Vapaa keskustelu > Saivartelija

Jääkiekko #3

<< < (59/59)

Ygritte:
Yhyyy, vuodatan nyt tännekin, kun on ollut vähän rankka kausi näin Pelsufanina :'( Ihan ihmeellistä suhmurointia koko seuralta, niin johdolta, valmennukselta, pelaajilta kuin sometiimiltäkin. Joku osa-alue saadaan kuntoon ja seuraava jo prakaa, peleissä onnistutaan pelaamaan yksi hyvä erä kolmesta... Eikä kyse ole siitä, etteikö joukkue olisi hyvä! Parhaiten ollaan pelattu Liigan parhaita joukkueita vastaan, sitten taas alisuoritetaan jokainen muu.

Raahasin siis koko perheen niin eilen, kuin tänäänkin peleihin, ja kotiin tuomisina vain tappioita. Isolla budjetilla lähdetty tähän kauteen ja meillä on ote ainoastaan playout-sijasta.

No mut jos jotain hyvää, niin lempipelaajani Riihinen on pikkuisen parantanut viime otteluissa. Se on kiva.

Angelina:
Heh joo, ei oo kans mennyt nyt ihan putkeen 😅 En mä olisi Grönborgille kenkää vielä antamassa (toisin kuin ilmeisesti osa porukasta), mutta kyllähän kelkan pitäisi kääntyä aika nopeesti. Toki karu totuushan se on, että kyllä se loputtomaltakin tuntuva lento jossain kohtaa loppuu :'') Harmittaa vaan Metsolan puolesta, se on mun suosikkimaalivahti ja olin aivan over the moon sen paluusta, mutta ei oo hänkään ollut missään timanttisimmassa vedossa - kuten ei koko joukkue siinä edessäkään.

Saas nähdä kuinka käy, onhan tässä vielä hetki aikaa tsempata (ja onneksi piste-erot on aika pieniä), mutta tällä pelillä ja menolla on ihan turha odottaa muuta, kuin ekalla poffikierroksella lauluun lähtöä.

Ygritte:
Kamalaa, en pääse tänään edes peliin, kun olen niin kovassa flunssassa :'( Viimeisiä viedään enkä sit nää edes niitä vähiä kuin kotitelkkarista. Kausi ei ole vielä edes päättynyt, ja musta tuntuu, että on jo nyt ikävä hallille ;D Onneksi siihen jääkiekottomaankin elämään tottuu sitten kyllä nopeasti, mutta nyt keväällä oon tehnyt tosi paljon vieraspelimatkojakin (Kouvolaan, Kuopioon, Espooseen, Raumalle...) niin vapaa-aika on täyttynyt aika huolellisesti jääkiekosta. Tuo Kuopion reissu oli kyllä omalla tavallaan raskas, kun siinä meni yhteensä noin 12 tuntia, joista 8 tuntia istumista Lahen Turkoosin rytmiryhmän kanssa bussissa ;D Mutta kaikkea sitä on koettava tässä elämässä!

Joka tapauksessa, ihan jännittää katsoa tämän päivän peliä, vaikka en hallille asti pääsekään. Nyt on PAKKO voittaa, jos aikoo elätellä minkäänlaista haavetta Pelicansin playoff-paikan suhteen. Pelsuilla on ollut tosi paljon pelaajia nyt influenssan takia poissa, mutta kaiketi saadaan sentään meidän ykkösmaalivahti Barto maalille. Kyllä minulta sentään uskoa vielä löytyy joukkueeseen, ja toisaalta, jos tästä nyt tulee vähän ohivuosi, niin sitten tulee. Kunhan vältettäisiin karsinnat, niin olen tyytyväinen :D Kuten Jatkoajalla on tapana sanoa, Pelicansin kannattaminen opettaa tietynlaista nöyryyttä ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta