Kirjoittaja Aihe: Kyynelnestettä, S  (Luettu 3041 kertaa)

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Kyynelnestettä, S
« : 16.12.2010 17:23:26 »
Nimi: Kyynelnestettä
Kirjoittaja: Audrina
Genre: angst, fluff, H/C, one-shot
Ikäraja: S
Paritus: Astoria/Cho
Vastuuvapaus: Rowling omistaa, minä leikin.
A/N: Osallistuu random10 - haasteeseen. Duffyn Endlessly inspiroi kirjoittaessa.

Kyynelnestettä

Kukkakuvioinen peitto liukui vartaloni päältä pois, kun sinä hautasit sen silmiesi eteen; teeskennellen, ettet itke. Tiesin kyllä että itket. Kuulin naisellista pidättäytyvää tuttua nyyhkystä - samanlaista mitä kuuli aina ennen, kun yritit peittää julkisilla paikoilla itkusi, mutta nyt olet niin taitava siinä lajissa, että julkisilla paikoilla pidättyvästä itkustasi ei näy edes merkkiäkään. Kuitenkaan minun seurassani et ole vielä opetellut kunnolla pidättämään itkuasi.

Otin kukkakuvioista peittoa itselleni, mutta sinä et päästänyt siitä irti. Yritin nukkua, mutta olin jo varma että tämäkin yö menisi pikkutunneille. En minä halunnut, että jouduit itku silmässä nukahtamaan, tai siis tässä tapauksessa vaan yrittämään silmät vetisten saada unen päästä kiinni. Mutta jos kysyisin mikä sinulla on hätänä; jään vain vastauksetta tuijottamaan kattopaneeleja. En kuitenkaan saisi vastausta - en saa koskaan, milloin olen kysynyt ne kolme sanaa miksi sinä itket? Cho, miksi itket? Etkö luota minuun, kun et voi kertoa?

Kätkin käteni silmieni eteeni yrittäen pidättää omaa itkuani; ehkä sinun täytyisi opettaa minulle se taito pidättää itkua kunnolla. Tosin en itkenyt koskaan. Minut oli opetettu ettei voimakkaita tunteita, kuten itkeminen ei saanut näyttää - edes omissa oloissaan. En osannut edes peittää sitä nyyhkytystä, mikä kantautui varmasti sinun korviisi, enkä sitä kuinka niistin nenääni, senkin sinä varmasti kuulit. Otin silmieni eteen kätketyn käteni pois silmieni edestä. Tiesin ettet näe kyynelnesteen tuhoamia silmiäni, koska selkäsi oli minun selkääni vasten, kun me makasimme meidän parivuoteellamme.

“Astoria..”, kuulin sinun sanovan sortuvan itkun seasta, mutten antanut vastausta.

Sinä etsit kättäni puuvillaiselta lakanalta. Tavoitit kämmenselkäni, ja jäit silittämään sormenpäilläsi sileää kämmenselkäni ihoa. Laitoit sormenpääsi minun sormenpäitäni vasten, ja lopulta puristit kättäni omallasi. En tiedä oliko tuo merkki sovinnosta, mutta siitä kuinka ollakaan olin oikeassa, että tämä yö toisiaan meni aamuyön puolelle.


// Sca siirsi ikärajan alaotsikosta yläotsikkoon
« Viimeksi muokattu: 27.11.2011 11:45:10 kirjoittanut Sca »
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 538
  • 707
Vs: Kyynelnestettä
« Vastaus #1 : 20.12.2010 05:54:44 »
Mulla on ollut lähiaikoina joku ihmeellinen hinku lukea Cho femmeilyä, enkä oikeastaan edes tiedä miksi. Se hahmo vain jotenkin on mielenkiintoinen ja niin se oli tässäkin; hyvä, että tulin lukeneeksi, vaikka kommentoinnista ei tähän aikaan yöstä taidakaan tulla yhtään mitään hienoa tai mahtavaa ja rakentavaa. :D

Paritus oli minulle rare, en ole koskaan tavannut tätä paritusta missään aikaisemmin ja mikä onkaan ihanampaa kuin rareus fikeissä? Tykkäsin myös tavastasi viedä tarinaa eteenpäin, tavallaan se pysyi paikallaan, tavallaan kulki koko ajan eteenpäin kuljettaen mukanaan tunteita. Chon heikkous oli jotenkin kaunista, kuten myös Astorian. Erityisesti pidin siitä, kuinka juuri Cho osoitti vahvuutta tarttumalla Astorian käteen, koska olen aina pitänyt Astoriaa semmoisena heikkona ja hieman särkyvänä hahmona. :)

Virheitäkään en pongaillut, joten mitäpä tässä enää mitään muuta sanomaan.
Joten kiitos tästä lukuhetkestä, Odoshi kumartaa.  :)

ps. Tällä parituksella lukisi mieluusti enemmänkin.
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Vs: Kyynelnestettä
« Vastaus #2 : 21.12.2010 17:45:45 »
Odoshi: Oih olen imareltu!

Cho/Astoria - paritus oli mulle oikeastaan vaan tästä vain otettu paritus; molemmat hahmot ovat yhtiä suosikkihahmojani, joten ajattelin toimisiko heidän paritus. Chon olen kuvitellut aina vähän sellaisena ns. itkejänä, taas Astoria on kasvatettu hieman kovakuoriseksi, vaikka silti on hauras keijukainen, mutta kyynelnesteen tuhrimat silmät eivät hänen kasvatuksen takia ole tytön mielestä oikein näytettäväksi.

Kiitos kuitenkin kommentistasi! (:
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä