Kirjoittaja Aihe: Star Wars: Banaaninpuolikkaat | S |C-3PO ja R2-D2 | raapale  (Luettu 3654 kertaa)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 260
  • kahvia koneeseen
Nimi: Banaaninpuolikkaat
Ikäraja: S
Hahmot: C-3PO ja R2-D2, voi tulkita tai olla tulkitsematta paritukseksi
Fandom: Star Wars
A/N: LOL korkkaan tällä tekstillä uuden fandomin. Hävettää ja pelottaa julkaista tätä, mutta menköön ;D En ole missään nimessä fandomin asiantuntija ja halusin kirjoittaa jonkun ihan höpöhöpö tekstin kun oon nyt viime aikoina sekoillut tuota Star Warsia. Tämä on kirjoitettu Spurttiraapaleeseen viime viikolla sanasta terä.


Banaaninpuolikkaat

R2-D2, tuo pieni pahasuinen ystäväni vilautti terää, joka olikin yksi hänen parhaista ominaisuuksistaan. Hän leikkasi sillä banaanin kahtia täydellisen samankokoisiin puolikkaisiin, enkä minä voinut kuin ihailla toimenpidettä.

"Erinomaista, R2-D2!" sanoin hilpeästi ja nostin banaaninpuolikkaat käsiini viedäkseni ne mestareille, jotka niitä kykenivät syömään.

"Tiedän", R2-D2 pilpatti. "Aina sinä vain jaksat yllättyä erinomaisuudestani."

Öljyni tuntuivat kuumenevan ja koneistoni hyrräsi niin, että pelkäsin R2-D2:n kuulevan sen. Tarvitsisin öljykylvyn mitä pikimmtien.

"En minä siitä ylläty!" parkaisin puolustuksekseni. "Minä vain - äh - antaa olla!"

R2-D2 nauroi sydämensä kyllyydestä, kun minä tömistelin pois keittiöstä. Mokoma rakkine oli epätäydellisyydessään niin täydellinen, että ei häntä voinut kuin ihailla.

sademestari

  • sammakkotietäjä
  • ***
  • Viestejä: 329
  • good soup.
Tämä oli hauska! R2-D2 ja C-3PO on metka parivaljakko ja ne sopii siksi mainiosti tämmöiseen hassutteluun (:

Lainaus
"Tiedän", R2-D2 pilpatti.
Pilpatti! Miten ihana sana kuvaamaan just sitä miltä R2 kuulostaa.

Tykkäsin siitä, että tää oli kirjoitettu C-3PO:n näkökulmasta. Vaikka kaverin ulkokuori onkin varsin jäykkä, niin ihanaa nähdä miten sisuksissa kuitenkin virtaa lämmintä öljyä  ;D

Lainaus
Mokoma rakkine oli epätäydellisyydessään niin täydellinen, että ei häntä voinut kuin ihailla.
Huolimatta siitä miten kovasti 3PO valittaakin R2:sta, niin oikeasti kuitenkin välittää, miten herttaista ♥

Kiitos tästä, viihdyin!

bannu: crys

But what if that moment's right now?

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Lainaus
Öljyni tuntuivat kuumenevan ja koneistoni hyrräsi
Apua en kestääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ;; Minä ehdottomasti haluan tulkita tämän paritukseksi ja niin se toiseen salaa rakastuminen myös kahden robotin välillä vain saa pienen sydämeni kipristelemään. Ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että oli hyvä, että julkaisit tämän pelosta ja häpeästä huolimatta, muuten olisi tämä fikki jäänyt minulta kokematta ja se vasta olisikin ollut kurjaa kurjempi kohtalo! </3

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 613
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Pakko todeta heti alkuun, että mua vähän jopa naurattaa se, miten sua hävettää ja pelottaa julkaista tämä fici kaikkien sun muiden ficien jälkeen :D Kun mielessä pyörii Harry Hämäkäkin poika, Dumbledoren kahdeksan ja puoli tuumaa täydellisyyttä sekä juusto, josta Harry sai HIV:n, tämä tuntuu ihan tavalliselta ja normaalilta ficiltä ;D Sellainen söpön random pieni pätkä. Star Warsista en paljoakaan tiedä, mutta R2-D2 ja C-3PO ovat tuttuja hahmoja, ja somaa oli heidän välinen bromance-romance. Hyvin toimivat molemmat tulkintatavat. Vaikka kyllähän C-3PO:n kuumenevat öljyt vähän vihjaavat siihen suuntaan, että ainakin hänellä olisi jotain romanttisia tunteita... :3

Lainaus
"Tiedän", R2-D2 pilpatti.
Pilpatti on kyllä hyvä termi kuvaamaan R2:n ääntä! Ihan niin kuin sademestarikin totesi.

