Kirjoittaja Aihe: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu  (Luettu 5170 kertaa)

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« : 25.11.2009 06:02:37 »
Kirjoittaja: Nemethys
Ikäraja: Sallittu
Genre: Fluffy
Sanat: 162 (reilu raapale)
Summary: Malfoy-Grangerin keittiössä käydään tahtojen taisto, ja kuka mahtaakaan voittaa?
A/N: Osallistuu FF100 sanoilla "liian vähän", aakkoshaasteeseen kirjaimella T. Tiedän etten ole kirjoittanut mitään ikuisuuksiin, mutta nyt iski pieni into taas ;)



Tahtojen taistelu

”Ei!” kaikui keittiö niin, että Draco vannoi astioidenkin helisevän.
”Tai mitä?” hän kysyi uhmakkaasti, nostaen vain toista kulmakarvaansa.
”Tästä tulee taistelu, jonka minä voitan”, Hermione sihahti kiukkuisesti.
”Tunnut olevan varma asiastasi”, Draco vastasi kyynisesti.

He seisoivat vain kymmenen sentin päästä toisistaan, katsoen toisiaan haastavasti silmiin.

”Draco, anna se minulle”, Hermione sanoi hitaasti, painottaen sanaa ”minulle”.
”Et voi aina voittaa, Hermione.”

Sitten nainen teki jotain, mitä Draco inhosi suuresti. Hän katsoi miestä anovasti, silmät täynnä epätoivoa.
”Ei, Hermione!”  
Nuo suloiset bambisilmät porautuivat Dracon sisimpään, ja väistämättä, hänelle tuli sellainen olo, että jos hän ei antaisi naiselle mitä tämä halusi, hän olisi maailmankaikkeuden julmin ihminen heti Lordi Voldemortin jälkeen.

Hermione räpsäytti ripsiään juuri sopivasti silloin, ja Draco voihkaisi.
”Hyvä on! Ota sitten”, hän tiuskaisi ja painoi kahvikupin naisen käteen tympiintyneenä. Ilonkiljahdus täytti huoneen, ja Hermione tanssi ympäri keittiötä haltioissaan.
”Mutta seuraavan kerran kun unohdat ostaa kahvia, et syytä siitä minua!” Draco murahti. Hermione painoi kahvinmakuisen suudelman hänen huulilleen.
”Rakastan sinua, oi armas kofeiiniriippuvainen mieheni.”



Semmonen pätkä :) Mitä piditte?

spell
ℒ-O-V-E


maikkimaa

  • Vieras
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #1 : 25.11.2009 12:26:52 »
Kiva fic :)
Draco on niiin söpö kun se antaa Hermionelle periks eikä voi vastustaa naista :)
Oon tänä aamuna lukenu sun ficcejä tooosi paljon.
ja tuloksena rakastuin taas DraMioneen :)

kiitos ja syvä kumarrus ficeistäsi
-mm

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 604
  • Malfoysexual
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #2 : 25.11.2009 12:53:49 »
Hah, ihana! Näistä kahdesta sitä jaksaa lukea aina kaikkea. Riitely on just sitä parasta näiden välillä.

Ku on just fiilis et se vaan on niiden tapa ja lähentää heitä, varsinkin kiihkeään suudelmaan kinan jälkeen, tai sovintoseksiin. ;)

Mutta pidin kamalasti ku tämä oli tämmönen aww. En osaa edes kommentoida mitenkään enää kun niin vähän tätäkin teen, mutta tykkäsin kauheesti. Kiitos, kiitos, kiitos kulta.

Hymy tuli huulille!

niiina

niiina
Dramione

Upsila

  • aallotar
  • ***
  • Viestejä: 1 248
    • and here are all your lies
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #3 : 26.11.2009 16:38:46 »
Hih, tosi ihana! Minustakin oli söpöä, kun Draco ei voinut vastustaa Hermioneta, he ovat niin söpöjä pareja.

