Kirjoittaja Aihe: Multifandom (Deppin leffat): Kuolleita korppeja ja mielipuolia | K-11 | humour, one shot  (Luettu 2735 kertaa)

yami

  • ***
  • Viestejä: 576
  • Mustetahrapiraatti
[Uudet ikärajat huomioitu 2.11.-14.]

Ficin nimi: Kuolleita korppeja ja mielipuolia
Kirjoittaja: yami.
Ikäraja: K-11.
Yhteenveto: Kapteeni Jack Sparrow’lla on ongelmia. Ja niin taitaa olla monella muullakin.
Genre: Hitusen crackiä, huumoria, satiiria ja parodiointia erittäin supermulticrossover-henkisesti Johnny Deppin tähdittämien leffojen hahmoista. One shot. Ainoastaan puhetta.
Päähenkilöt ja paritukset: Henkilöitä? Ihan oikeasti. Monta. Tosi monta. Lue, niin tiedät ketkä. Paritukset erittäin tulkinnanvaraisia.
Fandomit: Älä lue, jos et halua spoilaantua! Luettavuuden ei pitäisi edellyttää kaikkien ficissä esiintyvien elokuvien tuntemista. Tekstissä esiintyvässä järjestyksessä: Pirates of the Caribbean –elokuvat (4 kpl), Alice in Wonderland (2010), Cry Baby, From Hell (myös tunnettu nimellä Viiltäjä-Jack ja Viiltäjä), Sweeney Todd, Päätön ratsumies, Dark Shadows, Saksikäsi-Edward, Jali ja suklaatehdas, Finding Neverland – tarinan lähteillä, The Libertine, The Lone Ranger, Corpse Bride, The Tourist, Pieni suklaapuoti, Don Juan DeMarco, Public Enemies, Rango, Gilbert Grape. (Yhteensä 19 hahmoa, huikeaa!) Tulevista projekteista mainintana Transcedence, Into the Woods, Pirates of the Caribbean 5 ja Alice in Wonderland 2.
Varoitukset: Häpeämätöntä Johnny Deppin näyttelemien hahmojen hyväksikäyttöä. Veren ja viiltelyn mainintoja. Yksinkertaistamista ja yksipuolistamista, ääliöintiä ja itsensä toistamista. Rutkasti OoC:tä – osa leffoista nähty vain kerran (Rangoa ei kertaakaan). Hehän ovat mielipuolia (lähes) koko sakki, savvy? (Ja juuri siksi minä heitä rakastankin – tai ainakin melkein kaikkia.) (Muistutan, että oikeasti pidän suurimmasta osasta Deppin elokuvia.)
Vastuunvapautus: Jokainen ficissä esiintyvä elokuva ja hahmo kuuluu omistajilleen, käsikirjoittajilleen ja Deppille, ja mahdolliset alkuperäisteokset kirjoittajilleen, vain ficci on minun. En saa tästä minkäänlaista taloudellista hyötyä – vain iloa. Ja taisipa Eppu Normaalikin lauleskella vähän, ja R. Raalan laulukin esiintyy...

A/N: Jotain käsittämätöntä tapahtui Facebookissa maanantaina. Omistettu huonon huumorintajun omistavalle pikkusiskolleni – kiitos hänelle tämän syntymisestä, vaikka mun piti tehdä jotain ihan muuta. Mulla oli hauskaa, toivon että teilläkin on. Huumori on vaikea laji. Ja huomaa! – minä tosiaan iskin ficiin itsenikin, rakkaa(mma)lla nimimerkilläni Valo... Kappalejako oli hankala, kaikki kun oli yhteen pötköön. Luettavuus ehkä kärsisi muutoin... Julkaisu ei ole ollut pitkään aikaan näin jännittävää ja pelottavaa, jään odottelemaan reaktioitanne. Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa! :-D






Kuolleita korppeja ja mielipuolia

“One person's craziness is another person's reality."- Tim Burton

KAPTEENI JACK SPARROW: ”Ystävät, olemme tulleet hyvin tärkeiden asioiden äärelle.”
HULLU HATUNTEKIJÄ: ”Mitä yhteistä on korpilla ja kirjoituspöydällä?”
WADE ”CRY BABY” WALKER: ”Kyynel.”
HATUNTEKIJÄ: “Aivan! Aivan! Loistavaa, loistavaa, loistavaa...”
FREDERIK ABBERLINE: ”Asia vaatii selvitystä. Viiltäjä kuuluu kulkeneen näillä main.”
SWEENEY TODD: ”Mistä kuulit? Voin taata teille huolellisen parturoinnin, voin taata, voin taata, voin taata teille sen!”
ICHABOD CRANE: ”Verta! Heikottaa!”
BARNABAS COLLINS: ”Missä? Missä? MISSÄ?!?”
SAKSIKÄSI-EDWARD: ”Teroittakaa teräni!”
TODD: ”Käsissäsi on makaaberia luonnetta, haluatteko apulaisekseni, apulaisekseni mun? Lontoo haisee.”
EDWARD: ”Olen mieltynyt vihreään ja jäähän. Yksinäinen erakko!”
WILLY WONKA: ”Missä? Kannibalismi on epäterveellistä!”
J. M. BARRIET: ”Mikä-Mikä-Maa on lähempänä kuin luulinkaan.”

VALO: ”Blokki on poissa, varokaa kun...”
SPARROW: ”Eikö asian saada selvyyttä, hah? Kas, kun ongelmani ei edes käy ilmi, kun te jo...”
WONKA: ”Haa! Sulattiko suklaa hampaasi, vai tarvitsetteko hammasraudat?”
SPARROW: ”Kultahampaat eivät reikiinny, mate?”
HATUNTEKIJÄ: ”Valkoinen kani, missä on Liisa?”
JOHN WILMOT: ”Kutittaako? Kuulin, että olette melkein yhtä verraton naistennaurattaja kuin minä.”
SPARROW: ”Tortugassa riittää miellyttävää seuraa, ystäväiseni. Vai kuka te olette? Peruukkinne on mauton, ja kasvonne ovat paiseiset. Kävikö huonosti?”
TONTO: ”Toisinaan on aikoja, jolloin hyvä mies pukee naamion.”
SPARROW: ”Hän on sairas, Tonto!”
COLLINS: ”Riittävätkö valkoiset kasvot?”
TODD: ”Kuka meistä on hyvä?”
BARRIET: ”Hyvän ja pahan ristiriita, siinäpä vasta pulma. Blah, blah, blah.”
HATUNTEKIJÄ: ”Ihanan hullua! Tontolla on korppi! Löytyykö keneltäkään kirjoituspöytää?”
EDWARD: ”Saanko muotoilla kuontalosi? Tuollaista oranssia en ole nähnyt aikoihin.”
VICTOR VAN DORT: ”Nain kalmomorsiamen, mutta oikea morsian odottaa! Emilystä täytyy ottaa avioero!”
SPARROW: ”Nimi kuulostaa tutulta, Victor. Emily? Olenko kenties tavannut hänet?”
FRANK TUPELO: ”Por favor?”
ROUX: ”Ja kitara soi...
CRY BABY: ”... ei itkeä saa…
DON JUAN DEMARCO: ”Miten se meni? Oih! ... ylleni taivaan teen tähtineen...

SPARROW: ”Ei vetistellä, ystävät rakkaat, sillä...”
JOHN DILLINGER: ”Tämä on ryöstö!”
CRANE: ”Ja taas, en saa happea!”
ABBERLINE: ”Ryhdistäydy, mies! Viiltäjä, sinäkö se olet?”
DILLINGER: ”Näyttääkö tämä teistä veitseltä?”
TODD: ”Minulla on! Haluatko lainata?”
TUPELO: ”Por favor, por favor!”
SPARROW: “Rango!”
DILLINGER: “Mitä, missä?”
CRANE: “Lisko olkapäällänne, se heikottaa!”
RANGO: “TSIIIIIIH! Jano! Vettä!”
COLLINS: “Verta?”
TODD: “Verta!”
VALO: “PAM! Dillinger häviää ensimmäisen erän 0-1 ja menettää tajuntansa Tonton tyrmäyksen myötä! Yksi, kaksi...”

WONKA: ”Voin vannoa, että suklaa maistuu paremmalta maidon kera.”
ROUX: ”Voin vahvistaa väitteen. Mutta mistä sitä saisi? Ei näy suklaatehdasta, ei pientä suklaapuotia...”
GILBERT GRAPE: ”Minulla on. Tai töissä on, älä hauku äitiäni.”
WONKA: ”Mitä, oletteko tavannut äitini?”
ABBERLINE: ”Kas.”
TODD: ”Kun.”
TONTO: ”Minulla.”
CRY BABY: ”Ei.”
ROUX: ”Ole.”
EDWARD: ”Sellaista.”
DEMARCO: ”Sydämeni pakahtuu! Rakkaus... raastava tai yksipuolinen rakkaus – sehän tekee meistä kaikista --”
WILMOT: ”MIELIPUOLIA!”

SPARROW: ”Parhainta pysytellä vapaana miehenä, ystävät. Mutta kuulkaahan...”
ABBERLINE: ”Olet epäilyttävä, Sparrow!”
SPARROW: ”Kapteeni!
COLLINS: ”Ystäväkö? Kuulostaa syötävän hyvältä.”
TODD: ”Voin viiltää kurkun auki, jos haluatte.”
GRAPE: ”Minulla on kesäkurpitsaa, pistetäänkö grilliin?”
SPARROW: ”Minut on jo kertaalleen kärvennetty. Yksi kerta riitti.”
COLLINS: ”Minua on haudatettu kaksisataa vuotta.”
TODD: ”Vankilassa on omat parfyyminsa.”
CRY BABY: ”Ehdotan kyynelmarinadia.”
ROUX: ”Ja jälkiruuaksi...”
WONKA: ”Suklaata!”
HATUNTEKIJÄ: ”Teetä! Kello on jo viisi, lapset herätkää!
TONTO: ”Korpille muonaa!”
DEMARCO: ”Kynttiläillallinen... Oih, mieleni tekee veisata rakkauslauluja!”
VAN DORT: ”Victoria... Voi, suloinen Victoria...”

VALO: ”Hyvät herrasmiehet, aika alkaa käydä vähiin. Deppillä on kiire luomaan hahmokavaldiin uutta ihmeteltävää, joten olkaa hyvä ja kiirehtikää!”
SPARROW: ”Kerrankin naisen suusta kuulee jotain järjellistä!”
ABBERLINE: ”Täytyy tiedustella, mikä on hänen nimensä?”
HATUNTEKIJÄ: ”Naisen vai ihmisen?”
VALO: ”Will.”
ABBERLINE: “Viiltäjä!”
SPARROW: ”Eunukki!”
VALO:  “Sitten hän vaihtaakin sudenturkkiin.”
TODD: ”Lampaita!”
VALO: ”Onneksi olkoon, kapteeni Sparrow ja Hatuntekijä, Depp tahtoo astua saappaisiinne vielä kerran.”
SPARROW: ”Tietysti hän tahtoo! Minä olen legenda!”
HATUNTEKIJÄ: ”Kai Liisa tulee?”
TUPELO: ”Por favor.”
TODD: ”Yhdistetäänkö voimamme, Edward ja Collins. Minä viillän, Edward viipaloi ja Collins hävittää jätteet!”
CRANE: ”Onko tämä tunnustus?”
EDWARD: ”Keskityn nykyisin jääpalabisnekseen.”
COLLINS: ”Valitan. Mahtavatko herra Toddilla olla edes asianmukaiset luvat kunnossa?”

TONTO: ”Myönnän viimeisen puheenvuoron! Sparrow, ole hyvä!”
SPARROW: ”Niin, minullahan oli jotain sanottavaa. Unohtui. Ja nyt: mihin rommipulloni mahtoi hävitä, kun te pölähditte paikalle?”
RANGO: ”Hik! Hik hik!”
BARRET: ”Rango? Rango? Ei, kirjoittaja minussa vaikeroi – tämä ei teille luontaista eikä uskottavaa!”
RANGO:  ”Mutta kun mi-mi-mi-minulla oli jhano! Yo ho...
WILMOT: ”Sparrow, minulla olisi ehdotus.”
SPARROW: ”Ei. Ehdoton ei. Ei. Ei. Se ei käy. Tämä on häirintää!”
WILMOT: ”Olen vain kovin utelias, miten te suu...”
HATUNTEKIJÄ: ”... nnittelette hattuja! Minä voin kertoa!”
ROUX: ”... yo ho...
EDWARD: ”Ööh...?”
TUPELO: “Por favor?”
CRY BABY: “Kyynel?”
DEMARCO: “Silmäkulmani kostuvat, rinnassa riehuu rakkaus!”
SPARROW: ”… Mr. Depp’s movies for us!

GRAPE: ”Lähdetään baariin, minä tarjoan!”
TONTO: ”Valkoinen mies, hyvin tyhmä, hyvin tyhmä! Ja pian hyvin köyhä!”
SPARROW: ”Rommia! HAA!”
TODD: ”Voin laskea veret suonista!”
COLLINS: ”Kiitän!”
WONKA: ”Vaahtokarkkikaakao minulle!”
RANGO: ”TSIIIH! Katapultti ja kaktus!”
ABBERLINE: ”Bloody Mary!”
VAN DORT: “Edward, saisitteko mahdollisesti katkaistua tämän kiristävän sormuksen sormestani? En enää tarvitse sitä.”
VALO: ”Varokaa, Dillinger heräsi ja löysi ritsan ja...!”
DILLINGER: ”PAM!”
VAN DORT: “AI, AIH! Sormeni! Katkaisit sormeni!”
EDWARD: ”Anteeksi. Mutta Dillinger säikäytti... anteeksi.”
WONKA: ”Minä tiedän pelin, jota Edward ei koskaan voita!”
TONTO: ”Kivi!”
RANGO: ”Paperi! Onko kellään paperipussia!”
GRAPE: ”Sakset!”
BARRET: ”Friikit.”
« Viimeksi muokattu: 02.11.2014 11:49:13 kirjoittanut yami »


Saadakseen täytyy joskus menettää.

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Mitähän mä just luin? Hyvin kummallista ficciä ainakin. En ole ees näitä kaikkia leffoja nähnyt, osasta en ole ees kuullut, joten hyvin menee. Totta kai mun piti päästä tää lukemaan, vaikka en tiiä mitä luin.
Koko juttu oli mun päässäni jotain hyvin outoa vuoropuhelua oudoilla hahmoilla. Hauskaa kyllä oli! ;D
HULLU HATUNTEKIJÄ: ”Mitä yhteistä on korpilla ja kirjoituspöydällä?” Tää kohta ihan alussa herätti mun epäluuloni sun mielenterveyttäs kohtaan, mutta kun puhujana olikin hatuntekijä, niin kaikki selkis.  :D Kaikki verenhimoiset, sekopäiset ja epäilyttävät hahmot saivat mut harkitseen psykiatria.
Mua helpotti, kun joku hahmo on näin yksinkertainen: TODD: ”Voin viiltää kurkun auki, jos haluatte.” Mukava sekasotkuhan tää oli, täytyy ensin vaan katsoa noi 15 leffaa, että tajuan. ;D
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Ja mä kun luulin olevan Depp- fani...

Toi oli jo jotain niin hullua, että putosin totaalisesti jossain kohtaa kärryiltä. Osasyyllisenä varmaan se että tossa oli kai 2 leffaa joita en oo nähny, joka johti siihen, että ne vitsit meni hiukan ohi.

Lainaus
VALO: ”Onneksi olkoon, kapteeni Sparrow ja Hatuntekijä, Depp tahtoo astua saappaisiinne vielä kerran.”
Hihhii.. jippii.. Mut se meni ohi, että kuka on valo?

Tää oli yllä aika loistava.

J
Demons and Angels

ava by Swizzy

yami

  • ***
  • Viestejä: 576
  • Mustetahrapiraatti
Kiitän kommenteista, ansku1 ja Jahma!

ansku1: Kunnia kirjoituspöydän ja korpin yhteensovittamisesta kuuluu Hatuntekijälle itselleen (kuka lieneekään replan alunperin tehnyt), mutta aika mielenkiintoista meininkiä joka tapauksessa - ei siis ihme, jos kärryiltä tippuu liiankin helposti. (Psykiatri - mulle vai sulle? ;))

Jahma: Vain kaksi leffaa näkemättä ficissä esiintyneistä? Taidat tehdä pitkäikäisen ennätyksen tämän ficin suhteen. OoC-meininki varmasti on osasyy kärryiltä tippumiseen, kuten myös sekin, että itsekin kasasin tämän osin vajailla muistikuvilla. Hahmot vain alkoivat puhua päässäni eräänä iltana... :D Juu, ja Valo olen minä - Valo on nimimerkkini Musta Helmi -foorumilla, ja aikeissa on vaihtaa yami Valoon täälläkin jossain vaiheessa. Olisi pitänyt mainita siitä paremmin noissa alkuteksteissä. :)

Tää on aika härö, tiedän. :D


Saadakseen täytyy joskus menettää.

Lyygia

  • scorching hot mess
  • ***
  • Viestejä: 688
Heissan! Ihan ensimmäiseksi täytyy kyllä antaa suuret propsit ihan jo siitä, että olet kirjoittanut tämän. Itse olen nähnyt tässä ficissä mainittavista elokuvista 12 kappaletta, ja tiedän suurin piirtein minkälaisia henkilöitä mainitut hahmot ovat. Ja se fakta, että ensimmäisenä ficissä on yksi kaikkien aikojen suosikkilainauksistani, ei ainakaan vähentänyt mielenkiintoani.

Hetkittäin meno oli aika OoC, ja jotkut repliikit tuntuivat vähän päälleliimatuilta. Suurimman osan ajasta lukemisesta sai kuitenkin kunnon naurut, varsinkin siksi, koska hahmot löysivät taas IC'ytensä. Erityisesti Tonto oli melkoisen IC koko ficin ajan.

Lainaus
WONKA: ”Mitä, oletteko tavannut äitini?”
Kurkustani pääsi melkoisen epäluonnollinen ääni, kun Edward vastasi tuohon sitten lopuksi "sellaista". En ole katsonut Saksikäsi Edwardia vähään aikaan, mutta varmaan pitäisi kohta puoleen sekin taas katsoa. Jos vaan jaksan raivata muutaman tunnin tilaa elokuvan jälkeiselle nyyhkyttämiselle.  :-\

Lainaus
BARNABAS COLLINS: ”Missä? Missä? MISSÄ?!?”
Tässä vaiheessa jouduin tunkemaan hihan suuhun, koska nauratti niin paljon.

Mutta joo, kiitos hurrrjan paljon tästä ficistä! Huippuhyvä idea tässä oli.

PS:
Lainaus
VICTOR VAN DORT: ”Nain kalmomorsiamen, mutta oikea morsian odottaa! Emilystä täytyy ottaa avioero!”
stfu victor, emily ja sinä kuulutte yhteen <33



ava Sokerisiiveltä
banneri Ingridiltä

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Se psykiatri tulis sulle, mä meen terapiaan, ok?  :D
Ne 15 ei kun 16 vai sittenkin 17 leffaa täytyy nähdä, tuun sitten uudestaan tänne. Mistäs sais halvalla?

//Joo, riittää riittää. Ja kiitos tiedosta.  ;D
« Viimeksi muokattu: 24.07.2013 22:02:45 kirjoittanut ansku1 »
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

yami

  • ***
  • Viestejä: 576
  • Mustetahrapiraatti
Kristen: Kiitos suuri kommentistasi! :) OoC:tä on, mutta siltä ei vain voinut välttyä, mutta pidän sitä jatkossa enemmän silmällä (kuten repliikkejäkin). :) Edward ♥. Collins-herrasessa on kummasti svingiä (ja tähän se oli just sopivalla tavalla outo)! ;)

ansku1: Terapoin itseäni Hullulla Hatuntekijällä ja kapteenilla, riittääkö? Terapiateetä Hatuntekijältä, kippis ja kulaus! Cdon.com löysi aika monta Deppin leffaa hyvään hintaan (pitäisi itsekin selata läpi, sen verran monta mullakin on vielä näkemättä :D).


Saadakseen täytyy joskus menettää.

Pääkallokiitäjä

  • Antagonisti
  • ***
  • Viestejä: 96
  • Militantti uneksija
Hauska idea ja kohtuullisen hyvä toteutus. Toimiva ratkaisu, että kaikki nuo hahmot oli vain heitetty yhteen nippuun ja jutustelemaan keskenään, ilman mitään varsinaista juonta tai selittelyjä - huumoriahan tässä tehdään Deppin hahmoilla. Heidän sanailunsa oli välistä vähän väkinäistä, mutta paikoin aidosti naurattavaa ja hymyilyttävää. Abberlinen Viiltäjä-obsessio, Cry-Babyn "kyynel" ja se yksi hemmetin pyörtyilijä. Ichabod, you suck! ;D Ja plussaa muuten siitäkin, että et ole ottanut mukaan vain niitä ilmeisimpiä Depp-hahmoja (Sparrow, Hatuntekijä, Saksikäsi...) vaan myös aliarvostetumpia rooleja, kuten vaikkapa juurikin Abberline tai libertiinilegenda Wilmot.

Lainaus
WILMOT: ”Sparrow, minulla olisi ehdotus.”
SPARROW: ”Ei. Ehdoton ei. Ei. Ei. Se ei käy. Tämä on häirintää!”
WILMOT: ”Olen vain kovin utelias, miten te suu...”
HATUNTEKIJÄ: ”... nnittelette hattuja! Minä voin kertoa!”
Grrr. Et kuitenkaan harkinnut kenenkään heidän parittamista keskenään? ;)
« Viimeksi muokattu: 27.07.2013 13:14:21 kirjoittanut Pääkallokiitäjä »
Tu me tue, tu me fait du bien.

* * *

Mielikuvituksenpurkauksia.

yami

  • ***
  • Viestejä: 576
  • Mustetahrapiraatti
Kiitos kommentistasi, Pääkallokiitäjä!

Jokaisen hahmon tuominen ja esittely nätisti tähän ficciin olisi ollut jokseenkin vähän turhan aikaa vievää ja hankalaa, joten hyvä, että suoraan asiaan meneminen riitti. Replat ovat toisinaan onnistuneita, toisinaan eivät, mutta tärkeintä on, että edes jossain kohtaa naurattaa! Deppillä riittää hahmoja moneen makuun, joten ainoastaan pidetyimpien (aka vähiten omituisten tai hassunhauskojen) hahmojen nappaaminen olisi ollut vähän tylsää!

Yksipuolinen Wilmot/Sparrow, grr... 3:) Katotaan, jos joku hahmoista haluaisin jonkun itselleen vähän syvemmissäkin merkeissä, eihän sitä nimittäin koskaan tiedä, mitä alitajunta tuo tarjolle...


Saadakseen täytyy joskus menettää.

Karvis

  • Vieras
Mä oonkin miettinyt joskus, että mitä tapahtuisi, jos jonkun näyttelijän useampi hahmo esiintyisi samassa ficissä niin nyt sain jonkinlaisen vastauksen. Tosin en ole varma, onko tämä vastaus siihen vai kuvaako tämä enemmänkin kaaosta, joka saattaa syntyä ficcarin päässä siinä vaiheessa, kun oikein jostain innostuu jonkun näyttelijän hahmoista.  :D Ainakin päällekkäiset väittelevät äänet on itselle kovin tuttuja. Hmm... tämä ei siis ehkä vastoin oletuksia saa epäilemään kirjoittajan mielenterveyttä vaan ajattelemaan, että tämänhän täytyy olla ihan normaalia kun joku muukin niin kokee. :D Vai onko tämä todiste vaan siitä, että hullu ei tiedä olevansa hullu? En osaa päättää.

Siitä tulisi varmasti hillitön kaaos, jos näyttelijän hahmot kohtaisivat toisensa. Okei, Deppin hahmot on muutenkin sen kaltaisia, että niitä ei montaa tarvitsisi edes olla, että kaaos olisi valmis. Kaikkia leffoja en ole tainnut nähdä ja joidenkin näkemisestä on jo aika paljon aikaa, mutta ei se menoa haitannut. Mun suosikkini näistä oli Todd, jolla oli mielessä leikkaamiset ja viiltämiset. Minusta oli myös hauskaa, että mukana oli fiiccari itse, joka yritti hallita kaikkia hahmoja ja kertoi, että Depp haluaa astua vielä kerran muutaman heistä saappaisiin.  ;D Oikeastaan ainoa, mikä jäi ikään kuin puuttumaan oli Depp itse kommentoimaan, että ei toi noin mene ja tappelemaan ficcarin näkemyksen kanssa. Siis se ei jäänyt silleen puuttumaan, mutta jokin osa minua ilmeisesti lukiessa odotti, että sekin tapahtuu. Parempi varmaan että ei. En väitä ollenkaan, että olisin ymmärtänyt kaiken, Nuutamaa näistä leffoista en ole nähnyt ja joistakin en hirveästi muista, mutta sen sijaan on mielikuva kyllä Deppin hahmojen yleisistä piirteistä.

Onneksi muuten eivät saaneet ketään hengiltä, tuolla köörillä sekin tuntui pelottavalta mahdollisuudelta.  :D