Kirjoittaja Aihe: Kuoleman Varjelukset - elokuva(t)  (Luettu 116868 kertaa)

Fanpire

• Vieras
Vs: Kuoleman Varjelukset - elokuva(t)
« Vastaus #20 : 28.12.2008 16:55:36 »
Melkein ehdin jo säikähtää, kun Rupert ei ollutkaan heti kolmantena tuossa listassa. Kun Harry, Hermione ja Ronhan on aina samassa paketissa, ehdin ajatella, että Rupert ei ole lupautunut vikoihin leffoihin ollenkaan :o Ei tällaista lisää, kiitos :D
Miksi se Malfoyiden esiintyminen leffassa nyt ei olekaan varma juttu? Kun näyttelijätkin kerran valittiin jo. (valivalihiuksetblaablaablaa) Siis onko tässä epävarmaa se, tuleeko ne leffaan mukaan ylipäätään ollenkaan vai se, että onko ne juuri nuo näyttelijät?

Lallu

• freak bitch
  • dynamite
« Vastaus #21 : 28.12.2008 17:01:55 »
Lainaus
Miksi se Malfoyiden esiintyminen leffassa nyt ei olekaan varma juttu?

Mä veikkaan, että ne ei oo vaan vielä tehny sopimusta, eli eiköhän ne siellä tule olemaan.  ;)
[

Bulla

• Vieras
« Vastaus #22 : 29.12.2008 18:10:16 »
Jaiks! Iltasanomien sivuilla pahanenteisiä ennustuksia

No jaa, tiedäpä sitten häntä, miksi ihmeessä ne jättäisi PP:n julkaisematta? Siitähän ne juuri sitä rahaa saisi lisää... KV on sitten asia erikseen..

-Bulla

Ansqu

• Fort
« Vastaus #23 : 29.12.2008 18:15:57 »
no voihan jee.
Eikös se kutonen ole jo filmattu loppuun. Mihin sitä rahaa muka nyt enää menee. Tunkee äkkiä elokuviin vaan.
Love is an irresistible desire to be irresistibly desired.

Riiku Aminta

• Kapitány
  • riisunut siivet enkelin
« Vastaus #24 : 29.12.2008 18:18:34 »
No pöh, mitä ne siinä menettää jos ne sen PP:n julkasee? (vai onko siihen joku ihme syy mitä herne-aivoni eivät ymmärrä..?)
Ja toivottavasti ne KV:t tulee ihan ajallaan, ei hirveesti huvita niitäki nyt ootella ku ne sitä PP:nkin julkasemista siirsi.. (yli puolella vuodella se on ihan liian kauan! >:()
Ois kyllä aika kiva jos joku vuotas sen PP:n "vahingossa" nettiin eikä kukaan menis kattoo sitä elokuviin.. *muahmuahmuaaah*
Mutta ainakin ne joskus tulee ne KV:t, eikö niin?

No mutta toivotaan parasta :)
Hei sisko lähde mun mukaan,
voidaan kiertää koko maailma
¨"°º¤ø„¸¸„ø¤º°"¨¸„ø¤º°"¨ ¨"°º¤ø„¸¨"°º¤ø„¸¸„ø¤º°"¨

life is never easy for those who dream big

Makisuke

• Killan ex-Ylinoita
  • Mäksä
« Vastaus #25 : 29.12.2008 20:14:12 »
Minusta tuo IS:n uutinen on melkolailla provokatiivista puppua.  :D Elokuva-ala ei ole usein kärsinyt laman aikana, koska ihmiset kuitenkin käyvät leffassa. Joka paikassa liput eivät ole edes niin kalliita kuin pohjoismaissa. Luulisi että laman aikana itseasiassa elokuvakäynnit lisääntyisivät jos raha-ahdistus alkaa painaa päälle ja haluaa paeta todellisuutta pimeään teatteriin. Lisäksi tässä on kyse Harry Potterista, joka julistettiin tänä vuonna kaikkien aikojen tuottavimmaksi viihdeilmiöksi. Minusta on erittäin vaikea uskoa että WB päättäisi olla tekemättä kahta vikaa elokuvaa! ;) Katselin alkuperäistä artikkelia, josta käy ilmi että WB on oikeasti vain huolissaan siitä, että he saattavat saada muutama miljoona euro/dollari vähemmän lipputuloja kuin ennen.

