Kirjoittaja Aihe: Leimahdus (kytee vielä vuosia) | K-11 | kipinöitä & kiusoittelua | Heikki/Kalevi | 17/17  (Luettu 2330 kertaa)

Vendela

• Teeholisti
  • Valvoja
  • Maistuisiko kupponen teetä?
Kiitos, että kirjoitit tämän :) Onnistunut kokonaisuus, mikä aloittaa jotain suurta ja ihanaa ♥︎

Huippua, että pussailu jäi mukavaksi ja lämpimäksi salaisuudeksi näiden välille. Tykkäsin näistä viimeisistä osista, sillä näissä oli näkyvillä kaikki mitä noissa tulevissa teksteissä käydään läpi. Heikki oli jotenkin aika ihana kun panikoi tuota kiihottumistaan. Vaikka kuinka haluaisin tietää mitä Kalevi mahtoi ajatella tuolloin, niin se ei ehkä kuitenkaan ole relevanttia tässä. Kaikesta näkee, että kohta mennään tosiaan ja lujaa, joten jos haluan niin voin käydä lukemassa tuon Järjiltään :)

Pidin tästä, ja kiitän vielä kerran lukukokemuksesta. Ehkä rakkaudesta selvii päivitys on myös luettu ja yritän laittaa siihen kommenttia asap!

Vendela

©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Sokerisiipi

• Teekuningatar
Vendela: Ole hyvä! <3 Hyvä, että kokonaisuus tuntuu onnistuneelta. Olen itsekin aika tyytyväinen tähän. Viimeisissä osissa tahdoin juurikin painottaa sitä, mitä tulevissa tarinoissa tulee ilmi, että tämä tuntuisi aidosti yhdistyvän niihin. Kalevin ajatuksia vähän tuossa 14. osassa vihjattiin, kun se piti Heikille paikkaa ja tahtoi nähdä yhtä usein ja katteli Heikkiä muita pidempään niissä bileissä eli ihastusta oli ilmassa ♥︎ Ja tosiaan tuo viimeinen osa tapahtuu (tarkoituksella) päällekkäin Järjiltään (K-18) -stoorin osien 3-6 kanssa, joten siellä voi sitten fiilistellä Kalevin kanssa :'D Tykkäsin ajatuksesta ikään kuin linkittää tarinat yhteen ison jatkumon kannalta. Kiitos sinulle kaikista, ihanista kommenteistasi!

Sokerisiipi

• Teekuningatar
Hei rakas lukija!

Minua on kummitellut tämä rapsusarja joitakin kuukausia ja minusta tuntui, etten ollut vieläkään saanut tätä aivan kohdilleen. Tahdoin lisää taustoitusta, johdattelua ja tunnelman rakentamista ennen varsinaista suudelmaa, jotta tunnelman vaihdos olisi luonnollinen ja uskottava. Kirjoitin kaksi rapsua lisää (nykyiset 8. ja 9. osa) ja kirjoitin osan muistakin kohtauksista (esim. juuri suutelukohtauksen ;)) uudestaan sujuvimmiksi. Nyt voinen jättää tämän rauhaan ja taputella Heilevin ensiaskeleet tällä stoorilla.

Kiitos! ♥︎
« Viimeksi muokattu: 26.03.2020 19:59:25 kirjoittanut Sokerisiipi »

Seila

• mother of cats
Ehdin lukemaan tämän juuri vähän ennen uutta versiotasi ja luinkin sitten myös tämän uuden version. En pannut missään nimessä pahakseni useampaa lukukertaa, koska tämä rapsusarja oli niin herkullinen ja steamy ja kipinöivä.

Mä en itse tykkää kauhuleffoista, koska jään aina pelkäämään niitä pariksi viikoksi katsomisen jälkeen ja ne vaikuttaa niin kovasti muhun :'D Mutta hyvä että pojat selkeästi nauttivat munkin puolesta kauhuleffoista, pff. Onneksi vain kaikki muut olivat siellä bileissä ja Heikki ja Kalevi saivat kahdestaan, aivan rauhassa, katsella leffoja.

Tämä eteni tosi kivasti. Alusta asti sieltä rakentui kiusoittelun ja vitsailun kautta tietynlainen jännite, mikä johtikin poikien yhteiseen hetkeen. Näiden välinen jutustelu ja sanailu tuntuu niin vaivattomalta ja uskottavalta ja ihanaa nähdä, kuinka Kalevi pystyy Heikin kanssa hölläämään esitystään ja olemaan rennompi. Niin ihanaa, että se antaa just Heikin nähdä itsensä enemmän omana itsenään. Uskonkin että se on yksi asia, mikä sytyttää Heikissä kipinän Kalevia kohtaan. Kun se näkee millainen Kalevi on kuorensa alla ja se on otettu siitä, että Kalevi höllää naamiotaan just sen seurassa. Näin tässä vähän pohdiskelin.

