Kirjoittaja Aihe: Poikaystäväobsessio | K-11, fluffy, draama, huumori, slash | raapalesarja, 16 osaa (valmis 18.6.)  (Luettu 10436 kertaa)

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Lau, kiitokset kommasta ♥ Voi olla, että tämä valokuvausfoorumin Discord-serveri on ottanut inspiraatiota jostain muusta ;p Nyt jo jatkoa, hui!

Walle, kiitokset ihanasta kommasta myös sinne ♥ Kaavan murtuminen on täysin riippuvaa siitä, että yksinkertaisesti on helpompi juonittaa tarinaa eteenpäin muilla kuin treffeillä! Amiana, joonass ja Laurent ovat mahdollisesti tulossa esiintymään yhdessä spinoff-jutskassa, jonka ehkä kirjoitan pian (???). Katotaan mitä käy! Ja Laurentin ja Valsun keskustelulle olis jatkoa tässä seuraavaksi. ;) Kiitos vielä kerran!





Se kun yllätyksiä tuli joka nurkalta
253. Yhtäkkiä


23:38    Vallesmanni    Haluisitko sä spesifioida tätä lausahdusta? Et mistä näin yllättäin
23:39    Laurent        Sillä oletuksella, että olet oikeassa elämässä samanlainen kuin täällä, olet mukava, älykäs, usein hauskakin.
         Vallesmanni    Hauska_kin_? No voi kiitos :’D
23:40    Laurent        Eh, pahoittelut huonosta ilmauksesta.
         Laurent        Tiedät kyllä, mitä tarkoitan.
         Vallesmanni    No joo
         Vallesmanni    Siis kyl mä sen nyt tiiän et en oo mitenkään _paska_ jätkä
23:41    Laurent        Et ole.
         Vallesmanni    Mut joskus vaan menee hermot siihen et kun se ei vaan riitä ihmisille
         Laurent        Totta.
23:42    Laurent        Mutta olen todella sitä mieltä, että sinusta tulisi oikein mainio poikaystävä kenelle tahansa, joka vain katsoisi sinua
                        tarkemmin.
         Vallesmanni    Kuten sulle? :p
23:43    Laurent        ...
         Laurent        En kommentoi.
23:44    Vallesmanni    VITTU
         Vallesmanni    ONKS JÄTKÄ IHASTUNU MUHUN
23:45    Laurent        Sanoin jo, etten kommentoi.
         Vallesmanni    Awwwwws
         Vallesmanni    Larpan kova kuori alkaa murtua :3
         Laurent        ...
23:46    Vallesmanni    Sori sori, kuhan nyt vaan kettuilen vähän <3
         Laurent        Ehkä olen ansainnut sen. Ja ehkä sinä olet ansainnut oikeuden siihen.



Valdemar hykertelee itsekseen Laurentin kanssa käydylle keskustelulle. Sen hän kuitenkin tietää, ettei Laurent koskaan suostuisi näkemään livenä, sen verran jämerä ihminen ruudun toisella puolella tuntuu olevan.

Sitten Valdemarin puhelin soi. Sanni.

”Valsuvalsuvalsuvalsuvalsu.”
”Moro. Mitä asiaa?”
”Et ikinä arvaa kuka laittoi mulle just viestiä.”
« Viimeksi muokattu: 12.06.2017 20:56:51 kirjoittanut Ronen »

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
NO KUKA SIELTÄ LAITTOI VIESTIÄ!!
Kauhea cliffhanger ja ääk, hyvä etten hypi tässä sohvallani. Oli pakko heti painaa kommentoimaan, kun äh!

Tämä Laurent oli kivan kuuloinen! Ja tämä Valdemarin nettikieli kuulostaa niin paljon sinulta etten kestä. Toisaalta nettikeskusteluihin olisin kaivannut ihmisten nimien perään kaksoispisteen, kun nyt tuntui välillä silmille vaikealta katsoa mutta ehkä kyseessä ovat vain minun herkät silmäni. u_u Rakastan tätä Sanni-persoonaa ja toivottavasti tulisi esille myöhemminkin! Jotenkin vain laitan käteni kasvoilleni ja olen "voi ei", aina kun Sanni ehdottaa jotakin ja sitten vain toivon, että kun minusta tuntuu niin paljon, että olisin luonteeltani sannimainen, että en oikeasti ole aivan. Olipa pitkä ja sekava selitys, hupsista.

Mutta! Kyllä Se Oikea sieltä vielä tepsuttaa vastaan, varmasti. Ja minä haluan heti jatkoa! Minä vaadin heti jatkoa. Muhaha. Koska en kestä ilman tätä. Apua. (ja lupaan aktivoitua tähänkin kommentoimaan)

- Syksy
//ainiin ja nyt vielä spekuloin. Nämä nettituttavukset eivät ole kai tavanneet siis entuudestaan (sellainen kuva jäi) mutta ihan varmasti Laurent on vaikka samasta lukiosta tai piireistä ja ihaillut Valtsua etäältä salaa ja Sannin hyvä ystävä (ja Sanni ajatellut, että Laurent on liian erilainen Valtsulle) ja BÄDÄM - Laurent soitti kuitenkin Sannille! Ehkä hänen nimensä on vaikka Akseli tai jotain muuta, mutta jota Valtsu ei yhdistä. Ja sitten kaikkea muuta ihanaa. Mutta pohdin, saako Valtsu missä välissä tietää Laurentin. Ehkä hän jatkaa puhumista normaalisti ja sitten kuitenkin alkaa pohtia, että olisi kiva tavata Laurentkin, että sopisiko kemiat ja siinä sitten paljastuu! Olipas tämä sekava spekulointi mutta minä uskon tähän kuin kallioon - koska olen kuitenkin aika fiksu. (ja koska minä aloin shippaamaan Laurent/Valtsua - duh)
« Viimeksi muokattu: 12.06.2017 21:14:31 kirjoittanut Neiti Syksy »

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 821
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Minä olen nyt ihan pähkinöinä tästä uusimmasta pätkästä, koska Valsu/Laurent!!! Fanitan Syksyn spekulointia ja hartaasti toivon, että jokin tuollainen skenaario kävisi toteen, koska olisihan se nyt aika huikeaa. ;D Ja ihanaa. Valsu ansaitsee todellakin jonkun, joka pysähtyy katsomaan sitä tarkemmin ja arvostaa ja kunnioittaa sitä sellaisena kuin se on, ja kaikesta päätellen Laurent on sellainen tyyppi. Olisi myös hauskaa, jos kaiken tämän treffienjärkkäilyn ja poikkistenmetsästyksen jälkeen se oikea löytyisikin jostain ihan läheltä, lähempää kuin ehkä osaa katsoakaan.

Mutta no, jos Valdemarin fiilikset pitävät paikkansa eikä Laurent ole halukas tapaamaan livenä, niin pystyn ehkä jotenkuten luopumaan tästä paritushaaveestani. Kipeää se kyllä tekee, mutta ehkä tässä on tuloillaan jokin vielä kivempi käänne. :D Hirvittävän kutkuttava cliffhanger tuossa lopussa tosiaankin, enkä malta oottaa tietoa siitä, kuka tuo soittaja viestittäjä (olen näköjään lukenut jotain ihan omiani) on ja mitä sen asia koskee ja miten se liittyy Valsuun! Miten minulla on sellainen kutina, että se voisi olla joku Valsun aiemmista treffikumppaneista...? Nähtäväksi jää.

Kiitos jälleen kutkuttavasta luettavasta, tätä sarjaa on ilo seurata. ♥ -Walle
« Viimeksi muokattu: 12.06.2017 22:49:50 kirjoittanut Waulish »


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Syksy, kiitokset kommentista ♥ kohtahan näet, kuka oli soittanut! Sanni on tosiaan kertakaikkisen ihana ihminen, joka ei tahdo mitään pahaa kenellekään - aina se vaan ei riitä. Laurentista kuulemme ehkä lisää myöhemmin, jossakin muualla ~ kiitokset vielä!

Walle, kiitos kommasta sinne myös ♥ sulla voi olla ihan hyvä kutina... ;3

A/N: Osallistuu Spurttirapsun 11. kierrokselle, tiistai 13.6.





Se kun varautui uudelleenkohtaamiseen
206. Outous


Koskaan aiemmin eivät pellot, järvet ja metsät matkalla Kielopeltoon olleet vilisseet junan ikkunasta katsottuna ohi niin hitaasti kuin nyt. Ne tuntuvat vääristyvän ajassa, olevan jotakin outoja anomalioita Valdemarin sydämen pamppaillessa ajatukselle edessä olevista tunneista. Valdemar istuu puhelin sylissään, nyppii hermostuneena kynsinauhojaan, vaikkei saisi tehdä niin, ja yrittää rauhoittaa hengitystään. Tämä kaikki tuli niin puskista. Hän ei todellakaan odottanut uusia treffejä tämän tyypin kanssa. Mutta niinpä Valdemar vain istuu siinä alakerrassa ikkunapaikalla ja odottaa, että kolmen vartin junamatka olisi jo ohi. Sanni on sopinut Valdemarille treffit rautatieaseman lähelle hampurilaisravintolaan; siihen, jossa Valdemarin on pitänyt jo kauan käydä mutta johon hän ei ole vielä eksynyt.

”Se on mukavan rustiikkinen paikka! Ne hampparit on varmasti aitoa tavaraa, grillissä paistetut pihvitkin, eikä mitään pakastemössöä!”
”No kiva. Ainakin ruoka on hyvää, jos kaikki menee perseelleen taas.”
”Valsuuu. Kaikki on ihan hyvin, usko pois.”



Valdemar istuu taas, tällä kertaa ravintolassa ikkunatiskin vieressä, ja katselee kadulla virtaavan ihmismassan jalkoja.  Korkeakenkiä ja verkkosukkahousuja, pitkävartisia nahkasaapikkaita, kangastennareita keijuväreissä. Joskus Valdemar miettii, olisiko elämä heterona vain huomattavasti helpompaa. Sen sijaan, että tarvitsisi murehtia kuuluvansa johonkin prosenttivähemmistöön, voisi vain katsella tyttöjä ja olla onnellinen helposti. Mutta ei se tunnu luontevalta ajatukselta Valdemarista. Ei hän pysty kuvittelemaan itseään kuolaamaan tissien ja pyllyjen perään.

Sen takia Valdemarin sydän pomppaa kurkkuun, kun hän hukkuu ajatuksiinsa eikä huomaa, kuinka ruskeatukkainen pitkä poika laskeutuu katutasosta portaita ravintolan ovelle ja astuu sisään.

Samin kasvoilla on leveä hymy, ja Valdemar tietää, että se on kohdistettu hänelle. Valdemar ei kuitenkaan tiedä polttavimpaan kysymykseen vastausta: mitä sanottavaa Samilla on nyt?

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Oi, Sami! Samihan ei ollut edes mistään pahasta päästä, Valtsu ei vaan ymmärtänyt hyvän päälle. :3 Olen jätteonnellinen, että hän on back in business. Ehkä. Tosin, olen varma että Laurent tulee jostain takavasemmalta sillein "hei muuten, TIPS". Tosin, kun sanoit, että häntä näkee toisessa yhteydessä ehkä... niin se viittaa valitettavasti siihen, että sinne meni kaikki haaveet. :(

Ja koska olit ilkeä, jätän kommenttini tähän. Pöh, minä teen kyllä muutakin kuin vain luen! MUTTA nyt taas voin ennustaa: Sami sanoo, että Valtsu teki liian hätiköityjä ratkaisuja luonteesta ja että leffassa ei voi edes tutustua. Joten, he syövät ja sitten menevät katsomaan vaikka joutsenia lammelle ja sitten muhinoivat. Koska!!! Paljastit itsesi, että haluat kirjoittaa Valtsulle vain onnea (tai siis haluat päästä kirjoittamaan Valtsulle onnea, tarkkaan "Bluji> haluun vaan päästä kirjoittamaan valsulle onnea :3"). Eli todennäköisesti Sami is the last one. Mikä on fine, kunhan saamme vähän söpöilyä!

Kiitos <3 Toivon toista osaa tälle yölle!

- Syksy

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Syksy, kiitos kommasta (vaikka puskinkin sut kauhealla kiireellä sen viimeistelemään ;__;) ♥ Samista kuulemme tässä osassa lisää, ja kyllä, enköhän tässä vaiheessa voi paljastaa, että treffidraama lienee ohi ~ tarkkaa osien määrää en osaa vielä sanoa, katsotaan! kiitokset vielä ♥

A/N: Osallistuu Spurttiraapaleen 11. kierrokselle, keskiviikko 14.6.





Se kun söi kasvishampurilaista
153. Musta


Kun Valdemar pomppaa ylös jakkaraltaan, Sami haluaa halata. Valdemar ei ole tottunut halauksiin, mutta Samin vartalo hänen lähellään ja kädet kiedottuna tiukasti ympärille tuntuu perhanan hyvältä. Samin kaulalla tuoksuu jokin sitruksinen kevyesti, ja siitä Valdemar arvaa, että nyt on panostettu, huomattavasti enemmän kuin ensimmäisiin treffeihin.

”Valsu… kiva että suostuit näkemään uudestaan.”
”Samoin.”
”Mulla vaan… mä koin jotenkin, että meillä synkkas ihan kivasti aluks silloin, mutta sit joku tuntui häiritsevän sua sen leffan jälkeen ja…”
”Mä voin selittää kyl ongelmani, mut tilattaisko ruoka ensin?”
”Joo. Käviskö sulle sellainen, että otettais ne mukaan ja mentäis istuskelemaan jokirantaan? Mulla on vilttikin mukana”, Sami sanoo ja näyttää peukalollaan selässään olevaa litteää kangasreppua.
”Mikä ettei, on siellä ainakin kiva sää sellaiselle.”


”Muistat varmaan sen kohtauksen, jossa se äiti kuoli?”
”Joo.”
”Mulla suoraan sanottuna meni hermot siihen, että mä olin siinä ihan vedet silmissä ja sä vaan nauraa räkätit.”
”Voi ei… tiiäks… en mä tarkoita reaktioitani pahalla.”
”Miten sä sit selität sen?”

Sami haroo kampaustaan, vaikka tietää aivan varmasti sekoittavansa sen (niin tarkkaan se on Valdemarin mielestä geelattu paikoilleen). Valdemar puraisee suuren suullisen kasvishampurilaisestaan ja mutustaa sitä onnellisena antaessaan Samille aikaa pohtia oikeita sanoja.

”Mulla on… aika musta huumori. Mä en tykkää paljastaa sitä kovin helposti, koska se pelottaa tosi paljon ihmisiä pois. Ja se on spontaaneja reaktioita, enkä mä vaan voi niille mitään.”
”Mmh.”
”Mut… mä toivon, että sä pystyisit kattomaan sen ohi. Sä…”

Valdemar ottaa muovimukistaan pitkän imaisun ja huokaisee syvään.

”Enköhän mä siihen pysty. Ja eiköhän siihen kans opi.”

Sami hymyilee leveästi Valdemarille.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2017 00:21:37 kirjoittanut Ronen »

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Se kun oli jäätelöä suupielessä
103. Kesäkuu


Kun alun jännittyneisyys, Valdemarin pelot Samin persoonallisuudesta ja Samin katumus huonoista ensitreffeistä on saatu pois alta, Valdemar alkaa todella nauttia olostaan. Hän makaa ruudullisen viltin reunalla Samin vieressä, katselee pojan sivuprofiilia ja nauraa vähän väliä Samin jutuille. Välillä Valdemar tuntee puhelimensa värisevän taskussa – varmaankin Sanni kyselemässä treffien kulusta – mutta oikeastaan ensimmäistä kertaa elämässään Valdemar ymmärtää nyt, millaista on olla läsnä jollekulle juuri tietyssä ajassa ja paikassa. Siksi hän ottaa kaiken irti tilanteesta.

Makoiltuaan liian lyhyeltä tuntuneen ajan auringon lempeässä paahteessa kaksikko päättää hakea vielä pehmikset keskustorin laidalla olevalta jäätelökioskilta. Vaniljapehmis on täydellisen viileää ja makeaa kesäkuun alun iltapäivään. Sami ottaa suklaata, ja pojat päätyvät takaisin jokirantaan kävelemään tötteröiden kanssa. Jos Valdemar saisi päättää, hän voisi hyvinkin lukita elämänsä pysyvästi tuohon kiteytyneeseen onnen hetkeen. Lopulta jäätelöt on kuitenkin syöty, järjettömän paljon sanoja sanottu ja hymyjä ja polttavia katseita vaihdettu.

”Hei, Valsu, sulla on tossa… saanko mä…”

Sami ojentuu pyyhkäisemään peukalollaan jotain Valdemarin suunpielestä ja nuolaisee sitten sormeaan.

”Mm. Vaniljaa.”

Valdemar virnistää leveästi, koska kaikki eleessä tuntui niin luonnolliselta. Samin kosketus iholla oli pehmeä, lämmin, sopivan odottamaton… Valdemar sulkee silmänsä ja pyörittelee päätään epäuskoisena siitä, kuinka kertakaikkiseen ihanaa hänellä yhtäkkiä on, monien täysin perseelleen menneiden treffien jälkeen.

”Noh, mitä nyt?”
”Ei mulla mitään… mulla on vaan ollut hitokseen vaikea tää kevät, ja tää… tää tuntuu…”
”Epäuskottavan hyvältä. Siltä, että edessä seisoo yks ihanimmista ihmisistä, jonka on koskaan tavannut, ja haluaisi vain kietoa kätensä sen olkapäiden yli ja suudella.”

Valdemar katsoo Samin kirkkaansinisiin silmiin ja näkee niissä epävarmuutta, pelkoa väärästä reaktiosta. Siihen ei silti ole syytä.

”Just niin.”
”Saanko mä? Suudella sua?”

Valdemar nyökkää rivakasti, hermostuu jopa hieman. Ei hän ole kuitenkaan koskaan ennen suudellut ketään – mitä jos siitä tuleekin täydellinen katastrofi? Kai nyt ensisuudelman sentään tarvitsisi olla hyvä… Sami astuu eteenpäin, tekee niin kuin sanoi hetkeä aiemmin ja painaa huulensa Valdemarin huulille.

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Pitkästä aikaa kerkiän kommentoimaan lyhyesti! :D

Valsu onkin ehtinyt tässä välissä treffailla vaikka ketä!
Pikkuinen väärinkäsitys Antonin kohdalla nauratti, vaikka Valsua kävikin sääliksi! Anton, kun olisi ollut niin ihana. :D Eksistään jauhavat ihmiset on kamalia!! Valsu raukka joutui kuuntelemaan. :(
Benjaminista olin aluksi innoissani, et nyt natsasi ja joo tässä se on! Mut ei... Typerä Benjamin!

Mä shippailen myös Laurent/Valsua! Oli jotenkin niin omalaatuinen ja kiinnostava tyyppi tuo Laurent! :D

Mutta mikäs sieltä takavasemmalta yllätti! Sami! Nostelin vähän kulmiani aluksi, mutta ihanaa jos Valsu nyt löysi vihdoin jonkun! Aina ei pitäisi niiden ensivaikutelmienkaan antaa vaikuttaa liikaa. Hyvä, kun antoi Samille toisen mahdollisuuden.
Ihanaa, jos Valsulle on nyt tiedossa onnea!<3
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 821
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Huiui, tämähän jatkuu siihen tahtiin ettei meikämatelija tahdo pysyä perässä! Kurotaas kiinni nyt kun vielä ehtii... ;D

Samaistun Valsuun niin paljon tuossa kohtaa, kun se istuu junassa hermostuksissaan ja jännittää tulevaa tapaamista. Minulla junamatkat jotenkin assosioituvat usein jännitykseen, kun olen niin monta kertaa istunut junassa matkalla kumppanin luokse. Tosin eihän se kymmenien kertojen jälkeen enää ihan samanlaista jännitystä tuota, mutta muistan sen silti ja olen tätä lukiessani ihan että ooh, juuri tällaista se on! Kynsinauhojen nyppiminen ja kaikki, voi että. Minä tosin harrastan hermostuksissani enemmän sormenpäiden ja huulen nyppimistä. ;D

Samaistun Valsuun kovin myös tuossa kohtaa, kun se pohtii, olisiko elämä sittenkin helpompaa ihan vain heterona. Olen itsekin seksuaalivähemmistöön kuuluvana miettinyt sitä niin, niin monet kerrat. Miksei sitä vain voisi olla ihan tavallinen! Vaan eipä se tietenkään käy päinsä, pakko on opetella elämään sellaisena kuin on ja tulla toimeen niillä korteilla jotka on jaettu. Voi Valsua ja sen mietteitä, tekisi mieli antaa sille tsemppihali! Uskon kyllä vakaasti, että Valsun onni kääntyy ja poikkiksenetsintäoperaatio tuottaa viimein tulosta...

Hii, arvelinkin että Sami tässä vielä nähtäisiin! Olen oottanut sen uusintaesiintymistä siitä saakka kun luin jostain sarjan alkupuolen A/N:stä että Samin pariin ehkä palataan vielä. Ja nytpä sitten palataan! Olen kyllä aika iloinen, Sami ei kuitenkaan vaikuta sellaiselta tyypiltä, että siinä olisi mitään kovin perustavanlaatuista vikaa. Huumorintaju ei välttämättä käy ihan yksiin Valsun huumorintajun kanssa, mutta ei se varmaan ole ylitsepääsemätön este, kunhan molemmat oppivat ymmärtämään toisiaan. Ja ehkä molemmat löytävätkin itsestään ja toisistaan ihan uusia ulottuvuuksia paremman tutustumisen myötä, mistä sitä tietää! Jep, olen kyllä iloinen tästä käänteestä. Onpa jotenkin hauskaa, jos kaikkien näiden treffien jälkeen ensimmäiset treffit onkin ne joista lopulta poikii jotain enemmän. Oi voi, Valsu olisi säästynyt paljolta murheelta jos Sami olisi ottanut yhteyttä aikaisemmin! Toisaalta ehkä Sami tarvitsi miettimisaikaa ja halusi antaa sitä myös Valsulle, varsinkin kun Sami aisti että Valsua jäi jokin vaivaamaan. Ja Valsu varmaan ehti kaikkien treffien myötä oppia paljon itsestään ja siitä, mitä oikeasti suhteelta haluaa.

Välillä Valdemar tuntee puhelimensa värisevän taskussa – varmaankin Sanni kyselemässä treffien kulusta – mutta oikeastaan ensimmäistä kertaa elämässään Valdemar ymmärtää nyt, millaista on olla läsnä jollekulle juuri tietyssä ajassa ja paikassa.
Tämä, tämä. ♥ Valdemar tuntuu nyt tietävän paremmin, mitä etsiä ja arvostaa, ja on hienoa että Samista löytyy tällä kertaa sitä jotain. Erityismaininta tästä lainauksesta vielä ihanalle Sannille, joka pommittelee viesteillä ja utelee treffien kulusta! ;D

Ihanan leppoisalta ja vaivattomalta vaikuttaa Valsun ja Samin oleilu, ja samalla kuitenkin kutkuttavalta, siltä että kipinää on ilmassa. Ja voi mikä suloinen suutelukohtaus! Jäätelön pyyhkäiseminen suupielestä on kovin kliseistä, mutta eihän siinä ole mitään pahaa, kun se kerran tuntuu luonnolliselta niin kuin Valsu miettii, koska no, silloinhan se on nimenomaan luonnollista eikä mitään leffoista opeteltua teatteria. Aww, ihanaa että tässä liikutaan taas vähän fluffyisemmissä tunnelmissa! Valsu on kaiken onnensa todellakin ansainnut.

Kiitos suloisesta luettavasta! -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Oi, minulla on vain 11min aikaa tähän kommenttiin (kuulemma), joten koetan äkkiä raapustella jotain.

Valdemar. <3 Ja huolestunut Sanni! Joko tässä tulee sellainen kiva keskustelu Sannin kanssa, jossa Valtsu kertoo yksityiskohtia ja Sanni on ihan "oi aww mitä sitten, miltä tuntui, mitä sanoi, kerro ilmeitä"? Toki! Minua kiinnostaa kauheasti, miltä se pitkään hartaasti odotettu suudelma nyt tuntui. Oliko liian kuiva tai liian kieltä tai jotain muuta vastaavaa! Mutta näin muuten olen todella iloinen, kuinka Sami paljastui ihanaksi tyypiksi. :3 Kuten sanoin jo aiemmin, minusta Valtsu hylkäsi hänet muutenkin ehkä vähän liian heti mikä toisaalta on kyllä hyvä, koska kaikkia maailman sankareita tähän väliin sattuikin... Ja siinä kuitenkin luo omaa prosessia! Mistä tykkää, mistä ei tykkää ja mistä ei ainakaan tykkää.

Kiitoksia näistä, nyt haen ruokaa (miksi ilmoitin tämän näin, en tiedä). Ehkä sitä joskus tulee sitten vähän asiaakin sanottua, myöhemmin.

- Syksy

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Dokkari, kiitos kommentista ♥ ja eikö, ensivaikutelmatkin voivat usein pettää :3 ja kyllä, Valsu ansaitsee onnea! ♥

Lupa, kiitokset sinne myös ♥ ihanaa kuulla, että tyylini toimii tähän "genreen" (itselleen tulee tavallaan sokeaksi), ja lisäksi tosi kiva kuulla myös, että nykyajan ujuttaminen mukaan on toiminut; ehkä Skamin katsominen on mulla vaikuttanut siihen. mutta hei, kiitokset vielä! ♥

Walle, kiitokset kommasta ♥ kyllä, tämän kanssa kannattaa nyt pysyä vauhdissa, koska spurttirapsu innosti raapustelemaan tätä oikein kunnolla ;p Samin palauttaminen kehiin tuli mieleen tuossa noin kuudennen osan jälkeen :3 kiva että oot tykännyt käänteistä! ♥

Syksy, kiitos sinnekin ♥ kyllä Sannikin varmaan vielä ilmestyy kyselemään treffeistä... ja suudelmasta kuullaan seuraavaksi! hyvää ruokailua ♥

A/N: Osallistuu Spurttirapsun 11. kierrokseen, torstai 15.6.





Se kun sai imukupin naamaan
18. Erikoinen


Helvetin outoa. Kuin märkä mustekalan lonkero, joka lipoo ympäri kasvoja. Tai imukuppi, joka ei oikein osu kohdilleen. Siltä se ainakin tuntuu Valdemarin mielestä, suuteleminen nimittäin. Kun on nähnyt liian paljon elokuvia tai TV-sarjoja, joissa pussaillaan, tai lukenut kirjoista (selvästikin!) romantisoituja suutelukohtauksia, ei odottaisi sen olevan tuollaista. Puoli naamaa on likomärkänä, eikä ensitunnelmasta oikein saa mitään positiivista irti. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi suudella?

”Noh? Onko kaikki ookoo?”

Sami huomaa, että Valdemarin kasvoilla on hyvin hämmentynyt ilme.

”On… kai. En mä tiiä. Toi oli vaan... hiton outoa.”
”Mä tiedän. Se eka on aina outo. Kun ei vaan tiedä.”

Valdemar hymähtää, ja Sami vetää hänet halaukseen.

”Hei, kaikki on ihan ookoo. Eikö vaan?”

Valdemar hymisee Samin olkapäätä vasten ja hengittää sisään kirpeää ilmaa tämän kaulalta. Dopamiinit, endorfiinit, serotoniinit – Valdemar muistaa kyllä, mitä vaikutuksia halaamisella on ihmiskehoon. Pitkän halauksen jälkeen Valdemar huokaisee syvään, Sami vastaa leveällä hymyllä, eikä Valdemarilla ole muuta vastausta kuin samanlainen hymy takaisin. Mutta se riittää kyllä.

Kaksikko etsii vielä lähistöltä viehättävän pienen kahvilan päivän ja illan taitteeseen ja löytää sieltä mukavan nurkkasopen. Sami ottaa Valdemarin kainaloonsa, ja hetken lämmintä vartaloa vasten istuttuaan Valdemar ei voi pidätellä makeaa haukotusta.

”Väsyttääkö?”
”Vähän. Mut mä en haluaisi lähteä kotiin vielä.”
”Ei oo kiire.”
« Viimeksi muokattu: 15.06.2017 20:25:47 kirjoittanut Ronen »

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 821
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Iiks, olen ihan riemuissani kun luen tuosta ensisuudelmasta! ;D En siksi, että minusta olisi mitenkään erityisen mukavaa, että Valdemarista suudelma tuntuu märältä mustekalan lonkerolta, vaan siksi, että kuvaus tuntuu niin kovin realistiselta. Minä en ainakaan aluksi yhtään pitänyt suutelemisesta, se tuntui juurikin märältä ja limaiselta ja hyhhh. Ero elokuvista tuttuihin maagisiin, tajunnanräjäyttäviin ensisuudelmiin oli järkyttävän suuri! Tai no ehkä jotkut nauttivat suutelemisesta jo ensimmäisellä kerralla, mutta minusta tuntuu, että ison osan se pitää erikseen opetella. Ja osa ei ehkä koskaan ala siitä tykätä.

Sami taitaa olla vähän kokeneempi suutelija, kun tietää kertoa ensisuudelman outoudesta. Onneksi Sami kuitenkin suhtautuu Valdemarin hämmennykseen asiallisesti eikä rupea tyyliin lesoamaan kokeneisuudellaan tai angstaamaan Valdemarin fiiliksiä. Sami on niin symppis, kun se huolehtii Valsusta ja vetää halaukseen. Ehkä se vaistoaa, että halaus on Valsulle hieman tutumpaa ja turvallisempaa maaperää. Ihana Sami ja ihana Valsu ja ihana pari! Tämän osan tunnelmakin on ihana, kun Sami ja Valsu saavat kaikessa rauhassa tutustua toisiinsa ja totutella tilanteeseen. Välittyy sellainen mukavan rauhallinen ja kiireetön fiilis.

Innolla jään taas oottelemaan jatkoa! :) -Walle (Hei muuten, miten tämä osa voi osallistua torstain spurtiksi, ellet sitten ole kirjoittanut sitä neljässä minuutissa? ;D Spurttiraapaleen idea kun on kirjoittaa vuorokauden raapale aina kyseisen vuorokauden sisällä, varmistin tämän taannoin haasteen vetäjältä.)


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Ei ole kiire lähteä minnekään Valtsu, ei ole ei. <3 Suudelmat ovat märkiä ja limaisia mutta silti söpöjä ja hyviä! :3

En osaa kyllä oikeastaan mitään järkevähköä kommentoida, koska odotan niin kovalla innolla tätä Sannia! Plus toivoisin, että Laurent palaisi cameona. Ehkä uusi chattikeskustelu ja sitten Laurent katkaisee välit ja Valdemar tajuaa, ketä oikeasti rakastaa! Vähän jotain pientä draamaa, jookoskookos. Minä haluaisin draamaa. :3 Fluffykin on söpöä mutta äh. Draamaa!!! (ehkä pitää jatkaa katsoa orange is the new blackia, kun siinä draamaa riittää minullekin tarpeeksi).

Tsemppiä muru, ollaan loppusuoralla! <3 (jollet sitten päätä noudattaa kehotustani draamanlisäämisestä, silloinhan tämä voisi venyä ja venyä ja venyä.... ;) )

- Syksy

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Walle, kiitokset kommasta ♥ Sami on chilli häiskä. (Ja tässäpä uusi osa torstaille, kiitokset vinkistä :p)

Syksy, kiitos sinnekin ♥ vai että draaman toivetta... saa nähdä. Ja hei, tässä lisää Sannia! ♥

A/N: Jos nyt vaikka tämä sitten osallistuisi Spurttiraapaleen 11. kierrokselle, torstai 15.6.




Se kun pudotti puhelimensa
196. Ilo


Samin käsi Valdemarin kädessä tuntuu mukavan lämpimältä. Tai ehkä kaikki Samissa hehkuu nyt sellaista onnellisuutta, jota Valdemar on etsinytkin; niitä maagisia suudelmia ja muita kosketuksia, joita Johnny ja Alliekin antoivat toisilleen Netflix-sarjassa. Kun Valdemar koplaa puhelimensa auki kirjatakseen Samin numeron ylös, hän huomaa viisitoista Sannilta tullutta WhatsApp-viestiä ja ajattelee, että ehkä pitää soittaa junamatkalta.

Sami saattaa Valdemarin junalle ja antaa asemalaiturilla uuden suudelman. Vaikka huulten muussaaminen yhteen on toisellakin kerralla harvinaisen epämiellyttävä kokemus, Valdemar alkaa huomata, että ehkä siinä voisi vielä joskus olla jotain kivaa – treenaus helpottanee, ja Samin sanojen perusteella sitä on luvassa jatkossakin. Sami haluaa jotain yksinkertaista seuraavalle viikolle. Valdemarin mielestä yksinkertainen on hyvä. Siitä on hyvä lähteä.


”KERRO KAIKKI.”
”No moi vaan sullekin.”
”Kerrokerrokerroooo nyt.”
”Käytiin syömässä Samin kaa.”
”Ja?”
”Istuskeltiin jokirannassa ja syötiin jätskiä.”
”JA?!”
”Ja… saatoinpa saada tossa ensisuudelmani…”

Sanni kiljaisee niin kovaa, että Valdemar säikähtää ja pudottaa puhelimensa junan lattialle.

”Sori. Innostuin iiiihan vähän liikaa.”
”Huomasin.”
”Niin mitä? Te siis suutelitte? Oliko hyvä suudelma?”
”Juu, parikin kertaa kokeiltiin pussailua. Ja… en mä tiedä oliko se hyvä.”
”Et tiiä?”
”Niin. Kun se on vaan niin hiton outoa.”
”Ahaha, tiiän kyllä mitä tarkoitat.”

Linjan toisen päähän tulee hetken hiljaisuus.

”Oon niin onnellinen sun puolestas, Valsu. Oikeesti.”

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Taisin ehkä alkaa nauramaan ääneen Sannille ja kiljahdukselle. Tunnistan niiiin itseni! Voi että, kuinka sitä voikaan samaistua johonkin näin paljon? Mutta hienoa, että Valsu nyt vihdoin puhui Sannin kanssa. Sannista pitää saada oma sarjansa!! Jossa Sanni kohtaa vain huonoja miehiä ja sitten Valsu ja Sami haluavat auttaa Sannia sen takia, koska Sanni toi heidät yhteen ja pädäm! Katsos kun minä olen suunnitellut jo kaiken valmiiksi... ;)

Muttamutta. Sami oli söpö ja en malta odottaa, mitä he sitten aikovat tehdä seuraavalla kerralla. :3 Jos nyt sitä draamaa ei tapahdu. Ja toivottavasti tapahtuisi mutta sitten taas -- ääh, kauhean monimutkaista päättää, haluaako fluffya ja onnellisuutta vai draamaa ja kyyneleitä. Byäh. Kuitenkin, tykkään tosi paljon näiden kohtausmaiduusesta , yritetään uudelleen eli: kohtausmaisuudesta. Ehkä se nyt meni oikein? Äh. Mitä minun pitikään sanoa... hirveän huono muisti minulla (ja koetan kirjoittaa niin nopeasti kuin sormista lähtee, että et huomaa tätä minun kommentointiani!!). Kiitos, kirjoita lisää ja draamaa ja muita henkilöitä ja oi ja voi, tykkään tästä tekstistä niin kovasti. <3 Valsu on aika söötti pallero. :3

- Syksy

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Hellyyttävän realistista. Ei suuteleminen oikeasti ole niin itsestäänselvää ensimmäisillä kerroilla ja tässä oli hienosti tuotu esille, kuinka siihen oppiminen vie aikansa. Ja kuinka siitä voi puhua avoimesti, ettei nyt ihan vielä menty kielisuudelmilla taivaaseen. Mutta yhdessäolo, koskettaminen ja käsi kädessä käveleminen tuovat jo hurjasti säpinää vatsan pohjalle, vaikka huulet hakevatkin vielä yhteistä rytmiään.

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Syksy, kiitokset kommasta ♥ toiveet Sanni-spinoffista on kuultu ja pistetty harkintaan ;>

Hilla, kiitokset sinnekin ♥ ja ehdottomasti juuri näin, hidas eteneminen riittää alussa!

A/N: Seuraava osa on vähän hassu, kun siinä on oikeastaan kaksi raapaletta (100+300) yhdessä. Tämä siksi, että se osallistuu Spurttirapsun 11. kierrokselle, perjantai 16.6., enkä halua huijata liian pitkällä rapsulla. (Lasken tämän kuitenkin Ficlet300-merkeissä silti yhdeksi ficletiksi.) Katkeaa siis tuosta tupla-enterin kohdalta. :>




Se kun sai säikyn herätyksen
105. Syyskuu



Samissa on jotain niin sydäntä riipivän todellista. Pehmeää tummaa karvaa käsivarsissa, vähän karkeampaa säärissä. Haalistunut arpi vasemmassa kämmensyrjässä. Valkoiseen paitaan verikukkia tekevä finni selässä, ihan siinä lapaluun vieressä olevan luomen kyljessä.

Valdemar tapaa Samin monta kertaa seuraavan kolmen viikon aikana, miltei joka päivä. Ylioppilasjuhlista saadut rahat kuluvat yllättävänkin nopeasti junalippuihin ja muuhun yhteistoimintaan, mutta Sami on kaikkiaan ehdottomasti sen arvoinen.

Valdemar ihastuu palavasti, ehkä rakastuukin. R-sana on kuitenkin niin iso ja pelottava, ettei Valdemar uskalla edes ajatella sitä tai omia tunteitaan. Nyt Valdemarille riittää se, että hän opettelee edes ymmärtämään Samin keskiyövitsejä rutosta ja sodista – siinä on jo tarpeeksi haastetta.


Valdemar herää Samin vierestä eikä tiedä, kumpi hänet herättää: kesäaamuinen auringonpaiste ja linnunlaulu vai Samin lempeät kädet silittämässä hänen paljasta vatsaansa peitonmutkassa. Samin kosketus tuntuu taivaallisen hyvältä iholla, kun pojat ovat vielä siinä vaiheessa suhteessaan, että kaikki on ikään kuin kokeilua, jään tökkimistä hangesta löydetyllä kepillä. Välillä Samin kädet yrittävät eksyä alemmaksikin, mutta Valdemar haluaa mieluummin olla varovainen.

”Huomenta, Valsu.”

Samin ääni on aamukäheä ja huulet lämpimät Valdemarin niskassa.

”Huomenta sinullekin.”
”Arvaatko mikä päivä tänään on?”

Valdemar pyörähtää ja katsoo Samia kymmenen sentin päästä silmiin. Samin huulilla on vino hymy, katseessa pisteliäisyyttä, aivan kuin hän tietäisi enemmän kuin Valdemar. Valdemar pohtii hetken, muttei saa mitään erityistä päähänsä.

”Perjantai? Kesäkuun vika päivä? Sun synttärit?”
”Höpsö. Kyllähän sä tiiät, että mun synttärit on syyskuussa. Ja oikeesti, et muista, mikä päivä tänään on?”
”Pöh. Ja oikeesti, ei mitään hajua.”
”Sanoisko ’yhteishaku’ sulle mitään?”

Valdemarilla menee kolme ja puoli sekuntia Samin sanoista siihen, että hän tajuaa, mikä päivä on.

”Apua. Ei helvetti. Mitä kello on?”
”Puoli kaksi.”
”Mikset sä herättänyt mua aiemmin?! Saatana!”

Valdemar yrittää karata sängystä, mutta Sami nappaa hänet kiinni vyötäröltä.

”Hei, älä nyt karkaa mihinkään.”
”Mä haluun nähdä ne tulokset.”

Sami heittää nopean pusun Valdemarin poskelle.

”Höpsö olet kyllä, vaikka kuinka väittäisit muuta. Ja kello ei ole puoli kaks, se on varttia vaille kymmenen, kunhan vaan pilailen sun kustannuksella.”
”Törppö!”

Sami katsoo kulmiensa alta Valdemaria, jonka kasvoilla on harmistunut ilme.

”Kamoon, tuu nyt tähän syliin. Ei oo mikään kiire vieläkään.”
”No okei.”

Samin jäntevästä vartalosta hohkaa lämpöä, kun Valdemar asettuu tiukkaan halaukseen. Sami pörröttää Valdemarin hiuksia, hiplaa kevyesti tämän niskaa ja kaulaa. Valdemar vastaa samanlaisilla kosketuksilla.

”Jännittääkö sua, Valsu?”
”No ehkä vähän. Mä haluisin oikeasti sinne yliopistoon sisään.”
”Mä tiiän.”
”Entä sua?”
”Ei oikeastaan. Eikä mun maailmani siihen pääty, jos ei tuu opiskelupaikkaa.”
”Niin, mut olishan se kiva aloittaa opinnot yhessä.”

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
A/N: Osallistuu Spurttirapsun 11. kierrokselle, lauantai 17.6. ja sunnuntai 18.6.

Näiden osien myötä haluan myös kiittää kaikkia Poikkisobsession tähänastisia lukijoita. Tämä luku Valdemarin tarinasta saa luvan sulkeutua tähän, mutta mahdollisesti jatkoa Sannin tai jonkun muun muodossa on tulossa... ;) Saa nähdä! ♥




Se kun tuli epävarmuuspuuska
22. Hauras


Valdemar seisoo suihkussa, haukottelee syvään ja antaa veden valua olkapäille, vartalolle, kaikkialle. Hän tietää, että Sami puuhaa myöhäistä aamupalaa (tai brunssiksikin sellaista voisi mahdollisesti kutsua) keittiössä ennen kuin yhteishaun tulokset tulevat.

Valdemar tietää kyllä, että hänellä on ihan mainiot mahdollisuudet päästä sisään Kielopellon yliopistoon lukemaan bioteknologiaa. Ylioppilastodistuksen arvosanat ja hyvin mennyt pääsykoe riittävät. Silti jossain syvällä Valdemarin sisällä kytee se pelko, että mitä jos, entä jos. Jos jos jos.

Tai jos Sami ei pääsekään opiskelemaan yleistä kirjallisuustiedettä? Jos Valdemarin kaikki aika kuluu opintojen ja uusien fuksituttujen parissa? Jos kaikki tämä alkanut murtuukin?

Kun kerran jotakin saa, ei siitä haluaisi päästää irti.





Se kun sanoi totuuksia
227. Seurustelu


Valdemar istuu lettujen jälkeen Samin vieressä olohuoneen sohvalla ja odottaa, milloin kello tulee kaksitoista. Sami on ottanut Valdemarin kainaloonsa ja silittelee tämän olkavartta, siirtää välillä kätensä Valdemarin selkään ja ujuttautuu paidan alle. Samin sormenpäiden kepeät polut Valdemarin selkäpiissä ja lapaluiden välissä vihjailevat enemmän kuin Sami uskaltaa myöntää, mutta Valdemarin ajatukset pyörivät niin tiiviisti muutaman minuutin päässä odottavan tulevaisuudenkuvan ympärillä, ettei hän ymmärrä ottaa kiinni Samin sanattomasta ideasta.

Lopulta kello tulee kaksitoista. Valdemar ottaa puhelimen käteensä, katsoo lukitusnäyttöä hetken ja laskee sen jälkeen laitteen takaisin pöydälle. Sami katsoo kysyvin silmin Valdemaria, joka nuolaisee huuliaan ja huokaisee.

”Sami.”
”Valsu. Kerro.”
”Sä tiedät, kuinka paljon noi tulokset jännittää mua.”
”Joo. Oot kuin mikäkin peura ajovaloissa… tai elävältä haudattu viaton gangsterien uhri… tai –”
”Joojoo, eiköhän tää vertaus tullut jo selväksi. Niin, ne jännittää mua ja ne pelottaa mua ja…”

Valdemarin kurkkua kuivaa. Sami näkee, että Valdemar ei taida voida kovin hyvin, ja kietoo itsensä tiukemmin Valdemarin ympärille.

”Rauhassa vaan, Valsu.”

Valdemarin hengitys tärisee, kun hän yrittää löytää oikeat sanat.

”Mä oon ihan helvetin... rakastunut suhun. Ja mä pelkään, että jos noi tulokset ei oo sellaiset kuin me tarvittais – jos me ei päästä opiskelemaan yhtä aikaa –”
”Niin tää ei lopu siihen.”
”Eihän?”

Sami purskahtaa nauruun, sellaiseen joka kuplii rehellisenä ja kevyenä saksalaisena kuohuviininä lasin pohjalla.

”Tiedän, et meillä on edelleen ensihuuma menossa, mut en mä ole lähdössä tästä mihinkään. Valsu, sä oot fiksu, mukava, sun kanssa on ihana viettää aikaa ja herätä jokaiseen aamuun...”

Eikä Valdemarilla ole enää sanoja, vain onnen kyyneliä.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2017 20:19:46 kirjoittanut Ronen »

Kineza7

  • ***
  • Viestejä: 304
Mä oikeastaan pidin tästä tosi paljon, mukavasti rakennettu kokonaisuus. Sulla on sellanen kivanlainen kirjoitustyyli, aika erilainenkin kuin mulla, mutta ehkä jus siks pidänki siitä niin paljo.
Joo, Sannista ois mukavaa lukea! Huimaa. Kuka käyttää enää sanaa huimaa, hyvä mä! Tai sitten joidenki sieltä foorumin puolelta! Ois aika mahtavaa. Ok, joku tais innostuu liikaa?

ombré

  • Vieras
jes, onneks Sami sai toisen mahiksen! samastun jotenkin Samin huumoriin ihan liikaa, mulla on nimittäin itelläni aika musta huumorintaju :D ja eihän ihminen omalle huumorintajulleen mitään voi, joten hyvä että Valsu yrittää totutella Samin huumorintajuun kerta se muuten vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja Valsu on onnellinen sen kanssa :>

tää lopetus on niin sulonen, onneks Valsu viimein löysi sen ideaalin pojun :> en olis arvannu että se sopiva kuitenkin löytyy niistä alkupuolen treffikumppaneista, vaan ajattelin että Sanni viimein bongaa jostain sen match made in heavenin, tai sitten Laurent ois ilmestyny kuvioihin (ajattelin yhdessä vaiheessa, että mitä jos Laurent onkin Sami ja Valsu ei vaan tiedä sitä :---D), mut hyvä näin, Sami ja Valsu on loppupeleissä tosi söpö pari :>

kiitos tästä, tää oli tosi sulonen ja tavallaan piristävä teksti. ja kannatan ihan ehdottomasti Sanniversiota :D