Lainaus
Even Harry Potter, the most profitable franchise in film history, isn't totally secure. Its screenwriter, Steve Kloves, said recently that Warner Bros was worried about the prospects for the last three films in the series, since J K Rowling is no longer driving anticipation for the titles by producing new books.

Ei huolta!

If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

campuzze

• Vieras
« Vastaus #26 : 08.03.2009 16:59:44 »

Ja toivottavasti ne KV:t tulee ihan ajallaan, ei hirveesti huvita niitäki nyt ootella ku ne sitä PP:nkin julkasemista siirsi.. (yli puolella vuodella se on ihan liian kauan! >:()

Mut onhan siinä jotain positiivistakin siin elokuvan siirros. Kattokaas nääs jos se ois tullut ´jo joulukuus nii sithän meil ois kokonaist 2 vuotta odoteltavana. Eli mä kannatin siirtoo. :D Tuskin monet mua ymmärtää

Riiku Aminta

• Kapitány
« Vastaus #27 : 08.03.2009 17:30:01 »
campuzze,  se on kyllä hyvä pointti,
Liian pitkä odotus jos se ois tullut jo, se ois ollu ja menny,
seiskaan ois vielä kamalasti aikaa..

(viesti kaikessa turhuudessaan ::))

campuzze

• Vieras
« Vastaus #28 : 11.03.2009 18:28:05 »
campuzze,  se on kyllä hyvä pointti,
Liian pitkä odotus jos se ois tullut jo, se ois ollu ja menny,
seiskaan ois vielä kamalasti aikaa..

(viesti kaikessa turhuudessaan ::))

Kiva et joku ymmärsi!  ;)

jaina

• pokemon-kouluttaja
« Vastaus #29 : 11.03.2009 20:29:27 »
Tuo juliste oli tosi hieno - ja taidanpa arvata mikä kohtaus kyseessä oli. Eiköhän se naarashirvi ole, luulisin. Juliste on kivan synkkä, vähän niin kuin kirjakin. Toivon tosin ettei leffasta (leffoista) tehdä mitään älyttömän synkkiä, kun eihän kirjatkaan mitään horroria ole. Toivon että Ronin ja Hermionen pusukohtaus tulisi mukaan (ja luulen että tulee) ja sitten tuo "19 vuotta myöhemmin" -kohtaus. Se olisi aika mielenkiintoinen, ja luulisin etteivät Daniel, Emma & Rupert esiintyisi siinä kohtauksessa. Potter, Ron ja Hermionehan ovat laskujeni perusteella hei 36-vuotiaita silloin!

Nyt täytyy vain toivoa parasta, ettei leffoja siirretä. Nyt toisaalta sen ymmärtää, miksi kirjasta tulee kaksi leffaa, kun tuon kirjan kuukausi tai pari sitten luin - kirjassa on kuitenkin aika lailla kohtauksia ja sisältöä, vai mitä?

Tässä on tietoa siitä minä päivänä nuo leffat julkaistaan. Huomatkaa kommenttini tuolla.

Eli siis, KV I julkaistaan todennäköisesti 19.11.2010 ja KV II 15.7.2011. Nämähän voivat vielä muuttua - Puoliverinen Prinssi on loistava (ja surullinen) esimerkki siitä.

Minua mietityttää myös tuo jakaminen. Ehkä sitten kun
Spoiler: näytä
[/color] Ron palaa takaisin, niin voisi loppua siihen. Tai sitten ennen tai jälkeen tuon Godricin notkon.
En tiedä oikein, mutta sehän nähdään sitten.

Toivon mukanaa Helena Bonham Carteria näkyy leffoissa paljon! Samoin toivon ettei Narcissan ja Luciuksen esiintyminen leffoissa jää vähäiselle.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Riiku Aminta

• Kapitány
« Vastaus #30 : 11.03.2009 21:34:14 »
Toivottavasti muuten se KV:n eka osa ei lopu sellaseen ärsytys kohtaan, '
ja sitten kuset housuissa tuskaillaan sitä toista osaa melkein vuoden.
No pöh, kyllähän suurin osa täälläkin tietää mitä sitten tapahtuu, mutta silti, ei se ois kivaa..

Turhaaturhaa..

marisanni-

• Akasha.vuodatus
« Vastaus #31 : 11.03.2009 23:15:17 »
Lainaus
Toivottavasti muuten se KV:n eka osa ei lopu sellaseen ärsytys kohtaan, '
ja sitten kuset housuissa tuskaillaan sitä toista osaa melkein vuoden.

Mä veikkaan että kyllä se jää. Se on niin maan mainio markkinointikikka, etteivät ne isot pomot millään voi jättää sitä käyttämättä.
Pelkään aina etukäteen näitä uusia elokuvia, mitä jätetään pois, mitkä kohdat tyritään täysin ja niin edelleen. No onhan sekin kai parempi kuin odottaa liikoja ja sitten pettyä.
Keats and Yeats are on your side
but you lose 'cause
weird lover Wilde is on mine.

Makisuke

• Killan ex-Ylinoita
  • Mäksä
« Vastaus #32 : 12.03.2009 11:43:57 »
Lainaus käyttäjältä: Jaina
  Se olisi aika mielenkiintoinen, ja luulisin etteivät Daniel, Emma & Rupert esiintyisi siinä kohtauksessa. Potter, Ron ja Hermionehan ovat laskujeni perusteella hei 36-vuotiaita silloin!

Minä puolestaan uskon, että heitä voitaisiin aivan hyvin käyttää! Meikillä saa ihmeitä aikaan, esimerkiksi Tunnit-elokuvan nähneet tietävät, erästä siinä esiintyvää näyttelijää on vanhennettu 30 vuotta, eli vanhentaminen parilla kymmenellä vuodella on täysin mahdollista. Meikkaus ei edes maksa niin paljon kuin erikoistehosteet, joten luulisi siihen irtoavan helpommin rahaa kuin esim. Dobbyn esiintymiseen. :D

Mutta, näyttelijäuutisia!! Andy Linden on valittu Mundungus Fletcherin rooliin. Brendan Gleesonin poika Donhall Gleeson saa todennäköisesti roolin DH:sta, mutta tarkempaa tietoa ei ole. Lisäksi Michelle Fairley on valittu esittämään Hermionen äitiä. Tämä tieto saa minut uskomaan, että kun Hermione kertoo muokanneensa vanhempiensa muistia katsojille näytetään jonkinlainen takauma tapahtumasta. Toisaalta pelkään, että asian kanssa mennään aivan kirjan vierestä.
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Bells

« Vastaus #33 : 12.03.2009 12:07:57 »
Eieiei. Taas töppäys. Mielestäni Andy Linden ei sovi Mundungus Fletcheriksi. Okei, tiedetään, meikillä saa paljon aikaan, mutta itse en ainakaan kuvitellut Mundungusia tuon näköiseksi. Enemmänkin sellaiseksi kuin siinä yhdessä leffassa missä se päätyyppi tekee onnittelurunoja ja on töissä pizzeriassa ja vie aina jotain purkkapallo-vessapaperi-pizzaa sille yhdelle kierosilmälle. Niin kuvittelin Mundungusin tuon kierosilmän kaltaiseksi.

Hermionen äiti on mielestäni ihan onnistuneen näköinen. Tuollainen lempeä jästi.

Makisuke
Sitä minäkin pelkään. Toivottavasti ne ei nyt töppää siinä.
Protège-moi de mes désirs

©

Ansqu

• Fort
« Vastaus #34 : 12.03.2009 15:35:07 »
Lainaus
"It's not a very large part, maybe three or four scenes which will take just a few days filming. But it's very nice indeed for me."
Eli ilmeisesti homma ei jää vain yhteen pieneen takaumaan..? hmm.

Tuon Domhnallhan vaikuttaisi oikein sopivalta. Kuvittelin Billille itse hieman sellaisen leveämmän ja jämäkämmän leuan, mutta.. Muuten tuo on aika lähellä.
Love is an irresistible desire to be irresistibly desired.

