Kirjoittaja Aihe: Jos sen paljastaa, S, Harry/Sirius, drama, romance, angst...  (Luettu 1413 kertaa)

Miusamo

  • Vieras
Nimi: Jos sen paljastaa
Ikäraja: S
Paritukset: Harry/Sirius ja muita yksittäisiä
Yhteenveto: Harry on kuudennella luokalla, Severus Kalkaroksen poika ja jokaisen opettajan ylpeyden aihe, vaikka onkin luihuisissa. Vastoin kaikkien tahtoa hän ihastuu Sirius Mustaan ja pari alkaa seurustella...
Oma sana: *huokaisee syvään* Tulipa nyt taas aloitettua uusi ficci, älkää syökö mua. Idea tuli ihan yllättäen ja nimikin tuli yllättäen, se ei muuten ole edes minun keksimäni, nimestä kaikki kiitos ihkulle Criss Angelille, joka nimensä mukaan on enkeli. Mussu, oot ihana ja tärkee kiitos!  :-*

Kaksi tähtien merkitsemää lasta,
 syntyi sylistä vihan riivaamien

 - William Shakespeare, Romeo ja Julia

Traileri

  Kaikki on täydellistä...  
Kaksi hiukan muista erossa olevaa velhoa. Toinen nuori, kuusitoista vuotias ja toinen vanhempi mies. He seisoivat juna-asemalla ja mies selitti juuri jotain pojalle. He olivat ilmiselvästi sukua toisilleen, sillä he olivat kuin identtiset kaksoset, ainoana erona vain se, että mies oli pidempi. 

… Harry on luihuisissa...
  ”Kalkaros.”
  ”Draco, olen sanonut tämän miljoona kertaa. Sano minua Harryksi!”

 … Draco Malfoyn paras kaveri...
 ”Oikeasti? Tässä koulussa ei ole nähty pahempaa kaksikkoa kuin Kalkaros ja Malfoy.”
 ”SL.”
 ”Eli?”
 ”Saatanan luihuiset.”

 … Ja liemiprofessori Severus Kalkaroksen poika...
”Saat jälleen Upean, Harry.”
 ”Kiitos, i- siis professori.”

 … Kaikkien opettajien ylpeys, koko koulun ylpeys...
 ”Niin lahjakas poika.”
 ”Aivan kuin äitinsä.”
 
 … Kunnes kaikki muuttuu...
”Mitä sinä tarkoitat, Sirius?”
 ”Minä rakastan sinua. Rakastan enemmän, kuin ketään.”
 ”Toivon todella, että sanot tuon vain siksi, että olet kummisetäni.”
 ”Valitan. En sanonut.”

 … Harryn elämään tulee Sirius Musta ja kirjaimellisesti alkaa uusi elämä....
 ”Mmm.... Vähän vielä... Vähän aikaa...”
 ”Isä odottaa minua jo, Sirius...”
 ”Älä kiistä, ettet pidä tästä.”
 ”Mmm... En.”

 … Kukaan ei osaisi arvatakaan...
Eihän kukaan nähnyt sinua?”
 ”Harry, rauhoitu jo. Täriset kuin pikkulapsi.”
 ”Tuo rauhoittaakin minua paljon.”

 … Että kaksi vihamiestä päätyisi yhteen...
 ”Tämä on mahtavaa!”
 ”Ai mikä?”
 
 … Harryn kuudenteen vuoteen mahtuu...
”Juokse!”
”Mitä?”
”Juokse, minä sanoin! Jalat alle ja äkkiä!”
”Jalat ei kanna!”

 … Kepposia...
 ”Ollaan ihan hiljaa....”
 ”Pöö!”
 ”Draco! Sanoin, että ollaan hiljaa. Ilmeisesti se on sinulle tuntematon käsite.”
 ”Hmm... Taidat olla oikeassa.”

 … Vihaa...
 ”Harry, mitä on tekeillä?”
 ”Isä, en haluaisi puhua siitä nyt.”
 ”Vastaa minulle, kun kysyn.”

… Rakkautta...
 ”Sirius, päästä irti.”
 ”En.”
 ”Sirius...”

 … Ja kaikkea muuta mahdollista!
”Hei, me lennetään!”
 ”Hienoa, tajusit.”
 ”Pää kiinni.”

 Miusamo ylpeänä esittää...
 ”Onko salarakkaus mahdollista?”
 ”Kaksi salaisuuden pystyy pitämään, kolmannelle jos kertoo...”
 ”Huuleni ovat sinetöidyt.”
 ”Toivottavasti.”

 … Jos sen paljastaa!
 ”Jos mitä?”
 ”Ei mitään.”
 
 Tulossa pian 
  ”Onko sinulla popcorneja?”
  ”Mitä?”
  ”Missä minun popcornini ovat?”
  ”Hysst, se alkaa.”
« Viimeksi muokattu: 31.03.2016 19:30:10 kirjoittanut Arte »

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Hei, kuulostaa mielenkiintoiselta, jään seurailemaan jos jatkat!

Harry Kalkaros...

Jatkoa odotellen
Jahma
Demons and Angels

ava by Swizzy

iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
alku oli ainakin mielenkiintoinen, sait lukijan. :)
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

Miusamo

  • Vieras
Kuten jo räpellyksessä eräs ystäväni ilmoitti, niin minä lopetan ficcaamisen kokonaan. Lisäksi poistan kaikki ficcini sanotaanko kesään mennessä. MUTTA tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että ficcini katoavat täältä tai että minä poistan ne sanomatta mitään tai kiittämättä ollenkaan. Jokainen, korostan, jokaikinen, saa minkä tahansa ficin (tai vaikka kaikki, jos siltä tuntuu) omaksi luettavakseen ja ilokseen. Olen hyvin kiitollinen kaikille, jotka ovat jollain tapaa auttaneet minua ficcaamisessa eteenpäin, jollain tapaa kommentoineet tai edes lukeneet ficcejäni.
 
 Syy, miksi lopetan ficcaamisen on yksinkertaisesti se, että olen kasvanut siitä yli. Ja se, että kun jossain vaiheessa, ei ehkä tänä vuonna, ei ehkä vielä kymmeneen vuoteen, mutta jossain vaiheessa, musta tulee kirjailija, niin sillon mun olis pakko lopettaa. Mieluummin lopetan näin omasta tahdostani, kuin pakotettuna ja hätiköidysti. Ja vaikka mä en lopettaisikaan, vaikka voisinkin jatkaa ficcaajana vielä silloin, kun kirjoitan jo romaaneja, silti ficcaaminen ei yksinkertaisesti tunnu enää samalta, kun silloin 12-vuotiaana, kun luulin typerästi kirjoittavani jatkoa Harry Pottereille. Paljon on tapahtunut tässä neljän vuoden aikana, mutta silti tämä elämänvaihe on jo ohitse. Vaikka mä kuinka toivoisin, et J.K.Rowlingin upeat hahmot ja upea maailma olisi minun ja vaikka kuinka yritän parittaa Harrya ja Dracoa keskenään tai kirjoittaa jälleen uutta Severitusta, silti tiedän koko ajan, ettei se maailma, ne hahmot, ole minun. Ja lisäksi monissa ficeissäni on upeita Mary Sue - hahmoja (Sepaleus, Stewart, Shana, Cyralin...) joita haluan käyttää omissa tarinoissani.
 
 Nyt mä haluan kiittää teitä kaikkia ja lisäksi niitä henkilöitä, jotka ovat tukeneet minua ja auttaneet eteenpäin, lukeneet ficcejäni ja olleet aina vierelläni kulkemassa elämäni polkua eteenpäin.
 
 Kiitos. Olette tärkeitä ja rakkaita, muistakaa, että jokainen saa minkä tahansa ficcini koneelleen, heti, kun pyytää. Saa vaikka kaikki, jos näin haluaa.
 
  - Flo