Originaalit > Pergamentinpala

Uneen kätketty, K-11, luvut 14/?

<< < (8/8)

Uniprinsessa:
Larjus: Kiitos taas kommentista, sun pohdintoja on aina yhtä kiintoisaa lukea! Ja mullakin on paljon kokemusta tuosta että kun opettaja pyytää juttusille niin aina olettaa että nyt sillä on jotain valittamista. Samaten aina jos koulussa vaikka joku opettaja ja ohjaaja jutteli keskenään jostain niin aina tuli ekana mieleen että nyt ne puhuu ihan varmasti musta  ;D

Ilmoitan nyt tässä myös kaikille että olen päättänyt ainakin väliaikaisesti luopua julkaisuaikataulusta ja julkaista lukuja sillon kun niitä valmiina on. Jotenkin lähiaikoina on ollut vähän nihkeämpää saada tekstiä aikaseksi enkä aio siihen itseäni pakottaa. Ehkä vähän ajan hauduttelu saa taas inspiksen kulkemaan uudella tavalla, eikä todellakaan tarkoitus ole jättää tätä kesken, ainakaan toivottavasti. Nyt vaan tuntuu että kirjoitusinspiraatio kohdistuu tällä hetkellä enemmän muihin projekteihin.

Kaniini:
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta! Mun ei tule luettua mitään kovin pitkiä jatkiksia kamalan usein, mutta pidin tästä tosi paljon. Kerronta on sujuvaa ja mukaansatempaavaa, ja tykkäsin myös siitä miten tarinassa on paljon pieniä yksityiskohtia, niin kuin tuo päähahmon nimi ja sen taustat. :) Pidin myös dialogista tässä, varsinkin Eleanorin ja tämän ystävien väliset keskustelut oli tosi hauskoja. Sanon vielä sen verran, että vaikka tässä onkin melko paljon hahmoja, niin missään vaiheessa ei kuitenkaan tunnu, että niitä olisi liikaa tai että hahmot menisivät sekaisin keskenään, mikä tottakai on tosi hyvä juttu.

Tykkäsin varsinkin noista uneen sijoittuvista kohdista. Niissä oot osannut tosi hyvin pukea sanoiksi sen tietynlaisen toden ja epätoden rajamailla olevan tunteen, mitä itse omista muutamista selkounista muistan. Unet on muutenkin mielenkiintoinen aihe, ja tulen kyllä innolla lukemaan jatkoa, jos joskus sitä tälle tarinalle vielä kirjoittelet! <3 Kiitos tästä!

Uniprinsessa:
Kaniini: Olipas kiva yllätys kun kommentoit tätä tekstiä <3 Tämä kyllä pyörii mielessäni jatkuvasti eli en ole tätä unohtanut vaikka teksti onkin nyt ollut tauolla jonkin aikaa. On kiva kuulla että kiinnostuit tästä ja jaksoit lukea koko tähänastisen tekstin. Erityisesti mua ilahdutti kommenttisi siitä, että vaikka hahmoja on paljon niin he ovat selkeästi toisistaan erottuvia sillä siihen toki aina pyrinkin. Itse sitä on kuitenkin hankala arvioida joten kiva aina kuulla se jonkun toisen suusta. Kiitos kommentista, ehkä tämä motivoi vihdoinkin kirjoittamaan jatkoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta