Kirjoittaja Aihe: Lozer like me, S, 6/6  (Luettu 8453 kertaa)

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Lozer like me, k-7
« Vastaus #20 : 16.04.2011 01:58:40 »
Mikaela Q; Äww, ei se haittaa! Ihanaa, että nyt olet ^^ Kiitos ! Kelasin et jos teen hirmu pitkiä niin sit tulee pitkäveteistä :'> Äwws, voihan,hmh, ehkä olis pitänyt laittaa enemmän ^^ Hehah : D Sevvuun ei kyllästy - ainakaan mie en :D Kiitos ! ^^ Hahah : D Jeij ! Pidit pirtsakasta Hermystä !

Kiitos siulle kommentista tositosi paljon !! ^^

xoxoxo ins



*

A/N; Ehkä oli arvattavaa, että seuraavana tuleva henkilö saa osansa tässä sarjassa jossain vaiheessa; rakastettava ilonpilleri Luna siis! Mie en ole itse asiassa koskaan ennen tainnut kirjoittaa hänestä, ainakaan nyt juuri ei tule mieleen - ainakaan mitään sellaista, missä hän olisi 'pääosassa' - toki monessa mukana! Miun fanonin mukaan Luna on aina iloinen ja hän perii hymyileväisyytensä niin isältä, kuin myös äidiltään ja muisteleekin edesmennyttä vanhempaansa syvällä lämmöllä. Mie oon myös kehittänyt muinoin Lunalle oman OC-ystävän, Rachelin! Hän esiintyi jossain ficissäni kauan aikaa sitten sivumennen ja otin hänet nytkin hiukan mukaan!

*

5/6

Luna


En ole koskaan ollut niin kuin muut, mutta minulle se on kelvannut juuri hyvin – olen aivan sopiva omana itsenäni. Isänikin rakastaa minua täysin tällaisena. No, hän on kyllä itsekin vähän outo joidenkin mielestä.


(isäni on sankarini ja hänellä on suuret korvat, korkea hattu)


Kävellessäni käytävällä katson poispäin nauravista katseista, koska tiedän, että pian joku keksii jotain hassunhauskaa, jota huutaa liian pienestä paidasta päälläni. En jaksaisi selittää, etten osannut valita oikeaa paitaa pesulasta.

Olen aina ollu vähän höselö.

Paitani piti viedä pesuun, koska jonkun mielestä oli mukava heittää päälleni multaa ja vettä yrttitiedon tunnilla.


(hän ei tainnut osata istuttaa pirunnuoraa oikein)


No, mutta kaikki kura, mitä heitätte päälleni, on ihan okei, koska ei se oikeasti likaa minua. Se likaa vain pintani, mutta ei sisintäni, joka on puhtoinen ja iloinen.

Aivan kuten hiukseni, jotka ovat kultaiset ja ne leijuvat perässäni vailla huolta, ette te voi koskea niihin. Ne ovat enkelin hiukset ja voitte vain katsoa niitä, kun kävelen ohitsenne. Ne eivät likaannu. Minun äitini on koskenut niitä – hän on enkeli.

Huutakaa minulle mielin määrin, olen jo tottunut siihen ja luonut itselleni täysin oman todellisuuden. No, en ihan omaa kuitenkaan, mutta ymmärrätte varmaan.

Minusta on ihanaa olla outo. Parasta siinä on ehkä se, että kun kaikki tietävät, että olet friikki, ei kukaan enää osaa katsoa sinua periaatteessa oudosti. Minä voin vapaasti tanssahdella sateessa tai Suuressa Salissa ilman kenenkään silmien pyörittelyä. Voin laulaa keskellä tuntia tai hypätä voltin kasvimaalla, mutta kukaan ei osaa enää oikeastaan ihmetellä.


(elämä ei käy koskaan tylsäksi vaikka katseet loppuvat – pitääkö keksiä jotain uutta?)


Kun olet aiheuttanut tarpeeksi ihmetystä, eivät katseet enää merkitse mitään, koska niitä ei itse asiassa enää edes ole. Olet erilainen ja kaikki ovat okei sen kanssa – ainakin itse uskottelet itsellesi niin.

Ja minua vahvistaa ajatus, että minun päässäni olen parempi kuin nämä muut.

Voin olla vain oma itseni, en voi miellyttää muita koko elämääni. Itse asiassa en ole miellyttänyt ketään koskaan vain sen takia, että joku olisi tahtonut. Tarvitsen kaikkeen oman tahtoni, että voin ylipäänsä tehdä jotain.

Tahto on se asia, joka pitää meidät kaikki kuitenkin lopulta pystyssä. Ilman sitä olemme vain tyhjiä kuoria vailla elämäniloa ja sielua. Minusta suurin voima ihmisessä on tahto, eikä kenenkään pidä sitä koskaan menettää.

Kiusaajat ovat yrittäneet viedä minulta tahdon, mutta olen niin samperin ärsyttävä, että he ovat joutuneet luovuttamaan jo aikapäiviä sitten.

Voi, voi… Minun on pakko naurahtaa, kun toinen ulkopuolinen tulee vastaan. Me lyömme kädet yhteen ilmassa, kun noiden suosittujen päät kääntyvät meihin päin.


(minuun ja Racheliin – hän on brunette ja viheltää jästilauluja)


Tältä ystävältänikään eivät nuo sielunimijät ole onnistuneet tahtoa ja iloa viemään.

Me hymyilemme toisillemme ja olemme outoja. Olemme ulkopuolisia ja pilkattuja, joiden asiat eivät liikuta maailmaa suuntaan tai toiseen.

Eivät ainakaan vielä. Yhdessä me juonimme päivittäin muita vastaan ja suunnittelemme, kuinka vielä joskus nousemme korkeammalle korokkeelle kuin nuo muut.

Mutta hei – emmekö me kaikki? Ehkä se meidän tahtomme syntyy siitä – siis meidän luusereiden – että me tahdomme aina näyttää
noille omahyväisille kasvoille, että eivät he meitä loppupeleissä voita.


(mieti se ilo ja onni, vaikka olen kyllä onnellinen juuri tällä hetkelläkin)


Se vain on niin – en osaa olla muu, kuin oma itseni.

Kermakaljapullojen korkit kaulallani heiluen hymyilen ja puren kynsiäni.

*

« Viimeksi muokattu: 16.04.2011 02:03:02 kirjoittanut insatiable »

Winerie

  • Tinakenkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 192
  • All I have to do is dream
Vs: Lozer like me, k-7
« Vastaus #21 : 16.04.2011 17:16:24 »
Jes ihanaa lukea Lunasta  :D
Pidin tästä paljon ja se on hyvä juttu, että edes joku on ylpeästi erilainen.
Luna on juuri sellainen ihana höppänä, josta joko pitää tai sitten ei pidä.
Tosin monen mielipide muodostuu vain ulkonäöstä ja ensivaikutelmasta, eikä siitä millainen ihminen oikeasti on.
Pitäisi vaivautua tutustumaan ihmisiin, sillä juuri tuollainen Lunan kaltainen outo tyttö voi osoittautua maailman ihanimmaksi ystäväksi ja todella mukavaksi kun vain tutustuu. Rachel sopii mainiosti Lunan kaveriksi, sillä onnellisimmillaanhan tilanne on juuri tuo, kaksi ulkopuolista ovat löytäneet toisensa.
Lunasi oli juuri sellainen kuin pitääkin ja kirjoitit hänestä todella hyvin. Pidin tästä pätkästä ehkä kaikista eniten.
Mitään kritisoitavaa en tästä keksi. Ehkä vähän lisää tilanteiden kuvailua olisi saanut olla, mutta tämä oli hyvä näinkin.
Kiitos jälleen todella paljon  :)
Ja voi ei nyt on enää yksi jäljellä  :'(
Näitä tulee ikävä ja olisin voinut lukea vielä enemmänkin.
Mutta viimeistä odotellessa...   :D
- Winerie
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Ravenclaw and proud of it!

Paperisen laivan aaltoihin puhallan...
Blogi

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Lozer like me, k-7
« Vastaus #22 : 16.04.2011 21:52:36 »
Ah, aivan ihana oli.

Oli aika jännä lukea Lunasta, koska aika harvoin luen tyttöstä. Tykkäsin kuvailusta ja olit mielestäni saanut Lunasta sellaisen kuin hänet kuvittelenkin. Tykkäsin aivan valtavasti.

Ja mitä?! Tuleeko tähän enää yksi?! Voi ei, tämä loppuu. Minä jos kerkesin kiintyä tähän(kiinnyin jo toisen aikana).

Mutta siis, tykkäsin kovasti.

Kiittäen ja kumartaen,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Lozer like me, k-7
« Vastaus #23 : 19.04.2011 03:31:58 »
Hidas ins häpeää jälleen ^^

Wineria; Oi, kiva kuulla, että tykkäät lukea Lunasta <<: Voi, olisi niin harmi, jos joku ei pitäisi Lunasta! En ole vielä törmännyt, äwwäw, mutta lienee totta, että hänestä joko tykkää tai ei. Hihih, tuohon, että pitäisi vaivaitua tutustumaan hänen kaltaisiin ihmisiin, niin oma paras ystäväni vaikuttaa joissain määrin Lunaa hyvinkin paljon, joten suosittelen :''> Jeij, hei ihanaa kuulla, että Rachel oli sopivan oloinen ! ^^

Kiitän kovasti tuosta suuresta kehusta, että tämä oli näistä kenties paras, aww ^^ Phii, tässä sarjassa tainnut muutenkin jäädä vähän vähälle tuo tilannekuvailu, heeh :'D Noo, opinpahan tästä ! ^^

Niin, yksi enää jäljellä! Apua, mie sulan nyt, kun luin, että olisit voinut lukea enemmänkin! Ihanaa, tunnen onnistuneeni !<3'

Kiitos miljoonasti kommentistasi ja lukemisestasi !<3'

Natural; Jee, ihanaa, että oli ihana ! Lunasta on vähän liian vähän toisaalta tekstejä, niin siitä tulee itsekin luettua kovin vähän! Mahtavaa, että tykkäsit kovasti! ^^ Ja heh, vain yksi enää ^^ haha :D

Kiitos sinulle jälleen kovastikovasti !<3'

xoxoxo ins

Mikaela Q

  • ***
  • Viestejä: 28
Vs: Lozer like me, k-7
« Vastaus #24 : 29.04.2011 17:58:16 »
Oooih, Luna on rakkaus ♥

Olit onnistunut luomaan Lunasta juuri sellaisen millainen tyttö on oman pääni sisäisessä canonissa, sellainen höpsön iloinen ja höselö. (Ihana sana!)
Paitsi että. En tiedä miksi, mutta omasta mielestäni on vaikea kuvitella Lunalle ystävää, tai siis sellaista joka olisi yhtä outo ja kummallinen ja samalla aaltopituudella. Jotenkin olen aina mieltänyt Lunan enemmän itsenäiseksi, jopa vähän yksinäiseksi. Mutta ymmärrän kyllä, että halusit vanhan hahmosi mukaan tähän.

Lainaus
(isäni on sankarini ja hänellä on suuret korvat, korkea hattu)
Jostain kumman syystä tykkäsin tästä ihan hirveästi. Nuo sulkulauseet on kaikki kyllä aika nam.

Niin, ja Lunan hälläväliämitämuutajattelee -asenne on ehkä maailman kadehdittavin.

Kiitoksia taas tästä. :--)
Stop Crying Your Heart Out

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Lozer like me, k-7
« Vastaus #25 : 17.05.2011 23:45:27 »

Mikaela Q; Luna on kyl aika ihana ^^ Haha, mahtavaa, että olen saanut sellaisen :) aa, no niinno joo, ehkä toisaalta niin.. Mutta hee, oli pakko :''> 

Haha:D Jotenki kuvittelen aina että hällä on semmoi korkea hattu päässä ! Kiva kuulla, että pidät noista lauseista ^^ Ja se asenne kyllä on. Voi, kun itsekin voisi joskus vain unohtaa kaiken ... :>

Kiitos sinulle kommentistasi taas !!<3'

xoxoxo ins

p.s. sitä viimeistä osaa saatte odotella hetkisen aikaa, koska olen kuolemankielissä ja kipeä eikä finitys/kirjoittaminen nyt tällä hetkellä onnistu sen ja pääsykokeisiin lukemisen takia. osa on kyllä jo valmis, mutta en ole varma onko se mielestäni tarpeeksi hyvä, niin sitten paremmalla ajalla luen sen ajatuksella läpi ja kriittisesti !



*

A/N; Sain vihdoin tämän viimeisen osan tänne! Olenpas mielikuvitukseton pöhkö, kun tässä on nyt vain Neville, mutta hih, ehkä se oli odotettavissakin ^^ Tämä on minun käsitykseni Nevillen angstista, enkä millään lailla sano, että hänen luuseriutensa/alemmuudentunteensa olisi vain näistä ajatuksista riippuvaista. Jostain mielen syövereistä minulle tuli mieleen tämä lähtökohta, koska se tuntui jollain lailla luonnolliselta.

*

6/6

Neville


Ulkona on kylmä ja nenäni vuotaa. Astelen vessaan ja puistelen lumet vaatteistani, kun katseeni osuu peiliin. Kävelen sen eteen, kun hymyttömät huuleni ja kohottuneet kulmakarvani lähes kutsuvat minua katsomaan itseäni lähempää.


(peilin reunat kuluneet ja himmeät, katsovat silmät niitäkin utuisemmat)


Minun silmäni ovat aina olleet jotenkin surumieliset. Tai ainakin kaikki ovat aina sanoneet niin. Ne ovat suuret ja tummat, alhaalta vähän roikkuvat. Niissä on juuri sellainen alistuva katse, joka huutaa epätoivoa ja ahdistusta – sellaista, joka oikein käskee muita pitämään minua huonompana.

Ehkä se katse johtuu siitä, etten saanut sellaisia vanhempia, jotka olisivat kyenneet minut kasvattamaan. Tai ehkä minun epätoivoni johtuu siitä, että tiedostan joka hetki sen tosiasian, että jollain tavalla minusta tulee aina puuttumaan se suuri osa. Se, jota vanhempani eivät voi täyttää.


(osaanko joskus rakastaa aidosti – ilman vanhempien esimerkkiä, vailla suuntaa ja päämäärää?)


Kuulostan ehkä surkuttelevalta ja itsesäälissä pyöriskelevältä hyypiöltä, mutta jollain tapaa minun on rohkaistava itseäni. Oli se sitten itsesääli tai ylitsepursuava rohkeus ja itsevarmuus. Minä valitse yleensä säälin.

Tiedän, että ei kaikilla muillakaan ole vanhempia – vuosikurssillanikin on yksi, jonka vanhemmat on murhattu. Mutta… Joskus, kun katselen häntä tunnilla, minun on pakko miettiä; miksi tuo en voi olla minä?


(en saa ajatella näin, mutta on pakko)


Miksi minua ei valittu? Miksi minun vanhempiani ei murhattu? Miksen minä saa olla se, joka pelastaa meidät? Miksi minä saan tyytyä seuraajan rooliin, kuten aina ennenkin elämässäni?

Voisin iskeä nyrkin peiliin, kun huomaan alahuuleni tärisevän hiukan. Minun tekisi mieli huutaa haukkumasanat päin itseäni ja sylkeä kuvalleni. Minä en tee niin, koska sen saavat tehdä muut – niin kuin aina.

Ja miksi se valittu, voi miksi hänen pitää olla niin jalo? Miksi hän auttaa minuakin ja tahtoo minullekin vain kaikkea hyvää? Ehkä se on helppoa; loppujen lopuksi hän on sankari.


(jos voisin maistaa coolia elämää edes hetken ja sitten lähteä)


Olen yksinäinen ja vailla omaa itseäni, koska aina toivon olevani joku muu. Ehkä tahtoisin olla Harry; hän sai naisenkin – sen, jota minä tanssitin, kun ei hänelle kelvannut.

Tiedän olevani luuseri, suupielet alaspäin kulkeva ja hiukset siististi kampaava yrttitietäjä. Mutta kuitenkin… Miksi minun vanhempani makaavat Pyhässä Mungossa, eivätkä Lily ja James Potter? Rakastan vanhempiani, rakastan kyllä, mutta en voisi tehdä heitä ylpeiksi.


(Harry saa lopulta maailman puolelleen)

*

la fin


A/N: Hih, ihanaa jos jaksoit lukea tämän loppuun asti, olen enemmän kuin kiitollinen! Nämä kuusi lyhyttä ficciä tahdon omistaa jok'ikiselle, joka on joskus tuntenut olevansa millään tavalla luuseri, huonompi tai paskempi kuin muut. Tahdon olla kliseinen ja sanoa, että kaikki on ainutlaatuisia omalla tavallaan ja hei; luuserina on kiva olla! Loppupeleissä ne on ne luuserit, jotka nousee pinnalle!

Winerie

  • Tinakenkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 192
  • All I have to do is dream
Vs: Lozer like me, k-7
« Vastaus #26 : 18.05.2011 08:28:01 »
Viimeinen osa tuli viimein. Tämän ficcisarjan lukemista tulee kyllä ikävä.
Ihanaa, että kirjoitit Nevillestä ja vielä vähän erilaisen ficin, kuin mitä olin odottanut  :)
Odotin nimittäin enemmän sellaista "oikeaa" kiusaamista, mutta hyvä näin.
En ole ennen ajatellut, että Neville haluaisi olla kuin Harry.
Outo ajatus, mutta silti niin mahdollinen.
Kyllä kai jokainen haluaisi olla joskus kuin ne kaikista suosituimmat, koulun sankarit.
Tämä oli erittäin hyvä osa ja hieno päätös koko sarjalle.
Ja niin kuin jo sanoin: tämän ficcisarjan lukemista tulee kyllä ikävä.
Kiitos erittäin paljon tästä mahtavasta lukukokemuksesta ja siitä, että sain olla mukana lukemassa ja kommentoimassa alusta asti.
Tulen varmasti muistamaan tämän pitkään.
Kiitos  :D
- Winerie

 
 
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Ravenclaw and proud of it!

Paperisen laivan aaltoihin puhallan...
Blogi

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Lozer like me, k-7
« Vastaus #27 : 18.05.2011 15:06:54 »
Aivan ihana. Rakastuin, Nevillestä on ihana lukea.

Voi Nevilleä :'( . Ei Neville ole luuseri! Muut vaan luulee, oikeesti Neville on rohkee, kun uskaltaa olla oma itsensä muiden nähden!
Tuo loppu oli älyttömän kaunis, rakastuiin kovasti. Osaat kuvailla aivan erityisen hyvin.

Lainaus
(jos voisin maistaa coolia elämää edes hetken ja sitten lähteä)
Jotenki vaan niin koskettava kohta, tiedä sitten miksi...

Ääh, tykkään tästä koko sarjasta ihan hirveesti ja nyt tämä sit loppu >:( !
No rakastin näitä kaikkia!

Kiittäen ja kumartaen näille kaunokaisille ja niiden kirjoittajalle,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Lozer like me, k-7
« Vastaus #28 : 19.05.2011 21:30:14 »
Winerie; Wäww, koen ylitsevuotavan positiivisena asiana, että sinun tulee tätä ikävä ^^ Jhii, oli jo aika kirjoittaa Nevillestä, kun en ole oikeastaan hänestä muutenkaan paljon kirjoitellut! Hihii, jotenkin semmoi ajatus ollut pitkään pääkopassa, että Neville voisi hyvinkin kadehtia Harrya, mutta ei silleen vihaisessa mielessä <: Ihanaa, että päätös oli mieleinen!

Kiitos siulle, kun luit ja kommentoit alusta loppuun asti ja tästäkin kommentistasi suuri kiitos! ^^ Hehaa, kiva kuulla, että tulet muistamaan ^^

Natural; Whii, mukavaa kuulla! ^^ Niin.. Neville on kyl pohjimmiltaan aika symppis ja aito persoona! Ainakin koen niin. Hihi, kaikki loppuu joskus<3' Mahtavaa, että pidit kaikista!

Kiitos sinulle kaikista kommenteistasi, niin myös tästä! ^^

xoxoxo ins

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Lozer like me, k-7
« Vastaus #29 : 08.06.2011 22:31:44 »
Mäww mäww, muistin taas miksi tykkään sun ficeistä ihan possuna ja miksi aina niiden jälkeen joku roska lentää silmään! Ovat just sellaisia ihania ja kertaa miljoona!

Koska olen lukenut jo muut osat ja olet saanut muistini mukaan kommentin, kirjoitan tähän Nevillen osuuteen. Ja koska olen laiska kirjoittamaan mitään järkevää. >: ai kirjoitanko joskus järkeviä kommentteja? ;o

Kuitenkin, tämä oli juuri täydellinen loppu tälle one-shot -sarjalle, koska ouuserius on niin olennainen osa Nevillen omaa kuvaa, joka kirjoissa tulee väistämättä suurimmalle osalle HP:n lukijoille. Eiku mitä.
Tässä oli sitä jotain, joka sai sen helvetin roskan lentämään silmään. Oli niin monta herkkupalaa, sekosin niiden takia. Pakko kuitenkin muutama kohta:

Lainaus käyttäjältä: ins
Minun silmäni ovat aina olleet jotenkin surumieliset. Tai ainakin kaikki ovat aina sanoneet niin. Ne ovat suuret ja tummat, alhaalta vähän roikkuvat. Niissä on juuri sellainen alistuva katse, joka huutaa epätoivoa ja ahdistusta – sellaista, joka oikein käskee muita pitämään minua huonompana.
Tähän on jotenkin kiteytetty tuo Nevillen olemus, sellainen, joka kirjoista (ja leffoista) tulee mieleen. Yksi niistä asioista, joka saa tykkäämään tästä kohdasta ja koko hahmosta.

Lainaus käyttäjältä: ins
(osaanko joskus rakastaa aidosti – ilman vanhempien esimerkkiä, vailla suuntaa ja päämäärää?)
Teki mieli mennä halaamaan näiden ajatusten takia ja sanoa: osaat sinä rakastaa, vaikka vanhempasi eivät olekaan näyttämässä sitä tietä.

Lainaus käyttäjältä: ins
Ja miksi se valittu, voi miksi hänen pitää olla niin jalo? Miksi hän auttaa minuakin ja tahtoo minullekin vain kaikkea hyvää? Ehkä se on helppoa; loppujen lopuksi hän on sankari.
Tuo viimeinen lause taas ehkä kiteytti Harryn muiden silmissä, vaikka joidenkin fanonin mukaan Harry on sellainen, ettei halua puettavaksi sankarin asua ylleen. Ihan yhmää, että Neville ei haluaisi huolia tuota apua, jonka saa muilta hahmoilta.

En tiedä, en osaa sanoa mitään järkevää. Tulee kyllä ikävä tätä sarjaa ihan tosissaan. Mutta tätä oli ihanaa betata, ainakin viisi osaa löytyy omista kansioistani sieltä, missä betaukset ovat.
Kiitos isoinen tästä sarjasta, olet paras
~Din Merrrí, joka saapuu liian myöhässä kommenttinsa kanssa :')
« Viimeksi muokattu: 08.06.2011 22:33:41 kirjoittanut Merrrí »

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Lozer like me, k-7, 6/6
« Vastaus #30 : 02.07.2011 04:16:20 »
Merrrí; OMG mennyt ihan kokonaan ohitse tää kommentti ja syvimmät anteeksipyyntelyt siitä, kultapieni!! Ja wäw, kun tykkää miun ficeist! Laiskuus on ihan jees ja järkevää kirjoitat aina, höppö! Hahaha, no tuo on kyllä totta, että Neville on aika loser! Ei saa lentää roskia silmiin, mäww! ^^

Öööö. Vaikea kommentoida noita lainattuja kohtia, hehah. Joten siis siulle vain suuren suuri kiitos kommentista, ja ihana että löytyy siun arkistoista! Ihihi ^^

Pushaljamusmus, xo, ins