Kirjoittaja Aihe: Twilight: New Life (Bella/Edward, K-11, one-shot), SPOILAA BD:TÄ  (Luettu 5962 kertaa)

apparition

  • ***
  • Viestejä: 52
Nimi: New Life
Rating: K-11
Genre: Fluff, romance
Fandom: Twilight
Paring: E/B
Summary: Kaikki oli tapahtunut niin nopeasti. Tuntui, että ei ollut kulunut kuin hetki siitä, kun muutin Forksiin ja nyt olin jo pienen lapsen äiti.
Warnings: Spoilaa BD:tä!

Katselin ajatuksiini vaipuneena aaltoja, jotka iskivät vaahtopäitä kivikkoiseen rantakallioon. Aurinko pilkotti repaleisen pilviverhon takaa ja sai kalpean ihoni kiiltelemään kuin siihen olisi upotettu pieniä timantteja. Ranta oli autio, mutta en voinut olla varma, ettei kukaan ilmaantuisi huomaamattani rannalle, joten siirryin varovasti tuuhean pensaan varjoon.

Tuuli sekoitti pitkiä hiuksiani ja kutitti paljaita käsivarsiani, mutta en tuntenut sen kylmyyttä - en ollut tuntenut enää muutamaan kuukauteen. Huokaisin hiljaa. Kaikki oli tapahtunut niin nopeasti. Tuntui, että ei ollut kulunut kuin hetki siitä, kun muutin Forksiin ja nyt olin jo pienen lapsen äiti. Hymyilin - Renesmee ei oikeastaan ollut enää pieni. Hän oli kasvanut hurjaa vauhtia ja muistutti nyt jo liki viisivuotiasta.

“Bella?” kuulin Edwardin huolestuneen äänen takaani ja käänsin katseeni hänen kasvoihinsa, joista paistoi huoli. Hymyilin hänelle rauhoittavasti. Tiesin, että Edwardin oli vaikea tottua ajatukseen, ettei hänen tarvinnut enää huolehtia niin paljon minun turvallisuudestani.

“Olen täällä, rakas”, huikkasin, vaikka tiesin sen tarpeettomaksi. Edward oli hetkessä luonani ja tunsin kuinka hänen sormensa koskettivat kasvojani. Hänen hengityksensä leyhähti kasvoilleni. Käteni hakeutuvat omia aikojaan hänen kuparinvärisiin hiuksiinsa, suljin silmäni, kun huulemme kohtasivat ja unohdin hetkessä kaiken muun. Tunsin vain hänen huulensa huulillani, hänen kätensä kasvoillani ja millään muulla ei ollut väliä sinä pienenä hetkenä.

“Rakastan sinua”, kuiskasin, kun Edward suuteli kevyesti paljasta kaulaani.
“Niin kuin minäkin sinua”, Edward sanoi hiljaa ja kiersi käsivartensa ympärilleni ja halasi minua tiukasti. “Olin huolissani sinusta.”
“Sinun ei - “ Edward painoi kevyesti sormensa huulilleni ja naurahti närkästyneelle ilmeelleni.
“Tiedän, ettei minun tarvitse huolehtia, mutta en voi sille mitään.”
“Kaikki on käynyt niin nopeasti”, sanoin ja painoin pääni hänen rintaansa vasten. Tunsin, kuinka hän silitti hajamielisesti hiuksiani.
“Kaipaatko sinä sitä?” Edward kysyi ja poimi yhden kasvoilleni valahtaneen hiussuortuvan sormiinsa ja pyyhkäisi sen sitten varovasti korvani taakse. Pudistin päätäni hitaasti ja käänsin katseeni merelle.
“En kaipaa enää mennyttä”, sanoin pitkän hiljaisuuden jälkeen. “Renesmee on paras lahja, minkä olisin ikinä voinut saada.” Hymyilin ilkikurisesti ja kurkotin koskettaakseni Edwardin kasvoja. “Sinun jälkeesi.”
“Olet joutunut vaaraan minun takiani useammin kuin kerran”, Edward muistutti hiljaa ja veti minut lähemmäs itseään vasten.
”Mutta en olisi tässä, jos sinä et olisi ollut pelastamassa minua aina, kun olin vaarassa”, sanoin ja sipaisin uudestaan hänen kasvojaan. Hänen silmiensä alla näkyi tummat varjot ja silmät olivat miltei mustat. ”Näytät janoiselta.”
”Niin sinäkin, rakkaani”, Edward nauroi. Hän ponkaisi ketterästi ylös maasta ja ojensi kätensä minulle. Tartuin siihen ja Edward vetäisi minut nopeasti itseään vasten.
 
