Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Beep K-11 (VALMIS!)  (Luettu 88133 kertaa)

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Käännös: Beep (23. luku ilmestynyt 19.8)
« Vastaus #380 : 19.08.2009 16:48:52 »
oi! oli taas hyvä luku! (=

”Jasper?”

”Edward, loppuun asti, baby.”

nauroin :D vielä vika luku ja sit on tää ihana ficci ohi =(
"Disco is back, motherfuckers!"♥

sarqq

  • Vieras
Vs: Käännös: Beep (23. luku ilmestynyt 19.8)
« Vastaus #381 : 19.08.2009 17:08:53 »
äh, jäipäs ärsyttävään kohtaan.  ;D tässä asiassa oon kyllä bellan puolella, ei se mikään suudelma ollut. ja emmet aina yhtä vitsikkäänä, aika ihana. :') jatkoa nopeasti !

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Käännös: Beep (23. luku ilmestynyt 19.8)
« Vastaus #382 : 19.08.2009 17:10:16 »
Lainaus
"Etkö pystynyt pidättelemään kauemmin, Eddie?” Emmett hekotti.
HAHAHAH REPESIN! piristi kaameeta päiväää!

lisääää!!!tahon tietääää mitä Rosalie päättääää!! 8)) monta osaa tätä on vielä tulossa? (oon saattanu kysyä aiemmi mut en muista ; D )
JAtkooaaaa!! <3
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Käännös: Beep (23. luku ilmestynyt 19.8)
« Vastaus #383 : 19.08.2009 18:03:16 »
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!! Ärsyttävään kohtaan jäin  :D kerro lisää :)) oli muute tosi hyvä<3! ja jatkao äkkiä.

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Käännös: Beep (23. luku ilmestynyt 19.8)
« Vastaus #384 : 19.08.2009 22:12:15 »
”Bella, loppuun asti, baby.” !!!!!!!!!!

Ja ei tollasee kohtaa saa jättää!

Jatka nopsaa nopsaa!!

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Beep (23. luku ilmestynyt 19.8)
« Vastaus #385 : 20.08.2009 07:39:31 »
Älä jooko kiltti jätä näitä lukuja tolleen. Mä kuolen tänne, ku pitäis jotain odottaakki... toi on jo kidutusta.
Miten sä osaat suomentaa? Tää... jotenki vaan... iskee. Ja kovaa. Mä... en osaa sanoo enää mitään. Vau.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Käännös: Beep (23. luku ilmestynyt 19.8)
« Vastaus #386 : 20.08.2009 20:47:04 »
ujijujujujiiuju  nyt jäi kyllä pahaan kohtaan ! !: ss kummankoha se valitsee:s ää jännittää:D:

ei vitsi nauroin emmettille :''D<3333 (vaihteeks)  "etkö pystynyt pidättelemään kauemmin eddie?" :'D<3
tää on niiiiin hyvä, kiitti ku suomennat ja en virheitäkää pahemmin löytäny:)

MUTTA JATKOA NOPEESTI! EN KESTÄ:D<3
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (24. luku ilmestynyt 20.8)
« Vastaus #387 : 20.08.2009 21:55:44 »
T/N: Kiitos kommenteista! Niitä oli jälleen paljon. :D Tässä tulee jatkoa. Tämä on toiseksi viimeinen luku ja viimeinen tulee huomenna. :) Muistakaahan kommentoida!! :D

Kahdeskymmenesneljäs luku: Tuuri

”Minusta tämä koko juttu on tyhmää, mutta luulenpa, että minun täytyy valita. Ja minä valitsen…”

”Bellan”, Rosalie sanoi laiskasti. ”Luoja, ettekö te muka koskaan ole kuulleet suusta-suuhun tekohengityksestä. Sinun”, Rosalie tönäisi Edwardia hiukan taaksepäin, ”pitää tulla tyhmemmäksi. Ja sinun”, Rosalie osoitti minua, ”pitää olla hiton vähemmän jääräpäinen. Jokainen tässä talossa on ruvennut käyttäytymään lapsellisesti tänä päivänä. Se on todella ärsyttävää.”

En voinut sille mitään, mutten voinut huomioida Rosalien sanoja. Minä olin voittanut. Me emme suudelleet. Minun pitäisi kestää enää vain muutama tunti ja olisin onnistunut. Alice halasi minua vyötäröltä ja minä halasin häntä heti takaisin, irrottaen käteni Edwardista.

