Kirjoittaja Aihe: Podficit  (Luettu 84643 kertaa)

Dignity

  • Kahvikuppi
  • ***
  • Viestejä: 218
  • tillsammans
Vs: Podficit
« Vastaus #60 : 20.09.2008 18:44:53 »
Lainaus
Podficit on ihana keksintö.
No niimpä :D Aina kun ei jaksa istua koneella nokka kiinni tietokoneen näytössä, voi ladata jonkun ficin ja mennä vaikka pitkäkseen kuuntelemaan. Pitkillä automatkoilla nämä varmasti ovat kultaakin kalliimpia. Ainakin itseni osalla.

Latasin toisen noista Jewwin podeista ja hyvältähän se kuulosti. Nyt kun saisi vielä nyt Jazz*in podin ladattua niin hyvä olisi.

Tosi kiva, kun ihmiset viitsivät näitä ficcejä äänittää. :) Itsekin varmasti niin tekisin, jollei ääneni olisi niin järkyttävä.

Latasin just äsken jonkun yli tunnin pituisen H/D-podin. Heti kun iPodini akku on täynnä, menen sängylleni pitkäkseni ja syvennyn sen maailmaan. Suomenkielisiä hoodeepodeja olisi myös kiva kuunnella. Jään odottelemaan noita Pican ficcien äänityksiä. :)
It starts in my soul, and I lose all control

Ava by Rebecca Lupin

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Podficit
« Vastaus #61 : 20.09.2008 19:05:15 »
Jassmi: Nyt ja tässä, itse ficci tässä.

Sori siitä yhdestä lukuvirheestä, äänitin ton ficin 13 kertaa ja toi kohta häikkäsi jokaisessa niistä. :b Luin ehkä hieman liian nopeasti, muttaa. Pitää harjoitella enemmän. :--) Tosiaan, nauhoitin ton tosi monta kertaa ja toi oli paras versio. Tänks lukihäiriö<3 ja sanokaa ihan oikeasti, jos mun ääni on ihan kamala etten ihan suosiolla tee enää näitä jos teidän korvat ei kestä. :'DDDD :------)

Toimiihan linkki?
après moi, le déluge

Kivikausi

  • Retard
  • ***
  • Viestejä: 628
  • дьявол
Vs: Podficit
« Vastaus #62 : 20.09.2008 20:26:45 »
Hyvin luette kaikki. :) Näitäkään ficcejä en olisi tullut muuten lukeneeksi (kuunnelleeksi ;D). Luettuna menee helpommin kun ei "tarvitse nähdä itse vaivaa". Kaikkien äänetkin ovat olleet oikein kuunneltavia, ei mitenkään ärsyttäviä.

Kaneli: Sinulla meni tosiaan vähän nopeasti, joten sillon myös helposti sekoaa sanoissa. Koeta vain hitaampaa. Usein sellanen sopiva lukunopeus tuntuu lukijasta ihan järjettömän hitaalta, mutta liian hidasta on silti vaikea saada aikaan vaikka lukijasta tuntuisi kuinka hitaalta, joten yrittämään vain! Kun lukee liian nopeasti niin kuuntelija ei ehdi tiedostaa kaikkea kuvailua, vaikka pääpontin tajuaakin.
Сам заварил кашу, сам и расхлебывай.

An I for detal.

Ansqu

  • ***
  • Viestejä: 261
    • Fort
Vs: Podficit
« Vastaus #63 : 20.09.2008 21:05:50 »
Ette usko, miten minua ärsyttää. Ficcejä tulee uusia ihan mukavaa tahtia, ja uutta lupaillaan ja näin, mutta en ole vieläkään saanut yhtään kuunnelluksi. märrm.. Yritin sitä yhtä mp3-muotoistakin, mutta mitään ei kuulunut. Inhoan tätä nykytekniikkaa, kun mikään ei suostu toimimaan. Hankkikaa minulle mp3-soitin, jos edes sillä.

Tungen kohta pikkusiskon koneelle, miksi kaiken pitää olla niin hankalaa Linuxin kanssa..

Luin kerran yhden englanninkielisen, en edes muista nimeä tai mitään, mutta niin hyvä mielikuva siitä jäi, että tekisi kovasti mieli kuulla. Vaan minkäs tälle mahtaa. Jään tänne riutumaan ja katselemaan kateellisena kaikkien innostunutta keskustelua ;( purr.
Love is an irresistible desire to be irresistibly desired.

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Vs: Podficit
« Vastaus #64 : 20.09.2008 21:37:18 »
Mihinkäs Claken viesti hävisi ! XD olin just huomauttamassa et vika kappale toistettii kaks kertaa 8>> mut ihana ääni ! rauhoittava
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Clayr

  • ***
  • Viestejä: 558
  • Sorsiin suuntautunut ♥
    • Tuulentanssi
Vs: Podficit
« Vastaus #65 : 20.09.2008 21:51:32 »
Köh.. Viesti ei kadonnut vaan poistin sen, koska hoxasin turhan myöhään tunkeneeni nettiin väärän pätkän, sen raakaversion(jossa oli runsaasti typoja) ja koitan juuri etsiä raakattua versiota koneeni syövereistä.. Kyllä sen aion saada kunnolla..

// Nyt se oikea versio. Elikä Picca - Sokeuden asteet, Harry/Draco, romance, K-13 ja aitoon ficciin tästä. Ja mp3 muodossa ovat.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2008 22:59:13 kirjoittanut Clake »

Vie kotisivuille jossa kuviani ja tekstejäni.
♥♥♥

Otetaan vastaan randomeja yksäreitä(keneltä vain!), haleja ja ystäviä ♥

Anti-Twilight Finland!

Jewwi

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #66 : 20.09.2008 22:13:23 »
Piccan Koko rahalla on nyt viimein valmis!
Megauploadissa on (tosin tällä hetkellä lataa -.-)

Miksasin sitä, mutta minä tekniikan ihme en oikein osannut, joten nauhoitin pätkissä, ja sitten liittelin pätkiä yhteen. MP3-muotoon en saanut, kitisi jostakin ohjelmasta, pitää etsiä se jossain vaiheessa...

Picca: Koko rahalla
H/D, K-7, huumori, fluffy

Jeee! Sitten olisi seuraavana listalla se Kurpitsapenkin tuolla puolen, eli PWP:tä... Katsotaan jos pokka pitää ;)

Kivikausi

  • Retard
  • ***
  • Viestejä: 628
  • дьявол
Vs: Podficit
« Vastaus #67 : 20.09.2008 22:55:05 »
Muutin noita mp3-muotoon niille, joilla wav:it tai wma:t ei syystä tai toisesta toimi. Toivottavasti en nyt rikkonut tekijänoikeuksia? ;) Jos näitä tosiaan tarvitaan ja on kysyntää, niin pistäkää yksäriä niin voin muuttaa muitakin ja seuraavaksi ilmestyviä. Laitan ne uudet sitten tähän samaan viestiin.

Jewwi:
Ankka: 3 Kertaa kun Ron itki
Picca: Ukkosmyrskyn alla

kanelitanko:
Jassmi: Nyt ja tässä
Сам заварил кашу, сам и расхлебывай.

An I for detal.

Clayr

  • ***
  • Viestejä: 558
  • Sorsiin suuntautunut ♥
    • Tuulentanssi
Vs: Podficit
« Vastaus #68 : 21.09.2008 00:25:15 »
Jewwi lukee ihanasti.. Miellyttävä ääni ja siisti lausuminen <33 (Ja laulaa nätisti =DD)  Hotsun äänelle ei voinut kyllä olla repeämättä..

Tekee ihan järjettömästi mieli lukea taas joku... Ehkä odotan huomiseen, mutta ehdotuksia luettavaksi?(Mielummin ei korkeimmalla ikärajalla, ei pokka luultavasti pidä..)

Vie kotisivuille jossa kuviani ja tekstejäni.
♥♥♥

Otetaan vastaan randomeja yksäreitä(keneltä vain!), haleja ja ystäviä ♥

Anti-Twilight Finland!

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Podficit
« Vastaus #69 : 21.09.2008 12:00:01 »
Latailin näitä taas lisää.  :D Podeista on tullu riippuvuus..  :D

Jewwi muuten lukee ihanasti. Hotsun äänelle kyl hajoilin ja pahasti..  ;D
Avatar Haavalta, kiitos!

Winthrop

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #70 : 21.09.2008 17:33:46 »
Latailin tuossa juuri yhden Jewwin lukeman ficin...ihanalta kuulosti :D Pitääpä ladata nuo kaikki loputkin.

Yhdyn Stargazerin pyyntöön. Voisiko joku ihana ihminen äänittää Toyhton ficcejä, tai sitten sen Kivun kautta nautintoon (meniköhän tuo nyt oikein... :-\), josta puhuttiin jo aikaisemmin? Niitä olisi ihana kuunnella vaikka autossa tai junassa... ::)

~Winthrop

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Podficit
« Vastaus #71 : 21.09.2008 21:46:12 »
Hienostihan te luette! :D Kiva oli kuunnella noita ensimmäisiä kolmea. Jewwi luki kauniisti, ja ihanan topakka ääni Jazz*illa! :D

Ja minullekin noista kaikki paitsi yksi olivat semmoisia, joita en ollut itse lukenut. Pitäisikin käydä kommentoimassa.

Latailen noita myöhemmin liitettyjä tässä parhaillaan. Hauskaa, että ihmiset innostuivat.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2008 22:34:05 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Amnesiac

  • ***
  • Viestejä: 235
    • tumblr
Vs: Podficit
« Vastaus #72 : 21.09.2008 22:01:49 »
Minäkin latailin nyt näitä. Clakelle ja Jewwille erityiskiitos Koko rahalla ja Sokeuden asteet ficcien lukemisesta. Että on mukavaa saada kaksi lempificciäni ämpeeseen tosin voi olla, että en kauheasti viitsi näitä kodin ulkopuolella kuunnella ihan vain omien reaktioideni vuoksi...: D Ei varmaan kukaan ajattelisi, että mikähän tuotakin vaivaa, kun kävelisin jossain kuulokkeet korvilla, hihittelisin itsekseni ja välillä kiljahtaisin, kun tulee oikein oikein ihana kohta... ^^' Mutta joo, kiitos vielä kerran!
Minä en unohda sinua koskaan, vaikka en muistaisi omaa nimeäni.

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Podficit
« Vastaus #73 : 23.09.2008 21:47:13 »
Tässä olisi sitten tämä minun Äänittämäni Pican ficci Ilman syytä ja sitten alkuperäiseen, kirjoitettuun versioon tästä.

Ilmoittakaa jos ei toimi..  :-X

En saanut mp3 tiedostona toimimaan vaikka yritys oli kova. Saa muuntaa mp3 tiedostoksi.
« Viimeksi muokattu: 23.09.2008 21:51:37 kirjoittanut Lozku »
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Ansqu

  • ***
  • Viestejä: 261
    • Fort
Vs: Podficit
« Vastaus #74 : 25.09.2008 19:23:24 »
Uuumama, sain toimimaan tuolla Audacitylla. Kuuntelin pari Jewwin äänittämää, ja hienoja olivat. En olisi uskonut kellään olevan pokkaa lauleskella "Sä kasvoit neito kaunoinen, isääsi maajassa.." - juttuja, mutta hienostihan tuo meni ;D

Laitoin Audacitylla hieman hidastusta, niin kuulosti paremmalta.

Sellaisen pienen toiveen sanoisin, että olisi ihanaa, jos lukiessa viitsisi pitää pienen tauon aina välillä. Kappaleissa, virkkeiden lopussa... Nyt tuli hieman sellainen sekava vaikutelma, kun lukeminen oli suht tasaista ja hidasta, mutta yhteen pötköön. Joissain kohdissa oli taukoja, ja toisissa ei. mm..

Ja sitten vielä sellainen juttu, etten itse tykkää, kun eri hahmojen ääniä aletaan vääntämään. Vaikka lukija on nainen, ei puheen välttämättä tarvitse olla niin möreää. Ainakaan minun mielestäni. Muutaman englanninkielisen podficin kuunneltuani.. noh. Sanotaanko vaikka, että jotkut eläytyvät aika rajusti. Jos eri ääniä ei ole harjoitellut pitkään, puheenvuorot saa kuulostamaan aika örinältä. Ja puhumattakaan siitä, miten samalla hahmolla tulee vahingossa kolmenkinlaista ääntä eri kohdissa.
Love is an irresistible desire to be irresistibly desired.

Kuura

  • Neiti Kesäheinä
  • ***
  • Viestejä: 1 301
Vs: Podficit
« Vastaus #75 : 27.09.2008 16:29:14 »
Nää podficit on ihan parhaita! Oon kuunnellu muutaman ja tykkään kovasti. :) Äänittäkää joku "ääliöhuumoria", vaikka jotain Voldemort&kuolonsyöjät juttua, kiltit.
Runovuosi

Illalla sytytämme tulet
ja kaikki on hetken tässä

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Podficit
« Vastaus #76 : 27.09.2008 17:22:27 »
Onko kukaan kuunnellut tuota minun lukemaa ilman syytä. Olisi kiva saada kommenttia omasta äänestäni. Ladatkaa ja kertokaa, haukkakaa vaikka pataluhaksi mutta kertokaa mielipiteenne siitä.
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Podficit
« Vastaus #77 : 27.09.2008 18:16:08 »
Lainaus
Äänittäkää joku "ääliöhuumoria", vaikka jotain Voldemort&kuolonsyöjät juttua, kiltit.
oooh, mä voin ääliöhuumoria kokeilla kunhan saan aikaa :D

Joo, minä&lozku vähän ajateltiin että äänitettäisiin joku totaalisen ääliöhuumorificci. :'DDDDDD

Jännä juttu, kyllä se mun kotikoneella toimi ja tässä lozkunkin koneella toimii ihan hyvin o.O hmmm me nyt katotaan vähän että whhhaattt's going on. :------)
après moi, le déluge

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Podficit
« Vastaus #78 : 27.09.2008 18:18:15 »
Kyllä se toimii mainiosti jos mun rääkyvää ääntä ei lasketa mukaan.
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Kivikausi

  • Retard
  • ***
  • Viestejä: 628
  • дьявол
Vs: Podficit
« Vastaus #79 : 27.09.2008 18:20:26 »
Lozku: Minullakaan ei toimi. Lataa ns. tyhjän tiedoston, joka koko on 0kt, vaikka oikea nimi sillä onkin.

//Laita se vaikka uudelleen tuonne lataussivulle, voi olla niiden ongelmia..

/// Nyt toimii, oli näemmä tuon palvelun hetkellistä bugittamista. :P
« Viimeksi muokattu: 27.09.2008 18:54:39 kirjoittanut Kivikausi »
Сам заварил кашу, сам и расхлебывай.

An I for detal.