Kirjoittaja Aihe: Kokoelma Potter-leffojen HYVISTÄ asioista || positiiviset asiat Potter-leffoissa  (Luettu 33779 kertaa)

Slytherin

• Vieras
Ihan vain että olisi tasapainoilua Kokoelma Potter-leffojen ärsyttävistä asioista-topsun kanssa. (Dr.HareSelusi ansaitsee pointsit alkuperäisestä nimestä, jotamuutin).

Eli halusin kuulla keskustelua sun muuta HYVISTÄ asioista Potter-leffoissa 8) tuon edellisen topicin jälkeen ette varmaan keksi, mutta minäpä pistän pari.

(Kehotan kuuntelemaan tätä samalla :'D)

Hyvä, että tungettiin esimerkiksi vitoseen ja neloseen huumoria, sillä koko leffa oli synkkä, joten huumori piristi ;)

Tietenkin vitosessa kaksosten pako oli mahtava 8) pidin lohikäärmeestä.

Pimennon ärsyttävä naurahdus vitosessa, osui nappiin. Hihi!
(Vai mikäseoli)
Alan Rickamnin roolisuoritus <3 aah *kuolaa*. Kylmä ja rauhallinen ääni ^_^

Huuhu, kahlasin ärsyttävät asiat äsken ja tämä on vaikeaa. ÄLKÄÄ LUKEKO TUOTA ENNEN TÄTÄ 8)

Jos joku näkee aihetta lukottaa (:o?) niin saapi pistää, halusin vain hieman positiivistä ajattelua tähän sekaan.

Always look on the bright side of life.

« Viimeksi muokattu: 03.09.2014 22:47:23 kirjoittanut Slytherin »

Miku

Vs: Kokoelma Potter-leffojen HYVISTÄ asioista
« Vastaus #1 : 08.08.2008 20:30:28 »
Liekehtivän pikarin paras kohta oli ehdottomasti ku Harry ja Ron keskusteli tunnilla ja Severus lopulta veti hihat ylös ja tarttu poikia niskasta  ;D
Muutenki nelosessa kaikki ota munasi ja hauduta sitä yms kaksimielisyydet. (--: Ja Ron muuttuu koko ajan vaan paremman näköseksi leffoissa! ja Lunan näyttelijä on ihana !
LiveJournal

No remorse cause I still remember
the smile when you tore me apart.

Fanpire

• Vieras
« Vastaus #2 : 08.08.2008 21:14:50 »
Evanna Lynch ja Rupert Grint ovat mahtavia :D Varsinkin kun Rupert vaan komistuu ja komistuu ::)
Ykkösleffassa on ihana, kun ne ovat kaikki niin pieniä ja söpöjä. Lisäksi he ovat vielä  kirjan hahmojen kaltaisia, kun taas myöhemmin mennään vähän enemmän omalla ladulla... Mutta siis se. Kun Hermionekin on niin ihanan nenäkäs ja ihan Hermione.
Ai niin ja paras kohta on se niiden tutustuminen junassa: "And... you are...?" "*mussun mussun* Ron Weasley" "...pleasure."  :D Hihitän siinä aina ihastuneesti.
Ja sitten pitää vielä nostaa esille tämä Helena Bonhan Carterin rooli Bellatrixina, tottakai. Upeaa! Bella on todella hyvä hahmo, sekä kirjassa, että leffassa, ja aivan mahtava näyttelijä, vitosleffan piristys :D
Aijjoo, ja kolmosleffassa Fred ja George antaa Harrylle sen Kelmien kartan, hirveen ihana kohta. Siinä on niillä sellaista kivaa vuoropuhelua keskenään, mitä kirjoissa aina on, ja joille minä aina nauran.
Niin ja olen samaa mieltä Slytherinin kanssa, siitä, että Pimento on hyvä. (Vaikka puhuitkin vaan naurahduksesta, mutta... :)) Ja muutenkin tykkään siitä, kun Imelda Staunton on näytellyt siitä ihan Pimennon, se on kanssa mahtava. Vaikka onkin siis Pimento ihan karsea akka, mutta hyvin näytelty.

Pipe

« Vastaus #3 : 08.08.2008 21:17:00 »
Lunan valinta ja DRACON valinta.. (köh... jotenki lievästi Felton-fani??)

Evanna on just sellanen Luna miten kuvittelinkin Lunan  olevan. Tom on just niin loistava Draco. Aivan loistavat ilmeet ja äänen paino ja sävy. Osaa kyl näytellä aika täydellisesti Dracoo.. Tom haki eka kuitenki Harryn rooliin mut jotenki oon ilonen et sille ei siunaantu Nössö- Harryn rooli vaan kovis-Draco. xD Tom sylkee kuraverisen loukkaukset just niinku Dracon pitäis. Just niin täydellinen Draco. En vois koskaan kuvitella ketään muuta siihen rooliin. (sitä paitsi Tompalle sopii ihmeen hyvin vaaleet hiukset...) :)

Sitten tykkään yleensä Pottereiden "vanhusten" näyttelijä valinnoista. Koska yleensä brittiläiset on hyvii näyttelijöitä ja se korostuu just Pottereitten "vanhusten" kaartissa.

Lisään sit myöhemmin jotain mitä tulee mieleen :)
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
♥Twc♥

Ava by: Ingrid

miisa

• © miisa
« Vastaus #4 : 08.08.2008 21:25:04 »
Tykkään todella paljon Phelpsin kaksosten onnistuneista roolisuorituksista Fredinä ja Georgena. Hoitavat hommansa hyvin ja ovat täydellinen Weasleyn parivaljakko :)

Liekehtivän pikarin paras kohta oli ehdottomasti ku Harry ja Ron keskusteli tunnilla ja Severus lopulta veti hihat ylös ja tarttu poikia niskasta  ;D!
Tämä oli tosiaan ihan mahtava kohtaus, Kalkaros teki sen tyylillä! ;D

Miku

« Vastaus #5 : 08.08.2008 21:47:24 »
Yleensäkin Pottereissa on mun mielestä menny näyttelijävalinnat nappiin. Vaikka Danielilla ei ookkaan sotkuista tukkaa ja vihreitä silmiä, siihen on jo niin tottunu, etten osaa kaivata rooliin ketään muuta. Draco oli mielettömän söpö kahdessa ekassa leffassa  :D Ja Kalkaros on mahdottoman onnistunut hahmo. Joojoo, toistan jo itteäni.
Aaw ja vitosleffassa Severuksen muisto ! Se oli hieno! Ja hahaha siinä ku Minerva kertoo nelosessa tanssiaisista, koko kohtaus aiheuttaa suunnatonta hilpeyttä joka ikinen kerta. Kaksoset olivat parhaita xd Ja Neville oli symppis, kun oli pojista ensimmäinen joka uskals mennä mukaan koko touhuun. Ja yöllä kun se tuli makuusaliin, se hehkutus että "tulin juuri, siis MINÄ." öh. Propsit jos joku ymmärs mun selityksestä sanaakaan  ;D
LiveJournal

iittaliia

• by prootage
« Vastaus #6 : 08.08.2008 22:05:48 »
Tykkään todella paljon Phelpsin kaksosten onnistuneista roolisuorituksista Fredinä ja Georgena. Hoitavat hommansa hyvin ja ovat täydellinen Weasleyn parivaljakko :)

Liekehtivän pikarin paras kohta oli ehdottomasti ku Harry ja Ron keskusteli tunnilla ja Severus lopulta veti hihat ylös ja tarttu poikia niskasta  ;D!
Tämä oli tosiaan ihan mahtava kohtaus, Kalkaros teki sen tyylillä! ;D

Ei oikein olekkaan sitten muuta sanottavaa, kun juuri noita samoja asioita rakastin. Lisäilen tähän sitten kun bongaan lisää hyviä juttui.

