nessien kanssa. Bellaan häntä ei saa sekoittaa, ei millään muotoa.

Lainaus
Äitini, Bella, käveli sohvan luo, otti siltä vaalean kerman värisen mekon ja käveli luokseni.
Minä laittaisin kermanvärisen yhteen, en sitten teistä tiedä. Yhdyssanat eivät ole alaani. :D

Lainaus
Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, kiitos erikois kykyjeni.
Erikoiskykyjeni yhteen.

Lainaus
”Hei”, Alice sanoi iloisesti ja kääntyi katsomaan kerman värisiä housuja. ”Nämähän sopisivat sinulle, Renesmee”, hän sanoi ja näytti kerman värisiä housuja.
Tuolla sama kaksi kertaa, kermanvärisiä yhteen. Tuon jälkimmäisen ”kermanvärisen” voisi kyllä ehkä korvata jollain toisella sanalla, kuten ”niitä”, joka kuulostaisi ehkä paremmalta.

En muista, oliko vielä muita, mutta jos oli, niin ne jo hukutin... ;D

Jatkoa ? :)

« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 15:13:44 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #3 : 02.06.2009 23:06:22 »
foxrain: niin kiva, että huomasit

Noora.: minä olen itse samaa mieltä, että Bellaan Jacobia ei saa sekoittaa ja kiitos kommentista oli rohkaiseva ja korjailen juttuja joista huomautit

teen jatkoa tässä ja se tulee sittenkun saan sen ja foxrain saa sen lueskeltua läpi
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #4 : 03.06.2009 00:27:02 »
Joo, minä kanssa pohdiskelin noita kermanvärisiä ja kerman värisiä, mutta koska käsittääkseni kumpikaan ei varsinaisesti ole väärin, jätin ne sitten sinne. Betaan ne nyt kuitenkin ensi kerralla yhteen, ellei Am itse sitä kirjoittaessaan muista.

Laita sitten meiliä, kun saat sen seuraavan osasen. ;)
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #5 : 03.06.2009 10:19:00 »
Jee! Kivaa, että vihdoin ollaan tehty taas hiukan Jacob/Nessie parituksella!

Nyt ensimmäiseksi, suosittelisin vielä laittamaan tuohon alkuun, että tämä spoilaa BD:tä! Sitä ei nimittäin lue tuossa alussa, lukeehan se tuolla yhdessä kohtaa, mutta sitä ei ehkä joku huomaa.

Toiseksi, suosittelisin laittamaan vuorosanat omalle rivilleen, jotta se helpottaisi lukemista. Minä joskus sekosin. Ja silloin todellakin tajuaa enemmän tekstistä.

Minä suosittelisin vielä lukemaan tekstin läpi muutaman kerran esikatseluna, ennen kuin sen lähettää, koska minä ainakin löysin muuutamia virheitä. Itse teen aina niin, että luen oikeasti sen muutaman kerran läpi. Tosin omia pikku virheitä ei ehkä löydä, vaikka kuinka lukisi.

Ja muuten, miksi Edward oli vihainen Jacobille? En ole lukenut vielä BD: tä loppuun, niin ehkä siinä lopussa taisi tapahtua jotain, mistä minä en tiedä vielä mitään.

Jatkoa vain.  ;)
another stranger

entinen vohveli

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #6 : 03.06.2009 10:50:19 »
vohveli: Pitäisi ehkä kylllä itsekkin lukaista läpi tämä ennenkuin sen laitan, ja juu sen tosiaan voisi laittaa myös tohon sen että se

tosiaan spoilaa sitä, ja vastaus tuohon, että se miksi se oli vihainen se ei sinäänsä ole niin BD:n lloppua jos olen oikein käsittänyt asia

josta tässä se oli vihainen BD:ssä enenmän Bella oli siitä vihainen eli sehän oli katsos tämä Jacobin leimautuminen Renesmeehen

Toivottavasti tuo selvensi edes hieman

Ja pyydän kaikilta anteeksi jos näissä vastauksissani kirjoitus virheitä löytyy

en erityisemmin ole koskaan kiinnittänyt huomiota pisteisiin jne. joten ehkä pitäisi alkaa

ja kirjoitan niin nopeasti, että sanoista kirjaimet saattaa siirtyä toiseen sanaan yms, pahoittelen sitä todella
« Viimeksi muokattu: 02.12.2009 14:52:57 kirjoittanut Am Cullen »
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #7 : 03.06.2009 11:09:12 »
Hei, tuohan oli hyvä. Kiva lukea taas vaihteeksi Renesmee/Jacobia. Olen huomannut, että Jacob on ihan okei – Nessien kanssa. Bellaan häntä ei saa sekoittaa, ei millään muotoa.

Lainaus
Äitini, Bella, käveli sohvan luo, otti siltä vaalean kerman värisen mekon ja käveli luokseni.
Minä laittaisin kermanvärisen yhteen, en sitten teistä tiedä. Yhdyssanat eivät ole alaani. :D

Lainaus
Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, kiitos erikois kykyjeni.
Erikoiskykyjeni yhteen.

Lainaus
”Hei”, Alice sanoi iloisesti ja kääntyi katsomaan kerman värisiä housuja. ”Nämähän sopisivat sinulle, Renesmee”, hän sanoi ja näytti kerman värisiä housuja.
Tuolla sama kaksi kertaa, kermanvärisiä yhteen. Tuon jälkimmäisen ”kermanvärisen” voisi kyllä ehkä korvata jollain toisella sanalla, kuten ”niitä”, joka kuulostaisi ehkä paremmalta.

En muista, oliko vielä muita, mutta jos oli, niin ne jo hukutin... ;D

Jatkoa ? :)

- Noora.




Tästähän alkaa tulla tapa, pääsen melkein joka ficissä lainaamaan Noora.:aa. ((:
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

RosalieHale

  • Vieras
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #8 : 08.06.2009 16:23:36 »
vähän tää on hyvä! :) juoni kulkee mun mielestä hyvää vauhtia ja kuvailuukin on kivasti. :D muut rakentavaa en keksi! :D jos tota nyt voi rakentavaksi sanoo!  ;D

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #9 : 21.06.2009 00:17:04 »
A/N: eli kesti hieman, mutta sain sen kirjotettua viime yönä ja lähetin heti betalle jolta sain sen tänään. Nauttikaa XD

1.osa




Oli kaunis, valitettavasti aurinkoinen päivä. Ovelta kuului koputusta, joten syöksähdin rappuset alas, ja jo parin sekunnin kuluttua avasin oven.

”Huomenta”, sanoin iloisesti.

”Huomenta, kulta”, kuului vastaus.

Väistyin ovelta ja kuulin, kuinka takaovi kävi, ja eteiseen käveli isäni.

”Hei, Edward”, kuulin hänen sanovan isälleni.

”Jacob”, hän tyytyi vain vastaamaan, mikä sai äitini syöksähtämään ylhäältä.

”Okei, tämä ei tiedä hyvää, joten meidän on parasta lähteä”, sanoin ja käänsin myöntävän vastauksen mumiseen Jacobin ympäri ja hän lähti kävelemään metsänlaidalle, jossa pian seisoi suuri punaruskea susi.

”Nähdään illalla”, sanoin, halasin äitiäni ja juoksin suden luo.

Susi katsoi minua ja lähti sitten juoksemaan metsän syvyyksiin, ja seurasin perässä.
Juoksimme kovaa vauhtia, jota rakastin, läpi metsän. Pysähdyimme kallioille, joilla yleensä kävimme.
Hän muuttui ihmiseksi ja istuuduttuamme veti minut kainaloonsa. Säteilin kilpaa auringon kanssa. Kirjaimellisesti. Hymyilin iloisesti ja kimalsin auringon valossa. Hän katsoi taivaalle, ja kuulin pusikosta rapinaa.

”Tiedäthän, Jaredista ja Embrystä on kiva lyödä vetoa”, ääni vieressäni sanoi.

”Tiedänhän minä”, vastasin ja katsoin häneen.

”Mitä olen tehnyt ansaitakseni sinut?” hän kysyi, kun käänsi katseensa minuun.

”Voi olla, että et varastanut äitiä isältä. Silloin minua ei olisi”, sanoin happamasti, kuten aina, kun puhuimme tästä asiasta.
 
Minusta oli väärin, että oma Jacobini oli ennen syntymääni rakastanut äitiäni.

”Olet oikeassa, ja anteeksi, että joudut ajattelemaan asiaa”, Jacob sanoi ja nosti minut syliinsä.

”On parempi, että sitä ei ajatella”, hän sanoi vielä ja painoi pehmeät, lämpimät huulensa huulilleni.
 
Enhän minä siinä mitään vastaamaan voinut ruveta. Yksi asia oli hyvä. Olemme huomanneet, että pystyn pidättämään hengitystäni hyvin kauan. Välillä tuntuu omituiselta Alice ja Rosalie -tätien ja heidän miehiensä, Esmen ja Carlislen kanssa, kun he muut olivat kokonaan vampyyreja. Heidän sydämensä ei lyönyt, eikä verensä kiertänyt. Olin samalla mittakaavalla ihminen kuin Jacobini. Hän, jonka ei tarvitsisi ikinä kuolla.
Kun hän irtaantui, sydämeni jätti yhden lyönnin väliin. Olin niin syventynyt mietteisiini, että en todellakaan ollut huomannut tätä.

”Niin”, sanoin, kun muistin hänen viimeisimmän lauseensa.

Kun ajattelin erästä asiaa, yleensä vaistonvaraisesti siirsin käteni hänen poskelleen ja annoin hänelle ajatukseni. Ajatus oli se, että minun vartaloni, Se ei pysy muuttumattomana. Siis, se on jo muuttunut. Olin hyvin innoissani tästä oivalluksestani. Jacob... No, hän ei ollut sitä vastaan, mutta meitä molempia hermostuttaa isäni reaktio, jos niin kävisi. Minähän voisin (aivan kuten ihminen) tulla raskaaksi. Asia, jota en halunnut ajatella isäni lähellä. Asia, jota en halunnut Jacobin ajattelevan isäni lähellä, oli se. Hän olisi saanut kamalan sätkyn ja varmasti lukinnut minut jonnekin. Ajatus sai minut nauramaan, ja hän katsoi minua ihmeissään. Hymyilin.

”Ajattelin isän reaktiota äskeisestä ajatuksesta, jonka sinäkin kuulit”, sanoin huvittuneena, ja Jacobkin alkoi nauraa.
Hän nauroi vapautuneesti.

”Niin, se olisi hauska nähdä”, hän sanoi.

Hymähdin ja suutelin häntä. En jaksanut kuunnella tuota.
 Aina he ovat piikittelemässä toisiaan. Koska se mahtoi alkaa? Äiti kertoi, että he olivat aivan hyviä ystäviä, kun kumpikin oli sitä mieltä, että äidin pitäisi luopua minusta. Noh, ovathan he iloisia siitä, että hän ei luopunut minusta. 
Irtaannuin, kun kuulin puskasta naurua.

”Pia!” karjaisin uskomattomalla voimalla.

Samassa puskasta hyppäsi esiin, Jared perässään, Samin ja Emilyn 14-vuotias tytär.

”Mitä sitä nauretaan?” kysyin muka vihaisesti, ja Pia naurahti.

Suorastaan hyppäsin Jacobin sylistä pystyyn.

”Tämäkö oli hauskaa, tyttö?” kysyin huvittuneena.

”No ei sentään, Jared vain vähän paisutteli asioita”, Pia sanoi yrittäen tukahduttaa naurunsa, mutta kaatui maahan nauramaan.

Katsoin hetken tyttöä, käännyin sitten Jaredin puoleen ja irvistin.

”Mahtoikohan vampyyrin purema sattua?” kysyin ilkikurisesti.

Tiesin, että vampyyrin myrkky oli ihmissusille tappavaa, mutta enhän minä sellaista eritä, jos niin voi sanoa.

”Kyllä, neiti puolikas”, hän vastasi naurahtaen, ja ennenkuin hän huomasikaan, istuin jo hänen selkänsä päällä ja hän makasi maassa.
 Laskin leukani hänen olkapäänsä yläpuolelle ja virnistin.

”Niin, että mitä äsken tapahtuikaan?” kysyin häneltä ja laskin huuleni melkein kiinni pojan olkapäähän.

”Sinä ja tuo”, hän nauroi osoittaen toisella kädellään Jacobia, joka nauroi.

”Ai ai, väärä vastaus”, sanoin ja puraisin poikaa, joka vinkaisi allani.

Nousin nopeasti ylös ja kävelin reunalle katselemaan pojan vuotavaa olkapäätä.
Jacob nauroi kippurassa, ja Jared kaivoi taskustaan liinan vertavuotavan hampaanjälkeni kohdalle.

”Voi, anteeksi”, sanoin ilkikurisesti ja kuljetin kieltäni hampaideni päällä suu auki, jotta kaikki varmasti näkivät, mitä tein.
 Pia istui edessäni risti-istunnassa ja heilutteli päätään.

”Mitä jos mentäisiin meille?” kysyin ja kävelin Jaredin ohi kohti metsää.

Jacob saavutti minua, ja pian vieressäni jolkotti punaruskea susi.
Jared ja Pia kävelivät perässä. Jared ei ollut enää muuttunut sudeksi, mutta ikääntyminen ei ollut palannut. Katselin ympärilleni ja nostin kävelyni täyteen juoksuun, ja pian olimme talollamme. Tarkoitan muiden Cullenien talolla. Avasin oven ja astuin sisään. Rappusia käveli juuri alas Alice, joka huikkasi minulle iloisesti ja katosi keittiön ovesta olohuoneeseen. Jäin seisomaan seinän viereen, jotta muut ehtisivät tulla sisään. Juuri, kun Pia astui sisään, rappusissa näkyi vilaus mustasta ja hunajanvärisestä hiuspehkoista. Hunajanvärisen omistanut melkein pysähtyi, mutta Alice hoiti homman. Kävelin nauraen olohuoneeseen, missä istui sohvalla Emmett Rosalie vieressään, ja heidän vieressään isä äiti sylissään.
 
”Päivää”, toivotin iloisesti, kun kaksi ärtynyttä ja kaksi ihmettelevää kasvoa kääntyi katsomaan seuruettani nyrpistäen nenäänsä.
 
”Päivää, Jacob, Jared ja Pia”, äiti tervehti ja nousi isän sylistä.

”Haluaisitteko kakkua, sitä on vielä jäljellä eilisestä?” hän kysyi.

Ennen kuin kukaan ehti eväänsäkään heilauttaa, ja kaikki olivat sentään luonnottoman nopeita, kuului iloinen ääni.

”Kyllä”, Pia sanoi iloisesti.

Vaikka hän oli 14-vuotias, Sam ja Emily kohtelivat häntä kuin pientä lasta.

Naurahdin hiljaa.

”Kai sitä voisi ottaa”, sanoin vastahakoisesti.

Ihmisten ruoka ei ollut mitään lemppariani. Suosin verta. Äiti hymyili iloisesti ja katosi keittiöön.
Kävelin hänen peräänsä, ja esimerkkiäni noudattivat muutkin.

”Lähden yöksi metsästämään”, sanoin hiljaa lähinnä itsekseni.
 Kun kuulin vierestäni yökkäyksen, tajusin, että Pia oli kuullut.

”Et viitsisi puhua metsästyksestä, se on ällöä”, Pia protestoi.
Hymyilin hänelle, enkä vastannut.
 Olin palan kakkua ja istuin tuolille syömään sitä.
Muut istuivat niille vapaille paikoille, jotka löysivät otettuaan ensin kakkua.
Kakun syönti sujui hyvissä merkeissä.

A/N: tässä tää eka osa eli niitä tulee vielä 2+epilogi. odotan innolla mielipiteitäni ja pyydän vielä anteeksi, että on kestänyt.
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

Allu-Pallu

  • Pupumainen pupunen
  • ***
  • Viestejä: 70
  • Tekno pupu
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #10 : 21.06.2009 14:08:18 »
Ihan hyvä)tykkään siitä kun kirjoitetaan muistakin kuin bellasta ja edwardista.ois hyvä jos laittaisit enemmän kuvauksia tapahtuvasta.en tiedä miten selittäisin sen,mutta on vain hauskempaa lukea kuin kuvaillaan ympäristöä ja ihmisten ilmeitä)
I'm the best of the best of the best.

lukiooon!!eiku,RYNNÄKKÖÖN!!!

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #11 : 21.06.2009 20:51:51 »
Hmm.
Ihan hyvähän tämä on, ja kun sait vielä jatkonkin laitettua.
Kirjoittelehan jatkoa, jos kehtaat. (;
kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #12 : 21.06.2009 22:01:14 »
Allu Pallu yritän laittaa lisää kuvailuaj

Suklaamurunen sinä tulit taas ja pelastit päivänkiitos jatkoa pyrin kirjoittamaan kun olen viikon mökillä mälkein viikon siis
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #13 : 01.07.2009 17:57:45 »
mökillä tämä fici vähän lähti käsistä joten seuraavaaa osaa saa hieman odottaa
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

cynthia

  • ***
  • Viestejä: 21
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #14 : 05.07.2009 22:06:39 »
Joo, ihan ok tämä on, vaikkei Nessie/Jacob paritus minusta ole ihan parasta laatua.
Mutta hyvä siis kuitenkin :D
Unelmoiminen on paras tapa luoda todellisuutta

VamPire^^

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #15 : 10.07.2009 21:17:10 »
Tää on hyvä.

Jatka tätä vielä?  :)
Teddies Don't Hug Back, But Sometimes They're All You've Got.

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #16 : 05.08.2009 13:15:05 »
Tiedoksenne, sanon nyt, että tämä saattaa kestää tämä jatkon tuleminen, koska, kun koulu alkaa, minun pitää keskittyä koulun äyntiin nyt 8lk joten en tiedä saattaa tulla jatkoa kuitenkin ennen koulun alkua
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

neh

  • Vieras
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #17 : 05.08.2009 13:54:36 »
Tää oli hyvä  Jatkoo : )

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Hyväksymätön yhteenkuuluvuus, K-13
« Vastaus #18 : 11.11.2009 22:44:59 »
voi mä muistin et tätäki pitäisi jatkaaa
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»