Lainaus
Mokoma rakkine oli epätäydellisyydessään niin täydellinen, että ei häntä voinut kuin ihailla.
Awwws :3 Onpas sööttiä.

Tämä fici oli kyllä mukava piristys mun väsyneeseen iltaan! Kiitän droidisöpöilystä! Ja nyt munkin tekee mieli banaania, tuliskohan R2 paloittelemaan banaaneja mullekin :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 724
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Voi mikä söpöys illan piristeeksi! :D Pieni piipattava R2-D2 on jotain, mikä ei voi kuin ilahduttaa. Ja  C-3PO vakavine mutta hellyttävine mietteineen oli myös ihana. ;D

Oli tosi kiva juttu, että valloitit näin uuden fandomin. Kannustan ehdottomasti kirjoittamaan lisää näistä ja muista Star Wars -jutuista! :D

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 501
Awwwww <3 Ihan parasta että uskalsit korkata uuden fandomin! Star Wars best, droidit best, ficcaaminen best -- ja niin edelleen ;D R2-D2 on mun ylivoimanen droidisuosikki ja oikeestaan yks ihan mun suosikkihahmoistakin, joten ihanaa että päätit kirjoittaa rapsun siitä ja sen erinomaisuudesta! C-3PO ei taas koskaan oo lukeutunut mun suosikkeihin sellaisenaan, mutta sen ja R2:n suhde on kyllä jotain hellyttävää ja tavoitit sen tässä hienosti :'3 Tää ehdottomasti meni pienenä shippailunakin, Threepiolla taitaa olla pieni ihastus ärsyttävän täydelliseen astromekaniikkadroidiin ;)

Ihan turhaan jännitit, tää oli kovin söpö <3 Lisää Star Warsia tulille vaan!


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Skorpioni

  • ***
  • Viestejä: 312
  • Ava&banner by Ingrid
Hahaa, mikä raapale! Star wars on mulle silleen vähän vieras, että oon nähny kai kaks leffaa, mutta nää robotit oli kyllä tosi tutut, niin uskaltauduin lukemaan. Ja tää oli tosi symppis! Haluun ehdottomasti tulkita tän öljyjen kuumenemisen ja koneiston hyrräämisen paritukseksi! Täs oli myös tosi hauska ja rikas kieli. Paljon hyvää pienessä paketissa, vähän niin kuin se R2-D2 :D kiitos!
Just some things to say,
things that looked good yesterday

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 514
Oikein hyvä korkkaus fandomiin! ^^ Tämä oli tosi söpö ja hauska yhtä aikaa. Ihana, miten näki tämän puolen, kuinka C-3PO ymmärtää ystäväänsä ja miten äkkiä hänen vastauksena ovat hyvin selkeitä. :D Oli kyllä ehdottomasti hyvin vangittu molempien persoona, RT-D2n sarkastinen sävy ja C-3POn jäykkyys. Kiitos tästä!
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 260
  • kahvia koneeseen
En mä kestä, miten ihania kommentteja teiltä on tullut! Niin lämmin vastaanotto tälle uuden fandomin korkkaukselle, että mun pieni sydän pakahtuu <3 Ei olisi selkeästi tarvinnut jännittää!

sademestari, mä haluan nähdä sen niin, että molemmin puolin on sitä välittämistä, ja asiaan kuuluu toki myös valittaminen ;D Kiitos paljon kommentista, kiva että tykkäsit!

Avaruuspiraatti, on ehottoman sallittua tulkita tämä paritukseksi ;) Minäkin tein niin, vaikka kovasti väitin poikaystävälleni ihan jotain ihan muuta, koska meidän suhde ei olisi ehkä kestänyt sitä, että shippaan droideja. Kiitos kommentista sullekin <3

Larjus, haha joo, voisi kuvitella, ettei mulla tuntuisi missään tällaisen söpistelyficin julkaisu ;D Kuitenkin se uuden fandomin korkkaus on mulle ihan super jännittävää, kun oon 12 vuotta ficannut lähes pelkästään Pottereista. Kiva kuulla että tykkäsit tästä, kiitos :-*

Fiorella, kiitos kannustuksesta! Ja kommentistakin, kiva kun luit ja jätit kommenttia!

Angelina, aww, ihanaa kiitos <3 Mä taas tykkään C-3PO:sta hirveästi, samoin kuin R2-D2:sta ja ennen kaikkea näiden kahden dynamiikka! Kiva kuulla, että onnistuin tavoittamaan sen tässä :) Voisin oikeasti katsoa kokonaisen trilogian näiden kahden sekoilusta.

Skorpioni, kiva, että tulit lukemaan, vaikka fandom onkin melko vieras! Kiitos ihanasta kommentista ja suosittelen katsomaan loputkin leffat, ne on erinomaisia!

Meldis, kiitos itsellesi, ihanaa että luit ja kommentoit :-* Kiva kuulla, että tykkäsit!