~iitta

Sarelon

• Vieras
« Vastaus #7 : 08.08.2008 22:25:33 »
Kyllä, Pikarissa se Kalkaroksen niskaperseote on top. Samoin tanssiharjoituskohtaus ja puliseva pölisevä paviaanipoppoo. <3

Pimento on ihana. Mahdottoman ärsyttävä, painajaismaisen söpöstelevä, kammottavan teennäinen. Ja ah, Bellatrix! Uskomattoman hottis Miss Azkaban, uuh mamaa <3 Säikähdän joka kerta ihan sairaasti Bellan viskibassoisesta "You filthy half-blood!" karjaisusta sen livertelyn jälkeen.

FK:ssa myös Lucius oli loistava. "I can show you everything..." Ja Harryn vastattua: "I've been waiting for fourteen years." (mikä kirjoissa on Voldemortin repla, mur), Luc perään kunnon makuuhuoneäänellä: "I know..."

Ai. Luciuksesta tuli mieleen, että pitävätkö britit vihkisormusta oikeassa kädessä? Luccella on FK:ssa ainakin jokin sormus oikean käden nimettömässä. (Narcissa-addiktio...)

Ja kuten joku mainitsikin, niin FK:ssa ja LP:ssä on huumoriakin paremmin kuin ensimmäisissä leffoissa, jotka menivät liiankin orjallisesti kirjan mukaan ja sitten niistä joka tapauksessa jäi paljon pois. Ihan hyvä, että ohjaaja uskaltaa käyttää omaa vapauttaan ja tehdä leffasta muutakin kuin kirjojen valkokangaskopion.

Lily Potter

• Vieras
« Vastaus #8 : 08.08.2008 22:50:43 »
Luna on mahtava. Pointsit sulle Evanna!

Nelosessa se Kalkaroksen hihojen käärintä ja niskaote<33333 Ihana!

Niinpä ihmiset, LP:ssä ja FK:ssa on sitä huumoria! Pointsit siitäkin.

Kaksosten lähtö, voi rakkaus!

Lainaus
Tykkään todella paljon Phelpsin kaksosten onnistuneista roolisuorituksista Fredinä ja Georgena. Hoitavat hommansa hyvin ja ovat täydellinen Weasleyn parivaljakko.

Nimenomaan! Phelpsit rulaa!

Pimento on niin... Pimento. Siihen rooliin ei olisi voinut parempaa naista saada! ;D

Lainaus
Luc perään kunnon makuuhuoneäänellä: "I know..."

Ihana *fanityttökirkunaa* <333 Mä rakastan tota kohtaa niin paljon että ette tiedäkään.

Kyllä niistä Potter-leffoista hyviäkin asioita löytyy *nostaa peukkua*

//Ja Sev! Alan Rickman hoitaa hommansaa niiinn täydellisesti...<3333

PS. Miten niin liikaa teinisydämiä?

Sekoleptikko

• Nederlandstalig
  • Hilarisch
« Vastaus #9 : 08.08.2008 23:14:07 »
James & Oliver Phelps, Alan Rickman, Tom Felton ja Jason Isaacs.
"Oh, shut up", said Percy the Prefect.

Pipe

« Vastaus #10 : 09.08.2008 00:16:16 »
James & Oliver Phelps, Alan Rickman, Tom Felton ja Jason Isaacs.

Kiteytettynä tosiaan nämä. Mut Daniel.. onhan se ihan ok. näyttelijänä joskus vaan tökkii sen suoritus ja aika pahasti. Joskus se näytteleminen Danil on niin teennäistä et  ärsyttää ehkä vähä kattookkin.. Sama se on välillä Emmallakin. Mut Rup on hyvä näyttelijä. Poika suoriutu TODELLA hyvin kakkosen hämppiskohtauksesta. Mä EN sano että se näytteli hyvin sen koska tiedän että Rupia ja Ronia yhdistää aracnofobia (miten se ikinä nyt kirjotetaankaan.. kello on ton verran en jaksa tarkistaa), joten se ei näytelly.. vaan siis se et miten pystyy oikeesti tekeen sellasen kohtauksen jos ite ihan OIKEESTI pelkää. Siitä tulee kyl tajuttomat plussat pojalle.

Olen iloinen et Kelmejä on sentään vähän leffoihinkin tungettu. Kelmit on (Dracon jälkeen) parasta Pottereissa ja mua ärsyttää vähä se et kaksoset saa kunnian Kelmien keksimistä kepposista!

Mulle oli aika sokki ku näin ne vaaleenpunaset vaatteet Pimennolla.. Mä olin lukenu kirjan joskus aikoja sit ja en muistanu et kirjas sil oli vaaleenpunaset kuteet.. Aiheutti kivat repeämiset teatterissa Potteria kattellessa. :)

Mä tykkään britti-leffoista ja -sarjoista murteen ja sen hyvän laadun vuoks. Jenkki-leffat ja -sarjat on kaikki siihen samaan saippuamuottiin tungettuja et ne ei jaksa kiinnostaa kun taas britti-sarjat... Kadoksissa forever<3<3 Potterit forever!<3

Tosin vitonen tuntu leffana vähä köyhältä ku sitä oli kuitenki oottanu niii paljoo ja sit siin ei hirveesti tapahtunu.. mut kuitenki mä tykkäsin vitosestakin... Odottaa marraskuuta ja kutosta <333
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Fanpire

• Vieras
« Vastaus #11 : 09.08.2008 00:32:45 »
Tuli tuosta Pipen avasta mieleen, että juuri tuo, kun Harry plurauttaa nuo mehut suustaan, on myös aika mahtava kohta. Nauran sille aina, kun katson nelosta (vai oliko se nelosessa?), kun se on niin ihana kohta ja Harry on niin suloinen, kun se mokaa, koska Cho katsoo sitä :) Ja tosiaan "puliseva pölisevä paviaanipoppoo", hehhee :D

miisa

• © miisa
« Vastaus #12 : 09.08.2008 00:34:54 »
Poika (Rupert Grint, "Ron Weasley" (lisäsin tuon nyt tähän quottaukseen niin näyttää selkeämmältä)) suoriutu TODELLA hyvin kakkosen hämppiskohtauksesta. Mä EN sano että se näytteli hyvin sen koska tiedän että Rupia ja Ronia yhdistää aracnofobia (miten se ikinä nyt kirjotetaankaan.. kello on ton verran en jaksa tarkistaa), joten se ei näytelly.. vaan siis se et miten pystyy oikeesti tekeen sellasen kohtauksen jos ite ihan OIKEESTI pelkää. Siitä tulee kyl tajuttomat plussat pojalle.
Tuo on totta. Rupertilta oli todella rohkeaa näytellä kohtauksessa, jossa hän joutui kohtaamaan oman pelkonsa. Ja kaiken lisäksi hän suoriutui kohtauksesta mallikkaasti.

Lily Potter

• Vieras
« Vastaus #13 : 09.08.2008 00:49:28 »
Siis oliko siellä oikeasti sellasia jättihämähäkkejä? Tai, no, aluksi n. kämmenen kokoisia mutta sitten jtn puolet auton koosta :-\

Miku

« Vastaus #14 : 09.08.2008 01:15:49 »
Siis oliko siellä oikeasti sellasia jättihämähäkkejä? Tai, no, aluksi n. kämmenen kokoisia mutta sitten jtn puolet auton koosta :-\
onko sellasia muka edes olemassa  :D Luulempa vaan, että joko siellä oli vain jotain pikku hämiksiä tai ehosteita, että näyttelijät pystyivät edes vähän saamaan jotain tunnelmaa, tai sitten ne näytteli tyhjän kanssa xd Joka tapauksessa se Ronin "Harry!" ulina oli suloista ;D
LiveJournal

Fanpire

• Vieras
« Vastaus #15 : 09.08.2008 01:18:49 »
Ömn...Lily Potter, en ole perehtynyt elokuva-alaan sen suuremmin, mutta sanoisin kyllä, että ne hämähäkit olivat ihan tietokoneella tehtyjä, siis erikoistehosteita tai mitä ne nyt onkaan :D Tai siis, että mistä revit sen kokoisia oikeita hämähäkkejä? Mutta olettaisin kuitenkin, että elokuvan pienet hämähäkit olivat ihan oikeita, esim. ne, jotka pojat huomaavat, kun otukset kipittävät seinää pitkin. Ja sellaisista kohtauksista Rupert tosiaankin selvisi mahtavasti! En tiedä pystyisinkö tuon tekemään itse noin hyvin jos itsellä olisi araknofobia tuollaisessa tilanteessa. Vaan mistäs sitä ikinä tietää, ehkä pystyisinkin :) //Miku ehtikin näköjään ensin...

Dramione

« Vastaus #16 : 09.08.2008 02:16:04 »
Jep, Rubert näytteli hyvin sen kohtauksen, missä on hämiksiä. Minullakin on paha araknofobia, joten voin kuvitella sen pelon (en voi koskea edes hämiksen KUVAAN). 8>

Haisku

• ava by Rebecca Lupin
    • haiskun avat
« Vastaus #17 : 09.08.2008 11:42:58 »
Lainaus
Kyllä, Pikarissa se Kalkaroksen niskaperseote on top. Samoin tanssiharjoituskohtaus ja puliseva pölisevä

Samaa mieltä se oli kyllä hyvä.

Lainaus
Rup on hyvä näyttelijä. Poika suoriutu TODELLA hyvin kakkosen hämppiskohtauksesta. Mä EN
Tuo tosiaan oli hyvä.

Tosiaan se kohta, jossa kaksoset antaa kelmien kartan Harrylle, oli hyvä.
AK by Rebecca Lupin

Zac Efron <3
High school musical <3
Ginga nagareboshi Gin <3
Ginga densetsu Weed <3
Fruits basket <3
Twlilight <3

Meikäläisen fikit

Haiskun avat

miisa

• © miisa
« Vastaus #18 : 09.08.2008 12:09:20 »
Se on tosiaa hyvä ku kaksoset antaa kartan Harrylle
Joo, tämä on kyllä ihana kohta! 8)

Ringo

• Vieras
« Vastaus #19 : 09.08.2008 14:34:15 »
Muahah, tungen tähänkin keskusteluun mukaan. Mielestäni Viisasten Kivi elokuva oli ehkä kaikista onnistunein, ja näyttelijät olivat todella suloisia. :'DD Rakastan sitä Dumbledoren alkuperäistä näyttelijää, joka näytteli muistaakseni juuri Viisasten Kivessä, ennen kuin kuoli. (Ah, ehtikö hän näytellä myös salaisuuksien kammiossakin? :o)
Ja Phelpsin kaksoset ovat todella suloisia juuri niissä ensimmäisissä leffoissa. :'D aws. Pidän muutenkin todella paljon Weasleyn perheen näyttelijöistä, kaikki sopivat rooleihinsa täydellisesti. Rakastan Rupertia! :'D (Hah, meillä on sama syntymäpäiväkin.)

Salaisuuksien Kammiossa se Gilderoy Lockhartin (Ghöö, en muista juuri nyt miten hänen nimensä kirjoitetaan, älkää kivittäkö minua.) rooli onnistui muistaakseni hyvin! (siitä on aikaa milloin viimeksi katsoin sen.) Ja Lucce ja Alan Rickman, ah mitä täydellisyyttä. :: D

Joskus jää harmittamaan se, kuinka täydellisiä ne näyttelijät ovat, mutta sitten se leffa on muuten toteutettu aika... huonosti. >,< Minun mielestäni siis.