Harry Potter -ficit > Hunajaherttua
Harry Hämäkäkinpoika Evans | S | Lily/Hämäkäk | JATKOA 2025
Arte:
0___________________________0
Ilmeeni kun näin otsikon.
Ei herranjestas. Tää oli kyllä. :D
--- Lainaus ---”Kaikki tulevat tuntemaan hänen tarinansa”, Lily sanoi pyöritellen Hämäkäkin karvaa sormensa ympärillä. ”Poika on ainutlaatuinen.”
--- Lainaus päättyy ---
Kyl joo.
Järkytyin vielä kun näin tämän Huniksessa eikä Halkinauruksessa (koska sinä), mutta muut ovat aivan oikeassa, kyllähän kauhea Hämäkäk ansaitsee myös rakkautta........................... (en yhtään tykkää hämähäkeistä)
Loistava ficci ja aihe, kiitos! :D
Crys:
I cantttttt.... mursis rakas oot parsa :D hämäkäkharrilla tulee olemaan kyllä aikamoinen elämä, hän on tosiaan (spider)poika joka elää koska moinen anatominen ihme pääsee kyllä histoiankirjoihin :D tosin pottereista harrin hämäkäkkimäisyys on kyllä harmillisesti sensuroitu, mutta mukavaa että toit ilmi totuuden meille kaikille :)
-(crying) Crys
Thelina:
Olen nauranut tälle ihan liikaa tänään ja eilen illalla. Viimeinen ajatus ennen nukkumaanmenoa taisi olla pohdintani siitä, syntyikö Hämähäkki-Harry ihan kuin ihmisvauvat vai kuoriutuiko hän kenties munasta? Veikkaan ensimmäistä (Lily-parka), koska äiti kuitenkin on ihminen. Tarinan (eli Harryn!) nimi on aivan loistava, eikä kukaan voi kieltää etteikö tällainen nauru olisi juuri nyt äärimmäisen tervetullutta. Kiitos kun kirjoitit :))
flawless:
--- Lainaus ---A/N: Nyt en tosiaan tiedä mitä tästä sanoisin.
--- Lainaus päättyy ---
No kun en oikein minäkään. :D
Siis mitä hittoa. :D Tämä on ehkä oudoin ficci, minkä olen vähään aikaan lukenut. Siis tämä oli jotenkin niin absurdin tuntuinen, kun tekstin sävy on ihan ns. normaali ja vakavasti otettava, mutta sitten en vaan voi olla silleen kiusaantuneena naureskelematta tälle silti, koska tämä ajatus on niin... outo :D Tämä oli kyllä hyvin toteutettu, siis tekstin sävy oli kaikessa tavallisuudessaan ja seesteisyydessään niin ristiriidassa tämän lukijan tunteman outouden kanssa että se muodosti hirveän kiinnostavan fiiliksen tästä tekstistä. Mä tykkään kaiken maailman outouksista ja tää kutitteli juuri sitä outoustutkaa kivasti :D Tässä oli mielikuvitusta ja kivoja yksityiskohtia. HämppyHarry kuulosti aika söpöltäkin vielä. Kaikessa erikoisuudessaan tämä oli kyllä hyvin kirjoitettu ja kekseliäs ainakin. Jotenkin vaan edelleen hihittelen ja kiemurtelen tässä tuolle kiusalliselle ajatukselle, sait ainakin lukijoissa selkeästi reaktioita aikaan! :D
mursuhilleri:
Hyvänen aika miten paljon tämä on saanut kommentteja :o En olisi villeimmissä unelmissanikaan osannut uneksia että näin moni jaksaisi lukea näinkin randomia ficciä ;D
Rosmariini, hyvä, että näet Hämis-Harryn söpönä, etkä suinkaan niin kuvottavana kuin minä sen näen :DD Kiitän ja kumarran!
FractaAnima, meinasin aluksi kirjoittaa tällä parituksella nimenomaan jotain siitä miten tuo lapsi on saanut alkunsa, mutta en tosiaan keksinyt että miten kummassa se sitten on tapahtunut ;D Päädyin sitten ohittamaan sen osion ja kirjoitin söpöä perhefluffia! Kiitos paljon!
DulzGram, oon samaa mieltä kanssasi.
Vehka, hahaa, saa nähdä saadaanko me koskaan tietää hämis-Harryn koulutiestä 8) Ehkä, ehkä ei..
Winga, minäkin ajattelin, että jos Hämäkäk rakastuisi ihmiseen, sen täytyisi olla nimenomaan Lily!
Kiirsu, äärimmäisen nerokas teoria! Tätä minäkin olen aina sisimmässäni ajatellut.
Vehka, uudelleen, kyllä, olet aivan soikeassa :o
Larjus, kiva että pystyit ajattelemaan tämän herttaisena perhefluffina! Minä en!
nomps, kiitän! Parasta onkin kun jo otsikko vangitsee lukijan ;)
Arte, suuri kiitos! (en minäkään pidä hämähäkeistä joten tämän kirjoittaminen ei ollut yhtään kivaa)
Crysted, älä itke rakkaani! Kyllä, hämähäkkiharri on ihmeellinen ja ainutlaatuinen jopa velhomaailmassa :)
Thelina, hmm, hyvä kysymys! Itsekin veikkaan että Hämis-Harry on syntynyt sellaisenaan alateitse. Kiitos itsellesi!
flawless, aww, kiitos paljon! Kommenttisi lämmitti pientä mursunsydäntäni!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta