Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-11) (TAUKO)  (Luettu 26544 kertaa)

green

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #100 : 14.03.2010 18:25:53 »
ihanaaihanaa! uusi luku. <3
Arvasin, että se olisi Rosalie. :D

Ja oli hyvä luku. Rakentava juoksi karkuun  (ei sitä oikeasti edes tarvita)
Jatkoa ?

-g
« Viimeksi muokattu: 14.03.2010 18:27:57 kirjoittanut green »
Hymy jonka lähetät, palaa takaisin luoksesi.

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #101 : 14.03.2010 21:00:27 »
mitä minä sanoin! se oli rose :);)
ois kiva lukea välillä vähän toimintaa.. joo mitä minä sulle oon sanomaa kun se ei oo sun vika ;oo
ei luoja tuo "onko silmässäsi jotain vikaa?" 

kiitän
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #102 : 17.03.2010 17:54:29 »
Oot tosi hyvä kirjottaja!
Repesin myös sille silmävika kohdalle   :D
Jatkoa odottelen
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #103 : 17.03.2010 19:27:38 »
E_Bella; Kiitos huomautuksesta! Ja itsekin repeilin tuolle silmäkohdalle kun suomensin. ;D
mmariaä; Kiitos! Olen pahoillani noista kyseisistä kielioppivirheistä ja muista, mutta yritän parantaa koko ajan. ;) Ja silmäkohta nauratti sinuakin onneksi. ;)
Haidy; Itsekään en ole tuosta kohdasta kovinkaan varma mutta luotan lukijoihini! ;) Joten laiton sen tuollain ja kiitos kommentistasi!
minnamoi; Joo, sain onneksi vihdoin jatkoa tänne teijän lukijoiden iloksi ja onneksi naurattikin hiukkasen. ;)
green; Oikeassa olit, Rosalie. ;) Ja joo, rakentavaa ei tarvitse, mukavaa, että jaksaa kuitenkin kommentoida.
hannm; Rosehan se, kukas muukaan? : D Kyllähän sitä toimintaa pian tulee ;) Kiitos!
Sarkku; Kiitos! :) Juu, kyseinen kohta naurattaa näköjään kaikkia. :D Hyvä vain. Jatkoa pian kehiin, lupaan. ;)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Prumrose

  • Vieras
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #104 : 31.03.2010 00:55:17 »
Ihana,ihana,ihana,ihana!! <3
Jatkoooooooooo...<3
Virheitä en havainnut mitä nyt alussa jtn pientä.
Tykkään <3 :D

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #105 : 05.04.2010 00:10:21 »
Prumrose; Kiitos! Mutta jos jatkossa havaitset virheitä, niin ilmottele ihan rohkeesti! ;)

T/N; Jälleen jatkoa tulossa! ;)Kommentit olisi mukavia ja jos löytyy virheitä tai jotain muuta, niin ilmotelkaa jälleen. :D

11.Luku

EPOV


En voinut uskoa todeksi sitä, millälailla Bella oli puhunut sille jätkälle. Se oli niin rohkeaa ja suorapuheista; mitä osasin odottaa vain Alicelta. Tiesin kaikkien kavereitteni nauravan sille, mutta en pystynyt löytämään siitä mitään huumoria. Olin itse asiassa raivoissani pojalle, Brent uskoisin, oli ylittänyt rajan, ei pelkästään hänen asemassaan työssä, mutta myös sosiaalisessa tilanteessa. Minulla oli halu löytää hänet ja hakata häneltä ilmat pihalle. Nauru alkoi laskea ja katsoin pöytäämme. Emmett ja Alice olivat itse asiassa hyvin lähellä kyynelehtiä; Emmett hakkasi kädellään pöytää ja Alice piti vatsastaan kiinni nojaten Rosen kylkeen. Rose melkein näytti yhtä ärsyyntyneeltä kuin minä asiasta; ainoastaan hän kikatti hiukkasen myös. Jasper peitti hihityksensä pitämällä kättään suunsa edessä. Bella, toisaalta, oli katselemassa pöytään kutkuttava puna kasvoillaan.

’’Huh!’’ Emmett melkein huusi korvaani, kun yritti saada itsensä rauhoittumaan.

’’Bella, se oli niin hauskaa!’’ Alice inisi samalla kun pyyhki kyyneliään silmäkulmistaan. Jokainen nyökkäsi myöntyvänsä samaan.

Bella vain kohautti olkiaan katsellessaan kaikkialle muualle kuin meihin. Tajusin ettei meidän tarjoilijamme enää palaisi, joten osoitin eräälle toiselle tarvitsisimme uuden. Hänen kasvoilleen nousi yllättynyt sekä hämmästynyt ilme, mutta hän myöntyi ja nappasi kynänsä korvansa takaa. Hän oli vanha nainen, ehkäpä viidenkymmenen, ja olin enemmän kuin kiitollinen ettemme saaneet lisää niitä flirttailevia tarjoilijoita.

Jokainen ilmoitti tilauksensa ja saimme ruokamme nopeaan, mikä johtui todennäköisesti siitä, että heidän ravintolansa tarjoilija oli jättänyt tilauksensa kesken. Alice otti nopeasti hörpyn juomastaan ennen kuin alkoi viritellä keskustelua.

’’No, mitä tunteja kukin on ottanut?’’ Hukuimme välittömästi keskusteluun joka koski meidän tämän vuoden opiskelua.

Meille selvisi, että Rosalie oli Emmettin kanssa samalla koneopin tunnilla, mikä oli hänelle suuri yllätys, että tuollainen tyttömäinen tyttö oli kiinnostunut autoista. Hän kertoi Emmettille, sen olevan tukena hänelle, jos kauneuteen liittyvät työt eivät tuottaisi. Alice ja Rosalie olivat samalla sisustustunnilla – mikä ei ollut suuri yllätys. Alicella ja Jasperilla olivat matikan tunnit samat, mikä muutti Alicen yhtäkkiä ujoksi. Ja Bella ja minä olimme samalla kirjoitustunnilla ja olin salaa iloinen siitä. Kun olimme saaneet syötyä ja juteltua asian loppuun, maksoimme ja lähdimme kohti parkkipaikkaa.

Kun vihdoin pääsimme lähtemään oli alkanut hämärtää. Ilma oli jäätävää kun kävelimme autolleni ja puut kuiskivat oikealla puolella syvänä metsänä. Kävelimme pienelle aukealle metsässä, kun Emmett yhtäkkiä pysähtyi ja kääntyi ympäri virnistys leikkien kasvoillaan.

’’Mitä sanoisitte nopeasta juoksusta metsässä?’’ Hänen silmänsä villkuivat villeydestä ja innostuksesta; kaikki mitä normaali ihminen pelkäsi, oli Emmettin mielestä hauskaa.

Alice päästi ulos huokaisun ärtymyksen merkiksi. ’’Joo Emmett, ja eksytään? Kaikki eivät ole niin tyhmiä kuin sinä.’’

’’Ei, se on turvallista, lupaan! Se on noin viiden minuutin juoksu, jotkut vanhat huonetoverini ja minä teimme sitä jatkuvasti.’’ Hänen äänessään ei ollut edes pikkaisen rauhoittumisen merkkejä.

Emmettin edessä, Jasper kääntyi ympäri ja oli tarkkailemassa näkymää hiljaisena. Bella oli ryhmästä hiukan erillään ja tuijottamassa metsään. Pystyin kuulemaan metsän hiljaiset kuiskaukset kuin synkkä kehtolaulu; Se oli kuin makea aromi kutsumassa minua luokseen.

''Sanon, että teemme sen.'' Möläytin ulos. En tiennyt syytä, miksi olin mennyt sanomaan ne sanat; ne olivat päässeet itsestään ulos.

Jokainen käänsi päänsä suuntaani ja Alice tuijotti minua moittelevasti, kun Emmettin virnistys leveni. Olin se mitä hän oli etsinytkin, varmistajaa.

''Tiesin ettet ole nynny, veliseni!'' Hän heitti ensimmäiset voittonsa sanat ilmaan. ''Okei, näin teemme; Menemme kisan seuraavalle tielle. Se on vain noin puolen kilometrin päässä, mutta muistakaa juosta vain suoraa eteenpäin. Siellä on pieni polku, mutta jos lähdette siltä ja menette eri suuntaan niin metsä laajenee ja siten tummenee.''

Jokainen kääntyi katsomaan suoraan tummenevaa metsään huolestuneesti, selvästi tahtomatta jäädä loukkuun sisälle.

Bella siirtyi Alicen viereen ja puhui.

''Entä auto? Tarvitsemme jonkun ajamaan auton tielle hakemaan meidät, eikö?'' Hänen äänensä oli ujompi nyt kun hän oli hermostunut.

''Oi! Minä haen sen! Pitäkää hauskaa! Korot eivät oikestaan ole hyvät juoksemiseen, tai metsään.'' Alice sanoi kohauttaen olkiaan. Hän kääntyi ja alkoi kävellä kovempaa autoa kohti.

Katsellen häntä kun hän käveli pimeyteen, vähentyi rohkeuteni; hän oli aina ollut järkevyyden ääni perheessämme. Ilman häntä kuka tietäisi mitä Emmett keksisikään. Kun hän vihdoin katosi näkyvistä Emmett kääntyi meihin päin tehden meistä kieron ympyrän.

''Kyllä! Hän oli muutenkin hidastamassa meitä. Mennään riviin ja lähdetään kolmosella!''

Kävelin metsän laidalle ja pysähdyin kahden puun väliin. Bella asteli varovaisesti oikealle puolelleni samalla, kun Jasper oli vasemmalla puolellani. Pystyin kuulemaan Bellan hitaan ja hermostuneen hengityksen, koska se oli ainoa ääni kylmässä hiljaisuudessa. Yhtäkkiä tunsin itseni tyhmäksi puhuessani muut pieneen kisaan. Bella ei selvästi tahtonut tätä, mutta esitti rohkeaa eikä luovuttanut. Se oli viimeinen asia jota tahdoin. Olinko tehnyt sen esitääkseen hiukkasen Bellan edessä? Se ei tuntunut järkevältä; Olin jo valmiiksi nopein juoksija perheessämme.

Kun olimme asettuneet paikoillemme, kuulin Emmettin sanovan jotakin tyhmää Rosalielle ja hänen pulisevan hänelle jotakin vastaukseksi.

''Okei, kolmosella.'' Hän sanoi nopeasti, varmaankin yrittäen peittää mitä olikin mennyt sanomaan. ''Valmiina..yksi...kaksi.....kolme!''

Ja sitten olinkin jo liikkessä. Tuntematon haju oli mukava, kun juoksin sen läpi väistellen kaikkia viiniköynnöksiä ja puun juuria. Olin unohtanut kuinka rakastinkaan juoksemista; Kuinka luonnollista ja vaivatonta se oli minulle. Se oli mennyttä aikaa, kun huomasin pitäväni pianon soitosta. Maa tuskin osui jalkoihini, olin lentämässä. Kuuntelin kaikkien askelien kasvavan hiukan kun he tulivat takanani.

Katsellen eteenpäin pimeään tajusin ettei polulla pysyminen niin vaikeaa ollutkaan. Maa oli tasaista ja suuntasi suoraan pohjoiseen. Silloin tällöin pystyin kuulemaan jonkin eläimen kömpivän minua pakoon. Siitä oli nyt muutama minuutti kun olimme aloittaneet, mutta se ei tuntunut minusta miltään. Kun olin mennyt puunoksan alta, erotin auton valot noin viidenkymmenen metrin päässä minusta. Ne miltein sokaisivat minut kun kirkastuivat enemmän.

Alice istui kärsimättömänä autossa, naputtaen sormillaan rattia.

''Oi, tulit ensimmäisenä, mikä yllätys!'' Hänen äänensä oli täynnä sarkastisuutta.

Pystyin kertomaan hänen olevan ärtynyt jostakin syystä, mutta en pystynyt näkemään tarkalleen miksi. Hänellä oli tapansa, mihinkä kuului juokseminen likaisen metsän läpi. Päätin vältellä hänen katsettaan, istuin hänen viereensä autoon. Viimeinen asia jota tahdoin oli, että hän tekisi minut tuntemaan huonommin asenteellaan.

Seuraavina muutamana minuuttina muut alkoivat saapua. Jasper oli ensimmäinen, seuraten (hämmästykseksi) Rosalie, ja kolmanneksi Emmett näyttäen murjottavalta kun hänet oli hakattu. He seurasivat esimerkkiäni ja istuivat viereeni odottamaan viimeistä kisaajaa, Bellaa. Täytimme ajan pienillä keskusteluilla ja siltikään ei ollut merkkiäkään Bellasta. Huoli lisääntyi minussa kun aika lisääntyi. Kymmenen minuutin kuluttua, kun jokainen alkoi liikehtiä hermostuneesti, Alice voihkaisi ja hyppäsi autosta ulos ja pysähtyi Emmettin eteen, huutaen hänelle.

''Sanoin sinulle etten pitänyt tästä typerästä ideasta! Sinun piti kokeilla ja piti vähän esittää ja nyt Bella on poissa! Sinun olisi pitänyt uskoa minua. Tiesin heti kun näin hänet, ettei hän ole urheilullinen; Tiesin, että hän voisi joutua ongelmiin, mutta keskityitkö ollenkaan siihen mitä sanoin? Et! Nyt nostat perseesi ja etsit uuden parhaan ystäväni tai et näe enään koskaan päivänvaloa Emmett Cullen!''

Tuijotimme kaikki häntä, suut auki, shokissa. Kuinka paljon hankaluuksia yksi tyttö voisi saada aikaan? Mielestäni tuolla metsässä oli vaikea eksyä kun olin juossut siellä, mutta olisiko se erilaista jollekin kuten Bellalle?

Jasper ja Rosalie taisivat ajatella samaa, koska hyppäsivät ylös samaan aikaan.

''Okei, erotaan, soita Alice jos löydät hänet, levität viestiä.'' Sanoin, tietäen sen antavan hänelle hiukan tyytyväisyyttä. Jasper ja Rosalie nyökkäsivät myöntymisen merkiksi katselessaan synkkään metsään.

Emmett mykisteli edelleen päätään ja juoksi hämmentyyneenä metsään ja me muut seurasimme häntä perässä. Mielessäni oli meneillään kamppailu kun huusin Bellan nimeä samalla kun juoksin takasin polkua. Kuinka voisin elää itseni kanssa jos jotain olisi tapahtunut Bellalle, kun olin se henkilö joka oli myöntynyt ensimmäisenä Emmettin suunnitelmaan?
« Viimeksi muokattu: 05.04.2010 16:45:56 kirjoittanut NiNNNi »
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) 11.luku 5.4
« Vastaus #106 : 05.04.2010 09:16:55 »
En tiedä olenko kommentoinut aiemmin mutta olen kyllä seurannut.
Aivan ihana luku jotenkin arvasin ettei Bella tule ainakaan ensimmäisenä maaliin... Niin Emmettin tapaista!
Toivottavasti Bellalle ei ole sattunut mitään...  :-\

Kirjoitat ihanasti, pystyn hyvin kuvittelemaan kaiken: iljettävä tarjoilija, metsä, Alice raivoamassa Emmetille jne.
En löytänyt kirjoitusvirheitä, tosin en niitä etsinytkään.

Jatkoa tulen seurailemaan, joten nopeasti jotain seurattavaa!  ;)

Anteeksi sekava kommentti!

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) 11.luku 5.4
« Vastaus #107 : 05.04.2010 12:39:50 »
Tämä oli hyvä luku ja myös hyvin käännetty. Löysin muutaman kirjoitusvirheen/kielioppivirheen ja laitan ne tuohon vähän alemmas.