Kiersin käteni hänen niskansa taakse ja kurkotin varpailleni painaakseni huuleni hänen huulilleen. Kun huulemme kohtasivat tiesin, etten halunnut olla missään muualla enempää kuin hänen vahvojen käsivarsiensa alla. Ja tajusin, etten enää ikinä kaipaisi mennyttä. Halusin olla siinä. Ikuisesti.

*

Tuuli kutitti kasvojani lempeästi, kun juoksimme käsi kädessä sankan metsän siimeksessä. Kuulin jo kaukaa oksan rasahduksen jonkin eläimen liikkuessa puiden seassa. Heristin aistini äärimmilleen ja puristin Edwardin kättä varovasti - en halunnut satuttaa häntä, koska olin edelleen voimakkaampi kuin hän. Ajatus tuntui minusta oudolta, koska tilanne oli ollut vasta hetki sitten aivan toinen.  Edward naurahti hiljaa ja hipaisi huulillaan korvalehteäni.
”Kaikki hyvin.”

Hymyilin ja pysähdyin Edwardin rinnalle. Kahahdas kuului nyt jo lähempää ja pystyin haistamaan jo tutuksi käyneen makean tuoksun. Pystyin kuulemaan tasaisen sydämen sykkeen ja valmistauduin hyökkäämään.
”Hirvi?” kysyin ääntäni madaltaen ja Edward nyökkäsi vieressäni hymyillen. Kyyristyin ja irrotin otteeni hänen kädestään pystyäkseni upottamaan kynteni hirven paksun nahkan lävitse. Tunsin lämpimän veren valuvan alas kurkustani makeana ja herkullisena, kun painoin huuleni tekemäni haavan ympärille. Vilkaisin sivusilmällä Edwardiin, joka seisoi muutaman metrin päässä minusta ja katsoi mietteliäänä kaukaisuuteen.
”Edward?” kysyin hieman karheaksi muuttuneella äänellä ja irrotin otteeni hirven ruumiista. Se putosi vaimeasti tömähtäen maahan, mutta en kiinnittänyt siihen mitään huomiota. ”Onko kaikki hyvin?”
”On tietenkin”, hän mumisi ja harppasi luokseni yhdellä pitkällä harppaukselle. Hän hipaisi kasvojani kämmenselällään ja hymyili surullisesti. ”Minun on vain vaikea tottua siihen. Tiedän, että sinä pärjäät, mutta tuntuu niin vaikealta jättää sinut täysin suojattomaksi…” Edwardin ääni hiipui loppua kohden ja hän vaikeni kääntäen katseensa vieressämme makaavaan hirveen. Hän pudisti päätään ja tarttui hellästi käteeni vetäen minut itseään vasten. Painoin pääni hänen vaalean paidan peittämään rintaansa vasten ja hipaisin huulillani hänen paljasta kaulaansa.
”Luulin, että sinulle oli helpompaa, kun minä en ole enää ihminen.”
”Niin onkin”, Edward sanoi hiljaa. Hän kohotti hellästi kasvojani ylemmäs ja hipaisi huulillaan suunpieltäni. ”Ja olen iloinen siitä.”

Hymyilin ja painauduin tiukemmin häntä vasten kiertäen käsivarteni hänen niskansa taakse. Edward naurahti kevyesti ja painoi pehmeän suukon nenänpäähäni.
”Tulen aina suojelemaan sinua, rakas”, hän kuiskasi korvaani.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2014 00:38:35 kirjoittanut Beyond »

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: New Life (Bella/Edward, K-13, one-shot)
« Vastaus #1 : 10.05.2009 17:02:37 »
Tämä oli ihan kiva! On aina kiva lukea BD:seen liittyviä ficcejä, koska niitä on niin vähän! :)
another stranger

entinen vohveli

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: New Life (Bella/Edward, K-13, one-shot)
« Vastaus #2 : 10.05.2009 20:27:38 »
Oivoi, nätti. : ))
Ääh, en osaa sanoa mitään.
Kaunis oli.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: New Life (Bella/Edward, K-13, one-shot)
« Vastaus #3 : 11.05.2009 08:08:41 »
Tää oli kiva. Kaunista tekstiä. Eikä virheitäkään silmiin sattunut.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

apparition

  • ***
  • Viestejä: 52
Vs: New Life (Bella/Edward, K-13, one-shot)
« Vastaus #4 : 15.05.2009 18:58:22 »
Hei! :)

Annabelle, kiitos kommentista. Itse olin vähän epävarma, kun aloitin tätä kirjoittamaan, koska en tiedä olenko tajunnut BD:stä ihan kaikkia asioita. Mutta kiva, että tykkäsit. :)

Kiitos, vohveli. BD:n jälkeisiä fickejä ei oo tosiaan munkaan silmiin paljon osunut. Kiva, että tykkäsit tästä (:

Kiitos myös Suklaamurunen ja {samba}. Todella mukavaa, että tykkäsitte :)

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: New Life (Bella/Edward, K-13, one-shot)
« Vastaus #5 : 06.07.2009 12:51:38 »
Juu-u, en minäkään nyt niin kauheasti ole BD :n jälkeisistä ajoista kertovia ficcejä nähnyt. Kauniisti kirjoitettu, eikä virheitäkään tainnut näkyä. Todella ihana aamun piristys. Kiitos. ;)

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: New Life (Bella/Edward, K-13, one-shot)
« Vastaus #6 : 08.07.2009 11:24:41 »
Aww, tää oli ihana<3
Tyksin näist mis Bellaki on vamppyyri :D<3
Hihi, kiitos tästä :)
Cullenismi<3

apparition

  • ***
  • Viestejä: 52
Vs: New Life (Bella/Edward, K-13, one-shot)
« Vastaus #7 : 10.07.2009 14:53:58 »
Kiitos Amanecer ja SabSab! :) Kiva, että tykkäsit. En oo minäkään kovin paljoa nähny BD:n jälkeisiä fickejä ja epäröin itsekkin hetken tän kirjoittamista... Englannin taito kun ei ole niin kauhean hyvä, että voisin sanoa tajunneeni BD:stä ihan kaikkea :)

-AliceCullen-

  • kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: New Life (Bella/Edward, K-13, one-shot)
« Vastaus #8 : 14.07.2009 20:37:50 »
Minä henkilökohtaisesti vihaan kirjaa nimeltä Breaking Dawn. Siksi en ole siihen tai sen jälkeiseen aikaan liittyvää tekstiä lukenutkaan, mutta nyt kun kerran satuin vilkaisemaan, niin hyvää jälkeä on tullut. Yhtään ns. tönkköä kohtaa tahi lausetta en löytänyt. Kirjoitusvirheitäkään ei ollut. Plussat siitä.

Kuten jo sanoin: Vihaan BD:tä. Vihaan Bellan vampyyriutta, Renesmeetä ja onnellista loppua. Sen takia ficin juoni ei iskenyt. Teksti oli erittäin sujuvaa ja oli suloista, että Edward olisi halunnut huolehtia Bellasta vieläkin.
BD vain häikkää taustalla ikävästi.
erase all the memories they'll only bring us pain

Neverland

  • Aavistamaton Stalkkeri
  • ***
  • Viestejä: 14
  • rawrrr
Vs: New Life (Bella/Edward, K-13, one-shot)
« Vastaus #9 : 14.07.2009 21:17:24 »
Jess !
Vihdoin BD-ficci ! Pisteet siitä (:

Tykkäsin Ficistä, mutta, tavalla tai toisella, en itsekään osaa kuvitella Bellaa vahvana, tai siis kun ajattelee  ;)
Mutta hyvä oli, ja odotan innolla jatkoa !

apparition

  • ***
  • Viestejä: 52
Vs: New Life (Bella/Edward, K-13, one-shot)
« Vastaus #10 : 14.07.2009 23:25:13 »
-AliceCullen- , kiitos kommentista. Ei BD munkaan mielestä kuului ihan niihin parhaimpiin kirjoihin... Ja pidin itsekin henkilöhkotaisesti Bellasta enemmän ihmisenä. Vampyyrinä tämä on jotenki liian täydellinen, Edwardin täydellisyys olis ihan riittäny :D joo, mutta kiva, että fickistä kuitenkin pidit. Se oli kiva kuulla :)

Neverland, kiitos paljon kommentista! :) Joo, Bella vahvana tuntuu mustaki vähän oudolta ja meinasin tässä fickissä koko ajan kirjoittaa jotain tyylin, että Bellalla on kylmä tms. ja sitten muistin, ettei eihän se käykkään. Jotenki turhauttavaa, kun ensimmäiset kolme kirjaa Bella on kuitenkin ollut se epätäydellisempi osapuoli ja nyt yhtäkkiä molemmat ovatkin vahvoja jne. Huom. tämä oli one-shot eli jatkoa ei valitettavasti luvassa :(