Hei tulen taas vaatimaan liikaa ihanilta finiläisiltä.
Tämän haasteen saa toteuttaa vaikka kuinka moni, kuka tahansa joka jaksaa/uskoo kykynevänsä whåtever. Valmiin kuvan tai jotain saa lähettää mulle yksärinä tai jotain (: en siis varaa tätä yhdelle ihmisille, kaikki jotka inspiroituvat niin siitä vaan piirtämään.
Eli siis haluisin että joku piirtää minulle vaakunan. Sen saa tehdä isosti ja yksityiskohtaisesti jos haluaa, lyikkärillä tai tusseilla, koneella tai vaikka mullalla.
Kaksi eri versiota, tässä versio 1 vaatimukset:
- Vaakunassa on kaksi eläintä yksi stag ja yksi doe. En valitettavasti tiedä näitä suomeksi mutta siis Harryn ja Lilyn suojeliukset.
- Värinä kultainen (ei keltainen vaan mahd. kultainen) ja punainen. Mielellään kultaiset nuo eläimet (peurat? mitä noi on) ja punainen tausta.
- Tämä on siis vaakunan muotoinen eli sellanen... U tavallaan.
en osaa selitttää, luultavasti kaikki tietää vaakunan muodon?
Versio 2:
-
Tämän ja
Tämän tyylistä jälkeä
- Takana feenix jonka tulet/siivet/häntä/jotain on tuossa sivulla yhtä tyylikkäästi kun noissa kuvissa ja siellä itse vaakunassa tai siellä sisällä on sitten toi stag.
- Samat värit, eli punainen ja kulta.
Sinne saa änkeä vaikka kruunun, tästä tulee siis kuninkaallinen vaakuna.
Siihen saa sitten vaikka änkeä sellaisen tekstitilan siis sellainen mihin mahtuu se sanonta tai se, you know?
Saa itse valita jos haluaa eläimien olevan yksityiskohtaisia tai vaikka siluetteja, kumpi vaan käy paremmin. Muuten tässä on AIVAN vapaat kädet, mulle saa lähettää ihan omia ideoitakin, vaikka siinä ei ois mitään noista vaatimuksista, kuhan jotenkin liittyy. Nyt tää meni vähän höperöks mutta joo.
Jos on epävarma niin totta helvetissä saa kysyä multa vaikka lisää tietoja, inspistä tai vaikka kuvia tai jotain. Mää en pure, autan tosi mielelläni.
Eli ei tarvii siis ees ilmottaa että minä muuten teen, vaan teet jos teet ja kun saat valmiiks nii pistä vaa yksärilootaan jotain (: saa tottakai ilmottaa ja kysyy ja kaikkeee.
KIIIIIIIITOS kauheasti!