Minä jotenkin arvasin, että Bella ei saavu autolle... Toivottavasti hänelle ei nyt ole käynyt mitään kovin vakavaa... Mutta toisaalta on hellyyttävää huomata millä tavalla Edward on huolissaan Bellasta.  :)

No, laitan nyt ne virheet tähän:

Lainaus
Oli alkanut pimenemään kun vihdoin lähdimme, melkein hämärää.
Ensinnäkin alkaa -verbin kanssa ei tule -mään päätteinen muoto. Ja muutenkin lauseen loppu on kummallinen. Muotoilisin tämän jotenkin tähän tyyliin: Kun vihdoin pääsimme lähtemään oli alkanut hämärtää. Jotenkin tuo melkein hämärää ei oikein istu tuonne loppuun. Mutta muotoile itse lause vaikka sujuvammaksi jos jaksat.  :)

Lainaus
Hän kääntyi ja alkoi kävelemään kovempaa autoa kohti.
alkoi kävellä

Lainaus
Pystyin kuulemaan Bellan hitaan hermostuneen hengityksen koska se oli ainoa ääni kylmässä hiljaisuudessa.
Pystyin kuulemaan Bellan hitaan ja hermostuneen hengityksen, koska se oli ainoa ääni kylmässä hiljaisuudessa.

Lainaus
Bella ei selvästi tahtonut tätä, mutta esitti rohkeaa eikä luovuttaa.
luovuttanut

Lainaus
Mielestäni tuolla metsässä oli vaikea eksyä kun olin juossut siellä, mutta olisiko se erilaista jollekkin kuten Bellalle?
jollekin, kuten Bellalle?

Saattoi siellä olla vielä sellaisia, jotka eivät nyt sattuneet silmääni, kun etsin niitä tuolta uudestaan. Mutta eiköhän tuossa nyt suurin osa ollut.  :)

Ja nyt kun oikein olen alkanut kriittiseksi, niin voisin vielä huomauttaa yhdestä asiasta, johon kiinnitin huomiota. Käytät aika tavalla pistepilkkua ( ; ). Se on minusta ihan hyvä ns. tehostekeinona, mutta se menettää vähän merkitystään jos jokaisessa kappaleessa on ainakin yksi, joskus useampikin sellainen. Tykkään liiotella, anteeksi...  :) Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni. Mutta ehkä voisit jatkossa kiinnittää ainakin huomiota asiaan...  :)

Pidin siis tästä luvusta todella paljon ja jäi jännittävään kohtaan. Olit myös kääntänyt hyvin.  :) Nyt toivoisin jatkoa!

mmariaä
« Viimeksi muokattu: 05.04.2010 12:44:51 kirjoittanut mmariaä »

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) 11.luku 5.4
« Vastaus #108 : 05.04.2010 12:47:31 »
Lööperiikka; Kiitos ihanasta kommentistasi. :) Ja kiva kun tulit kommentoimaan vaikka oletkin seuraillut aikaisemmin. ;) Ja kiitos myös positiivisistä mielipiteistäsi. :)
mmariaä; Kiitos! Hyvä, että joku lukijoistani on pilkunviiraaja! :D Alan korjailemaan noita sitten kun kerkiän ja jaksan. :D Ja nyt kun huomautit tuosta pistepilkkumerkinnästä, niin yritän katsoa jatkossa ne pois. :) Ja ihanaa saada oikein rakentavaa kommenttia. Kyllä muutkin käyvät! :D
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) 11.luku 5.4
« Vastaus #109 : 06.04.2010 15:29:40 »
Oi, taas oli uus luku tullu! tykkäsin täst tosi paljon (taas kerran) :D mut nyt teksti oli jotenki tosi tönkköä :( kannattaa lukee kerran, pari läpi ja miettii saisitko siit helppolukusempaa ja näin :) ite ainaki huomasin joitain kohtia, mist ei oikee meinannu saada selvää tai et se oli jotenki oudosti vaa kirjotettu :) mutta silti pyytelen jatkoa! :)

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

E_Bella

  • Vieras
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) 11.luku 5.4
« Vastaus #110 : 06.04.2010 19:35:52 »
Hmn, mä jotenkin muistan tämän luvun. ??? Kai mä oon lukenut sen jo enklanniksi, tai siis yrittänyt. Paljon oli ainakin uutta mitä en muistanut. :D
  Niih.. :D Tykkäsin tästäkin luvusta. Hetken aloin miettimään, (tuossa alussa) että mikä ficci tämä on kun luen aika monia, enkä koskaan jaksa kirjoittaa niitä ylös mitä seuraan. Ja tulipas taas mahtava kommentti. . . :D
  Hienosti käännetty! :)
Ja näin normaali lopetus:  ::)
  Jatkoa! ;)

green

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) 11.luku 5.4
« Vastaus #111 : 08.04.2010 15:06:36 »
Tykkäsin tästäkin luvusta paljon. Virheitä en löytäny, mikä oli mukava juttu jaöö..

Innolla jatkoa odottaen;
-greeeeeen
Hymy jonka lähetät, palaa takaisin luoksesi.

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) 11.luku 5.4
« Vastaus #112 : 08.04.2010 23:22:31 »
Tykkääään tykkäään tykkään!!
Huomasin tän vasta tänään ensimmäistä kertaa ja lukaisin nopsakkaa kaikki 11 lukua.
Tään on ihan äly  hyvä. (:
Odotan innolla tälle jatkoa (:
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Prumrose

  • Vieras
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) 11.luku 5.4
« Vastaus #113 : 09.04.2010 01:03:00 »
Ihanaaihanaaihanaa ja namnamnam.
lisää vaan ! Oon ihan koukussa. :)
Mitään rakentavaa en keksi muuta kuin että jatkoo. <3

~Prumrose

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) (TAUKO)
« Vastaus #114 : 16.05.2010 12:18:22 »
Lupasin jossain välissä itselleni etten koskaan laittaisi mitään kirjoituksiani tauolle, mutta näköjään sekin aika koittaa.
Joten olen pahoillani laittaessani tämän tauolle, en vielä tiedä kuinka kauan tämä kestää. Ehkäpä sen muutaman kuukauden, varmaan sitten ku olen saanut Fandomnanoni loppuun. (:

Ja silloin on vielä kesälomaa jäljellä joten silloin on vielä aikaa saada vähän suomennosta eteenpäin.
Mutta nyt, suuret pahoitteluni tauosta, lupaan kyllä jatkaa tämän vielä loppuun jossain välissä. (:
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) (TAUKO)
« Vastaus #115 : 16.05.2010 13:26:00 »
Kommaan tätä ficciä ensimmäisen kerran ja tykkään tästä siis kovasti! :D Harmi, että laitat tämän tauolle. Toivon, että pääset pian jatkamaan tätä, ei jaksaisi odotella uutta lukua :D Toivottavasti saadaan jatkoa siis mahdollisimman pian, kunhan vain kerkeät suomentamaan ;D

iituska

Edward and Bella

  • Team Edward <3
  • ***
  • Viestejä: 22
  • ~You are my only reason to stay...alive.
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) (TAUKO)
« Vastaus #116 : 10.06.2010 15:19:56 »
Tää on ihana ficci. JATKOA! <3 kiitos :>

 ~I'm here and I love you. I have always loved you and I will always love you.

KATJANAMS:D

  • *
  • Viestejä: 1
  • All I want is you...
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) (TAUKO)
« Vastaus #117 : 16.06.2010 22:29:00 »
Ihana ficci!!  Luin kaikki luvut tällee putkee ja iha sika hyvä oli, ja toivon et jatkoo tulis pian vaik onki ny just tauolla : D
Oli tos muutama vähän outoo juttuu mut eihä ne oo sun syytä, sähä vaa suomensit : D
Du you believe in love?
I don't know, not anymore after he left me all alone standing
in the rain, and waiting for him to come and say I love you.
He never came.

Kuura

  • Neiti Kesäheinä
  • ***
  • Viestejä: 1 301
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) (TAUKO)
« Vastaus #118 : 05.11.2010 16:31:11 »
Olethan saanut kirjoittajalta luvan kääntää tätä ficciä? Jos olet, siitä on mainittava tekstin alussa.

//Jes, hyvä juttu!
« Viimeksi muokattu: 07.11.2010 13:43:01 kirjoittanut Kuura »
Runovuosi

Illalla sytytämme tulet
ja kaikki on hetken tässä

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13) (TAUKO)
« Vastaus #119 : 07.11.2010 13:40:50 »
Kuura: Kirjoittajalta olen saanut luvan(: Kiitti vinkistä, laitan sen tuonne aloitusviestiin(:
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York