Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Harry Hämäkäkinpoika Evans | S | Lily/Hämäkäk | JATKOA 2025

<< < (2/7) > >>

Winga:
Tää ei ollut ihan sitä mitä odotin tältä paritukselta mutta samalla kumminkin oli just täydellinen. Musta on hauska ajatus ja siis miksei ihan mahdollinen et Hämäkäk tykästyiski ihmisee ja Lily on varmasti ihan täydellinen vaimo hälle. Kahdeksanjalkainen Harry on muuten varmaan vielä parempi vastus Voldemortille kun tavallinen ihmisHarry : DD

Tää oli hiano ja hyvä rareparitus, ja teksti oli söpöistä söpöin. Kiitti tästä hämäkäkistyttävästä lukukokemuksesta!

Ja yhdyn Dulziin ja Vehkaan, lisää tätä!!!

Kiirsu:
Awww tuituitui pikku hämähäkki-Harry <3 Jokainen on varmasti joskus miettinyt tätä skenaariota, jossa Hämäkäk on oikeasti Harryn isä. Ihanaa että sinä vihdoin kirjoitit siitä! Kirjoissahan ei kuitenkaan missään välissä mainita, että Harrylla ei olisi kahdeksaa raajaa. Joten on täysin mahdollista, että Rowling on koko ajan suunnitellut, että Harry on puolihämähäkki.

Kiitos tästä <3 Jään odottamaan Rowlingin paljastusta tästä aiheesta ja ehkä vielä joskus päästään kaikki katsomaan elokuvaa Harry Hämäkäkinpoika Evansista!!

Kaarne:
^Kiirsun teoriaa puoltaa myös se, että Hagrid suhtautuu Harryyn niin positiivisesti alusta alkaen. Koska Hagrid aikoinaan toi Hämäkäkin Tylypahkaan, niin ehkä hän myös oli osaltaan saattamassa Harryä ja Lilyä yhteen ja salaa Harryn kummisetä? Sirius oli vain kulissi Voldemortin hämäämiseksi. 

Larjus:
Että mikä oli. Mitähän helvettiä mä just luin :D mursis, sä et petä.

Oon kyl samaa mieltä siinä, että jos väkisin sysää itse parituksen ajatusten ulkopuolelle (koska oikeesti mitä, voiko tän raremmaks mennä), niin täähän oli varsin herttaista perhefluffia :D Todellakin ainutlaatuinen poika, tuo Harry Hämäkäkinpoika Evans.

Nyyhti:
Siinä vaiheessa, kun repeää täysin jo otsikkoa lukiessa, on pakko tulla vilkaisemaan itse tekstikin xD

Oioi ja apua ;D ;D Tämä oli melkein huolestuttavan hyvä ottaen huomioon, mistä tämä kertoi xD Oudoin idea pitkään aikaan, kiitän näistä aamupäivän nauruntyrskähdyksistä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta