Kirjoittaja Aihe: Vaikka häät särähtää | Remus/Sirius | S  (Luettu 6346 kertaa)

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 166
Vaikka häät särähtää | Remus/Sirius | S
« : 01.02.2022 00:17:20 »
Otsikko: Vaikka häät särähtää
Kirjoittaja: Kiirsu
Ikäraja: S
Tyylilaji: angst
Paritus: Sirius/Remus
Vastuuvapautus: Hahmot kuuluvat Rowlingille, minä vain lainaan niitä hetkeksi.
Yhteenveto: Remus on romantikko, mutta maailma on sotaa.

A/N: Olipa ihanaa vaihteeksi innostua kirjoittamaan, kun kerran muutkin kirjoitti. Tämän on minun lohtuparitus, sopii hyvin tähän hetkeen <3 Osallistuu spurttiraapaleeseen. Otsikkoon käytetty Parrisin matemaattista otsikonluontikaavaa.



Vaikka häät särähtää

1. Hopea

Sirius ei soita kitaraa, vaikka jostain syystä niin usein luullaan. Kitara on Jamesin, mutta istuu kai paremmin nahkatakkisen moottoripyöräilijän kainaloon kuin avioituvalle miehelle.

James ei soita kitaraa, koska ei enää ehdi. Häät ovat ensi kesänä; kutsut on lähetetty, sormukset ostettu. Lily säihkyi onnea esitellessään luonnonvalkeaa mekkoaan.

Remus soittaa kitaraa, kun kukaan ei ole kuulemassa. Harjoittelee hiljaa, sormet kieliltä lipsuen, ja laittaa sen aina varovasti takaisin paikalleen. E, G, A, E, G, A- kitara särähtää. Remus ei ymmärtänyt kuinka niin yksinkertainen riffi oli niin hankala.

Remus soittaa kitaraa, koska hänellä ei ole varaa sormukseen. Jonain päivänä hän vielä soittaa kappaleen Siriukselle.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Vaikka häät särähtää | Remus/Sirius | S
« Vastaus #1 : 01.03.2022 09:48:41 »
Wäääääää! Aivan ihana pieni pätkä tämä <3 kiitos sen kirjoittamisesta ja julkaisemisesta. Hieno otsikko myös, kutsui lukemaan. Kieltämättä aika yksinkertaiset soinnut 🙊 Tämä paritus on upee, mutta jotenkin mun sydän särkyy vaan liikaa kun mietin sitä :')))
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Hurrikaani

  • Uneksija
  • ***
  • Viestejä: 299
  • Your living your live only once. Remember that.
Vs: Vaikka häät särähtää | Remus/Sirius | S
« Vastaus #2 : 04.03.2022 17:58:35 »
Miten pieni ja söpö. Voi apua. En oo koskaan aatellu Remusta musikaalista, mutta ah voi en ehkä koskaan pääse tästä mielikuvasta enää irti. Ja oli jotenkin ihana tän loppukaneetti, olin pakahtua onnesta.

Tyhmästi hymyilevä hurrikaani kuittaa ja kiittää

Lähetetty minun M2006C3LG laitteesta Tapatalkilla

Ei unelmiin uskominen ole lapsellista.
Listaukseksi haukkuvat

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 267
Vs: Vaikka häät särähtää | Remus/Sirius | S
« Vastaus #3 : 31.03.2022 15:43:00 »
Lohtuparitus on kyllä ihan parasta. Ihanaa että tämä on juuri sinun ❤️

Tämä oli hieno pieni raapale. Toimii hyvin ihan näin yksin mutta olisi varmasti iloinen jos saisi jatkoa 😊 Sirius ja kitara on jotenkin sellainen eräänlainen klisee että olipa kivaa kun tässä selvisikin ettei Sirius osaakaan soittaa kitaraa! Sitten tämä mielikuva Remuksesta ja kitarasta, uuh sentään, toimii!

Viimeinen kappale oli ihana 😍 Ei aina tarvitse olla paljon että voi osoittaa rakkauden.

Jäi muuten kiinnostamaan tämä matemaattinen otsikko-juttu! Voitko avata sitä vai onko se salaisuus 😊

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Pahatar

  • ***
  • Viestejä: 791
Vs: Vaikka häät särähtää | Remus/Sirius | S
« Vastaus #4 : 03.04.2022 08:24:14 »
Olen lukenut tämän monta kertaa, ja tämä on kaikessa lyhykäisyydessään kyllä kertakaikkisen täydellinen.  :)

Ihan mieletöntä, miten muutamilla lauseilla saa kerrottua niin paljon siitä, miten tärkeä Sirius oli Remukselle. Jotenkin tästä tuli minulle niin vahvasti se tunne, että vaikka rakkaalleen haluaisi parasta ja kalleinta maailmassa, tai ylipäänsä ostaa jotain tunteidensa merkiksi, niin kuin sormuksen, tosirakkaus ei ole rahasta kiinni. Ja tuo, miten Remus harjoitteli salaa kitaransoittoa, ettei kukaan ja varsinkaan Sirius olisi kuulemassa, oli jotenkin ihana juttu. Toivottavasti Remus oppi soittamaan ja onnistui ilahduttamaan Siriusta! :)

Kiitos tästä, niin ihana ja kaunis tarina. Oliko tähän muuten tarkoitus kirjoittaa jatkoa? Ajattelin sen vuoksi, kun tuossa oli otsikkona 1. Hopea, että onko tästä tulossa kuitenkin raapalesarja?
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

FiFi - Fiksu ja Filmatiivinen fiktiofoorumi

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 315
Vs: Vaikka häät särähtää | Remus/Sirius | S
« Vastaus #5 : 05.04.2022 11:19:01 »
Voi miten hurjan suloinen ja kaunis tämä oli, näin pieneen pätkään saatu niin valtavasti tunnetta!

Kuten Pahatar tuossa aiemmin mainitsi, tosirakkaus ei ole rahasta kiinni. Mun mielestä on vain sata kertaa romanttisempaa, jos joku, joka ei osaa soittaa kitaraa, opettelee rakastaan varten soittamaan, koska se vaatii niin paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Ja ylipäätään sitä, että tuntee toisen niin hyvin, että tietää, mikä tämän tekee onnelliseksi. Sirius on kyllä onnekas, kun hänellä on Remus!

Jäin muiden tavoin pohtimaan, onkohan tähän tulossa jossain kohtaa jonkinlaista jatkoa. Munkin mielestä tämä sopii loistavasti ihan näin yksikseenkin, ja otsikkokin sopii tähän aivan täydellisesti (oli pakko mainita, koska harvoin tulee näin lukemaan houkuttelevia otsikoita vastaan), mutten missään nimessä pistäisi pahakseni, jos tähän tulisi jatkoa :D

Kiitos tästä, tämä oli ihanan lämmin, herkkä ja hymyilyttävä lukukokemus ❤

(ava @Claire ja bannu @Ingrid)