Harry Potter -ficit > Hunajaherttua
Harry Hämäkäkinpoika Evans | S | Lily/Hämäkäk | JATKOA 2025
Larjus:
Enpä ollu varautunut siihen, että tämä ficci saisi jatkoa, mutta en valita ;D Niin kuin alkuperäinenkin pätkä, tämäkin oli jollain oudolla tavalla jopa herttainen mutta kuitenkin niin pöhlä että pakko oli vähän nauraa. Onhan se kurjaa, ettei isä päässyt saattamaan Harrya koulujunaan, mutta ehkä parempi niin 😅 Vaikka Harry karvajalkoineen ja mustine silmineen (joita on niitäkin kahdeksan) on varmasti ehkä jopa pelottavampi näky! Tai ainakin mua vähän karmii pelkkä ajatuskin XD
Minuakin kyllä kiinnostais tietää, mitä seuraavaksi tapahtuisi. Miten muut suhtautuvat Harryyn ja miten tämä pärjää koulussa? Ja mitähän Kalkaros mahtaa ajatella siitä, että "hävisi" jättiläishämähäkille... XD Jos oot kirjoittamassa niin ehdottomasti olen lukemassa!
Fiorella:
Onpa legendaarista nähdä tämän ficin jatkuneen! ;D Pieni Harry on edelleen yhtä rakastettu ja ainutlaatuinen, minua jotenkin todella liikuttaa se, että toisin kuin alkuperäinen versio, tämä Harry on varttunut vanhempiensa hoivan ja hellyyden kukoistuksessa, niin suloista ja koskettavaa.
--- Lainaus ---“Tiedän että toivoisit sitä, kulta”, Lily sanoi surumielisesti hymyillen. “Mutta ihmisten maailmassa moni kokee hänet pelottavana.”
“Niin kai”, Harry sanoi ja hänen kahdeksan mustaa silmäänsä alkoivat kostua. Tylypahkaan pääseminen oli ollut Harryn suurin unelma pikkupojasta lähtien ja enemmän kuin mitään muuta Harry toivoi, että hänen isänsä olisi voinut saattaa hänet junalle.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä pienen hupaisan vireen kyllä antaa se, että Lily ei tunnu oivaltavan, että ihmisten maailmassa moni voi kokea myös Harry Hämäkäkinpojan hieman pelottavana. Niin hellyttävät kuin hänen kahdeksan mustaa silmäänsä ja karvaista jalkaansa ovatkin.
Ihanaa, ettei Harryn haavetta Tylypahkasta torjuttu vain siksi, että hän on hieman erilainen kuin muut oppilaat. ❤
Kieltämättä tämä sai toivomaan lisää jatkoa tarinalle. Toivon, että Harry ei joudu kiusatuksi, vaan että muutkin näkevät hänen erityisen ihanuutensa. Jospa jopa Dracostakin tulisi tämän Harryn kaveri, sehän voisi olla hänestä jopa aika siistiä. (Pohjimmiltaan nössö Draco ei varmaan uskaltaisikaan kiusata hämäkäkinpoikaa? ;) )
Uniprinsessa:
Olin tässä yhtenä päivänä ystävän kanssa puhelimessa ja samalla selasin Finiä. Hänelle siinä totesin sitten että hei lol joku lukee täällä stalkkerinappulan takana jotain ficciä jonka nimi on Harry Hämäkäkinpoika Evans. Sille siinä vähän naureskeltiin mutta kun en saanut sitä mielestäni millään niin oli sitten pakko tulla kattomaan että mistä oikein on kyse.
Ensinnäkin yllätyin, kuten ilmeisesti aika moni muukin, siitä että tämä olikin täällä Hunajaherttuassa. Eikä siinä mitään, periaatteessahan tekstissä ei ole mitään muuta humoristista kun tuo paritus ja jotenkin tekstin aikana sekin alkoi tuntua aika herttaiselta. Olen ehdottomasti sitä mieltä että Hämäkäk on huomattavasti parempi vaihtoehto Lilyn puolisoksi kuin James tai Severus.
Mielenkiinnolla kyllä minäkin jään odottamaan mitä Harrylle vielä koulussa tapahtuu. Varmaan Ronista ei ainakaan tule hänen kaveriaan :'( Ehkä salaisuuksien kammio saadaan suljettua aiemmin kuin kirjoissa koska Harry on varmasti kuullut isältään kauhutarinoita basiliskista joten varmaan tietää siitä aika paljon jo kouluun mennessään. Toivottavasti jatkoa tulee vielä, vaikka sitten viiden vuoden päästä!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta