Kirjoittaja Aihe: Jumalattoman seksikäs paras ystävä, James/Sirius, K-11  (Luettu 7846 kertaa)

Vaca

  • Vieras
Aww, tämä oli todella ihana! Ennen en ehkä olisi myöntänyt, mutta kyllä Sirius/James on myös ihana paritus!  :D
Aihe oli mukavan leppoisa ja mieli alkoi heti tehdä jonnekkin biitsille aurinkoa ottamaan.. tai ainakin katselemaan kun eräät toiset YRITTÄVÄT ottaa sitä (; <3

Lainaus
”Minua väsyttää”, James murahti kuulostaen valittavalta pikkulapselta. Sirius epäili sen olevan tahallista.
”Älä ole höhlä, vaan nouse ylös”, hän kannusti ystäväänsä.
”Mm, päätä särkee.”
”No ei tuo auringossa makaaminen siihen ainakaan auta.”
”Eikä sinun mäkätyksesi.”
Lainasin tuohon nyt yhden lempikohdistani ja aww aww aww, muuta en voi näin lopuksi enää sanoa!
Tai no siis, kiitos ihanasta ja päivääpiristävästä tarinasta!  :-*

-Vaca

Crepe

  • ***
  • Viestejä: 304
Aivan ihana! Just oikeaa luettavaa ensimmäisenä kesälomapäivänä. :)
You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Chenoa

  • ***
  • Viestejä: 104
  • Saving the planet
Kesä, kesä, kesä, James ja Sirius. <3
Ihanaa luettavaa oli.
Kyllä voin ihan kuvitella nuo Jumalattoman seksikkäät parhaat ystävykset...

Hyvä idea mielestäni ja tykkäsin siis.

En nyt tästä muuta keksi... Paitsi, että lopetus oli ihana.

-Chenoa-
Only run with scissors when you want to get hurt

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 973
Radokettu: Eikö muka J/S oo Canon??

"Voi Harry kuinka muistutatkaan isääsi!"

"Olet kuullut tämän niin monta kertaa, mutta muistuat vaan niin paljon isääsi..."


Mitäs tuo sitte oli? xD J/S Canonia <3 kuten H/D<3 ja Al/Sco <3
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Radokettu

  • ***
  • Viestejä: 26
    • richest loser in the world
Out There: Niin se taisi vähän loppuakin. :-) Kiitoksia kommentista. Ja tulihan se kesäkin sieltä!

Reptile: Se kieltämättä on hyvä paritus. Eikä haittaa rakentavan puute, kiitos kun kommentoit edes jotain. : )

Karasu: Pojat ei kyllä ikinä ymmärrä hihittelyä ja awwittelua. :-D Kiitti kommentista.

Vaca: Kiitoksia sinullekin. : )

Irena: Kiva kuulla, että pidit. Kiitos.

Chenoa: Kesä, James ja Sirius on kaikki kieltämättä kivoja. : D Kiitos.

Pipe: Niin no, minusta Sirius/Remus on enemmän canonia kuin Sirius/James. Mutta se nyt on aikalailla mielipidekysymys. : )

Hannah Black

  • ***
  • Viestejä: 68
  • Nipsueläin
Aivan uskomattoman ihana, kuvailit hyvin ja Sirre oli just niin ittensä mankuessaan tekemistä ym. raketava tais jäädä lappiin..


~Hannah kiittää
Aika velikultia.

Beta haussa, koodaa, jos innostaa!

hannde

  • Vieras
Vois lähtee ottaa arskaa Siriuksen ja Jamesin kanssa, jos ne vähä pusuttelis siinä vieressä <3 Ihana ficci, just tänään kun sattuu olee tommonen himoaurinkoinen päivä eikä jaksa ajatella oikein mitään... paitsi J/S:ää, jota jaksaa ajatella aina, mutta jota kuitenkin on liian vähän! Eli kirjotappas lisää vain : ) Fini on aivan liian täynnä sitä S/R:ää, vaikkei tyypit ollenkaa sovi toisilleen!

Rakentavahan jo hyppelee aurinkoisella kukkakedolla Sirren ja Jamesin kanssa : )

> hannde

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
love that LOVE THAT<3 tai siis love sirre ;pp Mä en voi muutakun hehkuttaa. Sirre, GRAUH<3 lopetus oli loistava ;>>

sanaton, weiff
Just trust me

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Mitään syvällistä ja pitkää kommenttia en nyt jaksa alkaa väsäämään, aivot ei kestä, mutta halusin vain todeta, että tämä ficci oli varsin suloinen ja rullasi ihanasti eteenpäin.

Jamesin kierot vihjaukset olivat kieroja ja osaan kuvitella, miltä Siriuksesta tuntui, kun Jamesin kädet koskettivat häntä.

Piristi, kiitos.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Witherwings

  • ***
  • Viestejä: 29
  • Anturajalan ikuinen tyttökaveri
MAHTAVA!!! ;D :D ;) :) HAHAAA!!!! Etenkin tuo:
Lainaus
”Minä taisin keksiä meille tekemistä. Mutta masennutko, jos se ei sisällä Peteriä eikä Remusta?” James uteli viitaten Siriuksen aiempaan ajanviettoehdotukseen.
Joskus on hyvä etteivät kaikki pidä täysijärkisenä.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Jumalattoman seksikäs paras ystävä, James/Sirius, K-11
« Vastaus #30 : 01.07.2015 01:34:01 »
Kääks tämä paritus on liika ihana <3 hih ja samoin tein voi sano että samaistun niin pahasti Siriukseen ja tähän ajatukseen että hän on minun ystävänu ei minun kuuluisi haluta häntä tai sellaista. Haha, hyvinhän tossa loppujen lopuksi kävi :3
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Snouk

  • ***
  • Viestejä: 1 998
Vs: Jumalattoman seksikäs paras ystävä, James/Sirius, K-11
« Vastaus #31 : 14.11.2015 01:18:53 »
Tämä on vanha fikki, mutta kerta kirjoittajaa edelleen näkyy Finissä niin ajattelinpa nyt tulla kertomaan, miten tästä pidin. Tämä oli kivan kepeä ja tykkäsin etenkin lopetuksesta. Tässä kuvailtiin hyvin Siriuksen sekavia tunteita. Jäin toki kaipaamaan tavallaan selostusta, että miten James päätyi tuntemaan samoin, mutta ymmärrettävää ettei lyhyisiin oneshotteihin kaikkea infoa voi änkeä.

Pidin siitäkin, miten auringonotto pysyi tässä semmosena punasena lankana ja johdatti kohtauksen eteenpäin.

Jeespoks, tää oli aika symppis. Oon aiemmin tuulettanut Remus/Siriuksen puolesta, mutta ehkä hellyn tällekin paritukselle nyt.
"Whenever I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead!"
-Barney Stinson