Kirjoittaja Aihe: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä. | slash, K-11, oneshot  (Luettu 6989 kertaa)

Marsa

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #20 : 16.04.2009 10:54:48 »
Dina
Hienoa että pidit noin isosti. Kiiiiiitän.
Itsekkin olen basisti, jei :D Siitä se soitin ehkä sitten tulikin.
^__^
When you get what you want, but not what you need.

Unikko

  • ***
  • Viestejä: 141
  • Peikkokeiju
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #21 : 06.05.2009 17:18:29 »
Näin toisella lukukerralla tuli mieleen, että ei olisi mahdollista saada jatkoa?
Niinkuin toinen one-shot samalla parituksella?

Noi vois vaikka tavata saman vuoden aikana jossain rändöm juhlissa ja silleen?
Siitä tulis oikeesti hyvä one-shot. Jooko?

Unikko
//menin ulos yöllä löytääkseni kirgiisirunoilijan sumusta

mapwe

  • thö gerruvampire
  • ***
  • Viestejä: 541
  • oh whoa ow
    • blogiblogiblogi
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #22 : 07.05.2009 19:10:11 »
Tää oli kiva. Okei, tää oli ihan mielettömän hyvä. Tää oli mielenkiintonen.
Sulla on kiva tyyli kirjottaa.

Rakentavaa ei sitten ole. Pakko vaan oli kertoa että tää oli oikeesti hyvä.
"Lets just say I'm good at the rodeo"- Gerard Way
"Gerards lips are slimy"- Frank Iero

If we sing these words we'll never die 20032011

Slytherin!

Marsa

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #23 : 07.05.2009 20:37:52 »
Unikko
Hmm. Eiköhän tuo toinen osasysteemi onnistu jossain välissä. Mutta siihen tarvitaan inspis taas kirjoittaa jotain tällaista hyvin epä-minua :D Mutta koska tästä on tykätty, niin pistän harkintaan.

mapwe
Hui O____o Siistiä. Kiitti. Olen sanaton, sillä en uskonu että kukaan pitäisi tuosta sen enempää, mutta teitä onkin jo nooooin monta ^^
When you get what you want, but not what you need.

Tuhatkaunokki

  • ***
  • Viestejä: 76
  • up to the top of the hill
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #24 : 28.05.2009 21:34:29 »
Painoin "vastaa", mutta nyt kun pitäs vastata nii en tiedäkään mitä vastais.

Emmätiedä.

Nauroin tolle lopulle. Mut jotenki jäi vähän hassu fiilis.

Kyl tää hyvä oli.

Mut emmä kuitenkaan tiedä.

Ja kiitos jokatapauksessa.<3

Mitennii missä rakentava? Sehän on niin ylellisyys, ettei mulla siihen oo varaa.
Who cares where we go on this rutted old road
In a world that may say that we're wrong.
 
Emmylou Harris

Milka

  • Vieras
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #25 : 30.05.2009 22:56:16 »
Veti sanattomaks toi loppu. Ihana.

Tuli tosi söpö mielikuva jätkästä varvistamassa et sais suudeltua toista. Arvaa vaan mitä piirrän heti kun koneen suljen.

Tykkäsin tästä tyylistä jolla olit kirjoittanut, tosi kiva. Haluaisin saman tyyppisen.

Olisi silleen tosi mukavaaa jos saisi lukea lisää näistä hahmoista >vihivihi<

Joo, kello on paljon, nukkumaan~

Kiitos kun sain lukea näin ihanan tekstin (:

Roshwua

  • Vieras
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #26 : 31.05.2009 23:19:50 »
Oho, anteeksi tämän viivästyminen, satuin vasta nyt huomaamaan :)
Hmm, ehkä kaikki vain meni minulta viime kerralla hieman ohi, sillä toisella kerralla en kokenut samanlaista tunnetta. Pahoittelen kun olet saanut kuvitella ihan höpöjä... :-[ Niin ja Jayn mielsin ihan Bullet for my Valentinen Jayksi, sillä mies on bändin basisti ja teksti kuvaili hänet ihan samanlaiseksi kuin oikeastikin. Ainakin omasta mielestäni. Jännää...

Marsa

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #27 : 02.06.2009 14:09:03 »
Roshwua: Hassua, sillä en ollutkaan ajatellut asiaa. Vaikka Bullettia kuuntelenkin ja tiedän siellä Jayn soittelevan, niin ei kyllä yhtään mieleeni tällainen tullut ^^ Kiitos kun luit ja kommentoit.

Milka: Hei, kiva että tykkäilit. Olen miettinyt että jospa saisin aikaiseksi kirjottaa tähän toisenkin osan, vähän niinkuin ykkösen, mutten ole saanut inspiraatiota ollenkaan vielä. Mutta yritellään :D

Edwartti: No, kiva että painoit "vastaa", koska nyt tiedän että tämä on edes sen arvoinen :D
When you get what you want, but not what you need.

minnehoo

  • ***
  • Viestejä: 24
    • Minacradis | Minun fantasiamaailmani ;D
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #28 : 03.06.2009 14:31:46 »
Tykkään täst suorast kirjotustyylist :D
Hymyilytti itteääkii ku luki. Oli kiva kuvitella miltä tää Jay näyttää. Ja minustakin tuo loppu oli mahtava.  Joku muukii tais mainita et ois kiva lukee lisää näist hahmoist, samaa mieltä. Ja tää kirjotustyyli sopii sulle tosi hyvin.

Marsa

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #29 : 06.06.2009 21:12:37 »
minnehoo :
Mukavaa että olen tuottanu taas hymyä jollekin :D (onpas varsin luonnollisen kuuloinen lause..) Mutta mutta. Pitääkin alkaa harkita sitä toista osaa ankarammin kun sitä kerta niin isosti toivottais ^^
When you get what you want, but not what you need.

Tobaki

  • Vieras
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #30 : 09.07.2009 19:08:18 »
Ah, ensin mietin etten tosiaan lue tätä tuon otsikon takia (en ole ennakkoluuloinen ;___;), mutta oli kuitenkin ihan pakko ja täytyy sanoa -

Helvetti tämä oli hyvä!

Jotenkin niin intiimi tunnelma tuli ihan läpi tuosta tekstistä, ja vaikka ei kunnolla saannutkaan mielikuvia noista kahdesta, muutenkuin kenties ulkonäöllisesti (ja sen että Jat oli vittumainen jätkä), niin se ei haitannut kyllä yhtään näin lyhyessä tekstissä. En tiedä, tää oli kuin makupala hyvästä karkkipussista  ;D

Joten kyllä, pidin. Jotenkin mahottoman asenteellinen jollain tapaa, suorasukainen, kovin mukavan.. oikeasti miesmäiset hahmot, ei mitään angsti-itkuja tai mitään, mikä on hyvä.

...jos tästä kommentista nyt jotain selvää saikaan, pahoittelen kovasti epäselvää ulosantiani, väsyttää kovasti. Pointti kuitenkin, että pidin tästä ja kiitos, virheitä en bongaillut koska en niitä edes jaksanut vaivautua etsimään muutenkaan.

Marsa

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #31 : 13.07.2009 18:20:00 »
Tobaki : Woou, siistiä! Otsikko on vähän mitä on, ne on vaikeita. Mutta loistavaa että luit tämän ja kommentoitkin vielä :p
When you get what you want, but not what you need.

Öttimönkijäinen_

  • ***
  • Viestejä: 45
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #32 : 17.07.2009 19:33:33 »
Mä ainakin tykkäsin, kiitos. Tosi kovasti :)

Kaisu
AIM FLAAAAIIIJINK IIIN TE SKAI!

Marsa

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #33 : 19.07.2009 21:48:20 »
Öttimönkijäinen_ :  Ole huva vain, jos näin nyt kiitokseen tässä tapauksessa kuuluu sanoa :>

When you get what you want, but not what you need.

amity

  • *
  • Viestejä: 2
  • never say never
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #34 : 20.07.2009 18:19:56 »
Oi, mä tykkäsin. Paljon (:
Gooshhh toi Jay mjauuu.

Tykkään tosta kirjotustyylistä, se on jotenki niin hmmm emmätiedä jätkämäinen ? Sopii tähän. Kuvailu oli loistavaa, oikeesti, mä pystyin niiin hyvin kuvittelemaan ton Jayn, kaikki sen eleet ja ilmeet, ihan kaiken. Kaikilla ei oo sitä taitoo et saa lukijan oikeesti niin mukaan omaan tekstiinsä mut sä osasit, isot pisteet siitä (:
Kirjotusvirheitä mä en huomannu, ja nohh loppujenlopuks siis tykkäsin tästä ihan älyttömän paljon.

Mä en tykkää Simonista, sen pitää mennä pois ja Jayn täytyy lämmetä Willille :( Deemn ku tää on oneshot haluun tietäää mitä ton jälkee tapahtuuu :D KIIITOS, tää on ihana <3
« Viimeksi muokattu: 20.07.2009 18:21:49 kirjoittanut amity »

Marsa

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #35 : 21.07.2009 16:29:40 »
amity: Jauu, lukioita on yhä! Kiitokset. Oon tässä jo mahdollisia jatkoja lupaillu toisen one-shotin muodossa, mutta ei sitä inspistä vaan ole näkyny ;< Mutta ehkä vielä jonain päivänä.

Andy: Enhän minä enää osaa vastata teille ihmiset kun teiltä tulee liikaa kehuja, heh.. Mutta kiitoskiitos, jälleen. Ja hei, kerrankin joku huomasi virheitä, aavistinkin niideen piilottelevan jossain. Ja tuota en tosiaankaan ole ajatellut. Mutta nyt kun sanoit, niin mietin että toi menee noinkin vaikkei se kieliopillisesti oikein olekkaan. Koska kyseessä on kuitenkin mieli joka puhuu, eikä se kovin oikeaoppisia termejä muutenkaan käytä :D Mutta hyvä kun huomasit, en ollut ikinä edes ajatellut että asiahan tosiaan on noin.
When you get what you want, but not what you need.