Tässä tuli juuri kivasti, huomaamattomalla tavalla mukaan nuo, kuinka Heikistä tuntuu hyvältä Kalevin läheisyys tai lämpö humisuttaa sitä yms. Sellaisia pieniä, hiljalleen esiin tulevia merkkejä siitä, että Heikillä alkaa kipinöimään. Ja onhan Kalevillakin siellä hetkiä, kun se huomaa että tuntuu kivalta, mutta mun mielestä piilotetummin, kuten Kalevin persoonaan kuuluu.

Mutta siis härreguud tuota rätinää, sähköä ja kipinää, mikä noiden välillä oli rapsujen 9-13 välillä (ja niiden jälkeenkin toki, en minä sitä!). Siis !!! Olit saanut noihin rapsuihin niin välitettyä sen tunteen, kun tilanne vaan vie mennessään. Kun tulee se olo, että hei mä haluan tehdä näin ja epäröi ja ilmassa on selkeästi sähköä ja vetovoimaa. Lievästi sanottuna oon kihissyt noille rapsuille täällä. Ja musta oli oikein oiva päätös, että Kalevilla loppuu pokka ja ettei se aloitakaan niiden suudelmaa vaan se onkin Heikki.

Lisäksi tykkäsin tässä pussailussa siitä, että unohdettiin Katat ja Riiat eikä oltu niin vakavia siitä, että voi ei, ei me voida pussailla. Se olisi ihan tosi juttunnut tämän helposti. Tässä painopiste oli juuri oikeassa paikassa eli siinä Heilevin tarinan alkamisessa, kipinän syttymisessä ja kipinän muuttumisesta liekeiksi ja kunnon roihduksi.

Ja tuo viimeisen rapsun tilanne, kun pojat suutelee kiihkeästi ja on vaan toistensa kimpussa ja ne molemmat havahtuu siihen, että ne haluaa vielä enemmän toisiltaan... Damn. Siitä taisikin olla Kalevin näkökulmasta joku teksti, en muista missä tekstissä se on, mutta senkin olen hetki sitten (taas) lukenut.

Kuitenkin tykkäsin tästä aivan hirmuisesti, kuten kaikista sun Heilevi-teksteistä. Ne kaksi on jotain niin kipinöivää ja vaikeaa. Tämä oli aivan loistava potku Heilevin taipaleelle. Kiitos paljon ♥

// ai katsos, se olikin Järjiltään tekstissä toi Kalevin näkökulmasta tuo vika rapsu, hokasin nyt lukea sun alkulöpinät tohon vikaan rapsuun :'D
« Viimeksi muokattu: 31.03.2020 19:58:27 kirjoittanut Seila »
ava by Sokerisiipi

kuinka tuuli ulvoo ja mereltä tuulee

Avaruuspiraatti

• varattua puraisi
  • Valvoja
  • How's my singing?
    • En runotyttö, ehkä ihminen -kirjoitusblogi
Kommenttikampanjasta moikka!

Haha, tuntuu niin oudolta lukea Heikistä ja Kalevista "canonissa", kun tuntuu, että sen kämppis-AU:n maailma on mulle lopulta näiden kahden suhteen tutumpi - vaikka aina välillä olenkin pätkiä sieltä täältä silmännyt, kun oot jotain uutta julkaissut :D Mun on nyt pakko tunnustaa, että itse olin tylsistynyt noiden ensimmäisten 7–8 osan ajan, kun mitään ei tapahtunut. Ehkä, jos olisin lukenut Heikki/Kalevia enemmän aikaisemmin, niin tunneside olisi vahvempi ja tuollainen pelkkä hengailu ja leffojen arvostelu olisi mielenkiintoisempaa luettavaa.

Varmaankin ihan turha sanoa, että suuteluosat olivat tämän tarinan kohokohta, koska - noh - niidenhän takia varmaankin tämän kirjoitit ;D Ihan itseäkin alkoi melkein hengästyttään tuota pussailua lukiessa. Heikin ja Kalevin välillä on kamalasti kemiaa, ja siinä on aina vaan jotain kamalan makoisaa, kun kaksi kaverusta löytää suhteestaan muutakin kuin puhdasta ystävyyttä. Vähän mun kyllä käy Katariinaa sääliksi, mutta yritin parhaani mukaan työntää ne tuntemukset syrjään :D Äh, kauhee tease toi viimeinen osa, kun Heikin piti alkaa jarrutteleen. Tyhmä Heikki!!

Kiitos tästä makoisasta kännipussailusta! ♥

i've seen sunny days that i thought would never end