Kirjoittaja Aihe: Pako (18/18, HP/DM, K-11, päivitetty 10.2, valmis)  (Luettu 14295 kertaa)

Aspidistra

  • Luova hullu
  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Pako (18/18, HP/DM, K-11, päivitetty 10.2, valmis)
« Vastaus #40 : 29.12.2015 01:26:00 »
Hei, ajattelin jättää pienen kommentin, että kävin lukemassa.

Hassua sinänsä, etten ole tätä(kään) ficciä noteerannut aiemmin. Onneksi edes nyt jälkeen päin pysähdyin lukemaan, se todella kannatti.

Tekstin alussa ja sen läpi miulla oli aavistukseni tapahtumista ja henkilöistä. Mielestäni teksti johdatteli mukavasti omia päätelmiä siitä, mitä tulee tapahtumaan. kolmanneksi ja toiseksi viimeisen kappaleen kohdalla tosin olin aika varma, että tarina päättyisi toisin, mutta ikuisena romantikkona loppuratkaisu ilahdutti. Ficci oli kaikkiaan lempeä ja lohdullinen.

Tapahtumat etenivät sopivalla tahdilla, eivät ainakaan liian verkkaisesti. Yllättäen Dracon väliaikaisasunto sijoittuikin Harryn pakokämpän naapuriin, mutta annetaan se anteeksi (: Vai liekö sekin Dumbledoren tekosia...

Geoffrey oli aivan ihana, tyypillinen muka-juro naapurin vanhus, joka paljastuukin herttaiseksi ihmiseksi. Hahmot muutenkin olivat osuvia.

Joo. Se, mitä yritän kommentillani sanoa, on kaunis kiitos. Nautin tästä lukukokemuksesta, se vetäisi kyllä mukaansa ja sai henkäillä ihastuksissaan tai kauhuissaan. Siis, kiitos.
Neljä ilmansuuntaa
Minä ilman suuntaa
Näyttäkää minulle paikka
jossa helpompi on hengittää

avatar: mustapisara