Dramione on kuin ying ja yang, molemmat ovat aikalailla erilaisia, mutta sopivat täydellisesti toisilleen. Tämän parituksen riitaa oli tässä ficcissä niin huvittavaa seurata, kun lopuksi annetaan periksi bambisilmäiselle tytölle ja ilokiljahdus täyttääkin huoneen. Ainakin Draco sai palkkioksi kahvimakuisen suudelman, tosi tuplasöpöä. Et ole kirjoittanut mitään pitkästä aikaa ja on taas mukavaa, että olet taas palanut into mukana!  :D
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 569
  • Hannibalin täti
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #4 : 27.11.2009 15:13:07 »
Ihana, kuten sun Dramionet aina. Rakastin.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #5 : 27.11.2009 18:19:45 »
Oi, ihana tämä!  :) ♥ Lyhyt, mutta sitäkin suloisempi ja ihanampi. Sulan tänne näppäimistölle...  :)

En nyt saa näin lyhyestä pätkästä mitään kovin rakentavaa aikaiseksi, mutta pääasia kai, että edes jotain kommenttia laitan...  :)

Pidin siis todella todella paljon. ♥

♥ mmariaä

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #6 : 27.11.2009 21:53:36 »
Tämä oli aivan lumoava! En osaa sanoa mitään järkevää, olen tuolla jossain pilvissä.. : )
Tietysti olisi voinut olla hieman pitempi  ::) Dramioneita on aina ihana lukea! :D

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Martzku

  • Shadowhunter
  • ***
  • Viestejä: 63
  • Draco, Draco
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #7 : 27.11.2009 23:06:40 »
Voi että!! En ymmärrä miten en ole huomannut tätä!! Ehkä se johtui pitkästä tauostasi. Olen kyllä käynyt tarkistamassa Onnenlahjat ina tasaisin väliajoin, mutta en silti ole huomannut tätä....

Lyhykäisyydessäänkin varsin ihana ficci<3 sai silti ihon kananlihalle pituudestaan huolimatta. Niin ja kestohymyn väsyneille kasvoilleni :D

Kiitos tästä, varmaan paras iltasatu, jonka olen ikinä lukenut<3
I love you, and I will love you until I die, and if there is life after that, I'll love you then-Jace Wayland<3

Peeta Mellark<3

Life sucks and then you die, yeah i should be so lucky

Jotta emme pysähtyisi paikoillemme on elämämme tarkoitettu tuulten kuljetettavaksi

niina

  • ***
  • Viestejä: 35
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #8 : 30.11.2009 21:49:32 »
oi oi, pystyin aivan selvästi kuvittelemaan tapahtuman päässäni  ;)
todella ihana, rakastan todella ficcejäsi  :D kirjoitat todella hyvin
eikä virheitä löytynyt  :)

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #9 : 02.12.2009 19:06:41 »
Voi ku ihana!!!  Hermione oli niin hauska ku se käytti tollasii keinoi saada mitä se halus. :D

Lainaus
”Hyvä on! Ota sitten”, hän tiuskaisi ja painoi kahvikupin naisen käteen tympiintyneenä. Ilonkiljahdus täytti huoneen, ja Hermione tanssi ympäri keittiötä haltioissaan.
”Mutta seuraavan kerran kun unohdat ostaa kahvia, et syytä siitä minua!” Draco murahti. Hermione painoi kahvinmakuisen suudelman hänen huulilleen.
”Rakastan sinua, oi armas kofeiiniriippuvainen mieheni.”
How cute is that.. :D Ihan sika sulonen.

NeitiMusta.

Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Charlielle

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #10 : 29.12.2009 21:50:25 »
Täyskahvikupillinen söpöilyä.
Ihana miten Hermione oli kuvailtu niin huolettomaksi ja iloiseksi bambikatseineen.
Sun kirjottamia Dramione ficcejä jaksaa aina lukee. Ne on jotain niin ihanaa.


Charlielle

Make your own opinions.
Don't use others.

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #11 : 06.01.2010 04:53:34 »
Charlielle, nauroin tuolle "täyskahvikupillinen söpöilyä" ainakin minuutin, ihana! Kiitos :)

NeitiMusta, kiitos!

niina, ihana kuulla, että pidit :)

Martzku, Onnenlahjoihin kurkkailusi palkitaan pian ;) Tiedän, olen viettänyt nyt aikamoista hiljaiseloa, mutta kiva että luet silti vielä :)

kjatri, kiitos!

mmariaä, kiitoksia! :)

Sinikeiju, sinäkin olet ihana kun jaksat kommentoida aina. Kiitos :)

Upsila, tarkoitus olisi nyt ainakin alkaa kirjoittelemaan jälleen aktiivisesti, kiva kuulla että lukijoita löytyy ainakin vielä :) Kiitos!

niiina, kiitos, olet paras<3

maikkimaa, kiitos itsellesi kommentista!

spell
ℒ-O-V-E


Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #12 : 06.01.2010 12:37:02 »
Tämä 0li aiiiivan ihana.<3

Lainaus
Nuo suloiset bambisilmät porautuivat Dracon sisimpään, ja väistämättä, hänelle tuli sellainen olo, että jos hän ei antaisi naiselle mitä tämä halusi, hän olisi maailmankaikkeuden julmin ihminen heti Lordi Voldemortin jälkeen.

Bambisilmät tosiaan. ;)
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #13 : 06.01.2010 15:52:27 »
Awws, jälleen ihanaa dramione söpöilyä  :)
Pidin tästä todella paljon!

Lainaus
”Rakastan sinua, oi armas kofeiiniriippuvainen mieheni.”
murr<3

mouu
team Edward♥
Dramione♥

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #14 : 08.01.2010 20:31:14 »
Okei, jos en aijemmin tajunnu niin nyt viimestään: Sä oot kenties paras Dramione-ficcari  ;D
Tää oli ihana. Viimesen lauseen luettuani tuli mieleen että ehkäpä se kofeiiniriippuvainen olikin Hermione?  :D
Aaawww-tunne jäi päälle.
Kiitos tästä(kin)<3

Amaril

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #15 : 17.01.2010 16:44:23 »
Hih hii! Tuo oli hauska. Tuo oli todella suloinen. Kiito tästä :)

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 702
  • d a d d y
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #16 : 12.05.2010 14:02:12 »
Oli kyllä pakko kommentoida tähänkin. :D
Taas aivan mahtava, tämä oli niin paras :D Olet saanut hyvin ujutettua huumoriakin mukaan, jotenkin voisin kuvitella tuon tilanteen niin silmieni edessä.
Tuossa yhdessä kohdassa kyllä kohotin vähän kulmakarvojani, kun luin erään lauseen väärin. Siinä luki jotain sellaista, että ”Draco, anna se minulle”, mutta minä tietenkin jätin vahingossa tuon se-sanan lukematta ja mietin, että milloinkas siitä Dracosta on pihtari tullut :D Luin kuitenkin lauseen uudestaan ja huomasin erehdykseni. (Kaksimielinen, minäkö? Ehei, ei tosiaan!)
Mutta joo. Pidin tästä, mukavan arkinen aihe.
Kerronta oli elävää ja tämä oli todentuntuinen, taas ihan mahtava. Kiitän! :)

bannu by Ingrid

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Tahtojen taistelu | DM/HG | Sallittu
« Vastaus #17 : 10.06.2014 20:37:11 »
Heipsan!

Eikä, tämä oli kyllä ihan älysuloinen! Otsikko oli houkutteleva (löysin sen tuolta keskustelualueen tapahtumista, kun joku tätä luki), joten päätin avata ja onneksi avasin - koska kirjoittajana sä! Sun Dramione rokkaa ihan täysillä, kai sää tiesit sen?

Tosiaan tää oli todella suloinen ja tykkäsin ihan hirveästi! Tää on tämmönen ovela ja viekas, mutta samalla arkipäiväinen ja tavallinen. Ei missään tapauksessa yleinen aihe kirjoittaa, en tarkoita sitä. Hermione oli ihan huippu, salainen ase ja sillä tavalla :'D! Ja Draco on Draco, eikä se mihinkään muutu :3 !

Siinä luki jotain sellaista, että ”Draco, anna se minulle”, mutta minä tietenkin jätin vahingossa tuon se-sanan lukematta ja mietin, että milloinkas siitä Dracosta on pihtari tullut :D Luin kuitenkin lauseen uudestaan ja huomasin erehdykseni. (Kaksimielinen, minäkö? Ehei, ei tosiaan!)
Samaistun tähän :D!

”Mutta seuraavan kerran kun unohdat ostaa kahvia, et syytä siitä minua!” Draco murahti.
Niin kukas se kofeiiniriippuvainen olikaan?

Kiitokset tästä, vielä kerran pitää sanoa, tää oli ihana!
-A

© Raitakarkki