Vapaa keskustelu > Saivartelija

Jääkiekko #3

<< < (58/59) > >>

Fiorella:
Eihän se jättänytkään. ;D Leon säteilee onnea rakkaan kapteeninsa rinnalla. Ja se uskoo, että Connorkin pysyy sen vierellä. Voi pikkuiset.

Ygritte:
Just tämä, toivottavasti Connorkin vain tekee saman päätöksen ja jää Oilersiin:D On tämäkin, ensin jännätään Leonin sopparineuvotteluja ja seuraavaksi Connorin:D

Halusin vain tulla sanomaan, että Pelsujen sometilin eiliset letkautukset Tappara-pelin aikana eivät vastaa Pelsufanien mielipiteitä ;D Voi luoja taas, en yhtään ihmettele, että meitä pidetään jonain junttijoukkona, kun siellä somevastaava on vissiin pienissä perjantaitumuissa ottanut valtuudet tehdä päivityksiä kesken pelin... Muuten oli kyllä hieno, tasainen peli, joka lupaa hyvää Pelsujen kannalta, mutta voi jeesus taas, kun siellä johtoporras tai mikälie sometiimi vähän edustaa ::)

Eveliina L:
Ihanaa, että änärikausi alkaa. Mua on jo masentanutkin änärilätkän puute. Kesä on aina liian pitkä ja kun syksyillat pimenee, alkaa jo odottaa änäripelejä.  ;D En kyllä edelleenkään tahdo uskoa, että Teräväisen ja Ahon tiet erosivat, Onneksi Leonin ja Connorin tiet ei vielä ainakaan eronneet.  ;D Saapas nyt nähdä, onko Edmonton Oilersin kausi samanlaista vuoristorataa kuin aiemmat kaudet. Oikeasti viime kausi ja sen alku oli niin sysipaska, että pelottaa, jos sama toistuu.  ;D Mä toivon suomalaisille hyvää kautta, koska mua ärsyttää, miten suomalaiset fanit tuntuu aina dissaavan omiaan tai ainakin tiettyjä pelaajia.

Ygritte:
No mut pääasiahan on, että sitten keväämmällä suorittamisesta tulee parempaa ;D Näin syksyllä sopiikin vielä hioa kuvioita, käyhän toisinaan niinkin, että joukkueella on aivan loistava huippukunto tässä ennen vuodenvaihdetta, ja koko kevät alisuoritetaan. Minä en jaksa enää huolestua siitä, jos tässä ennen vuodenvaihdetta onkin peli vähän aaltoilevampaa, siinä ehditään vielä muokata peliä vaikka ja kuinka, jos ei kyse ole mistään perustavanlaatuisesta ongelmasta (valmentajasta tai pelaajien laadusta).

Ygritte:

--- Lainaus käyttäjältä: Ygritte - 10.10.2024 16:36:10 ---Minä en jaksa enää huolestua siitä, jos tässä ennen vuodenvaihdetta onkin peli vähän aaltoilevampaa, siinä ehditään vielä muokata peliä vaikka ja kuinka, jos ei kyse ole mistään perustavanlaatuisesta ongelmasta (valmentajasta tai pelaajien laadusta).

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä minä sittenkin jaksan vähän huolestua. Pelsujen alkukausi on ollut vähän liian aaltoilevaa. 3 miljoonan euron joukkue eikä siitä saada oikein mitään irti. Vaikka aina on helppoa syyttää valmentajaa, niin minullekin on pikkuhiljaa hiipinyt mieleen ajatus siitä, että nyt saattaa oikeasti syytä olla päävalmentajassa. Yli-Junnila ei vain yksinkertaisesti saa tuota joukkuetta pelaamaan yhteen ja voittamaan. Minusta varsinkin CHL pelit oli osoitus siitä, kun Ylli huusi pää punaisena omalle joukkueelleen. Ihan, kuin raivoamalla ja uhkailemalla onnistuisi saamaan heistä enemmän irti. Sellainen rentous ja rohkeus puuttuu, ja monesti nuo Pelsujen pelikuviot näyttää ihan naurettavilta ::) Toivoa onneksi vielä on, mutta jos tästä kaudesta jotain haluaa saada, toimenpiteitä pitäisi alkaa pikkuhiljaa tekemään.

Tällä kaudella on ollut ihanaa seurata SaiPan pelaamista! Niin mahtavaa, että Raipe on saanut siellä joukkueensa pelaamaan tuolla tasolla! Ihan aiheellisesti on kysytty häviääkö Saipa enää koskaan, koska hyvältä on näyttänyt ;D Toivottavasti Saipa pääsee keväälläkin pitkälle, olisi niin hauskaa saada tuollainen superylläri noiden perinteisten playoffs-joukkueiden seuraan :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta