Kirjoittaja Aihe: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]  (Luettu 22942 kertaa)

SpringRose

• Vieras
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #80 : 23.06.2014 23:35:19 »
Voi vitsit kun nää oli niin hullun sulosia.. Awwwww <3<3 Toi eka oli kyllä mun suosikki <3 Tuli itselläkin kyyneleet silmiin kun Harry itki kaikkia *sniff* Kaikki oli omalla tavallaan parhaita <3 Voi ei.. Kommentti on sekava mutta kun. nää oli vaan niin söpöjä! Uiiiih <3 (no nyt mä sit sekosin..)
Sydämensä sulattanut
SR

emocreeperZ

• Vieras
« Vastaus #81 : 24.06.2014 21:37:43 »
Olisin normaalistikin hihittänyt hysteerisesti tämmöistä ihanaa fluffya lukiessani, mutta nyt se, että olen ihan pirun väsynyt unenpuutteen takia, kostautuu vatsalihasten tappajana. Hihittelin koko ficin ajan ja  varmaan koko talon näillä "Awww" - kohtauksilla, joita sain, eli eikös se ole sanomattakin selvää, että ficci oli upea ja suloinen. Lisää tälläisiä, kiltti<3

Angelina

• Stark-Rogers
  • Valvoja
« Vastaus #82 : 18.08.2014 21:35:18 »
Oon edelleen samaa mieltä kuin vuonna 2011 kirjoittamassani viestissä - vähän nolottaa lukea tätä jälkikäteen. En kuitenkaan millään viitsi poistaakaan tätä, varsinkaan kun tänne on taas tullut ihania kommentteja ♥ Kiitoksia ihan hirveästi kaikille jotka olette kommenttia viitsineet kirjoittaa! Kaikki olen lukenut ja jokaisesta on jäänyt todella hyvä mieli  :-*

KIITOS.

“Mr. Rogers, I almost forgot - that suit did nothing for your ass.

Ava & bannu ©Ingrid

Vendela

• Teeholisti
  • Maistuisiko kupponen teetä?
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #83 : 13.06.2018 14:03:38 »
Uih, tämä oli ihana ja suloinen ja pörröinen ja kaikkea suloista <3
Et ehkä arvosta, että kaivelen tämän jälleen päivänvaloon (vaikka en kyllä ymmärrä miksi, sillä tämä on suloinen!), mutta luin niitä rapsujasi ja halusin lisää. Plus KOKK5:ssa on teemana vanojen ficcien kaivelu ;)

Tuossa kolmannessa suukossa oli ihanaa tuo hyvänä pitäminen ja helliminen. Suloista, että Harry antautui Dracon käsille ja luotti tähän. Tässä oli pohja kaikille suukoille tulevaisuudessa ja olit rakentanut kohtauksen kivasti. Tämän jälkeen kaikki on mahdollista heille <3

Toisen suukon ihanuus oli sen kuumuus. Tuosta olisi saanut enemmänkin, mutta tykkäsin että olit jättänyt sen näin. Lisäksi tämä oli kiva 'välisuukko' kahden isomman välissä.

Ja sitten tuo paras, se todellakin oli paras <3 Ihana hetki, täydellinen paikka ja kaikkea. Pidin tosi paljon, juuri näin tämän piti mennäkin. Keskellä kaikkea sekasortoa ja sotaa nämä kaksi ovat toistensa ankkureina.

Toivon kovasti että jatkat kirjoittamista :) Halan lukea sinulta lisää H/D:tä!

Vendela

©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Angelina

• Stark-Rogers
  • Valvoja
« Vastaus #84 : 18.06.2018 01:58:08 »
Vendela: AAARGH :D Tämä vanha räpellys, voe apua. Muistan tuon "3 kertaa kun"-haasteen, johon tottakai oli silloin saatava Drarryhöttöä. Tämä on todella pikapikaa kirjoitettu räpellys, jota oon hävennyt lukuiset kerrat jälkikäteen, mutta toisaalta tässä on niin paljon ihania kommentteja ja nostalgiaa, etten oo raaskinut tätä poistaa. Mä myös loppupeleissä ujostelen oikeastaan ihan kaikkea kirjoittamaani, joten siinä mielessä tää ei oo poikkeus.

Ihana kuulla, että tää oli susta suloinen! Muistan, että halusin ladata ikään kuin kaikki paukut tuohon viimeiseen ;D Pystyin kuvittelemaan heidät sodan kauhujen ja kaiken sekasorron, paniikin ja räjähdysten keskelle, ainoana ajatuksenaan se, että onhan toinen kunnossa. Ja tuossa hetkessä kaikesta huolimatta he näkivät vain toisensa ♥___♥ Ah, en oo kovin romanttinen ihminen muuten, mutta näiden kahden kanssa pystyn kuvittelemaan kaikenlaista!

Kiitos kamalasti kommentista ja että jaksoit ylipäätään kaivaa tämän esiin! Lupaan yrittää jatkaa näiden kahden kanssa <3

“Mr. Rogers, I almost forgot - that suit did nothing for your ass.

Ava & bannu ©Ingrid

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
« Vastaus #85 : 23.10.2019 00:35:25 »
Sori kun minäkin tätä nostelen, mutta kun fluffy ja 3 kertaa kun -haaste! <3 Sellaisia kuuluukin nostella aina aika ajoin, eikö vain?

Valikoin tämän kommenttikampanjasta, osittain siksikin että en ollut sitä vielä ennestään näköjään kommentoinut ja vilkaisu jo pisti vähän kikattelemaan.  ;D Mutta tällainen romanttinen pikku ficci sopi illan tunnelmaan oikein hyvin suukkoineen kaikkineen.

Lainaus
"Jätä minut rauhaan, Malfoy. Häivy!" Harry niiskaisi, pyyhkäisten samalla nenää hihaansa.
"En", Draco töksäytti. Hän ei voinut, hän ei halunnut lähteä. Potter näytti niin säälittävältä, niin pieneltä.
Kuinka sellaista nyt olisi voinut olla vähän lohduttelematta.  ::) Tämä eka osa oli näistä eniten minun makuuni, koska se oli niin hellyttävä.

Lainaus
Draco Malfoy seisoi hievahtamatta valvojaoppilaiden kylpyhuoneen ovella. Hänen suunsa oli loksahtanut auki, ja hänen silmänsä tuijottivat herkeämättä edessä avautuvaa näkymää.
Tämä itse asiassa tuntui hiukan hupaisaltakin, sillä jotenkin mieleen vilahtivat ne entisaikaiset jutut huispauslihaksista ym. ;D Tuo, miten Draco ei voi kuin tuijottaa herkeämättä Harryn takamusta, tuo väkisinkin ajatuksen siitä, että jotain erityistä siinä pepussa nyt on oltava.  ;)

Toinen osa oli oikeastaan enemmän tässä ja nyt -fiilistä tulvillaan, siinä mielessä se jäi näistä etäisimmäksi, sillä ensimmäinen osa sai aikaan voimakkaan hellyytys-tunnelman ja viimeinen puolestaan keräsi hengästyttävän kiihkeän latauksen, joka purkautui suunnattomaan helpotukseen ja sen myötä tietenkin kiihkeään suudelmaan.

Hetken miltei odotin, että Dracoa on vastassa lohduton näky, Hagrid kantamassa "kuollutta" Harrya - onneksi sentään poikaparka välttyi siltä kokemukselta.

Minusta tämä ficcisarja toimii oikein hyvin edelleenkin. Ja H/D-faneille sitäkin enemmän. :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Fairy tale

« Vastaus #86 : 24.10.2019 09:40:33 »
Angelina, suotta häpeät "vanhoja räpellyksiäsi." Näissä vuoden 2007 teksteissä on aivan oma tunnelmansa. ;)
Sitä tietysti itse toteaa että se on kirjoitettu silloin kun on ollut 12 vuotta nuorempi. Ihanan söpö teksti, joka kuuluu Finin arkistoihin.

Avaruuspiraatti

• ryöväriruhtinas
  • Valvoja
  • Psychrolutes marcidus
« Vastaus #87 : 27.12.2019 18:16:40 »
Minä stalkkasin stalkkerinappulan takaa, mitä muut finiläiset lueskelee, ja joku sitten katseli tätä! Piti minunkin kurkistaa, kun enhän mä voi Drarrylle sanoa ei! Tämä oli tosi ihana <3 Tuo ensimmäinen varsinkin oli kamalan hellyttävä. Siinä oli läsnä sellaista makoisaa epäröintiä ja tunnetilojen herkkyyttä, vaikka Draco aika määrätietoisesti menikin ja suuteli Harrya. Minust on kamalan kiva, että vaikka hän onkin sellainen kusipäinen hahmo, niin silti hänellä on tosi lempeä sydän kaiken kovan ja piikikkään alla. Tuo toinen raapale vaatisi kyllä jonkin kivan jatkon, vink vink.

Kiitoksia!

Äänestysaika 1.–15.1.

listaustaidetopic

Syvä Miete

« Vastaus #88 : 07.01.2020 17:57:09 »
Olipa ihanat tarinat! Paljon fluffya ja sitä ei voi olla liikaa. Itse olen drarry fani :3  tuosta vikasta välittyy se hätä, mikä dracolla oli. Hyvin kirjoitit nämä! Ihana kohta oli myös se, kun Harry istui Dracon syleilyssä itkien. Tosirakkautta näillä - kuuluvat yhteen!
Oli mahtavaa lukea tämä, lisää tällaisia!
Olen puhunut, hyvää illanjatkoa!