Kirjoittaja Aihe: Potter-kirjojen hahmot  (Luettu 34242 kertaa)

Puffi

• Korpinkynsi
Vs: Potter-kirjojen hahmot
« Vastaus #80 : 15.12.2016 21:37:51 »
LUNA LUNA LUNA LUNA LUNA LUNA LUNA LUNA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ellettä huomaa jo profiilikuvasta ja viestini alusta niin Luna on lempihahmoni. Miksikö? Koska Luna on hieman omituinen (kuten minäkin ;D), mutta tarvittaessa taistelee kunnolla hän puolustaa muita ja on omalaatuinen pesoona. Samaistun Lunaan osaksi, mutta välillä luonteeni heittää niin kauas Lunan luonteesta kuin mahdollista. Kuitenkin LUNA VOITTAA KAIKKI AINA!!!! (mun mielipide)

Ja Draco on kauhea saapastelija ja hemmoteltu kakara ja se aina kiusaa toisia ja hokee "Odota kun isäni saa kuulla tästä", no kyllä odotan koska voin saman tien motata Luciusta turpaan monestaki asiasta vaikka pääasiassa siitä että kohteli DOBBYA huonosti!

Dobby on mun lempihahmo heti Lunan jälkeen ja Dobbyn jälkeen tulee Faweks. :-*

Sori mun suorista mielipiteistä! :'(
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light." - Albus Dumbledore

Viuhtis

• Pikkuinen pikkutyttö
  • Lasi on puolitäysi, ei puolityhjä.
Vs: Potter-kirjojen hahmot
« Vastaus #81 : 22.12.2016 21:39:37 »
Hmm... Lempihahmojen valinta on minulle tuskaista, koska lähes kaikissa Potter-kirjojen hahmoissa on joitakin piirteitä, joihin tykästyn todella kovasti. Tässä kuitenkin ne, jotka ensimmäisenä nousevat mieleen suosikkien joukosta:

Bellatrix Lestrange on kaikessa hulluudessaan kertakaikkisen loistavasti rakennettu hahmo mielipuolista nauruaan myöten! Ensimmäistä kertaa, kun luin Liekehtivän Pikarin ajatusseulakohtausta, ajattelin hänen olevan vain sellainen enemmän tai vähemmän tylsä selitys sille, miksi Neville asuu mumminsa luona, ja arvelin ettei Bellatrixia enää sen jälkeen nähtäisi. Niinpä en uhrannut naikkoselle ajatustakaan ennen kuin sain Feeniksin killan käsiini. Olin kirjoja lukiessani vielä aika pikkuinen, ja ajatusmaailmassani kaikki hyvishahmot olivat hyviä hahmoja ja pahishahmoista tykkääminen väärin ja outoa. :'D Erityinen vihasuhde tähän hahmoon kehkeytyi, kun mokoma meni tappamaan Siriuksen, ensimmäisen kunnon lempihahmoni, ja loppujen lopuksi inhosin häntä jopa Vodemortia enemmän. Lukiessani kirjoja uudestaan vähän vanhempana aloin hiukkasen ymmärtämään Bellatrixia, hänen vastakaiutonta rakkauttaan lordiaan kohtaan ja loistavaa asemaansa kuolonsyöjien joukossa. Nähtyäni elokuvat kertakaikkisesti rakastuin tähän hahmoon, Bonham Carterin näyttelemä Bellatrix oli juuri sellainen kuin sen kirjoissa kuvittelin olevan, ja näyttelijänsuoritus kertakaikkisen mahtava! Vaikka Bella tappoi sarjojen edetessä suunnilleen kaikki, jotka olivat lempihahmojani, en voi silti olla enää pitämättä hänestä!

Toinen lempihahmoni on Sirius Musta, johon rakastuin ennen kaikkea rennon huumorin, komeuden ja kapinallisuuden ansiosta. Siriuksessa on sitä määrittelemätöntä jotain, mikä ihastuttaa niin ficeissä, kirjoissa, elokuvissa kuin fanartissakin - varmaan juurikin sellainen urheus ja komeus hällä väliä -asenne.

Inhokkihahmojani on oikeastaan vain yksi: Cho Chang. Itsekin olen varsin herkkä ihminen, ja osittain ymmärränkin Chota hyvin, mutta ei herran jestas sentään tarvitsisi koko ajan itkeä. Jotenkin Chon luonne sai minut inhoamaan Harrya entistä enemmän, ehkäpä siksi, että sankarit kuolaavat aina ensin niiden nättien tyttöjen perään, sitten löytävät jonkun henkisesti paremman tytön ja vaihtavat yks kaks tyttöystävää. (Okei, ei se Pottereissa ihan noin mennyt, mutta aika samankaltaisella tavalla.) Cho Chang tuntuu jollain tavalla niin samankaltaiselta minun kanssani, että tälläisenä itseinhosta kärsivänä en vain voi pitää hänestä.  ;D

Ava by raitakarkki