Lallu

• freak bitch
  • dynamite
« Vastaus #35 : 12.03.2009 19:18:59 »
Lainaus
Tuon Domhnallhan vaikuttaisi oikein sopivalta. Kuvittelin Billille itse hieman sellaisen leveämmän ja jämäkämmän leuan, mutta.. Muuten tuo on aika lähellä.

Mulla kans sama. Se johtuu tästä kuvasta ja siitä, että joskus oli puhetta, että toi sama kaveri jatkais siinä roolissa. Bill on siellä Arthurin takana. Gaad, Percy ja polvihousut  ;D

Tuossa on muuten kuvia kuvauspaikoilta ja jossain pöpelikössä kävelevä Daniel.
[

campuzze

• Vieras
« Vastaus #36 : 16.03.2009 16:56:39 »
muuten täss olis muutama eka kuva deathly hallows elokuvasta, en nyt oikee tiiä et mitä kohtaa toss näytellään. Mut kattokaa tästä  sivusta                                                 
           http://www.snitchseeker.com/harry-potter-news/
ja ettikää sielt.  :)

jaina

• pokemon-kouluttaja
« Vastaus #37 : 16.03.2009 21:28:39 »
Missä tuolla oli kuva KVstä, campuzza? En minä löytänyt, voisitko linkittää suoraan kuvaan, kiitos? :)
ei ku venaas, taisinkin löytää jo.

Makisuke, no tietysti se on mahdollista, mutta kuulosti hieman hassulta. Oikeastaan se on minulle ihan sama, käyttävätkö he Dania, Emmaa ja Rupea vaiko muita ihmisiä, ajatus mainitsemastani kolmikosta olisi kyllä ihan mielenkiintoinen. No se nähdään sitten.

Tuo Andy Linden ei vastaa aivan sitä mitä odotin Mundungksen olevan, mutta eikös meikillä saada ihmeitä aikaan, kuten Makisuke jo ilmaisi...

Mua kiehtoo kovasti ajatus näistä kahdesta viimeisestä leffasta. Toivottavasti ne nyt ei sitten töpeksi näiden kanssa.

Tässäpä kuva Dumbledoresta. Luonnollisesti spoilaa kirjaa ja toki leffaakin.

Hermionen äitiin olen ihan tyytyväinen ,samoin tuohon Donhalliin, jos hän siis näyttelee Billiä.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Amy Malfoy

« Vastaus #38 : 17.03.2009 23:21:49 »
Päätinpäs nyt työntää nokkani myös tähän leffa-topiciin, vaikka kuudettakaan leffaa ei olla vielä levitykseen saatu..
Ensinnäkin sanon, että tuolla ekalla sivulla mainittu leffa-poster, joka olikin fanin tekemä, oli upea! Todella loistava, harmi, että se on "vaan" fanin tekemä..

Noista näyttelijä valinnoista pitää sen verran sanoa, että en ihan näe tuota Andy Lindeniä Dungiksi.. Jotenkin... ei se vaan.. noh, ehkä odotellaan ekoja kuvia elokuvasta..
Bill on ihan hyvän näkönen, ei valitettavaa.. Odotan kyllä nyt tuota Hermionen vanhempien muistimenetyskohtausta (jollei sitäkin ole raiskattu, kuten OotP:ssä James,Remus,Severus at co. kohtaus... Se meni niin nopeasti, etten ehtiny edes tajuta mitä tapahtui..)

Ah, ja sitten piti sanoa tästä kuvasta, jossa näkyy Daniel/Harry
klik
Johtuu varmaan tuosta villapaidasta, mutta katsoin ensin, että Dan on lihonut jotain 10 kiloa tai jotain... Tai en tiedä johtuuko se siitä, että Dan on myös vanhentunut mutta silti... En voi sille mitään.. Kauhea käkätyskohtaus tuli (olen kamala ihminen ja tiedostan sen, yritän parantaa tapani..not really)

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Lallu

• freak bitch
  • dynamite
« Vastaus #39 : 18.03.2009 20:08:34 »
campuzze, saakohan udella, että mitä hait takaa tolla Amylta lainatulla kohdalla?  ;D
[