Kirjoittaja Aihe: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG [K-11 fluff, het, romance]  (Luettu 10244 kertaa)

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #20 : 12.05.2008 23:24:56 »
Tämä on hyvä  :D Ja 4. luku oli jo pidempi (ihan sattumoisin huomasin) Pitää varmaan laittaa muistutukseen että muistaa tämän pienen ja pippurisen tarinan ;D
PS. jatkoa saa laittaa
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Dramione

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #21 : 13.05.2008 21:10:07 »
Tämä luku on varmaan tähän asti paras, lyhyt mutta sitäkin parempi.
Jatkoa pian! ^^

Amelia

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #22 : 14.05.2008 11:31:45 »
Luvut ovat hieman lyhyitä, mutta ne on toisaalta helpompi ja nopeampi lukea jos ei aina jouda kauaa olemaan koneella.

En etsiskele kirjoitusvirheitä työkseni, joten kommentti ei sen puolesta ole rakentavaa. Tietenkin mainitsen jos suuresti häiritsee, mutta kaiken ymmärsin tähän mennessä tulleista luvuista, vaikka ilmeisesti jotkut olivatkin löytäneet virheitä.

Tykkään tästä(kin) Hermione/Draco-fikistä. Olen alkanut tätä paritusta lukemaan enemmän ja enemmän enkä ole vielä pettynyt kirjoittajiin. ;)
« Viimeksi muokattu: 15.05.2008 17:05:34 kirjoittanut Amelia »

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #23 : 18.05.2008 12:46:23 »
Jepsis, tää on tosi hyvä :) Lukisin jatkoa mielelläni lisääkin :D
Hirvee kyylä toi Lavender! :)

Mermish

  • ***
  • Viestejä: 65
  • Koko ei määritä voimaa.
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #24 : 18.05.2008 16:06:00 »
Kiitos, kiitos kaikille kehuista, ja tarkkasilmäisille virheiden bongaamisesta... ;) Jatkoa tulee melko pian. Olkaa vain kärsivällisiä!
Hullua on olla hullu, mutta jos ei ole hullu, ei selviä elämästä.

Mermish

  • ***
  • Viestejä: 65
  • Koko ei määritä voimaa.
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #25 : 01.06.2008 20:29:20 »
A/N: Tässäpä teille kauankaivattua jatkoa.


5.

”Lavender! Minkä helvetin takia sinä tahdot tietää mitä minä teen iltaisin!” kaikui rohkelikkojen oleskeluhuoneessa. Lavender istui peloissaan nojatuolissa Hermionen raivotessa hänen edessään. ”E-en minä tahdokaan. En minä mitään ole tehny!” hän sopersi peloissaan. ”No, et mitään. Edes seurannut minua näkymättömyysviitan alla eilen illalla?” Hermione sanoi. Lavenderin silmät laajenivat, ja hän kiljaisi: ”En se minä ollut! Minä lainasin sen viitan Harrylta, ja lainasin sitten Janetille!” Hermione katsoi tyttöä silmiin, kääntyi ympäri, ja ryntäsi makuusaliin kaataen pari ensiluokkalaista matkalla. ”Janet! Minne se tyttö meni?” Hermione huusi. Oleskeluhuoneeseen juuri astuneet Harry ja Ron kuuntelivat tyttöjen makuusalista kuuluvaa riitelyä. ”Jännää, kissatappelu!” oli Ronin ensireaktio. Harry mottasi ystäväänsä kylkeen. ”Se on meidän Hermione, joka ilmeisesti, hakee jotain Janetia. Tunnetko?” Ron pudisti päätään, ja lysähti nojatuoliin. Samassa Hermione ravasi portaat alas, ja oli törmätä Colin Creeveyyn, joka seisoskeli seinän vieressä kamera kädessään. ”Colin, sinä kerrot minulle nyt, missä Janet on. Se sinun tyttöystäväsi!” Hermione kysyi kovalla äänellä. Colin punastui ja vastasi: ”Hän meni kirjastoon. Luulisin...” Hermione hymyili pojalle, ja harppoi ulos muotokuva-aukosta.

Draco istuskeli kirjastossa, lueskellen kirjaa Malfoyn suvun historiasta. Hänen vieressään istui pienikokoinen, punatukkainen rohkelikkotyttö, joka luki kirjaa Kuoleman varjeluksista. Draco katseli kiinnostuneena, kun tyttö kaivoi laukustaan Potterin viitan, joka oli kuin vedestä kudottua kangasta. Yhtäkkiä kirjastossa kajahti Hermionen ääni, joka huusi: ”Janet Cooper! Tänne ja heti! Minä olen valvojaoppilas, muista!” pieni rohkelikkotyttö meinasi pudota tuoliltaan, kun hän tunki viitan takaisin laukkuunsa, kaappasi kirjan kainaloonsa, ja juoksi Hermionen luokse. ”No niin, Janet. Käytitkö SINÄ sitä viittaa, jonka veikaisin olevan laukussasi. Käytitkö sitä, että pystyit seuraamaan minua? Vastaa!” Hermione kyseli, taluttaessaan tyttöä pitkin käytävää. ”L-Lavender antoi s-sen minulle, ja, ja käski m-mennä sinun perääsi, ja katsoa mitä sinä teet. Ja hän käski lainata Colinin kameraa, ja ottaa kuvia.” Janet änkytti. Hermione pysähtyi ja vetäisi pienen tytön lähemmäs. ”Oletko varma ettet valehtele. Se siis oli Lavender?” Janet nyökkäili innokkaasti. ”Kiitos, kun kerroit. Satutinko minä sinua? Tuliko käteen mustelma? Anteeksi.” Hermione alkoi yllättäen huolehtia. Janet sanoi: ”Minä olen ihan kunnossa. Vietkö tämän viitan Harylle?” ja ojensi näkymättömyysviitan Hermionelle. ”Nyt minun täytyy mennä liemien tukiopetukseen. Nähdään illalla!” Janet heilautti kättään, ja juoksi pois. Hermione lähti kävelemään takaisin kirjastoon.

Draco odotti nurkan takana, kun Hermione käveli ohi. ”Hei, mistä tuossa oli kyse?” poika kysyi ja astui Hermionen rinnalle. Tyttö vain käveli eteenpäin. ”Kerro!” Draco jankutti. ”Hyvä on! Lavender tietää, mitä me eilen teimme. Hän laittoi Janetin seuraamaan minua, ja Janet otti kuvia kameralla. Oletko tyytyväinen kuulemaasi?” Hermione tilitti, ja jatkoi matkaa. Dracon suu loksahti auki, ja hän juoksi tytön kiinni. ”Siis Lavender tietää. Voi ei...” Draco oli suunniltaan ”minun tunteitani se ei kuitenkaan  muuta!” Hermione pysähtyi, ja katsoi poikaa. ”Oletko tosissasi?” Draco nyökkäsi, ja kosketti huulillaan hellästi tytön poskea. ”Olen tosissani. Tahdon jatkaa tätä juttua, vaikka toiset tietäsivätkin. Vaikka he kieltäisivät meitä tapaamasta, minä keksin keinon tulla sinun luoksesi.” poika kuiskaili Hermionen korvaan, ja lopulta suuteli häntä. Hermione hymyili, ja vastasi: ”Tämä on melkein kuin Romeo ja Julia. Tarina rakastavaisista, jotka eivät saa tavata toisiaan, arvojensa takia.” Draco ei tajunnut puoliakaan, hymyili vain.
« Viimeksi muokattu: 30.06.2008 16:24:56 kirjoittanut Mermish »
Hullua on olla hullu, mutta jos ei ole hullu, ei selviä elämästä.

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #26 : 02.06.2008 12:14:50 »
Oli ihanaa nähdä Hermione oikeasti raivoissaan :D
Vai oli Lavender laittanut nuoremmat vakoilemaan *häpeä*
Ihanaa on myös tuo Dracon suostuvaisuus ja että hän vain hymyilee kun Hermione puhuu Romeosta ja Juliasta.
Edelleen odotan jatkoa koska he ovat jotenkin niin ihana pari!
Eli koska tulee jatkoa???
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #27 : 02.06.2008 15:07:37 »
ihaanaa. Pidin tästä(kin) luvusta todella! ;)
Jatkoa odottelen innolla. :P
DRAMIONE ♥

Sekaisin♥

  • ***
  • Viestejä: 219
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #28 : 02.06.2008 15:48:21 »
Umm... mitäs nyt sanoisi.. Tykkäsin, kun olen kova Dramione fani♥
Mutta luvut on siis kyllä aika lyhyitä, ei ongelma,
teksti etenee tosi nopeasti ja selvästi enimmäkseen,
Lavenderin käytös oli kyllä tosi outoa ja jotenkin päätöntä, laittaa nyt joku seuraamaan Hermyä...
Jatkoa silti innokkaasti odottelen:)
I'm a consulting detective. The only one in the world - I invented the job.

ibi

  • Vieras
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #29 : 04.06.2008 13:20:21 »
Hei uulalaa! ;) Aivan ihanat jatko-osat <3 toi 4 osa joku lause siit tuli mieleen ihan mun oma elämä! Jokin siinä pisti. Mut jatkoa, aivan mahtava tarina! :)

ibi

Mermish

  • ***
  • Viestejä: 65
  • Koko ei määritä voimaa.
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #30 : 08.06.2008 18:17:31 »
kiitti taas kommenteistanne. Ideoita, mitä seuraavaksi tapahtuisi? ;)  Eli jatkan teidän avullanne...
Hullua on olla hullu, mutta jos ei ole hullu, ei selviä elämästä.

JärkeväLiisa

  • Happy face
  • ***
  • Viestejä: 114
  • Pepsodent-smile
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #31 : 29.06.2008 15:58:00 »
Ai, mitä seuraavaksi tapahtuisi? Kokeile jatkaa Romeo ja Julia tyyliin. Mutta täytyy myöntää, että tämä ficci on oikein ihana!  :D Jatkoa vaan!
Positiivisuus on elämän asenne! ;D

Edelence

  • ***
  • Viestejä: 6
  • Pallokala
Vs: Tylypahkan Romeo ja Julia DM/HG
« Vastaus #32 : 29.06.2008 17:47:55 »
Oiij, ihana! <3
Romeo ja Julia tyyliin vaan, kunhan et vaan tapa kumpaakaan .'> Ehdottomasti jatkan tän lukemista, lyhyet osat on omalla tavallaan ihan okei. Olisi tietenkin ihan okei, että pidentäisit niitä ihan pikkuisen. Kirjoitusvirheitä bongasin tuolta muutaman, kannattaa tarkistuttaa vaikka wordilla/betalla ne .>