Jewwi

  • Vieras
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #36 : 13.08.2009 14:52:32 »
Otsikko sai lukemaan, se pisti juuri sopivasti silmiin ja oli hyvällä tavalla erilainen. Itse tekstikin piti samaa linjaa, harvemmin minäkään luen tällä tyylillä kirjoitettuja tekstejä. Aluksi kurtistin kulmiani nimivalinnoille, harvemmin nimittäin täysin randomit englanninkieliset nimet soveltuvat suomenkieliseen tekstiin, mutta totuinkin siihen melko nopeasti. Ja kyllähän nuo nimet varmasti sopivat niin paljon paremmin kuin supisuomalaiset Jari, Simo ja Ville. Nämä englanninkieliset nimet toivat tekstiin sitä tiettyä etäisyyttä, suomalaiset nimet olisivat todennäköisesti muistuttaneet liikaa jotain tuttuja.

Kirjoitustyyli oli erittäin miellyttävää lukea, kirosanat puolestaan nimittäin lähensivät tekstiä, se toi tuon maailman lähemmäs tätä todellisuutta. Eikä edes vanha kunnon "homot ovat hyvännäköisiä aina ja ikuisesti amen"-klisee tullut mieleen kun kuvailit Jayta. Kai ne lävistykset itselläni jotenkin toivat hahmoa lähemmäs tavallista ihmistä, eikä mitään Gary Sue-ihmemies McGyveriä. Olen tavallaan tyytyväinen, että Williä ei kuvattu sen tarkemmin, se olisi saattanut helposti mennä angstiseen "hän on niiiiiiin paljon paremman näköinen kuin minä" puheeseen. Myös Simonin läsnäolo toi mielenkiintoista tunnelmaa, jotenkin hänestä tulee kolmaspyörä fiilis. Itse ajattelisin häntä joko aivan kaverina tai sitten eräänlaisena korvikkeena.

Juonesta voisin myös kehua sitä, että pari ei palannut yhteen. Ehkä suudelmankin olisi voinut jättää pois, jolloin tunnelma olisi ollut vielä enemmän latautunut Jayn lähtiessä. Hyvähän se oli näinkin, pohdin tosissaan vain tälläistä mahdollisuutta. Aluksi odotin tästä eräänlaista kaukoihastuksen kuvausta, yllätyin positiivisesti Jayn olleenkin eksä.

Kirjoitusvirheistä, en niitä huomannut, ja vaikka niitä olisikin, niin puheenomainen kirjoitustyyli mielestäni varmasti korvaa epäkorrektit sanamuodot.

Yleisesti ottaen oli varsin loistavaa tilannekuvausta, piti mielenkiintoa erittäin hyvin yllä ja tunnelma oli suorastaan sanoinkuvaamaton ^^ Ihanan intiimi leffateatterin pimeys vaihtui vielä intiimimpään sottaiseen vessaan. Ah, kiitos! :D

Marsa

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #37 : 15.08.2009 12:21:05 »
Jewwi: Kiiiitos suuresti palautteesta, se oli antoisaa ^^ Noista nimistä täytynee paljastaa että henkilöt eivät ole ulkomaalaisia, paitsi Jay. Willkin on vain lempinimi, mutta ne tulevat esille ehkä mahdollisessa seuraavassa osassa. Kuitenkin tarkoituksella käytin hieman erilaisempia nimiä, sillä itseäni usein ärsyttää joku Matti seikkailemassa muuten hyvässä tarinassa :D

Olipa taas epäselvää selostusta minulta.. Mutta, kiitos  kaunis.
When you get what you want, but not what you need.

Chenoa

  • ***
  • Viestejä: 104
  • Saving the planet
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #38 : 18.09.2009 21:34:04 »
Mielestäni tämä oli ihan loistava. Mahtava. Jotenkin rähjäinen tarina. Rakastan rähjäistä!

En osaa keksiä mitään fiksua. Olisin vain halunnut lisää. Mua alkoi masentamaan se miten Jay vain käveli pois... =D Tosin se todellakin sopi tähän. Hahmoista sait elävät, todelliset ja erittäin mielenkiintoiset.

Sait hyvin aikaan todella kiehtovan tarinan noin vähällä. Voisin kehua tätä enemmänkin, mutta voi pelkään ettei siinä tulisi enempää sisältöä esiin kuin tässä lyhyessä kommentissakaan =)

Kiittäen,
-Chenoa-
Only run with scissors when you want to get hurt

Marsa

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Soittaa bassoa ja näyttää helvetin hyvältä.
« Vastaus #39 : 20.09.2009 14:12:38 »
Chenoa : Oi, tätä luetaan vieläkin, siistiä :D Huva että pidit. Saan vielä joskus ehkä sen toisen Oneshotin tehtyä, mutta siihen voi näillä näkymin mennä aikaa.
Olkaa hyvä vain ^^
When you get what you want, but not what you need.