”Tarkoittaako tämä, että sinä olet meidän puolellamme, muru?” Emmett kysyi. Halusin lyödä häntä päähän. Pitikö hänen aina sanoa kaikki, mitä hänen mielessään liikkui? Kyllä, kyllä piti.

”En”, Rosalie läksytti häntä. ”Vain koska kaikki muut tykkäävät käyttäytyä lapsellisesti, niin se ei tarkoita, että minä haluaisin.” Hän katsoi Emmettiä vielä kerran synkästi ja heittäytyi sohvalle makaamaan lehti kädessään.

”Sitä paitsi, jos olisin jonkun puolella, niin se ei olisi teidän. Mitä nopeammin Bella suutelee Edwardia, sitä nopeammin me voimme jatkaa elämäämme.” Hänen silmänsä siirtyivät minuun, viekkaasti. ”Mutta tietenkin, jos Bella onnistuu, niin se tarkoittaa, että tämän perheen miehet voivat lopettaa jäykistelyn.”

”Miksi sinä et voi vain valita puoltasi, ei kaikki liity aina sinuun, Rose”, Alice sanoi. ”Oikeasti, aivan kuin sinä et voisi edes sietää sitä, että Bella on huomion keskipisteenä. Tiedän, että voisit helposti ottaa Edwardin puolen, jos et halua huomiota.”

Rosalien silmissä välähti jokin tuskan tapainen murto-osa sekunniksi ja sitten ne muuttuivat koviksi. Hän kääntyi takaisin lehtensä puoleen ja jätti kaikki huoneessa olevat huomiotta. Hiljaisuus säilyi hetken, kunnes…

”ME TEIMME SEN!” Alice huudahti ja kääntyi Carlislen ja (yllätyksekseni) Jasperin puoleen. ”Lällällää!”

”Alice, riittää jo”, Carlisle sanoi laittaen kätensä Alicen olalle. Carlisle ei koskaan näyttänyt negatiivisia tunteita, joten en tiennyt, oliko hän vihainen vai ei.

”Tunnen, että suuri ryhmähali on tuloillaan”, Alice taas sanoi vahvistaen otettaan vyötäröltäni.

Minä päästin Alicesta irti ja otin Edwardin kädestä kiinni ja vedin häntä kohti portaita. Loppujoukkueeni silmät olivat minussa, kun me menimme ohi. He luultavasti ihmettelivät, miksi en juhlinut. Ja miettivät, minne me olimme menossa.

Me kävelimme Edwardin huoneeseen yhdessä. Suljin oven perässämme. Meillä ei oikeastaan ollut ollenkaan yksityisyyttä, mutta halusin leikkiä, että meillä oli.

”Oletko sinä vihainen minulle?” kysyin häneltä ottaen käteni takaisin. Hän ei päästänyt minua ja levitti sormeni sydämelleen. Hänen kätensä hän laittoi omani päälle varmistaen, etten liikkuisi. Hän laittoi toisen kätensä niskaani samalla kun hänen peukalonsa hieroi pulssipistettäni, ylös alas.

”En voisi koskaan olla vihainen sinulle, rakas”, Edward kuiskasi. ”Varsinkaan mistään näin naurettavasta asiasta.”

Minä nauroin ääneen, se oli hyvä huomio. Vaikka en kuitenkaan ollut hänen kanssaan samaa mieltä tämän typeryydestä, näin, että hänen mielestään tämä oli. Hän vain halusi suudelman, hänestä oli tyhmää olla suutelematta jotakuta päivään. Että minä en saisi mitään irti siitä.

”Minä rakastan sinua”, sanoin yhtäkkiä. Se vain oli yksi niistä kerroista, milloin se piti sanoa. ”Rakastan sinua paljon.”

”Minä rakastan sinua enemmän”, Edward vastasi samalla kun otti molemmista käsistäni kiinni. ”Tule kanssani.” Hän johdatti meidät molemmat sängylleen, kunnes hänen jalkansa osuivat sängynreunaan ja hänen polvensa antoivat periksi. Hän laskeutui sängylle pehmeästi, kaataen minut päälleen.

Minä kikatin, kun hän kieräytti meidät ympäri. Hän piti painonsa kyynärpäillään, mitkä olivat pääni molemmilla puolilla. Kiedoin käteni hänen niskaansa ja vedin itseni häneen kiinni. Koska siinä oli kaikki. Tässä oli kaikki, mitä saatoimme tehdä. Aika säälittävää, mutta hei, minä otan mitä saan.

Edwardin huulet suikkivat suudelmia kaulaani ja leukaani, kunnes ne olivat lähellä huuliani. ”Tiedäthän, kaikki mitä sinun tarvitsee tehdä, on pyytää”, hän mutisi ja jatkoi suudelmia. Hän suuteli kumpaakin silmää ja laittoi sitten kätensä peiton ja alaselkäni väliin. Hän nosti minut viehkeästi ylös ja laski minut alas, jotta me makaisimme vierekkäin, perinteiseen tapaan.

Painoin pääni hänen kivenkovalle rintakehälleen ja ryömin vieläkin lähemmäksi. Hän laittoi kätensä ympärilleni pitääkseen minut tiukasti vierellään. Hän painoi kevyesti suukon päälaelleni ja voihkaisi ärsyyntyneenä.

”Minä haluan huuliasi niin kovasti, Bella”, hän sanoi. ”Tuntuu kuin en olisi oma itseni, kun me teemme tätä. Kuin en voisi olla kokonainen näkemättä sieluusi.”

Minä huokaisin. ”Ole vahva, Edward. Jos minä pystyn tähän, niin sitten sinäkin pystyt. Älä huoli, kyllä se helpottuu. Ainakin uskon niin. Ajan kuluessa, tiedäthän.” Huomasin, että minä lörpöttelin ja että Edward tuijotti syvällisesti huuliani. ”Lopeta! Tuo ei auta.”

”Selvä, ei tarvitse olla kärttyisä”, Edward mutisi painaen suukon päälaelleni. Hän otti peiton altamme pois ja peitteli minut sillä varmistaen, että olin mukavasti.

Hänen kätensä taputteli hiuksiani samalla kun yritin saada unta. Se oli kuitenkin aika kovaa, se tuntui hassulta. Outoa. Aivan kuin aistini olisivat ylikierroksilla. Kaikki oli hiukan liian kirkasta.

Edward taputteli hiuksiani hiukan liiankin kovakouraisesti, aivan kuin hän yrittäisi saada sen tuntumaan luideni ytimiä myöten. Mikä hänellä oikein oli? Hän oli niin kovakourainen minua kohtaan. Hän ei koskaan ollut ollut näin kovakourainen.

”Lopeta”, sanoin läimäyttäen hänen kättään.

”Anteeksi”, hän sanoi ja siirsi kätensä olkapäälleni, se tuntui kuin olisin juuri laskeutunut Plutoon. Minä ponnahdin istumisasentoon, ottaen peiton mukanani. ”Oletko sinä kunnossa? Satutinko minä sinua?” Hänen äänensä oli täynnä pelkoa.

En ymmärtänyt, mitä hän sanoi.

Näkymätön vasara paukutti päätäni, halkaisten kalloni kahtia. Tai ainakin se tuntui siltä. Kipu täytti koko pääni ja pystyin vain ajattelemaan sitä. Halusin repiä hiukset päästäni irti. Sen sijaan päästin ilmoille ahdistuneen valituksen, mikä oli tuskin kovempi kuin kuiskaus.

”Bella? Bella? Oletko kunnossa?” hän toisti ottaen kasvoni käteensä. Hänen ilmeensä oli levoton. Pudistin päätäni ja huomasin nopeasti, että se oli huono idea. Minä ulvahdin ja tartuin kaksin käsin päähäni.

”Carlisle!” Edward huusi, melkein kirkaisi. Samalla hän otti minut välittömästi syliinsä, yrittäen saada minut laskemaan käteni. ”Bella, puhu minulle. Kuuletko sinä minua?”

”Joo, ole kiltti äläkä puhu noin kovaa”, henkäisin. ”Se sattuu niin kovasti. Se ei lopu. Miksi se ei lopu?” Pystyin kuulemaan alkavani hyperventiloida. ”Auuuu.”

”Bella”, uusi ääni sanoi. Carlislen käsi pakotti minut katsomaan häntä. ”Kerro minulle, minne sattuu. Laita käteni siihen, mihin sattuu eniten.” Hän piti molempia käsiään edessäni, aivan kuin hän olisi ojentanut minulle vauvaa.

Melkein yhtä nopeasti kuin toiset perheenjäseneni, päästin päästäni irti ja otin hänen kätensä. Laitoin toisen niistä niskaani ja toisen kämmenen otsaani. Kylmyys sai oloni vähän paremmaksi. Silti minuun sattui kuin helvetissä.

”Okei, Bella, kuunteletko sinä minua?” Minä nyökkäsin, unohtaen seuraukset. Minä uikutin. Edwardin kädet tiukentuivat ympärilläni, pitäen minut mahdollisimman lähellä rintaansa.     

”Minusta tuntuu, että sinulla on lääkkeen aiheuttama migreeni, Bella. Aion tehdä nopean testin, onko se totta. Jos se on, annan sinulle lääkettä kipuun. Minun pitäisi luultavasti varoittaa sinua, jos sinulla on migreeni, se sattuu.”

”Ei”, sanoin kykenemättä kuvittelemaan kivun tulevan vielä pahemmaksi. ”Laita vain kipu menemään pois. Ole kiltti. Kiltti.”

”Bella, minä en saa kipua pois ennen kuin tiedän, mitä se on. Kipu kestää vain hetken ja sitten minä voin laittaa sen menemään pois.”

Minä mietin sitä hetken. Se vaikutti olevan järjellisin teko. Minä sanoin sen hänelle. Hän kurkotti salkulleen, mikä hänellä oli aina mukanaan ja otti sieltä taskulampun. ”Okei, tämä voi sattua, minä osoitan tällä silmiisi.” Hän teki niin. Minä vihasin sitä eniten, mitä olin koskaan vihannut maailmassa.

Edward ilmiselvästi näki tämän tunteen kasvoillani, koska hän veti minut tiukemmin rintaansa ja antoi minun siirtää hiuksiani kasvoilleni.

”Sinulla on migreeni”, Edward kuiskasi erittäin hiljaa korvaani. Hänen äänensä ei satuttanut niin paljoa kuin Carlislen ääni, mikä ei satuttanut niin paljoa kuin kuuluisi. Ehkä se johtui niiden samettisuudesta.

”Minä annan sinulle hiukan unilääkettä. Se kestää pari minuuttia, mutta se myös lievittää kivun pois ja varmistaa, ettei se tule takaisin.” Se mitä hän seuraavaksi teki, sai minut melkein haluamaan kivun takaisin, hän otti neulan esiin. ”Rentoudu, tämä ei ole noin paha. Katso Edwardin kasvoja.”

Minä tein niin, enkä edes tuntenut neulaa. Helpotus tuli heti. Kipu ei lähtenyt kokonaan pois, mutta se tuli siedettäväksi.

Edward laski minut makaamaan ja minä vedin itseni taas hänen rintaansa kiinni. Tämä ei oikeastaan ollut ihan sitä mitä halusin, peitto välissämme, mutta ihoni oli hyvin herkkä nyt.

”Miksi minulla on migreeni?” kysyin Carlislelta, kun hän annosteli neulaa kirkkaalla alkoholilla ja laittoi sen jonnekin, minne en nähnyt. ”Luulen, että sinä sanoit jotain lääkkeen aiheuttamasta migreenistä.”

Carlisle hymyili minulle, melkein hiukan syyllisesti. ”Olen pahoillani Bella, mutta autokolarin jälkeen minä annoin sinulle lääkettä. Yksi sen jälkeen sivuoireista on migreeni. En ole koskaan nähnyt kenenkään saavan sitä, mutta luulenpa, että aina on joku ensimmäinen. Siksi minä pyysin sinua kertomaan minulle heti, jos jokin menee vikaan. Minä vain ajattelin, ettet sinä saisi migreeniä, enemmänkin kevyttä, parannettavaa vatsakipua.”

”Sinulla on kamala tuuri”, Edward kuiskasi korvaani. Migreeni laskeutui aivojeni takaosassa vaimeaksi kohinaksi. Se sattui vieläkin, mutta minä pystyin ajattelemaan muutakin.

”Tietenkin, Bella, hyvä parannuskeino migreeniin on suuteleminen”, Carlisle nauroi. Tein taas virheen pudistamalla päätäni. Minä uikutin kevyesti.

Tästä kivusta pääseminen on melkein suutelemisen arvoista. ’Melkein’ ollen avainsanana. En vain saanut itseäni tekemään sitä. Minulla oli vain pari tuntia jäljellä ja minä voisin nukkua niiden läpi. Annoin luomieni pudota, kun Edward alkoi hyräillä kehtolauluani ja ajauduin paikkaan, missä kaikki on mahdollista.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Käännös: Beep (24. luku ilmestynyt 20.8)
« Vastaus #388 : 20.08.2009 22:27:13 »
<3<3<3<3<3 awwwws, en malta oottaa huomista <3<3<3<3 Beltsin ja Edin pusua <3

Mutta huomenna itken kaikki sadan kilsan säteellä kuuroiksia ku tää loppuu  :'( :'( :'(
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Käännös: Beep (24. luku ilmestynyt 20.8)
« Vastaus #389 : 21.08.2009 07:12:16 »
Ooh, ihana! ♥ Ei se seuraava VOI olla vika >: yhyy...

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Käännös: Beep (24. luku ilmestynyt 20.8)
« Vastaus #390 : 21.08.2009 11:11:15 »
oiijj<3 ihana :)) jatkoa?!

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: Beep (24. luku ilmestynyt 20.8)
« Vastaus #391 : 21.08.2009 12:52:53 »
ihana<3<3<3
Lainaus
kysyin Carlislelta, kun hän annosteli neulaa kirkkaalla alkoholilla ja laittoi sen jonnekin, minne en nähnyt
Toi annosteli neulaa, kuullostaa jotenki oudosta suomenkieleen. :O

Mutta tykkäsin silti<3 Jatkoa.

Emirato

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Edward <3 Bella
Vs: Käännös: Beep (24. luku ilmestynyt 20.8)
« Vastaus #392 : 21.08.2009 17:35:01 »
yhyyy tää loppuuu... Mut jatkoa odotellen... mun piti kysyä kuinka monta osaa tulee viel... mut en kysykkään ;D
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Käännös: Beep (24. luku ilmestynyt 20.8)
« Vastaus #393 : 21.08.2009 18:16:42 »
uijui<333 ihana, harmi vaa et loppuu = ((( ;(( tää on niiiin hyvä, mutta aivan mahtavan ihana luku taas ja virheitä ei löytynyt =)

mutta viimeistä lukua odotellessa=)
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Käännös: Beep (24. luku ilmestynyt 20.8)
« Vastaus #394 : 21.08.2009 18:25:15 »
Kiva luku  ;) Harmi että loppuu :(
Ei nyt tän järkevämpää kommenttia ;D
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (VALMIS!)
« Vastaus #395 : 21.08.2009 19:28:56 »
T/N: Tässä se finaali-luku nyt sitten tulee. Kiitoksia kaikille tämän seuraajille, olette antaneet ihania kommentteja!! :-*

Kahdeskymmenesviides luku: Lopetus

Tästä kivusta pääseminen on melkein suutelemisen arvoista. ’Melkein’ ollen avainsanana. En vain saanut itseäni tekemään sitä. Minulla oli vain pari tuntia jäljellä ja minä voisin nukkua niiden läpi. Annoin luomieni pudota, kun Edward alkoi hyräillä kehtolauluani ja ajauduin paikkaan, missä kaikki on mahdollista.

Silmäluomeni avautuivat ja näin ensimmäisenä Edwardin kasvot. Sanat eivät riittäneet kuvaamaan sitä. Ajattelematta mitään, loikkasin ylös ja hyökkäsin hänen huuliensa kimppuun. Hän syvensi suudelmaa epäröimättä. Hänen kätensä vaelsivat vartalollani ja kaikki mitä pystyin ajattelemaan, oli hän. Avasin silmäni irrottautumatta suudelmasta. Odotin hänenkin silmiensä olevan kiinni, mutta eivät ne olleet.

Hänen silmissään yleensä näkyi hänen rakkautensa ja intohi
monsa, mutta tänään niissä oli jotain muuta. Niissä oli huumoria. Katsoin häntä kysyvästi. Hän irrotti huulensa omiltani ja alkoi nauraa.

”Bella rakas, minä voitin”, hän sanoi naurunsa välissä. Hänen huulensa vaelsivat kaulalleni.

”Voitit?” kysyin, en oikein tajunnut sitä. Laitoin käteni hänen rinnalleen ja työnsin hänet pois. ”Oliko meillä jokin veto käynnissä vai?”

”Kyllä”, hän sanoi aivan kuin ajatellen minun olevan järjiltäni. ”Katso kelloa, kultaseni. Se on 23.59.”

Kaikki tulvahti takaisin. Päiväni suutelematta Edwardia. Hän yrittämässä huijata minut suutelemaan. Minä tappelemassa, murskaamassa Edwardin auton, uimassa puolialastomana Edwardin kanssa. Päivä näytti olevan niin mahdoton. Se päivä oli tänään. Se ei ollut ohi. Minä suutelin Edwardia.

Minä hävisin.

Kauhu tulvi sisälleni, olinko minä oikeasti tehnyt sen? Tämä oli niin epäreilua. MINUUTTI! Kuinka tämä saattoi tapahtua? Ehkä onni ei ollut minun puolellani.

Ovi avautui ja Alice ja Emmett tulivat sisään. Paitsi että se oli Alice ja Emmett. Se oli vain yksi henkilö, jonka toinen puoli oli Alicen ja toinen Emmettin. Se mutisi: ”Sinä petit meidät, sinä petit meidät.” Uudelleen ja uudelleen.

Tämä oli vain uni. Paha uni. Pahin painajainen.

Aivan kuin vihjeenä, pirinä alkoi, erittäin ärsyttävä pirinä. Ei pirinä, piipittävä ääni. Herätyskello.

Piip, piip, piip

Minä vihasin herätyskelloa, joka päivä se teki saman äänen herättääkseen minut.

Piip, piip, piip

Käännyin kyljelleni ja yritin löytää sen. Paitsi, etten löytänyt sitä, olin Edwardin kotona. Miksi Edwardin herätyskello oli päällä? Miksi hän ei vain sammuttanut sitä?

Piip, piip, piip

”Edward”, voihkaisin. ”Sammuta se hiton herätyskello.”

Hän naureskeli jostain vasemmalta puoleltani. Se oli outoa, yleensä hän nukkui oikealla puolellani. Käännyin ympäri laiskasti, yrittäen löytää hänet. Hän seisoi CD-soittimensa vieressä leikkien herätyskellolla.  

Hän oli se, joka oli laittanut sen päälle. Olisi pitänyt hukuttaa hänet, kun minulla oli mahdollisuus. Nostin laiskasti hänen tyynynsä (en missään tapauksessa käyttäisi omaani) ja heitin sen hänen suuntansa. Hän naurahti.

”Jos haluat piipityksen loppuvan, sinun täytyy nousta ja tulla sammuttamaan se.”

Minä voihkaisin ja tiesin, ettei hän vitsaillut. Nousin istumaan hitaasti, migreeni mielessäni. Pääni tuntui normaalilta, mutta tuntui hassulta liikkua. Aivan kuin joku laittaisi pumpulia korviini. Silmän keskittyivät herätyskelloon. Tasan kaksitoista.  

Ajattelin hyppäämistä Edwardin käsivarsille ja suutelemista intohimoisesti. Sitten ajattelin, että sitä hän halusi. Hän herätti minut, hän ei saa suudelmia. Eikö hän oppinut läksyään viime kerralla?

Nousin hitaasti kauniilta parisängyltä ja painoin herätyskellon nappia. Käännyin häntä kohti ja näytin kieltä kuin 5-vuotias. ”Voisin sanoa, ettet saa tänään suudelmia, mutta en oikeastaan halua tehdä sitä enää. Joten tule vain tänne.”

Vedin hänet lähemmäs hänen paidastaan ja nousin varpaisilleni. Maailmani räjähti. Hän oli taas minä ja minä olin taas hän. Kaikkea meistä ei voinut selittää. Se ei haitannut minua yhtään. Veri ihoni alla sai minut tuntemaan olevani tulessa, aivan kuten jokaisen suudelman pitäisikin tuntua. Hänen ihonsa tuntui tavallista kylmemmältä. Raotin huuliani ja hänen kylmä hengityksensä tulvahti suuhuni. Se sai minut hulluksi.

Painoin kynteni hänen olkaansa, koukistin polviani ja hyppäsin. Hän ymmärsi vihjeen heti ja otti jaloistani kiinni ja kietoi ne vyötärölleen. Käteni menivät hänen hiuksilleen ja vetivät hänet lähemmäs, haluamatta koskaan päästää irti.

Hän voihkaisi ja veti minut lähemmäs. Hän ei edes näyttänyt välittävän rajoistaan. Ja minä olin jo kadoksissa. En voi uskoa, että olin antanut itseni olla ilman tätä taivasta koko päivän. Mitä minä oikein ajattelin?

Juuri ennen kuin sydän hyppäsi rinnastani, Edward laski minut maahan ja vetäytyi hiukan pois huuliltani.

Minä voihkaisin. Me emme olleet suudelleet koko päivään eikä hän suutelisi minua kauemmin. Sitten näin jotain näköni äärilaidalla, mikä sai minut kylmenemään, herätyskello. Tasan kaksitoista. Me olimme suudelleet kauemmin kuin minuutin. Paljon kauemmin. Olinko minä katsonut sitä väärin viime kerralla? En voinut edes räpäyttää silmiäni. Ei kaiken tämän jälkeen!

”Ei”, kuiskasin. Nostin katseeni Edwardiin ja halusin itkeä. Hän näki ilmeeni ja näytti ymmärtävän heti.

”Ei, ei, Bella.” Hänen kätensä meni ohitseni herätyskellolle ja painoi nappia. Kellon viisarit siirtyivät heti vartin yli yhdeksi. ”Pahoitteluni, minä vain ajattelin, että olisi romanttisempaa, jos sinä suutelisit minua tasan kahdeltatoista.”

”Se on hyvä”, kuiskasin ja nousin varpaisilleni. Edward oli aikeissa kumartua tasolleni, mutta ovi pamahti auki. Emmett seisoi oviaukolla näyttäen epätavallisen iloiselta, jopa hänelle.

”Me teimme sen, Bella”, hän huudahti. ”Ylävitonen.” Emmett piti kättään ylhäällä, liian ylhäällä. Minä rakastan Emmettiä kuollakseni, mutta joskus hän vain voi olla niin avuton. Ennen kuin ehdin ilmaista huoleni, Alice pomppi huoneeseen.

”Onnittelut, Bella.” Hänen kanssaan minä kykenin lyömään ylävitosen. ”Olen niin iloinen.” Alice hyppäsi sängylle ja istui siihen. Oli ilmiselvää, ettei hän ollut aikeissa antaa minulle ja Edwardille yksityisyyttä vähään aikaan. ”Ajattele vain kaikkea, mitä me teimme tänään. Kaikki se sai sinut onnistumaan tässä. Uskon, että voin puhua kaikkien tyttöjen puolesta tässä perheessä, kun sanon ’buu, Edward.’”

”Ja sinäkö joskus ihmettelet, miksi toisinaan kukaan ei kestä sinua”, Edward sanoi, hän kuitenkin hymyili. ”Luulenpa, että nyt on aika kaikkien mennä pois. Bella parka nukkui vain neljä tuntia.”

Alice voihkaisi, mutta seurasi Emmettiä ulos. Minä seurasin Alicea askeleen, mutta Edward tarttui käteeni. ”Minne sinä luulet meneväsi?” Hän suuteli kaulaani. ”En ollut vielä valmis kanssasi.”

”Okei, odota hetki”, sanoin, kun minulle oli vielä oma tahto. Työnsin häntä hiukan poispäin. ”Haluan vain puhua eräälle ensin.”

Hän katsoi minua oudosti, mutta päästi irti. ”Minä olen täällä.”

Minä nyökkäsin ja menin alakertaan miettien, mistä löytäisin hänet. Ensimmäiseksi tarkistin hänen toimistostaan ja siellä hän oli. En välittänyt koputtaa, hän voisi käskeä minut häipymään, jos ei halunnut nähdä minua. Carlisle istui sohvalla kirja kädessään. Hän hymyili, kun kurkistin sisään ja pyysi minua tulemaan sisään.

Istuin hänen viereensä jalat ristissä katsoen häntä. ”Sinä olit väärässä”, sanoin yksinkertaisesti.

Hän laittoi kirjanmerkin kirjaansa ja antoi minulle täyden huomionsa. ”Ja mihinkäs sinä viittaat, neiti Swan?” hän kysyi hymyillen.

”Kun me tulimme ulos rehtorin kansliasta, sinä sanoit, etten kykenisi olemaan suutelematta häntä, mutta minäpä en suudellut. Kestin olla koko päivän suutelematta häntä. Joten luulenpa, ettet sinä olekaan niin viisas.”

”En ole koskaan väittänytkään olevani, Bella”, Carlisle sanoi, puhuen kuitenkin niin kuin tietäisi olevansa viisas. ”Minä vain väitin, ettet sinä kestäisi olla koko päivää suutelematta Edwardia. Ja sinä olit oikeassa, minä olin väärässä.”

”Tyhmä viisas mies”, mutisin ja laskeuduin makaamaan sohvalle niin, että kasvoni olivat hänen jalkansa vieressä. ”Minä en vain ymmärrä teitä Cullenin miehiä. Te vain luulette olevanne kaikkea.”

Carlisle naurahti. ”Siinä sinä olet väärässä, Bella. Me Cullenin miehet emme ole koskaan väittäneet ajattelevamme, että olisimme kaikkea. Me tiedämme, että olemme kaikkea. Ehkä siksi sinulla oli niin vaikeaa tänään.”

”Ehkä se oli vain tuuria”, tiuskaisin. ”Mutta silti, miksi sen täytyi olla niin vaikeaa?”

Carlisle kumartui painaakseen suukon otsalleni. ”Kuinka monta kertaa sinulle täytyy oikein sanoa? Cullenin miehet ovat vastustamattomia. On todellinen ihme, että sinä kestit koko päivän. Vaikutti siltä, että kaikki oli sinua vastaan, eikö?”

Hän selvästi tarkoitti sen retorisena kysymyksenä, mutta vastasin silti. ”Niin, ja sinä olit minua vastaan.”

”Minähän sanoin haluavani Edwardin voittavan. Vähentää hiukan ylpeyttäsi ja kaikkea muuta. Olen pahoillani, etten nähnyt sinua useammin, ehkä me olisimme sitten voittaneet. Minä olen aika hyvä luomaan painetta.” Hän nauroi sille avoimesti.

”Ehkä se oli tuuria”, vastasin hymyillen ja nousin ylös. ”Nähdään huomenna.” Olin ovella hetkessä. ”Kiitos juttutuokiosta”, huudahdin olkani yli ja matkustin takaisin Edwardin huoneeseen.

Hän istui sängyllään, kuten lupasi. ”Ikävöitkö minua?” kysyin istuen hänen viereensä. Otin hänen kädestään kiinni ja laitoin sen harteilleni. Hän veti minut lähemmäksi ja minä käperryin hänen rintaansa vasten ja työnsin meidät molemmat sängylle makaamaan.

”Aina”, Edward kuiskasi korvaani. ”Teetkö minulle palveluksen?”

”Mitä tahansa sen jälkeen, mitä tein sinulle tänään”, sanoin ja kurottauduin ylemmäs suudellakseni häntä. Hän suuteli minua pitkään, ja vetäytyi sitten kauemmas.

”Älä enää ikinä tee minulle sitä.” Hän leikitteli sormillani. ”Vaikka tämä oli hyvä päivä, jos lasketaan pois ne lukemattomat kerrat, kun olit kuolla.”

Katsoin häntä epäuskoisena. Sanoiko hän juuri, että hänellä oli hyvä päivä? Minä tuhosin hänen autonsa, herran tähden! ”Mitä? Minä tuhosin Volvosi, enkä sitten suudellut sinua koko päivänä.”

”Autot ovat korvattavissa, rakas. Mutta sinua on vain yksi. Sitä paitsi, oli melkein sen arvoista antaa sinun ajaa Volvoani, jotta pääsin niille treffeille. Ja lisäksi sain myös nähdä sinun hakkaavan Jessican tänään.”

Näytin hänelle kieltäni ja hän yllätti minut suukottamalla näppärästi sen kärkeä. ”Sinä olet väsynyt, Bella. Nuku hiukan.”

”En ilman hyvän yön suukkoa” sanoin viettelevästi. Ja aivan kuin sen olisi aina pitänyt olla niin, hän suuteli minua.

T/N: Nyt se on sitten ohi. Muistakaa kommentoida! :D
« Viimeksi muokattu: 22.08.2009 13:00:18 kirjoittanut A-nuu »
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Käännös: Beep (VALMIS!)
« Vastaus #396 : 21.08.2009 20:00:30 »
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwws

^^Kaikkee mitä voin sanoo <3

Rakastan tätä <333333 Tää viimenen luku on toisiksi paras, paras oli Carlislen seksivalistus- ei, ei sittenkään, vaan se että EDWARD ON BOKSERIPOIKIA!

intohomonsa,

^^xD repsreps Jotkut kirjotusvirheet on aika repeilyttäviä 8D
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Beep (VALMIS!)
« Vastaus #397 : 21.08.2009 20:04:53 »
Vau:D ihana luku... Miks pitää loppua? tai no joo, olihan tässä jo lukuja.
Mä oon edelleen sitä mieltä, et sä oot Finin paras suomentaja. Sille tosiseikalle ei voi mitään.
Ja tää... ihana aihe... Mistä sä löydät näitä?
Kirjotusvirheitä en bongaillut, ihan kiva juttu:D
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

TiiTa

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Käännös: Beep (VALMIS!)
« Vastaus #398 : 21.08.2009 20:12:47 »
Aivan ihana <3 On ne niin söpöjä :)
Suomensit tätä tosi hyvin ja kiitokset siitä!

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Käännös: Beep (VALMIS!)
« Vastaus #399 : 21.08.2009 20:13:04 »
Ihana loppu! Juuri täydellinen loppu tälle ficille. Aikalailla sellainen kuin oli kuvitellutkin.
Kauan tätä jaksoit meille suomentaa, kiitos siitä <3
Nyyh.. Nyt en enää voi kirjoittaa tähän et jatkoa dotellessa :D