Kirjoittaja Aihe: Harry Potter -pelit, kukistitko jo Voldemortin? || PC, PS1, PS2... pelispoil!  (Luettu 27672 kertaa)

Candy Coxx

• you make me feel feel happy happy
Tälläistä ei näyttänyt vielä olevan, joten päätin terrorisoida kaikkia yhteisesti.

Kuinka moni teistä on pelannut Potter-pelejä? Heräsikö tunteita? Mielipiteitä? Hauskimpia kohtia? Irstaimpia kohtia?
Lähes vapaata mielipiteidenjakamista.

Itselläni on ps1selle Viisasten kivi ja Salaisuuksien kammio, jotka pelasin tuossa joululomalla molemmat läpi ;DD oioi sitä grafiikkaa<3
Talvilomalla pelailin (pleikkakakkosella) Liekehtivän Pikarin (ah se Cedrickin huuto "EI, EN JÄTÄ SINUA!" ;DDD) läpi, ja nyt menossa Feeniksin kilta ;D hauskaa kun tuossa olen jo kukistanut Voldemortin mutta silti vasta 70% pelistä pelattuna. Parasta koko pelissä tähän mennessä se, kun kukistan Voldemortia ja näyttöön tulee teksti tyylillä: "Haastepokaali voitettu! Kaikki Tylypahkan henkilöt tavattu!" ;DDDDDD

Ps. se muotokuva, joka käskyttää paimentytön luo joka käskyttää jonnekin, niin mistä löydän sen muotokuvan :( yhyy. plus miten en ikinä saa sitä muodonmuutospihamaata tutkittua enempää kuin 2%?
Jos kukaan muu ei tunnusta pelaavansa ko. pelejä niin sitten kiusaan teillä päivittäisillä etenemisraporteilla, hähä ;D

ps. enää 52päivää synttäreihin!
« Viimeksi muokattu: 26.08.2012 12:06:59 kirjoittanut jaina »
i was feeling like a loser, you said: "hey you still got me!"

Candy Coxx

Vs: Harry Potter -pelit, kukistitko jo Voldemortin?
« Vastaus #1 : 09.03.2009 20:50:31 »
haha, vähän tuossa feeniksin killassa on hyvä kun luihuiset jotain höpisee siel käytävillä kun tulee vastaan tyylillä "mene azkabaniin, potter" ja sitten harry sanoo sillai sulosesti "kirotaan ne!" (oliks se ykkösessä vai missä kun voldemort huutaa koko ajan "KUOLE, POTTER" vai oliko kakkonen ;DDD)

hermione ja ron on tiellä.
huomasin vasta äsken että pystyn jossain määrin kontrolloimaan niitä liikkuvia portaita.
siel kellotornin sabotoinnissa se jätkä anto ristiriitaisia ohjeita. siirtelin aikani niitä hammasrattaita sit se sanoo "hienoa, katsotaan voidaanko sotkea jotain muuta täällä" tms ja käskee mennä alas ja kun menin ni se sano jotain "minne menet? tule sabotoimaan kelloa!" ;DD

ärsyttävintä on ehkä kuvakulmat, ron ja hermione ja se, että kun ne maalaukset käskyttää toistensa luokse ni sit siitä maalauksesta ei pääse enää läpi vaiks tietää sen salasanan ko harry vaan jankuttaa "etkö varmasti tiedä salasanaa?" ja sit jossei mee sinne seuraavalle taululle tarpeeks nopeesti ni se ei enää kerrokkaan sitä vaan pitää mennä uusiks.

ne oppitunnit on outoja, voiko niistä ees saada hyviä arvosanoja ;DD

vähän ne on tyhmiä ne taistelut joiden lopputuloksen tietää jo esim. sirius vastaan bella :(((( en saanut pelastettua siriusta vaikka olin hyvä.

oon tehnyt harrystä kauheen kriminaalin, noidun vaan kaikki oppilaat ja järjestin kans yhen joukkotappelun ;DD en vielä oo uskaltanut mennä tyrmiin uhoomaan.
voiko hei sinne luihuisten oleskeluhuoneeseen jotenkin päästä?

en tiä onko tällanen jo oikeesti, mun tuurilla on ;D katoin van tän kategorian kun ajattelin että tännehän se kuuluisi jos on.

ainkin tos vitosessa ne kaikki muut on leffojen näyttelijät paitsi itse potter.

kolmonen pitäis hankkia kai seuraavaksi<3
onko tietoa koska puoliverinen prinssi ilmestyy pelinä?
« Viimeksi muokattu: 09.03.2009 20:58:24 kirjoittanut Candy Coxx »

Miku

« Vastaus #2 : 10.03.2009 18:28:36 »
Mulla on ainoastaan Feeniksin kilta PC-pelinä. Pelasin kolmessa päivässä 83%, pidemmälle en pääse. Mulla on edelleen hukassa jotain Lunan tavaroista, enkä oo ratkaissu kaikkia muotokuvia. Ja varmaan parit soihdutki sytyttämättä.

Mutta hiton hyvä peli! Suomenkielinen dubbaus kuulostaa vaan dorkalta. Tykkään kuitenki ku linnaa ja sen pihaa voi tutkia laajasti, tosin välillä ärsyttää kun joka paikkaan on niin saamarin pitkä matka.  ;D

Oon muuten törkeen huono taisteluissa, mutta se ei haittaa ku voitan silti. En tajunnu, et miten sen Voldemortin voi kukistaa ja sain koko ajan loitsuja niskaan. Helpottavaa, ku ei tullu sitä perinteistä GAME OVER. haha.

Mun suurinta hupia on, ku portaikko kääntyy liian äkkiä ja jompi kumpi Ron tai Hermione tai kummatki jää sinne toiseen päähän ruikuttaa.  ;D Mut hitto ku jos menee jostain ovesta ni ne on taas siinä rinnalla. :--(
LiveJournal

No remorse cause I still remember
the smile when you tore me apart.

Fairy Feller

« Vastaus #3 : 10.03.2009 22:17:22 »
mulla on pc:lle ykkösestä neloseen ja toi huispauksen mm-kisat, jota en tosin ole vähään aikaan pelannut, pitäis varmaan asentaa se uudelle koneelle. :)
Perus potterpeleistä oon kaikki päässy läpipaitsi ykkösen  ;D
Nelosen grafiikat on upeat, mutta suosikkipeli on silti ehdottomasti kolmonen. Voi että kun se ei suostunut asentumaan uudelle koneelle!! :'( *niisk!!*
Pitäis varmaan ostaa vitonenkin
*lähtee tästä kauppaan... ;D*
What does God mean with a starship?

Ribika

• Rikuksi kutsuvat.
« Vastaus #4 : 11.03.2009 09:26:03 »
Itselleni on suotu mahdollisuus pelata neljää ensimmäistä Potter-peliä, viidennettä olen harkinnut ostaa. Kaikki neljä ensimmäistä olen pelannut ainakin kaksi kertaa läpikotaisin, neljännen omistan PC:llä.

Viisasten Kivi, Salaisuuksien kammio ja Azkabanin vanki olivat loistavia siinä mielessä, että niissä oli se seikkailun tuntu, mahtavaa ravata ympäri Tylypahkaa ja ratkaista arvoituksia ja etsiä salapaikkoja. (Vaikkakin suhteellisen rajoitetusti. "Tämä ovi on lukossa." "Tänne ei nyt pääse." "Seinää en voi murtaa.") Juonikin on kiva keksintö. Grafiikka niissä nyt on, mitä on.

Liekehtivä pikari oli ensimmäisellä pelikerralla jotain niin hauskaa, grafiikka oli kerralla harpannut hyvän askelman parempaan suuntaan. Peli on vain muuten täysin erilainen edeltäjiinsä verrattuna ja siksi siihen kyllästyikin. Eri tasoihin pääsee valikon kautta, eikä Tylypahkaa pääse sen koommin tutkailemaan, muuta kuin yhdellä tasolla, sekin ulkosalla. Pelin tarkoitus tuntuu olevan vain taikaolioiden tuhoamisessa. Ei missään muussa. Etsit Kolmivelhoturnajaiskilpiä hiki hatussa olioita tuhoten kerta toisensa jälkeen päästäksesi seuraavaan kenttään tuhoamaan lisää olioita, muunmuassa läskejä vampyyriampiaisia, joille et mahda mitään edes ryhmätyöllä Hermionen ja Ronin kanssa.
Kolmessa ensimmäisessä pelissä oli pelattava Harrylla, ja kamera kuvasi hänen selkäänsä. LP:ssä saa valita joko Harryn, Ronin tai Hermionen, mutta ongelma on siinä, miten kameralla sitten kuvataan. Hahmoilla pystyy liikkumaan vain neljään ilmansuuntaan ja kameran kanssa tuntuu olevan koko ajan ongelmia.
Loppuratkaisu oli naurettava, kuten Potter-peleissä aina. Kempo, ja siksi naurattaa koko ajan.

Toivottavasti Feeniksin killassa yhdistyy Salaisuuksien kammion päättely- ja etsintätehtävät ja Liekehtivän pikarin grafiikka.

Btw, suosittelen pelaamaan pelit englanniksi. Oikeasti. Kannattaa koittaa. Ei ole yhtä onnettoman kuuloista kuin suomeksi. 8D
思うがままに、心のままに生きなさい。お前が選んだ道を、せいいっぱい歩きなさい ~~

Candy Coxx

« Vastaus #5 : 11.03.2009 20:09:15 »
Lainaus
Etsit Kolmivelhoturnajaiskilpiä hiki hatussa olioita tuhoten kerta toisensa jälkeen päästäksesi seuraavaan kenttään tuhoamaan lisää olioita, muunmuassa läskejä vampyyriampiaisia, joille et mahda mitään edes ryhmätyöllä Hermionen ja Ronin kanssa.

ai jumalauta ne oli ärsyttäviä! lopulta kyllästyin loihtimaan niitä kukkia auki minkä luokse ne ain meni ja juoksin vaan läpi ;D
kuvakulmat on tosiaan ärsyttäviä, ainakin pleikkarilla oisko ollut nelonen missä sitä sai pyörittää vapaasti L2 ja R2sesta?
feeniksin kilta on kieltämättä parempi kuin nelonen, jotenkin siinä saa olla "itsenäisempi" ja tosiaan juosta ympäri linnaa. kelmien kartta on loistava bonus (samaan tapaan kuin kakkosen muistipallo joka jumittui lopuksi kohtaan "seuraa hämähäkkejä" vaikka oli tehnyt sen jo ja lagaili muutenkin) koska se linna on aluksi melko sekavanoloinen.

varmaan rankkaa olla harry potter, joutuu siivoamaan lätäköitä ja sytyttelemään lamppuja ;DDD

[pelispoil]

hei en millään saa suurta salia tutkittua loppuun! oon vetänyt takan narusta, tulejo/tönimys-loitsinut kotkaa pelannut shakkia, löytänyt lunan jonkun tavaran...mitä siellä on vielä? 3% puuttuu.

ja se yksi maalaus sanoo jotain "etsi kolmet kasvot tai seiso kylmin jaloin" ni mitä hittoa miten saan sen salasanan ;DD ja kaikki joilta kysyn percival (tms) salasanaa käskee etsimään jonkun professorin, missä se on?

[/pelispoil]

aaargh värjään ripsiä kestovärillä ja KIRVELTÄÄ.

Candy Coxx

« Vastaus #6 : 09.04.2009 18:43:53 »
noni sain tukivoimia, nyt koitetaan pelata vitonen viimein läpi ;))

Lallu

• freak bitch
  • dynamite
« Vastaus #7 : 09.04.2009 19:34:12 »
Ei toplapostauksia, eikä onelinereita, kiitoooos.  ;D
[

Ribika

• Rikuksi kutsuvat.
« Vastaus #8 : 12.04.2009 17:38:20 »
Nyt kun kerrankin muistan, niin vielä yhtenä asiana tuossa Liekehtivässä Pikarissa rassaa myös oppituntien puute.

Btw, onko muuten Sirius mahdollista pelastaa Feeniksin killassa? Oliskin, vähän siistii hei.

Liekö kysyn turhaan kun tämä töpö ei niin luettu olekkaan, mutta yrittäminen palkitaan! >.<
Onko kukaan onnistunut löytämään Liekehtivässä Pikarissa niitä Vanishing Cardeja (Katoavia Kortteja vai mitä ne on suomeksi, en tiedä)? Itse löysin kortit vain Tylypahkan ulkotiloista ja toisen Vauhkomielen haasteista. Missäs ne muut? Yrttitiedon, Valvojaoppilaiden kylpyhuoneen ja Kielletyn metsän kortit piileskelevät?
Ja olenko ainoa, jolla jää Kielletyssä metsässä aina se yksi tatti kaikista viidestä löytämättä?

Tuo on myös yksi syy miksi en tykkää nelospelistä. Asiat jäävät auki. Siis enemmän auki kuin edellisissä. En minä Azkabanin vangissakaan löytänyt sitä yhtä linnan salapaikkaa. (ja se harmittaa vieläkin.)

Joo, häpeän ihan silmät päästäni kun olen tällainen ylinolo pelihörhö.

Tiara

• lätkätyttö
« Vastaus #9 : 14.04.2009 14:42:24 »
Minä olen pelannut Salaisuuksien kammion ja Azkabanin vangin läpi, joista omistan jälkimmäisen. :D Ihan kivoja pelejä molemmat.
Olen myös kokeillut Viisasten kiveä ja nyt on menossa Liekehtivä pikari, jonka sain jo ajat sitten mutta pelaaminen on vähän jäänyt.

Olen nyt kohdassa missä pitää kerätä jotain kilpiä Kielletystä metsästä että pääsee sinne Turnajaisiin. Olen kerännyt jo kaikki paitsi yhden joka on korkeassa paikassa sellaisten raunioiden luona, jonne pääsee sen jälkeen kun on voittanut jättiläis hämähäkin.
Harmi kun en osaa selittää sitä paikkaa tarkemmin.
Tietääkö kukaan miten sen kilven saa? Yritin siirtää sellaisen ison neliönmuotoisen kiven siihen, jonka raahasin pelihahmoilla melko pitkän matkan mutta se ei toiminut.
Juttu ratkaistu : )
« Viimeksi muokattu: 24.01.2010 16:25:05 kirjoittanut Tiara »

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

sourwolf

• mostly void, partially stars
« Vastaus #10 : 18.04.2009 13:59:54 »
Tydyy. Itseltäni löytyy vain PC:lle Viisasten kivi ja Salaisuuksien kammio, kumpaakaan en ole päässyt läpi.

En toisaalta ole niitä pitkään aikaan pelannutkaan, tänään varmaan taas alotan tuon Viisasten kiven.

Hm, en kyllä muista mihin asti olen tuossa VK:ssa päässyt. Olen mä kyllä mielestäni ainakin peikon ohittanut.. Oi voi, nyt on kyllä pää vähän tyhjänä :'D En yhtään muista mitä sen peikon jälkeen tulee ja wöö. Muttaa. Hei te saatte sitte viisaampina auttaa mua jos (kun) mulle tulee ongelmia :''D

Kakkosessa mä olen juuttunut sinne, öö en muista mikä haaste se nyt oli, mutta se missä tulee ekaa kertaa ne pirut. Nii siihen pirukohtaan mä sitten aina juutuin :'D Pitäis varmaan sekin taas joskus aloittaa alusta.

Eiiiku hetkonen. Nythän mulle tuli sellanen muistikuva, että olen mä ainakin joskus tuossa ykkösessä päässy Volduun asti ;o Joo, muistan ku hypin siellä yhes paikkaa niitten pylväittenmitälieolikaan takana ja se Orave teki jotain määtsikkei siellä ja mä yritin epätoivosesti väistellä.
Ja eri asiahan on sitten tietysti se, että pääsinkö mä sitä koskaan läpi :''D

ML5

« Vastaus #11 : 16.05.2009 15:17:37 »
Minulla on kait kolme potter peliä. Yhtäkään en oo läpi päässyt, mutta yksi tallennus oli 75% läpi ja sitten se katosi mystisesti. Sen jälkeen en pelannut mut nyt vois taas alkaa pelaamaan läpi niit. :)

Oon mä nähtävästi Azkabanin vangin vetänyt :P  Pleikalla.

// Scarlett muokkasi peräkkäiset viestit yhteen
« Viimeksi muokattu: 03.06.2009 20:45:48 kirjoittanut Scarlett »

Kuurankukka

• Onnenhileet
  • T'hy'la
« Vastaus #12 : 02.06.2009 13:39:25 »
Itse en ole kuin Feeniksin kiltaa ja Liekehtivää pikaria PC:nä pelannut, joista ensimmäinen on omana.

Sain äheltää monen monta päivää, ennenkuin pääsin pelin läpi. Erityisesti Voldemordin tappaminen sekä ne mokomat suojutut, siis ne heiluvat, vähän lumiukon muotoiset hommelit, jotka piti aina sinkouttaa kauemmas, tuottivat harmaita hiuksia, kilpien etsiminen samoin. Mutta pääsinpähän pelin kuitenkin lopulta läpi. Kilpiä oli kyllä ärsyttävä etsiä, varsinkin kun samat paikat piti ravata läpi varmaan miljoona kertaa ja jotkut kohdat tuntuivat aivan ylitsepääsemättömän vaikeilta. Joissain kohdissa ärtymykseni ihan kiehui. Mutta esimerkiksi rakeita oli hauska kerätä, samoin kortteja oli kiva räplätä.
Pidin myös siitä, ettei kokoajan tarvinnut pelata Harrylla, vaan sai käyttää muitakin hahmoja(?) En tosin tiedä, onko muissa peleissä tätä hahmon vaihto mahdollisuutta. Pidin myös sen paikkavalikon(siitä mistä sai valita minne meni), jossa pääsi eteenpäin yksinkertaisesti nuolinäppäimiä painamalla, toisinkuin Feeniksin killassa, jossa sitä karttaa oli huomattavasti vaikeampi käyttää, en ainakaan vielä ole sen käyttöä tajunnut.
Tuohon Tiaran kysymykseen en oikein osaa vastata, koska edellisestä pelauskerrasta on vierähtänyt todella pitkä aika.
Muistan kyllä ne rauniot, mutten sitä hämistä.
Kaikenkaikkiaan LP:tä on oikein mukava pelata, hyvää ajanviihdettä.

Feeniksin kiltaa taas olen pelannut vain ja ainostaan kerran, ja silloin pelasin peliä läpi 8-9%. Sen jälkeen en ole jaksanut peliä pelata, kun tasokin oli mielestäni huomattavasti huonompi kuin LP:ssa. Dubbaukset olivat lähinnä ärsyttäviä, mutta omalla tavallaan huvittavia, miltäköhän Seve kuullostaa ;D
Kuten jo aikaisemmin sanoin, kartta oli hyvin sekava, ja hahmot tuntuivat änkeävän ties minne. Mutta kait siihen pitäis vain tutustua paremmin, peliin on kyl jo ehtiny poistaa koneelta. Saa nähdä, pelaanko enää ollenkaan..

Einmal ist keinmal

Ribika

• Rikuksi kutsuvat.
« Vastaus #13 : 24.06.2009 15:31:09 »
Lainaus
Sen jälkeen en ole jaksanut peliä pelata, kun tasokin oli mielestäni huomattavasti huonompi kuin LP:ssa.
Kuulostaa kohtalokkaalta. Ehkä harkitsen vielä pidempään FK:n ostamista sitten. Mutta kuitenkin haluan vielä joskus pelata sitä. Odotan sen kuudennen pelin ilmestymistä, niin sitten myyvät Keskisellä tuota FK:ta jollain 9 eurolla. Kyllä. Niin teen.

Ja kuittaan vieläkin, että kannattaa rakkaat pelihirnut pelata englanniksi. Alkuperäisyys kunniaan! Tässä tapauksessa enkkudupit suomiduppien sijaan.

Lainaus
Olen nyt kohdassa missä pitää kerätä jotain kilpiä Kielletystä metsästä että pääsee sinne Turnajaisiin. Olen kerännyt jo kaikki paitsi yhden joka on korkeassa paikassa sellaisten raunioiden luona, jonne pääsee sen jälkeen kun on voittanut jättiläis hämähäkin.
Öö. Onko sinulla PC-versio vai jokin muu? Itse en muista Liekehtivästä Pikarista tuollaista kohtaa. Jättiläishämikset on Salaisuuksien Kammion osastoa.

Tunnen itseni nörtiksi. :O omg
« Viimeksi muokattu: 24.06.2009 15:33:17 kirjoittanut Hansku »

Layenne

• Writer by heart
« Vastaus #14 : 25.06.2009 16:18:12 »
Täytyy tunnustaa, että kaikki, lukuun ottamatta viidettä Potter-peliä, löytyvät koneeltani.

Minun mielestäni Viisasten Kivi kaikkine tökityksineen ja outouksineen on kuitenkin ainutlaatuisin, jotenkin uniikki. Eritoten minua viehättää ykkösen grafiikat, kun Harry poimii velhokortin kokoelmiinsa. Tämä on näissä muissa jotenkin 'lässähtänyt' eikä siihen ole kiinnitetty huomiota kuten ympäristöön.
(ehkä olen vanhanaikainen, mutta kaikki tämä moniulottuneisuus, joka uusimmista peleistä
löytyy, saa minut vain sekaisin..)

Olen myös Hanskun kannalla, ehdottomasti. Hankin viidennen koneelleni, kunhan sen saa alle kympillä Keskiseltä. XD

Täällä ei kai ole vielä ehditty routia tuota kuudennetta Potter-peliä, joten jos se vain on luvallista ja
tämän topicin sääntöjen mukaista, linkittäisin teille esittelyn siitä itsensä Tom Feltonin juontamana!
(leuat olivat loksahtaa, kun hoksasin että kukas herra se siinä komeilee...)

Ensimmäinen osa

Toinen osa, huispaus

kolmas osa

//edit. Päivitän kommenttiani sitten paremmalla ajalla.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2009 14:52:00 kirjoittanut Layenne »
        Write from your heart
         Write from your soul
     Make a best of your talent
       And don't Ever let it go
           Not for anything

Farena

• I like to rhyme. It's definitely a hobby.. of Mine
« Vastaus #15 : 29.06.2009 15:40:46 »
Ite olen pelannut Pleikka 2:lla Azkabanin vangin ja vähän aikaa sitten sain PSP:llä Liekehtivän pikarin pelattua. :D
Joskus oon kans pelannut Viisasten kiven läpi, mut se ei ollut meidän oma peli enkä muista siit enää mitään  :D
With love

Rascide

• Vieras
« Vastaus #16 : 01.07.2009 23:33:41 »
Itselläni on vain PS2 Salaisuuksien kammio, jonka pääsee melko helposti läpi. Tosin se kirjaston muotokuvahomma tuotti pitkään päänvaivaa, en tajunnut missä se oli. Ja odotin paljon vaikeampaa siitä basiliskin kanssa taistelemisesta 8< Ja rasitti kun koko ajan piti ravata oppitunneilla. Ja jos juoksenteli pihalla/jossain niin se muistipallo vammatti siinä reunassa että nyt poika nukkumaan 8D lallallaa.

Olen pelannut myös hyyvin vähän Liekehtivää Pikaria pleikkarilla, ja tykkäsin. Etenkin siitä että sai kaverin kanssa pelata, hoo 8D

Voisi muuten ostaa jonkun Potter-pelin Pleikka kakkoselle. Mitä ihmiset suosittelevat? 8>

Farena

• I like to rhyme. It's definitely a hobby.. of Mine
« Vastaus #17 : 02.07.2009 13:23:25 »
Voisi muuten ostaa jonkun Potter-pelin Pleikka kakkoselle. Mitä ihmiset suosittelevat? 8>

No itelläni on pleikka kakkoselle vaan Azkabanin vanki. Onhan se ihan jees, mutta kun sen kerran pelaa läpi nii ei vähää aikaa jaksa sitä enään pelata :D Mut ihan jees  peli se on.

Ja oon pelannut Viisasten kiven läpi myös joka oli ihan paska. Ja myös Salaisuuksien kammion, muistan siitä ainoostaan lopun missä Lockhart kiljuu "Unhoituta! Unhoituta! Unhoituta!" ;D
With love

Cappi

• Vieras
« Vastaus #18 : 02.07.2009 17:23:06 »
OSTIN TÄNÄÄN HARRY POTTER JA PUOLIVERINEN PRINSSI -PELIN PS2!! En ole vielä pelannut sitä mutta tänään aloitan. =) Odotan peliltä paljon!

~ Cappi

Susihukka

• Vieras
« Vastaus #19 : 02.07.2009 18:00:19 »
Itselläni on kaikki 1-5 pelit PC. Ihan kivasti ne toimii, vaikka tällä koneella on kaikki maailman sims 3 ja muut.

Lainaus
En nyt tiedä. Suosittelisin Feeniksin kiltaa. Ainoa peli, jonka olen jaksanut vetää monta kertaa läpi.

Aion ostaa Puoliverisen prinssin heti tilaisuuden tullen, eli melko varmasti kohta. Pelaan sitä varmaan sitten aamuun asti. Itse odotan siltä aika paljon. Varsinkin, kun on tullut katottua noita otoksia tuosta pelistä. Huispausta, jee ja, kun voi harjoitella sitä huispausta Kotikolossa! Ja taikajuomia..

Lainaus
hei en millään saa suurta salia tutkittua loppuun! oon vetänyt takan narusta, tulejo/tönimys-loitsinut kotkaa pelannut shakkia, löytänyt lunan jonkun tavaran...mitä siellä on vielä? 3% puuttuu

Ootko niihin takana oleviin tupapisteputkiloihin koskenut? Sillä, kun niihin loitsii (joko tönimys, siipiirdium tai tulejo) niin ne tuvanmerkit vaihtuu siellä (epäselvää)... Tai sitten vetänyt niitä ruokia pöydästä (osoittaa siis pöytää ja taikoo, muistaakseni, siipiirdiumin niin ruokaa ilmestyy pöytään).